Heyquote:Op dinsdag 17 december 2013 04:39 schreef eend112 het volgende:
Hoi moet je ook opstaan of ben je nog wakker ?
Oohw geen school of werk vandaanquote:
Goeiuh Morguh Zonnestraaltjequote:Op dinsdag 17 december 2013 05:25 schreef Moira. het volgende:
Fuuuuck, veel te vroeg
Weer eens een ochtendje vroeg de trein pakken, moet om 9 uur weer op de werkvloer staan aan de andere kant van het land
Wat voor werk doe je dan dat je daar zo ver voor moet reizen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 05:25 schreef Moira. het volgende:
Fuuuuck, veel te vroeg
Weer eens een ochtendje vroeg de trein pakken, moet om 9 uur weer op de werkvloer staan aan de andere kant van het land
quote:
Goedemorgen beerquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen klein chocoladecakeje
how do you do?quote:
Prima, beetje moe en met jou?quote:
best goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima, beetje moe en met jou?
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
In de eenzame nacht, liep een loper.
Eenzaam zacht, buis van koper.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
Twee duiven vlogen, naast elkaar.
Acht Duitsers rookten, elkanders haar.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Groene vallei, paardenstront.
Telefoon, klok was rond.
Toch nog best knap hoor, normaliter gaat dat niet passen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:10 schreef Roburtt het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)in-kont-van-man.html
Klopt, en toch weer niet zo hard duwen dat het flesje kapot gaat, dit zijn experts!quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch nog best knap hoor, normaliter gaat dat niet passen.
Ik kan me nog wel dat filmpje herinneren van zo'n man die zo'n pot in z'n anus duwt. Knapt het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, en toch weer niet zo hard duwen dat het flesje kapot gaat, dit zijn experts!
One man one jar, jammer dat ik dat heb moeten zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel dat filmpje herinneren van zo'n man die zo'n pot in z'n anus duwt. Knapt het.
Ik heb zo langzamerhand de helft van de beschikbare onthoofdingen en weet ik wat ook wel gezienquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
One man one jar, jammer dat ik dat heb moeten zien.
Deze manquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb zo langzamerhand de helft van de beschikbare onthoofdingen en weet ik wat ook wel gezienVerpest ben ik al.
We keken dat altijd op school in 1 en 2 havo
Of scheurijzer.nlquote:
Oja met een vent die werd opgegeten door een gorillaquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of scheurijzer.nlR.I.P. die bestaat niet meer.
Of zo'n eland dwars door de auto heen, zaten er alleen nog maar lichamen zonder hoofden op die stoelen met een eland erop.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oja met een vent die werd opgegeten door een gorilla
Die heb ik gelukkig nooit gezienquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of zo'n eland dwars door de auto heen, zaten er alleen nog maar lichamen zonder hoofden op die stoelen met een eland erop.![]()
Of dat jochie die onder een betonblok van een omvallende vrachtwagen terecht kwam met z'n fiets. Stak alleen z'n hoofd nog onder dat betonblok uit, haalden ze dat blok weg. Was er alleen nog een hoofd en een plat lichaam.quote:
Jij blijft doorgaan verdommequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of dat jochie die onder een betonblok van een omvallende vrachtwagen terecht kwam met z'n fiets. Stak alleen z'n hoofd nog onder dat betonblok uit, haalden ze dat blok weg. Was er alleen nog een hoofd en een plat lichaam.VERANDER NOU VAN ONDERWERP
Jij bent volgensmij echt zo'n stereotype zolderautist of en goede trollquote:
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB / KLB-verkiezingen 2014
allemaal even op mij stemmen gr
Succesquote:
Pas opquote:
Alle andere weggebruikers jaquote:
Thx, kom goedquote:
Vast niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zou Dago Bitterlemon hebben weggejaagd ja?
LittleBrownie LittleBrownie LittleBrownie LittleBrowniequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQSausage BBQSausage BBQSausage BBQSausage
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
LittleBrownie LittleBrownie LittleBrownie LittleBrownie
quote:
quote:
Deze post spreekt van vele onwaarheden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:08 schreef Dagoduck het volgende:
Dagoduck
![]()
Dagoduck
![]()
Dagoduck
![]()
Dagoduck
Dagoduck is wel tof hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deze post spreekt van vele onwaarheden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deze post spreekt van vele onwaarheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |