Good morning!quote:
Hoi JRquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen allerliefste FOK! Users
Wat? Staat alleen op het nieuwsquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal snel weg gek dadelijk word je echt geband
He JR we hebben besloten dat jij in tokyo naar de hoeren gaatquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen allerliefste FOK! Users
En geen Turk meer dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederlanders, Belgen, Duitsers, Finnen, Noren, Zweden, Italianen, Fransozen..
Je moet niet-zuidkorea zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Staat alleen op het nieuws
Ik vind die twee aanelkaarzittende tenen interessanter dan die piercing eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Dven het volgende:
Hier een educatief plaatje van een gepiercte teen
[ afbeelding ]
Ik hou niet van Aziatisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He JR we hebben besloten dat jij in tokyo naar de hoeren gaat
Yuckquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:28 schreef Dven het volgende:
Hier een educatief plaatje van een gepiercte teen
[ afbeelding ]
Dit had ik in de tweede op moeten schrijven bij topografie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet niet-zuidkorea zeggen.
Aan Turken hebben wij Bulgaren sowieso een broertje doodquote:
Ik vooral hoe iemand er in vredesnaam bij komt om zijn toch al mismaakte teen/tenen te voorzien van een piercing.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die twee aanelkaarzittende tenen interessanter dan die piercing eigenlijk.
Wou dat ik dat kon. Ik zit in de bus naar school om een kutgrappenles te gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben kapot moe, amper geslapen, ik ga straks nog even liggen
Juist op de radio: Japan gaat weer lopen keffen tegen China over een betwist groep eilandjes. Krijg er toch altijd een beetje dit gevoel bij:quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet niet-zuidkorea zeggen.
Pfff en xcachet al van jou. Blijft niks over zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan heb je pech, CA is al van Stijn.
Lijkt me ook niet lekker lopen, dat voel je toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vooral hoe iemand er in vredesnaam bij komt om zijn toch al mismaakte teen/tenen te voorzien van een piercing.
Laat het dan splijten als een tong ofzo.
Hoe laat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf 6 januari wordt Lingo niet meer om 19:00 vertoond.
Subwayquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
Wat zal ik eens bestellen bij de Subway vandaag?
Nou ja beter dan wiskundeles gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon. Ik zit in de bus naar school om een kutgrappenles te geven
Doe eens normaal alsjeblieftquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pfff en xcachet al van jou. Blijft niks over zo.
30cmquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
Steak 'n cheesequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het ook maar smerig dat ze hond eten in China, maar toch is dit niet het eerste wat bij me opkomt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist op de radio: Japan gaat weer lopen keffen tegen China over een betwist groep eilandjes. Krijg er toch altijd een beetje dit gevoel bij:
[ afbeelding ]
Italian BMT met bacon natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:32 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:34 schreef Karina het volgende:
Ik zou er niks bestellen, gewoon een broodje warm vlees of zo bij de slager is veel lekkerder.
Na die filmpjes over de Japanse 'cuisine' die Dven gister postte, wil ik je ff niet horen over de (overigens ook smerige) eetgewoonten van Chinezen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar smerig dat ze hond eten in China, maar toch is dit niet het eerste wat bij me opkomt.
Of een broodje halfom als je dat kent. Pekelvlees/lever.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Of beenham met honingsausOf gewoon patat met stoofvlees
Ik geloof dat ze in China nog een stukje erger zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na die filmpjes over de Japanse 'cuisine' die Dven gister postte, wil ik je ff niet horen over de (overigens ook smerige) eetgewoonten van Chinezen.
Dat heb ik niet meer hihahoquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja beter dan wiskundeles geven
Ik ben al weg van huis hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal alsjeblieftAnders blijf je thuis.
Heb je dat stukje gezien over seweroil?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in China nog een stukje erger zijn
Die zijn gewoon vies en weinig kieskeurig, in Japan lijken ze me sadistisch...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in China nog een stukje erger zijn
Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Dit wordt hem.quote:
Wiskunde A was het hoogste cijfer in mijn eindexamenjaar. Wiskunde B snap ik niks van nee.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zijn gewoon vies en weinig kieskeurig, in Japan lijken ze me sadistisch...
Geen idee wat A en B is. Ik begreep sinus, cosinus en die shit niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde A was het hoogste cijfer in mijn eindexamenjaar. Wiskunde B snap ik niks van nee.
Ik neem meestal sweet onion saus. En alleen pepertjes en augurken, maar ik ben een beetje vreemd wat groenkost betreft...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Dit wordt hem.![]()
Wat zal ik er bij nemen? Sla, Tomaat, knoflooksaus?
Ik klik niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet sadistisch inderdaad.Smerig volk welke de ondergang van de wereld wordt. Maar hopen dat ze verzwolgen worden door een honderd aardbevingen, modderstromen en orkanen. Maar zelfs dat krijgt het onkruid dat de Chinezen zijn niet weg
Liever vandaag dan morgen nog een bom op China. En Pakistan. En India.
Dat blijkt..quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik neem meestal sweet onion saus. En alleen pepertjes en augurken, maar ik ben een beetje vreemd wat groenkost betreft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |