Good morning!quote:
Hoi JRquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen allerliefste FOK! Users
Wat? Staat alleen op het nieuwsquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal snel weg gek dadelijk word je echt geband
He JR we hebben besloten dat jij in tokyo naar de hoeren gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen allerliefste FOK! Users
En geen Turk meer dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlanders, Belgen, Duitsers, Finnen, Noren, Zweden, Italianen, Fransozen..
Je moet niet-zuidkorea zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Staat alleen op het nieuws
Ik vind die twee aanelkaarzittende tenen interessanter dan die piercing eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Dven het volgende:
Hier een educatief plaatje van een gepiercte teen
[ afbeelding ]
Ik hou niet van Aziatisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He JR we hebben besloten dat jij in tokyo naar de hoeren gaat
Yuckquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Dven het volgende:
Hier een educatief plaatje van een gepiercte teen
[ afbeelding ]
Dit had ik in de tweede op moeten schrijven bij topografie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet niet-zuidkorea zeggen.
Aan Turken hebben wij Bulgaren sowieso een broertje doodquote:
Ik vooral hoe iemand er in vredesnaam bij komt om zijn toch al mismaakte teen/tenen te voorzien van een piercing.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die twee aanelkaarzittende tenen interessanter dan die piercing eigenlijk.
Wou dat ik dat kon. Ik zit in de bus naar school om een kutgrappenles te gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben kapot moe, amper geslapen, ik ga straks nog even liggen
Juist op de radio: Japan gaat weer lopen keffen tegen China over een betwist groep eilandjes. Krijg er toch altijd een beetje dit gevoel bij:quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet niet-zuidkorea zeggen.
Pfff en xcachet al van jou. Blijft niks over zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan heb je pech, CA is al van Stijn.
Lijkt me ook niet lekker lopen, dat voel je toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vooral hoe iemand er in vredesnaam bij komt om zijn toch al mismaakte teen/tenen te voorzien van een piercing.
Laat het dan splijten als een tong ofzo.
Hoe laat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf 6 januari wordt Lingo niet meer om 19:00 vertoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |