quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Ik dacht dat het grootste probleem zou zijn dat ze je achternicht is.
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Maar het is alsnog je achternichtquote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.
Probeer je het nou goed te praten?quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Dat valt wel mee mijn familie is super groot en we weten eigenlijk pas sinds kort van elkaar dat we achternicht en neef zijn.
Het is mijn achter nichtje volgens mij is dat bijna geen bloed verwant hoor,quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die niet hun eigen nichtjes doen
quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Het is mijn achter nichtje volgens mij is dat bijna geen bloed verwant hoor,
Haha en trouwens komt bij ons in de familie meer voor.
Gvd.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je het nou goed te praten?
Je vader en moeder zijn broer en zus?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Je weet zelf, dat je haar een keer wilt ploegen waarom dan nog advies vragen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Je moet het niet tegenover mij goedpraten, ik verdedig je juist.quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens eigenlijk? Moeder, zus, nicht..? En wb leeftijd? 10, 12,13?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Hahahaha shiiit.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Nee echt neef en nicht zijn met elkaar getrouwd
Die van 16 mag je volgens de wet gewoon over de keukentafel buigen hoorquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijne zijn nu allemaal 13-16 en bloedmooi
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef Yi-Long het volgende:
Dat het je achternicht is, is niet zo erg.
Dat ze 14 is en jij 19, is wel een goede reden om het niet te doen.
Geef het 5 jaar en bekijk het dan nog eens.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:13 schreef goed_volk het volgende:
TS, je valt op een minderjarig familielid. Niet doen.
Ja dat ben ik ook wel van plan, maar was benieuwd hoe jullie er over denken.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, maar Ts. Je achter nichtje is 14. Wacht een paar jaar, laat r een beetje ervaren en doen en probeer dan een relatie of zo.
Wordt dan "cousins with benefits"quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Brokensilence het volgende:
En voor iedereen die een foto wil gaat echt niet gebeuren!
Maar ff voor de duidelijk we hebben geen relatie, maar vinden elkaar wel leuk.
Stouw der dan gewoon vol jonge.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Brokensilence het volgende:
Doe niet zo flauw zeg, wel advies vragen en geen foto willen postenquote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Brokensilence het volgende:
Betrapt jonge xD ^^quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha wordt het toch nog een witte kerst xD
Zoveel dat je maar al te graag de roompudding aan haar wil serveren, du kannst mich ein peimel sauge jungequote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha shit![]()
Neey ik geef echt super veel om haar,
Haha nope, was eigg niet van plan een pedo pas aan te vragen xDquote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef yulian het volgende:
[..]
Zoveel dat je maar al te graag de roompudding aan haar wil serveren, du kannst mich ein peimel sauge junge![]()
14 vs 19 pedopas aanvragenquote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Haha nope, was eigg niet van plan een pedo pas aan te vragen xD
Zowizo een 14 jarige moet nog niet met seks bezig zijn joh
Uh ja 19 volwassen en 14 minderjarig-Relatie=Pedo=Pedo pas.quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef yulian het volgende:
[..]
14 vs 19 pedopas aanvragenNog nooit in Duitsland geweest zeker, en volgens mij ben je pas 14 jaar en verveel jij je enorm
Maar je mag altijd eens mijn roompudding proberen
Zucht leer eerst de definitie van pedofilie te kennenquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Uh ja 19 volwassen en 14 minderjarig-Relatie=Pedo=Pedo pas.
Volgens mij is dat vrij duidelijk toch?
Ouders?quote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb al wel vaker problemen gehad omdat iemand onder de 16 vanwege de leeftijd. Dus ik zou wel even wachten ja...
En persoonlijk vind ik achternicht toch te dichtbij.
Ja, inderdaad. Gelukkig konden ze daar verder weinig mee, maar niet echt leuk als dat uitkomt vlak voor papa uit de gevangenis komt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef yulian het volgende:
[..]
Zucht leer eerst de definitie van pedofilie te kennen
[..]
Ouders?
kick je dit topic over 4 jaar weer?quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef JamFlava het volgende:
Jammer dat ze 14 is.. anders had ik zeker gevraagd om een afbeelding.
Hoe oud ben jij dan nu eigenlijk?quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Gelukkig konden ze daar verder weinig mee, maar niet echt leuk als dat uitkomt vlak voor papa uit de gevangenis komt.
Nog geen 20, maar hoe moeilijk ouders kunnen doen.... vooral als ze Christelijk zijn; en dát nou net weer niet wisten over hun zoon. Dan is het natuurlijk mijn schuldquote:
Zwart haar toch niet he? Ahja geloof dat maakt meer kapot dan goed is brrrquote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nog geen 20, maar hoe moeilijk ouders kunnen doen.... vooral als ze Christelijk zijn; en dát nou net weer niet wisten over hun zoon. Dan is het natuurlijk mijn schuld
Tegenwoordig ben ik redelijk burgerlijk, maar dat is sinds kort vanwege baan en studie.quote:Op maandag 16 december 2013 23:18 schreef yulian het volgende:
[..]
Zwart haar toch niet he? Ahja geloof dat maakt meer kapot dan goed is brrr
Ah netjes, maar eigenlijk wel komisch dat ze je zo noemenquote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik redelijk burgerlijk, maar dat is sinds kort vanwege baan en studie.
Tot halverwege dit jaar werd ik begroet als "Satan" en verdachte ouders mij ervan de anti-christ te zijn.
Nogal ja, ik ben een Atheïst, ik geloof niet in Satan en ook niet in de Anti-Christ, maar dat is voor hen geen argumentquote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef yulian het volgende:
[..]
Ah netjes, maar eigenlijk wel komisch dat ze je zo noemen
Atheïst is al genoeg voor hen, enkel seks je weet toch dat dat lust isquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nogal ja, ik ben een Atheïst, ik geloof niet in Satan en ook niet in de Anti-Christ, maar dat is voor hen geen argument![]()
Daarnaast had ik er alleen maar seks met die jongens, omdat ik zoveel liefde te geven heb.
Ik geloof ook niet in magie en liefde sluit ik dan ook maar buitenquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef yulian het volgende:
[..]
Atheïst is al genoeg voor hen, enkel seks je weet toch dat dat lust is![]()
Liefde is iets magisch...
Ik dus welquote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in magie en liefde sluit ik dan ook maar buiten
Volgens de wet: Eerste graadsfamilieleden (dus ouders, kinderen, en broertjes/zusjes) en qua leeftijd 16.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waar ligt de grens eigenlijk? Moeder, zus, nicht..? En wb leeftijd? 10, 12,13?
dit!quote:Op maandag 16 december 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Het is wettelijk toegestaan in Nederland met je neef/nicht te trouwen. Dat zou niet het geval zijn, als het heel erg gevaarlijk voor de gezondheid was. Een achterneef/nicht is dus nog minder problematisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef sausagin het volgende:
Achternicht is toch de dochter van de neef/nicht van je vader/moeder.?
Wat zou jij er van vinden als je dochter/zoon een relatie aangaat met het kind van je neef/nicht?
Nee, dat zijn je neef en nicht. En je mag met je neef of nicht trouwen in dit land. Achterneef of nicht is het kind van je neef, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Fes1-2 het volgende:
Achternicht / neef... dat zijn de kinderen van je oom en tante. Dat mag niet hoor.
Haha zoek het net op joh. Iemand heeft mij dat is wijs gemaaktquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat zijn je neef en nicht. En je mag met je neef of nicht trouwen in dit land. Achterneef of nicht is het kind van je neef, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:15 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
hahaha...quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze niet alleen je achternicht is, maar ook je zusje?quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Neey, wat ik al zei mijn familie is heel groot, zowel van mijn vaders kant en van mijn moeders kant dus heb meerde neef en nichten ooms en tantes etc. ik ken er heel veel ook niet hoor maar dan hebben ze het er bij de familie dag over:Pquote:Op woensdag 18 december 2013 13:43 schreef Colonia het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze niet alleen je achternicht is, maar ook je zusje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |