abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:47:38 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134483471
Ik heb de eerste kerst-biscuit in de oven staan en het ruikt hier echt te lekker... -O-

ja, dit is een poging om over kersteten te beginnen...van binnen ben ik nog steeds een fattie
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134483526
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, wat me dus verbaast is dat je, hoe je er zelf ook uitziet, dat soort dingen mag zeggen. Ik zeg dit niet uit wraak, maar die gast ziet er zo verlept uit als maar wezen kan en ik zou liever m'n oogbollen eruit wippen met een lepel dan een nacht met hem doorbrengen, maar hij denkt dat hij dat soort dingen over mij mag zeggen? The fuck?

Maar goed, ik heb nog genoeg mannelijke aandacht dus zo afzichtelijk zal ik wel niet zijn, en ik heb dezelfde avond aan de billen van een professionele rugbyspeler gezeten, dus ik zal dat maar voornamelijk proberen te onthouden :P.
Die mensen zijn een beetje wereldvreemd en hebben geen idee van hoe ze er zelf uit zien.
En dat laatste klinkt dan wel weer erg goed :9~
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:49:14 #228
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134483531
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoezo? Ik vind mezelf best tof. Juist daarom val ik totaal niet over zijn opmerking. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn te dik. Ik heb er geen moeite mee om dat dan ook te horen.

En het "afvallen doe je voor jezelf" vind ik een beetje een cliché. Volgens mij lieg je jezelf echt voor als je denkt dat je het niet doet zodat je er voor de buitenwereld beter uit ziet. Doordat je er beter uit ziet zal je jezelf ook beter gaan voelen, maar het hangt allemaal gewoon samen hoor.
Agree. En ik ben wel met je eens dat ook al is het kut, het IMHO ook beter zou zijn dat men eerlijk is (ook al is dit wel heel bot en had hij als hij het zo nodig moest zeggen ook anders kunnen formuleren) i.t.t de "oooh, jij? Neeeeeh jij bent echt niet te dik! Je ziet er kei goed uit!"

Laatst zei iemand dat tegen iemand die echt zwaar zwaar zwaar obesitas was en in zoeen scooter zat omdat ze niet meer kon lopen. Ja, nou, sorry :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:50:53 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_134483593
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb de eerste kerst-biscuit in de oven staan en het ruikt hier echt te lekker... -O-

ja, dit is een poging om over kersteten te beginnen...van binnen ben ik nog steeds een fattie
Voedsel. O+

Tijd voor mijn eitje. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:51:18 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134483613
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Of:

[..]

_O_
Tussen afzeiken en een feit benoemen zit wel een verschil natuurlijk.

Als iemand compleet achtergesteld dom is en mij daarmee lastig valt, ja, sorry, dan ben je dom en moet je gaan.
pi_134483655
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Agree. En ik ben wel met je eens dat ook al is het kut, het IMHO ook beter zou zijn dat men eerlijk is (ook al is dit wel heel bot en had hij als hij het zo nodig moest zeggen ook anders kunnen formuleren) i.t.t de "oooh, jij? Neeeeeh jij bent echt niet te dik! Je ziet er kei goed uit!"

Laatst zei iemand dat tegen iemand die echt zwaar zwaar zwaar obesitas was en in zoeen scooter zat omdat ze niet meer kon lopen. Ja, nou, sorry :')
Maar er is toch een verschil? Als diegene zegt 'Ja, ik zou eigenlijk af moeten vallen.' dan mag je best tegen diegene zeggen dat je het daar mee eens bent. Als diegene zegt 'Ik heb net zo'n mooie bos bloemen gekocht op de markt.' dan is het volslagen ongepast om wat dan ook over iemands gewicht te zeggen. Want het is er het moment en de situatie niet naar, en het is jouw rol niet.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:53:06 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134483679
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zou je dat zeggen? Het is toch helemaal niet relevant of jij een bepaald "feit" als onaantrekkelijk beschouwt?
Ja, maar dan kun je beter sowieso helemaal niks meer zeggen want in deze context is je mening immers nooit relevant.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:54:29 #233
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134483728
Ik wilde het niet doen, maar ga toch maar even een opmerking maken over de collega...

Het maakt mij niet uit wie het is, wat diegene probeert duidelijk te maken en of het waar is of niet. Het boeit me niet als iemand aangeeft dat ik wat te flink ben *dik pik ik niet meer, ik ben niet meer dik namelijk*, maar de manier waarop iemand zoiets aangeeft maakt het verschil.

Mijn broer vroeg ooit of ik niet een beetje zou gaan oppassen, omdat hij zich zorgen maakte over mijn gezondheid. Mijn collega zei ooit ELKE zaterdag bij de lunch dat ik echt geen brood moest eten, omdat ik daar veel te vet voor was. De collega van Clumsy gaat volgens mij nog 3 stappen verder. Het is echt niet nodig om iemand zo belachelijk te maken...

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar dan kun je beter sowieso helemaal niks meer zeggen want in deze context is je mening immers nooit relevant.
Natuurlijk mag je best een mening hebben. Niemand zegt dat dat niet mag. Wat wel het punt is, is dat je kunt nadenken over hoe je iets brengt en of het zinnig is om het te zeggen. Ik zou nooit 'random' naar iemand toestappen om te vertellen dat ik het niet op hem zou kunnen, omdattie een rotkop heeft. Waarom dan wel bij iemand die te dik is...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134483745
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar ik was niet met hem in gesprek! Hij kwam naar me toe om te melden dat ik een dikke bitch ben. En al m'n grappige reboundopmerkingen en fuck you-houding was ineens als sneeuw voor de zon weg :').
  Licht Ontvlambaar vrijdag 20 december 2013 @ 11:55:37 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134483776
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet... Zo probeer ik mijn dochter in elk geval op te voeden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:57:20 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134483839
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, dat was een slechte dronk.

Let wel, het ging dus zo. Dit is een collega van in de 40 met een drankprobleem die elke borrel dronken wordt en dit twee keer in m'n gezicht heeft gezegd gisteravond, en ik hoorde het hem twee keer tegen anderen verkondigen. Het is overigens een compleet onaantrekkelijke veertiger met drankproblemen en ik zou me er helemaal niets van aan moeten trekken, maar het deed gewoon ff flink pijn ofzo. Heb ook, stoer als ik ben, even buiten staan janken :'). Ik snap de behoefte gewoon niet om dat zo vaak te melden op zo'n avond. Ik was niet eens met hem aan het praten, hij kwam naar me toe om het te melden :'). Hoe is dat sociaal geaccepteerd? Als er iémand aan zelfspot doet ben ik het. Ik heb dezelfde avond nog staan geinen met andere collega's over hoe ik een sporthart aan het ontwikkelen was, onder al dat vet. Maar dit was niet lollig, dit was gewoon onnodig.

Tuurlijk is het onzin dat ik dit als reden om op te geven moet zien, maar hey, ik was dronken en chagrijnig.
Niet. Dat is ook niet sociaal geaccepteerd. En ik had hem ook vol op zijn bek gehoekt in jouw geval.

Maar net wat je zegt, het is geen reden om op te geven. Ik zou het eerder ook zien als motivatie. "Wacht maar tot ik een lekker wijf ben en jij nog steeds een uit je bek stinkende alcohilist".

Daarnaast had ik ws ook nog de opmerking gemaakt "Naja, beter dik en niet neukbaar dan een afgesjorde alcoholist. En verwacht overigens niet dat mocht je met je kapot gezopen lever bij mij op de OK tafel liggen, dat ik maar 1 poot naar je uit steek. Drink er nog ff 1 op me, wil je?"
pi_134483873
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tussen afzeiken en een feit benoemen zit wel een verschil natuurlijk.
Als je een feit (bijv, het hebben van overgewicht) op een normale manier benoemd, zonder de ander daarvoor af te branden/ compleet de grond in te trappen moet dat zeker kunnen.
Maar niet een feit gebruiken om juist iemand af te zeiken, dan ben je m.i. gewoon een zielig kut wezen.
quote:
Als iemand compleet achtergesteld dom is en mij daarmee lastig valt, ja, sorry, dan ben je dom en moet je gaan.
^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:58:35 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134483880
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je best een mening hebben. Niemand zegt dat dat niet mag. Wat wel het punt is, is dat je kunt nadenken over hoe je iets brengt en of het zinnig is om het te zeggen. Ik zou nooit 'random' naar iemand toestappen om te vertellen dat ik het niet op hem zou kunnen, omdattie een rotkop heeft. Waarom dan wel bij iemand die te dik is...
Maar dat is de discussie ook niet. Dat ben ik geheel met je eens en is ook geheel kansloos.
pi_134483974
Ik ga vanavond gewoon lekker naar de sportschool en elke seconde dat het iets te lastig wordt fantaseren over hoe ik z'n ballen in hete frituurolie doop. Om in de fattiefantasieën te blijven.
pi_134483987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:58 schreef roos85 het volgende:

[..]

Als je een feit (bijv, het hebben van overgewicht) op een normale manier benoemd, zonder de ander daarvoor af te branden/ compleet de grond in te trappen moet dat zeker kunnen.
Maar niet een feit gebruiken om juist iemand af te zeiken, dan ben je m.i. gewoon een zielig kut wezen.

[..]

^O^
Ik stond ooit een x te pinnen voor het uitgaan, 2 pinautomaten naast elkaar. Bij de pinautomaat naast me stond een meisje uit mijn vroegere hockeyteam met een vriendin. Zij zei tegen die vriendin, net te hard, net te duidelijk 'Als ik zo dik was als zij zou ik mezelf van kant maken.' Toen zei ik tegen de vriend waarmee ik was 'Als ik zo dom was als zij zou ik mezelf van kant maken.' Maar wie zat er nog een week met die enorme kutopmerking, en wie niet??
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:01:07 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134483995
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker naar de sportschool en elke seconde dat het iets te lastig wordt fantaseren over hoe ik z'n ballen in hete frituurolie doop. Om in de fattiefantasieën te blijven.
_O_
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:05:05 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134484132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik stond ooit een x te pinnen voor het uitgaan, 2 pinautomaten naast elkaar. Bij de pinautomaat naast me stond een meisje uit mijn vroegere hockeyteam met een vriendin. Zij zei tegen die vriendin, net te hard, net te duidelijk 'Als ik zo dik was als zij zou ik mezelf van kant maken.' Toen zei ik tegen de vriend waarmee ik was 'Als ik zo dom was als zij zou ik mezelf van kant maken.' [i]Maar wie zat er nog een week met die enorme kutopmerking, en wie niet??[/i]
Ik neem aan dat je bedoelt jij er nog mee zit. Maar of zij er nog mee zit weet je natuurlijk niet. Misschien heeft ze wel een enorm complex over zichzelf omdat ze er altijd van die ultiem domme dingen uitklapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 20-12-2013 12:13:15 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:12:51 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134484386
dubbel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 12:28:53 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134484904
Aargh, zenuwen opeens... compleet offtopic, dus in een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker 2 keer een uur sporten vandaag dus :D
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:25:14 #245
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_134486753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik stond ooit een x te pinnen voor het uitgaan, 2 pinautomaten naast elkaar. Bij de pinautomaat naast me stond een meisje uit mijn vroegere hockeyteam met een vriendin. Zij zei tegen die vriendin, net te hard, net te duidelijk 'Als ik zo dik was als zij zou ik mezelf van kant maken.' Toen zei ik tegen de vriend waarmee ik was 'Als ik zo dom was als zij zou ik mezelf van kant maken.' Maar wie zat er nog een week met die enorme kutopmerking, en wie niet??
Wij dikke mensen moeten een beetje assertief zijn. Je had op haar moeten gaan zitten. Dan leert ze het wel af.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_134487762
CC, weet je hoe het op mij een beetje overkomt? Een onzekere man die denkt dat hij zichzelf wat populairder kan maken door anderen af te zeiken. Ik zou net zo hard gekwetst zijn als jij, maar ik vind hem zo vooral erg zielig overkomen.

Ik had ergens met mijn werk wel verwacht dat het mij wel vaker naar mijn hoofd geslingerd zou worden, maar dat is mij nog nooit overkomen gelukkig.
pi_134488306
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoezo? Ik vind mezelf best tof. Juist daarom val ik totaal niet over zijn opmerking. Maar eerlijk is eerlijk, we zijn te dik. Ik heb er geen moeite mee om dat dan ook te horen.
Een collega die jou (ongevraagd, uit het niets) op je lichaam beoordeeld en daar dan ook nog eens en publique aan toevoegd dat hij je niet zou doen, is gewoon niet tof. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt dat iemand die lekker in zijn/haar vel zit dat wel zou kunnen hebben. Want wat maakt het dan werkelijk uit dat een of andere collega je niet zou doen? Ben het dus met je eens en ook weer niet, omdat ik het wel een lompe opmerking vind. Dik of dun.
pi_134492529
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zou je dat zeggen? Het is toch helemaal niet relevant of jij een bepaald "feit" als onaantrekkelijk beschouwt?
Dat.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik zijn moet ok zijn. Jij moet ok zijn.
Ben ik het niet mee eens. Als ik dik ben is dik deel van mijn identiteit, en ik ben ok inclusief mijn dikheid. Niet ondanks, niet dankzij, maar gewoon zoals ik ben.

Dat ik dan zelf dingen wil veranderen is mijn keuze en ook uitsluitend de mijne. Niet van de maatschappij die me als ongezond en duur beschouwt, niet van de man op straat die me lelijk vindt om te zien, niet van de kledingindustrie die lelijke kleding voor me maakt: mijn eigen keuze. En ook mijn eigen keuze als ik het níet doe.

Ik vind het niet ok als ik naar de dokter ga voor een ontstoken teen en naar buiten kom met een verwijzing voor de diëtiste. Of het allerergste, zoals de moeder van een leerling van mij, naar de dokter met rugklachten en alleen op je gewicht gewezen worden en pijnstillers meekrijgen, terwijl later blijkt dat je een fokking tumor in je rug hebt... thin bias noemen ze dat.

Dat is waar fatactivism over gaat. Sommige mensen zijn echt militant en overdreven hierin, maar de basisprincipes kan ik wel in komen. Ik lees graag op the fat nutritionist :Y

quote:
Dan nog is het niet jouw plaats om daar wat van te zeggen, vind ik. Je mag haar beslissingen en keuzes dom of onbegrijpelijk vinden maar ze heeft het volste recht om die te nemen en is er geen slechter/minder mens om.
Kwak
pi_134492626
Ja maar Kwak zo gaat het ook met mensen die roken.....
Ik vind het in beide gevallen niet geheel onterecht, je kan wel de symptomen blijven bestrijden maar de oorzaak aanpakken is ook belangrijk.
pi_134492712
Ik vind dik zijn niet ok. En doen alsof het een onderdeel is van jezelf onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')