Dan mag je wel wat aan je eigen waarde doen meis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Myraela het volgende:
Hij heeft wel gelijk hoor. Ik kan zulke directheid wel waarderen en zou het eerder als motivatie zien dan als "waar doe ik het allemaal nog voor."
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het goed is, geeft het helemaal niet meer motivatie en drive om af te vallen, want je doet het niet voor hem, maar voor jezelf.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
Ja je valt voor jezelf af, maar de maatschappij en samenleving kan je moeilijk uitvlakken. Daar haal je ook je motivatie uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
toch zie ik de tegenspraak in deze opmerking "Afvallen doe je voor jezelf, en als zo'n gast zoiets zegt op de kerstborrel zou dat alleen maar meer motivatie moeten zijn,"
Als een gast zoiets zegt zou je hem eigenlijk met zijn eigen wapens moeten terug slaan, maar een extra motivatie om af te vallen is het natuurlijk niet.
Dit. Eindelijk iemand die snapt wat ik bedoel en niet al stopt bij het "jij bent niet eens overgewicht" zinnetje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef Myraela het volgende:
Waarom iedereen hier zo over valt.Jeez.
Het zal dan wel een bepaald gevoel voor humor zijn gok ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef Myraela het volgende:
Waarom iedereen hier zo over valt.Jeez.
Hoezo? Ik vind mezelf best tof. Juist daarom val ik totaal niet over zijn opmerking. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn te dik. Ik heb er geen moeite mee om dat dan ook te horen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan mag je wel wat aan je eigen waarde doen meis.
Het gaat om mijn posts, niet om die opmerking van die kerstborrel dude. Daar ben ik het zelf mee eens dat dat ongepast is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het zal dan wel een bepaald gevoel voor humor zijn gok ik.
Als jij normaal ook zulke grapjes maakt, zoals je zegt, dan zie je dit idd niet zo.
Het zou bij mij echt niet in mijn hoofd opkomen om zulke dingen te zeggen tegen iemand, ongeacht op grond waarvan.
Dus dan vind je dat iemand jou maar mag uitschelden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind mezelf best tof. Juist daarom val ik totaal niet over zijn opmerking. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn te dik. Ik heb er geen moeite mee om dat dan ook te horen.
Ehm nee? Myraela zegt zelf dat ze ook dit soort opmerkingen maakt, daar reageer ik op. Niet op jou.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het gaat om mijn posts, niet om die opmerking van die kerstborrel dude. Daar ben ik het zelf mee eens dat dat ongepast is.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Myraela het volgende:
Daarbij zitten achter zulke opmerkingen vaak niet eens foute bedoelingen, maar omdat dik zijn gevoelig ligt mag het ineens niet meer? Ik maak tegen collega's of vrienden ook wel opmerkingen dat ik ze niet zou raken omdat ze te klein, moslim of whatever zijn. Lekker boeiend toch.
Ik vind het geen schelden, ik vind het een feit benoemen en dat als onaantrekkelijk beschouwen. Iedereen mag ook altijd zeggen "Ik vind je veel te mager, ik houd wel van wat meer vlees op de botten", behoorlijk sociaal geaccepteerd. Maar "Ik vind je te dik, ik zou daar niet op vallen" is een schande?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus dan vind je dat iemand jou maar mag uitschelden?
En als je een wijnvlek hebt? Dan ook maar want het is gewoon zo.
Of als je een haakneus hebt, gewoon lekker uitschelden want diegene heeft toch een haakneus.
Vul verder jood/zwart etc in.
Ja maar de manier waarop die kerstborreldude het zegt (of zoals c_c het zegt) vind ik geen gewone manier van communiceren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het geen schelden, ik vind het een feit benoemen en dat als onaantrekkelijk beschouwen. Iedereen mag ook altijd zeggen "Ik vind je veel te mager, ik houd wel van wat meer vlees op de botten", behoorlijk sociaal geaccepteerd. Maar "Ik vind je te dik, ik zou daar niet op vallen" is een schande?
Ik noem domme mensen ook gewoon dom hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja domme mensen mag je zo niet noemen, maar dikke mensen scheld je gewoon uit
Lelijk haar, ik zou hem niet raken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Dan even een plaatje (gewoon omdat het kan) van iemand die ik dan weer niet mijn bed uit zou schoppen.
[ afbeelding ]
Waarom zou je dat zeggen? Het is toch helemaal niet relevant of jij een bepaald "feit" als onaantrekkelijk beschouwt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het geen schelden, ik vind het een feit benoemen en dat als onaantrekkelijk beschouwen. Iedereen mag ook altijd zeggen "Ik vind je veel te mager, ik houd wel van wat meer vlees op de botten", behoorlijk sociaal geaccepteerd. Maar "Ik vind je te dik, ik zou daar niet op vallen" is een schande?
Of:quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik noem domme mensen ook gewoon dom hoor
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heel fucking blunt zeggen dat ze een kutsnol is en dat ze het blijkbaar nodig heeft in haar kutleven om anderen af te zeiken. Met de vraag daarna of ze niet beter iets aan haar sneue zelf kan doen alvorens mensen te gaan affikken die wel de discipline hebben iets aan zichzelf te doen.
En dan zou ik er nog een "stinksnol" achteraan gooien ws ook/tokkie
Qft.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef Sjeen het volgende:
Dan past eigenlijk maar een reactie naar die collega... -> ""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |