SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 17-12-2013 12:56:39 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Hij laat zijn ingame screen niet zienquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
Doe dan ook een cam
Waarom zie ik jou op van alles klikken, maar zie geen ingame moves. Alleen een chat die open staat
Stream in 1080p?quote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
het werkt nog voor geen meter, had zonet extreme spikes lol omdat ik nu zelf moet kijken of die stream het op twitch zelf doet en dan mn browser aan moet laten, zonet in custom op windowed mode gezet maar weet nogsteeds niet of het werkt, kon zonet iig niet spelen met die kutlag toen ik het zelf wilde checken.
Kwaliteit kan dacht ik scherper, soms lag (kan ook aan mijn kant liggen) en je hebt behoorlijke ruis met het geluid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk was het kijkbaar want ik kan dat zelf niet checken ingame he. Dus als iemand gekeken heeft rapporteer even wat de kwaliteit was. alvast bedankt.
Ja dat geluid gedoe hoorde ik iemand anders ook al zeggen, geen flauw idee waarom dat is :squote:Op dinsdag 17 december 2013 00:49 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Kwaliteit kan dacht ik scherper, soms lag (kan ook aan mijn kant liggen) en je hebt behoorlijke ruis met het geluid.
ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:48 schreef nyny83 het volgende:
Kunnen we dan eindelijk de eckte eckte diamond plays van BG zien?
Netjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
Yeah plat gehaald 3-0 in mn promos super chill wel heel erg lucky geweest in mn laatste potje! Maar plat in 77 games best nice denk ik zo
Volgend seizoen gaat Vierkanblokje voor Diamond!!
Teach me plzquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
Yeah plat gehaald 3-0 in mn promos super chill wel heel erg lucky geweest in mn laatste potje! Maar plat in 77 games best nice denk ik zo
Volgend seizoen gaat Vierkanblokje voor Diamond!!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Skweezer het volgende:
waarom is de stream offline?
je bent toch fulltime met je computer bezig
Epic moviequote:
Reportedquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Epic movie
Maarja, laten we eerlijk zijn, farm is gewoon wel echt goed.
429 farm op 43 minuten, zijn weinig silver IV noobjes die me dat nadoen, en dan ook nog eens NIET feeden en wel fed gaan
Het lagt als een malle bij mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]nee suckel, ik heb wel meer te doen. Maar ik ben nu online, heb nieuwe streamprogrammatje nu die beter is verder, heb net paar dominions gestreamed om te testen, al was het wel knudde met de pet op.
Waarom werkte de Dyrus stream dan perfect?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef BaajGuardian het volgende:
nou het moet nu dus goed zitten, als het nog lagged is het gewoon jouw connectie oid want alles werkt nu naar behoren volgens mn andere matties.
Ik weiger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
http://it.twitch.tv/teamldlc2
mn matties spelen in finals, ga ze snel kijken.
mischien heeft hij beter programma.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom werkte de Dyrus stream dan perfect?
Er zijn maar twee programma's, OBS en xSplit. OBS is het beste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien heeft hij beter programma.
Ja die heb ik nu, daarvoor had ik non-subscription xsplit maar da suckte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn maar twee programma's, OBS en xSplit. OBS is het beste.
Duo queue man, eentje vi jungle en andere malphite top en allebij full tank gaan en dan midgame/lategame sloop je hun mid laner of adc welke het meeste gefeed is focus je.quote:
doet de stream het weer?quote:
aah oke. Bijna alles is dus wel oke?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:15 schreef ems. het volgende:
Ze zijn zo redelijk als jij ze speelt. Nerfs doen nauwelijks terzake.
Tuurlijk. Als je pro Poppy bent kan je, zeker op jouw niveau, makkelijk ownen met poppy. Niet zo druk maken om wat "sterk" is en gewoon een char kiezen en daar goed mee worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:17 schreef blow... het volgende:
[..]
aah oke. Bijna alles is dus wel oke?
aahke. Thx.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je pro Poppy bent kan je, zeker op jouw niveau, makkelijk ownen met poppy. Niet zo druk maken om wat "sterk" is en gewoon een char kiezen en daar goed mee worden.
In principe prima, en ook wat ems zegt, maar ik zou wel een paar dingen anders doen. Aatrox zou ik niet mid spelen en als support zou ik geen Nami, Blitz of Thresh spelen als je niet vaak support speelt omdat het vreselijk moeilijke champions zijn om te spelen. Kun je beter iets als Taric erbij doen. Taric is gewoon de sterkste support atmquote:Op woensdag 18 december 2013 00:47 schreef blow... het volgende:
Is heb een goed idee dat ik deze champs wil mainen ( sterretje betekent dat ik het niet zeker weet.)
Top: vi* enekton* teemo* katarina aatrox*
Mid: katarina fizz* zed* syndra* aatrox * akali*
Adc jinx* sivir* draven* ezreal* lucian*
Support blitz *leona* annie* tresh* nami*
Jungle vi* mumu* aatrox*
Zijn deze redelijk?
Niet de sterkste, wel de makkelijkste. Geen skillshots en passive utilities.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
In principe prima, en ook wat ems zegt, maar ik zou wel een paar dingen anders doen. Aatrox zou ik niet mid spelen en als support zou ik geen Nami, Blitz of Thresh spelen als je niet vaak support speelt omdat het vreselijk moeilijke champions zijn om te spelen. Kun je beter iets als Taric erbij doen. Taric is gewoon de sterkste support atm
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef Keselo het volgende:
Thresh spelen als je niet vaak support speelt omdat het vreselijk moeilijke champions zijn om te spelen.
Probeer deze week af en toe Orianna mid, Annie/Morgana Supp/Mid, Voli Jungle, Sona Supp. Of koop een 450ip champ en probeer dat mee te spelen, uiteindelijk moet je ook de "kut"champs een beetje kennen om te weten wat ze doen. Niemand speelt bv Poppy/Urgot en die vind ik juist wel leukquote:Op woensdag 18 december 2013 00:47 schreef blow... het volgende:
Is heb een goed idee dat ik deze champs wil mainen ( sterretje betekent dat ik het niet zeker weet.)
Zijn deze redelijk?
Nog zoekende?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Lamabal het volgende:
Heb nog 2 plekken over kutjes. Wie wil
q sterker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Barbewire het volgende:
Q wordt sterker, shield tijd wordt korter.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
film af, vond wel goede film.
Snap ook niet wat mensen tegen jayden smith hebben, goede (kind)acteur, en zn opmerkingen waar hij zo om uit word gelachen zijn helemaal niet dom als je er over nadenkt.
Maar goed ik zal ff inloggen in lag of legjes.
Ben al poos online, zelfs met blow geduo-ed, heb jou lekker niet xDquote:
Denk niet dat Riot zin heeft in een rechtszaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Snap niet dat ze die niet maken, insta miljoenen erbij voor tencent.
Ik zeg het goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Master yi is heel sterk.
Je moet het wel goed zeggen
Nee, alleen master yi.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Ik zeg het goed.
Jungle gragas is heel erg sterk.
loopt alleen maar te schelden en te jankenquote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef dustbrain het volgende:
Wow, een vrouw diamond speler zonder irritante aandachthoeren-stem of tieten-showoff.
http://www.twitch.tv/ahlexah HOE KAN DIT1?!?!!?
Daardoor wel 20x minder kijkers.![]()
Ja? Ik weet niet. Ze maakt fouten die niet in high diamond mogen dus ik stopte met kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
loopt alleen maar te schelden en te janken
Ik geef je gelijk, lastig een gank up te fucken, die range van je ult is echt een deal maker. Kwam ik in een gragas+blitz lane ook achter trouwens. Valt niet tegen te positionen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:35 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Ik zeg het goed.
Jungle gragas is heel erg sterk.
Ja voor gragas en blitz ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:22 schreef dustbrain het volgende:
Gragass en blitz lane is een free win godverdomme.
Wat een geschijt. Eerst position 12000 in queue. Na anderhalve minuut position 1 en nu staat ie op 25 minutenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:37 schreef Lamabal het volgende:
BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. 2 h queue
Opeens ben ik er inquote:Op donderdag 19 december 2013 15:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat een geschijt. Eerst position 12000 in queue. Na anderhalve minuut position 1 en nu staat ie op 25 minuten
Kom op man. 2 melee champs in 1 lane. Allebei ook nog eens AP en zonder goede gapcloser. Hoe je het ook bent of keert, dat is gewoon feitelijk slecht op hoog niveau.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja voor gragas en blitz ja.
Heb een klein kwartier gekeken naar een opname van een paar dagen geleden. Alleen maar gevloek en huilie huilie. Niet de moeite. Vandaar (deels) de weinige kijkers denk ik hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja? Ik weet niet. Ze maakt fouten die niet in high diamond mogen dus ik stopte met kijken.
Met hem valt absoluut niet te discussiëren. Na een jaar geeft hij je nog geen gelijk vanwege die immense plaat voor z'n kop dus kun je het maar beter opgeven. Geen aandacht aan schenken want daar krijgt hij een harde piemel van, hij is exact de Athene van Fok. Die geilt ook zo op aandacht met z'n gare uitspraken omdat hij weet dat het reacties uitlokt. De laatste tijd heeft die vent ook geen aandacht gekregen van mensen en je hoort absoluut niets meer van 'm. Doe hetzelfde met deze troll en ook hij zal wegrotten.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kom op man. 2 melee champs in 1 lane. Allebei ook nog eens AP en zonder goede gapcloser. Hoe je het ook bent of keert, dat is gewoon feitelijk slecht op hoog niveau.
Nee man. Dit is zon geniale Diamond inzicht die wij niet snappen omdat wij niet diamond zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Met hem valt absoluut niet te discussiëren. Na een jaar geeft hij je nog geen gelijk vanwege die immense plaat voor z'n kop dus kun je het maar beter opgeven. Geen aandacht aan schenken want daar krijgt hij een harde piemel van, hij is exact de Athene van Fok. Die geilt ook zo op aandacht met z'n gare uitspraken omdat hij weet dat het reacties uitlokt. De laatste tijd heeft die vent ook geen aandacht gekregen van mensen en je hoort absoluut niets meer van 'm. Doe hetzelfde met deze troll en ook hij zal wegrotten.
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar er zijn mensen die dit geloven terwijl het complete onzin is. Als je iets speelt wat "niet in de meta past" betekent dat niet direct dat je gaat verliezen. Iemand had bijvoorbeeld een tijdje terug AP Tryndamere uitgevonden (destijds schold iedereen hem uit) maar het scheen zo sterk te zijn dat Riot het moest nerfen omdat er gewoon níet tegen te spelen viel. En als je erover nadenkt, de meta verandert continu, waar komen meta changes vandaan? Juist, mensen die dingen proberen die buiten het metakader vallen. Ik speel zelf ook veel onconventionele dingen en ze werken prima, maar je moet er wel een goede argumentatieve fundering voor hebben.quote:
Ik snap wat je probeert te zeggen maar volgens mij is Bg geen troll en staat ie wel semi-open voor discussies. En ik moest lachen om je redeneringen.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Met hem valt absoluut niet te discussiëren. Na een jaar geeft hij je nog geen gelijk vanwege die immense plaat voor z'n kop dus kun je het maar beter opgeven. Geen aandacht aan schenken want daar krijgt hij een harde piemel van, hij is exact de Athene van Fok. Die geilt ook zo op aandacht met z'n gare uitspraken omdat hij weet dat het reacties uitlokt. De laatste tijd heeft die vent ook geen aandacht gekregen van mensen en je hoort absoluut niets meer van 'm. Doe hetzelfde met deze troll en ook hij zal wegrotten.
Dingen die mensen niet verwachten kunnen verrassend goed zijn. In normals moet men gewoon niet zeiken.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:05 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar er zijn mensen die dit geloven terwijl het complete onzin is. Als je iets speelt wat "niet in de meta past" betekent dat niet direct dat je gaat verliezen. Iemand had bijvoorbeeld een tijdje terug AP Tryndamere uitgevonden (destijds schold iedereen hem uit) maar het scheen zo sterk te zijn dat Riot het moest nerfen omdat er gewoon níet tegen te spelen viel. En als je erover nadenkt, de meta verandert continu, waar komen meta changes vandaan? Juist, mensen die dingen proberen die buiten het metakader vallen. Ik speel zelf ook veel onconventionele dingen en ze werken prima, maar je moet er wel een goede argumentatieve fundering voor hebben.
Het is wel behoorlijk hit-and-miss. Als ik mensen onconventionele dingen zie doen heb ik altijd hoge verwachtingen maar als het misgaat ben ik ergens wel teleurgesteld, ja ook in een normal game. Vooral als het de premade botlane is die dan moord en brand gaat lopen roepen, haalt toch wel een beetje de sfeer weg.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:40 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Dingen die mensen niet verwachten kunnen verrassend goed zijn. In normals moet men gewoon niet zeiken.
Ik denk het echt niet. Hij is vol overtuigd van zijn eigen dingetjes, o.a. hierboven vermeld door meneer znarch, en alle kritiek erop wuift hij weg zonder echt over na te denken. Hoe kun je discussiëren met iemand die zich verheven voelt?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen maar volgens mij is Bg geen troll en staat ie wel semi-open voor discussies. En ik moest lachen om je redeneringen.![]()
Probeer jij maar eens ertegen te lanen ipv de theorie erbij te halen dan praten we daarna verder ok?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kom op man. 2 melee champs in 1 lane. Allebei ook nog eens AP en zonder goede gapcloser. Hoe je het ook bent of keert, dat is gewoon feitelijk slecht op hoog niveau.
omg! HARD SPELEN ALSOF JE LEVE ER VANAF HANGT MENGquote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Keselo het volgende:
Tevens, vanavond eindelijk de snowdown1v1 en 2v2 queues
Vind het best hoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens ertegen te lanen ipv de theorie erbij te halen dan praten we daarna verder ok?
blitz meldt zichquote:Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vind het best hoor.
Attentie! twee mensen nodig. Een support voor mijn adc en een blitzcrank voor Bg's gragass. Resultaten worden hier gepost of gestreamed.
Misschien heb je gelijk, komen we zo achter. Als het aan de support ligt kunnen we gewoon van support wisselen natuurlijk.
dan heb je verloren door lagg of server issuesquote:Op donderdag 19 december 2013 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Eh, whut? Heb hier bij mijn match history twee potjes 'loss forgiven' in plaats van gewoon defeat. WTF?
Die defeats worden niet opgeteld bij je totaal. Wees blij.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:50 schreef GlenSpey het volgende:
Eh, whut? Heb hier bij mijn match history twee potjes 'loss forgiven' in plaats van gewoon defeat. WTF?
Ten eerste spreek ik niet over mezelf wanneer ik gragas sterk noem met blitz want het gekste wat ik bot speel is ashe support atm, maar goed dat doet er verder niet toe. Vraag het maar aan booya die zat ook in die game waarin we er weer even aan herinnerd werden hoe op blitz gragas lane is. Ze hebben beiden ontiegelijk hoge ar en je kunt niet achter minions hiden voor blitz grab. Verder is positionen belangrijk tegen blitz grab maar dat kun je door gragas dus niet. Zodra hun 6 zijn kun je alleen nog towerhuggen en hopen dat je jungler gold+ skills heeft anders is het gewoon niet te doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vind het best hoor.
Attentie! twee mensen nodig.(minstens gold) Een support voor mijn adc en een blitzcrank voor Bg's gragass. Resultaten worden hier gepost of gestreamed.
Misschien heb je gelijk, komen we zo achter. Als het aan de support ligt kunnen we gewoon van support wisselen natuurlijk.
Ok, dus gragass + blitz is OP maar je kan dat niet laten zien?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ten eerste spreek ik niet over mezelf wanneer ik gragas sterk noem met blitz want het gekste wat ik bot speel is ashe support atm, maar goed dat doet er verder niet toe. Vraag het maar aan booya die zat ook in die game waarin we er weer even aan herinnerd werden hoe op blitz gragas lane is. Ze hebben beiden ontiegelijk hoge ar en je kunt niet achter minions hiden voor blitz grab. Verder is positionen belangrijk tegen blitz grab maar dat kun je door gragas dus niet. Zodra hun 6 zijn kun je alleen nog towerhuggen en hopen dat je jungler gold+ skills heeft anders is het gewoon niet te doen.
Hoorde ik jou nou zeggen dat ze geen goede gapclosers hadden....zijn die 2 toch helemaal niet nodig met de bodyslam/ult en hook/mov speed/knockupquote:Op donderdag 19 december 2013 20:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ok, dus gragass + blitz is OP maar je kan dat niet laten zien?
Je zegt 'geen theorie' maar je wil het niet in de praktijk laten zien.![]()
Ze zijn OP als ze dat ook nog eens hebben. Maar tegen een ranged champion met een support is dubbel melee zondr gapcloser en beide AP gewoon zuig. Dan word je early en endgame helemaal afgemaakt 90% van de tijd op hoog elo.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Hoorde ik jou nou zeggen dat ze geen goede gapclosers hadden....zijn die 2 toch helemaal niet nodig met de bodyslam/ult en hook/mov speed/knockup
Ik zeg niet dat het op is ik zeg dat het sterk is, dude.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:08 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ok, dus gragass + blitz is OP maar je kan dat niet laten zien?
Je zegt 'geen theorie' maar je wil het niet in de praktijk laten zien.![]()
ah het hele spel bestaat uit tourney hoog elo. (volgens jou dus hier he)quote:Op donderdag 19 december 2013 20:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ze zijn OP als ze dat ook nog eens hebben. Maar tegen een ranged champion met een support is dubbel melee zondr gapcloser en beide AP gewoon zuig. Dan word je early en endgame helemaal afgemaakt 90% van de tijd op hoog elo.
Om te bepalen of iets balanced is enz ga je daarvan uit ja. Zooi balancen en benaderen vanuit low ELO standpunt is nutteloos.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ah het hele spel bestaat uit tourney hoog elo. (volgens jou dus hier he)
Defineer sterk. Als het sterker is dan adc+support bot is het sterk. Anders gewoon niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het op is ik zeg dat het sterk is, dude.
Het is zodra ZIJ 6 zijn. Niet hun. Proleet.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ten eerste spreek ik niet over mezelf wanneer ik gragas sterk noem met blitz want het gekste wat ik bot speel is ashe support atm, maar goed dat doet er verder niet toe. Vraag het maar aan booya die zat ook in die game waarin we er weer even aan herinnerd werden hoe op blitz gragas lane is. Ze hebben beiden ontiegelijk hoge ar en je kunt niet achter minions hiden voor blitz grab. Verder is positionen belangrijk tegen blitz grab maar dat kun je door gragas dus niet. Zodra hun 6 zijn kun je alleen nog towerhuggen en hopen dat je jungler gold+ skills heeft anders is het gewoon niet te doen.
Grammar nazi's zijn we hier niet nodigquote:Op donderdag 19 december 2013 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is zodra ZIJ 6 zijn. Niet hun. Proleet.
Jij bent ook silver. Prima matchup dus. MMR werkt prima.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef BaajGuardian het volgende:
die diamondje was trouwens een 3v3 diamondje dus telde niet nvm xD
(hijzelf was silver, viezen nepperds)
s to the u to the c to the k to the e to the l.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Jij bent ook silver. Prima matchup dus. MMR werkt prima.
Een 30+ autist die ook nog maagd is en mij suckel noemt (niet eens goed gespelt) omdat hij de waarheid niet aankan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
s to the u to the c to the k to the e to the l.
Hoe komt het eigenlijk dat jij zo'n haatdragende balzak bent geworden tegenover BG?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Een 30+ autist die ook nog maagd is en mij suckel noemt (niet eens goed gespelt) omdat hij de waarheid niet aankan.
Ja dat komt aan hoor
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Een 30+ autist die ook nog maagd is en mij suckel noemt (niet eens goed gespelt) omdat hij de waarheid niet aankan.
Ja dat komt aan hoor
dat is zonder fwotd dus 17 ipquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:36 schreef Liandri het volgende:
Wauw de fok! De snowdown is geactiveerd.. als je ip wil farmen is dit je kans.. Speel net 1 match voor ik ga slapen 1 V 1 Win in 5.31 min.. krijg 167 IP (wel men FWOTH) maar als nog
Uit geprobeerd? xD dat zou namelijk dan wel hilarisch zijn (al kreeg mijn tegenstander blijkbaar maar wel 5 ip voor z'n loss dacht ik)quote:
Dat is een match van ~ 30 minuten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:15 schreef GlenSpey het volgende:
167 met FWOTD is idd bar weinig, meestal zit ik zelf rond de 260 IP.
Soaz nakte iedereen in 1v1 met Nunu tijdens de Allstars.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Gokje op dat het de gamemode wordt waarin ragers elkaar bevechten.
Wie ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef Keselo het volgende:
[..]
Soaz nakte iedereen in 1v1 met Nunu tijdens de Allstars.
najah als je niet bagger veel tijd hebt en je toch je FWOTD wil halen is dit best een uitkomst met 170IP voor 5 - 6 min werkquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is een match van ~ 30 minuten.
Je krijgt per minuut ongeveer het zelfde aantal ip. Dus het maakt bar weinig uit.
quote:
Zet hem in je signature voor de views van het hele FOK!army dat jou volgt. Meer views = meer geld!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
altyd selfde linkje sgat
http://en.twitch.tv/ihaveapotionexe
baby
fack geld tho.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zet hem in je signature voor de views van het hele FOK!army dat jou volgt. Meer views = meer geld!
Ik ben meer bang dat ik em een keer vergeet uit te zetten en zit te fappen op gay porn oid.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef nyny83 het volgende:
Webcam op een stream vind ik persoonlijk wel grappig maar niet vereist. Het is wel eens leuk om te zien hoe die pro's op bepaalde plays van zichzelf en anderen reageren, maar het gaat mij toch vooral om de games zelf. Overigens zijn mij mij de letters in je stream lastig te lezen. Is dat een quality setting issue?
Nouja het zijn niet alleen de letters maar het is meer dat het net lijkt alsof er een soort waas overheen ligt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben meer bang dat ik em een keer vergeet uit te zetten en zit te fappen op gay porn oid.
Maare, ik net een 2v2 gespeeld, ik had zyra en random dude had graves.
enimy had cait en nasus (nasus
) wel ezzy gewonnen verder maarja.
Ik denk dat ik nu ff heimer doe.
Wel matig dat je maar 2 deaths/kills nodig heb tho.
wbt quality heb ik em gewoon op maximaal resolutie maar de fps heb ik wat naar beneden gezet ivbm cpu. Weet niet of dat effect heeft op letters magoed, het gaat uiteindelijk om de plays.
Leedvermaakquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
BG is nog al noobish. Dus stream volgen heeft weinig zin
Je bent zelf noob manquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
30 min pauzequote:Op vrijdag 20 december 2013 15:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ga je zo nog een potje spelen of ?
Ik vond het zoveel chat. Dat zijn van die mensen waar ik mezelf aan erger als ik speel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:34 schreef Lamabal het volgende:
Erger je aan mij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het zoveel chat. Dat zijn van die mensen waar ik mezelf aan erger als ik speel.
Vind je mij wel cool?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het zoveel chat. Dat zijn van die mensen waar ik mezelf aan erger als ik speel.
Was jij geen mod ergens?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
sorry moest ff naar mn moesje fietsen want had die kerstpakket van haar via een of andere wedstrijd oid waar ze mij en mn broertje voor opgegeven had en met een hele lieve brief erbij dus wilde haar ff bedanken.quote:
VIND JE MIJ NIET LEUK MEISJE, MAG IK NIET AAN JE BROEKJE ZITTENquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jammer dat je vooraf niet kan voorspellen hoe lang een potje duurtquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef Liandri het volgende:
[..]
najah als je niet bagger veel tijd hebt en je toch je FWOTD wil halen is dit best een uitkomst met 170IP voor 5 - 6 min werk
nee true. Maar dat is dan nu zo opgelost? Zonder first wijn krijg hè met 10 min maar 20 ip ofzo. Maar voor je direct win met een game van 5 min 150ip krijgen vind ik geen bad dealquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jammer dat je vooraf niet kan voorspellen hoe lang een potje duurt
Als ik minder dan drie kwartier de tijd heb start ik geen nieuw spel, en zelfs dat is niet altijd voldoende want er zijn potjes van ruim een uur...
Hahaah ik speel als bleodmongoolquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Xetran het volgende:
Welke divisie zit bg uberhaupt? Lijkt wel alsof ik naar een diep silver league potje zit te kijken.
Tja valt niet te tariccen dat, uberhaupt is trist niet de juiste champ om te tariccen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Xetran het volgende:
Welke divisie zit bg uberhaupt? Lijkt wel alsof ik naar een diep silver league potje zit te kijken.
http://www.lolking.net/summoner/euw/20776641#profilequote:Op vrijdag 20 december 2013 20:04 schreef Xetran het volgende:
Had het begin gemistquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Saai early. Late leuk, CLG komt terug
Die boring season 1 farmlane met 2 tanks top lijkt ook weer terug nuquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Saai early. Late leuk, CLG komt terug
http://euw.leagueoflegends.com/en/page/snowdown-2013-faqquote:
Er zijn weer eens issues...quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:08 schreef blow... het volgende:
waarom krijg ik geen ip en zp voor mijn matches?![]()
als dit maar verrekend wordt.
Zwaar leven toch meidquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Kom ik net thuis om League te spelen, staat de server stil.
Bazig beestjequote:Op zaterdag 21 december 2013 00:56 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Al helemaal in de kerststemming![]()
[ afbeelding ]
hosselaar jijquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
meiden die leaguen![]()
ken er maar 1 waarmee ik vaak speel ;p is lvl 23 en speel ik vaak aram mee
Maatje van me zegt dat hij gewoon weer online is? Bij mij doet hij raar omdat ik net een EUNE account wou maken om ff op te spelen, en als ik nu terug wil geeft hij een error of zoquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ze flikkeren gewoon de servers eruit zodat iedereen die livestream gaat kijken
Ik weet niet, kan sowieso niet spelen vanavond zit gewoon lekker streampje te kijken..quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Maatje van me zegt dat hij gewoon weer online is? Bij mij doet hij raar omdat ik net een EUNE account wou maken om ff op te spelen, en als ik nu terug wil geeft hij een error of zo
gefelicitaartsflap, nu maar snel wat goeien runepages bouwen bri.quote:
provisonals kun je niet hoger komen dan laaggoed, maar iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gefelicitaartsflap, nu maar snel wat goeien runepages bouwen bri.
(en pas ranked gaan als je er op zn minst 5 heb en 2 of 3 roles op goed niveau kan spelen, anders ga je moeten klimmen uit de strontput die brons/silver/laaggoud heet vol ragers en trolls)
heb jij geen lagg danquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik stream atm btw...
Net toch maar mn laatste rptjes aan calsot gefit en hij kreeg pharao nasus
fml doge
achja, no regrets.
Nope, wel als ik winamp muziek erbij draai.quote:
communiceer dit is met riot support (al denk ik dat het probleem bij je provider ligt net als die issue met comcast ed)quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:29 schreef Piperidine het volgende:
Ongelooflijk, doe ik 1vs1 en sta ik 75-50 in minions voor. Knalt mijn internet eruit.
Sowieso elke dag met LoL dat mijn internet gaat laggen en ik mijn router moet herstarten.
same.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Denk dat ik nog steeds mijn poro icon niet heb, omdat die games van gisteravond niet in mijn match history staan. Dus misschien wel niet meer "bestaan" en meetellen!
ik help welquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
same.
Heb ook nog neit icoontje voor giften.
ik ookquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:14 schreef Suncatcher het volgende:
Ik zoek een full premade voor de icons
nog1quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:16 schreef Cremesoep het volgende:
Ik ben wel beschikbaar met een vriend over +- 10 minuten?
top dusquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:20 schreef Suncatcher het volgende:
Ik ga wel support of top, ben een abomination of a jungler.
blitzquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:23 schreef Cremesoep het volgende:
Die vriend van me speelt liefste jungle of adc, dus dat komt mooi uit, welke champions gaan we?
doe je mee?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Rammus, op het moment voegt Sion weinig toe aan het spel. Rammus daarentegen heeft een gezonde winrate, is leuk om te spelen en niet zo heel moeilijk om te leren.
Sion endgame is harder dan nasus. Try it. 100% lifesteal op al je auto attacks, je passive heeft endgame wel 1200 bonus hp dus met een randuins omen ben je unkillable voor andere AD's. Een ingebouwde stun erbij, BOTRK en je wint alle teamfights doordat je alle teamgenoten met 500 health per autoattack healed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Rammus, op het moment voegt Sion weinig toe aan het spel. Rammus daarentegen heeft een gezonde winrate, is leuk om te spelen en niet zo heel moeilijk om te leren.
Kan toch niet? moet je toch 2 weken bevriend voor zijn..quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef Munchlax het volgende:
Wie wilt gift vs gift? Add me: ThisWouter.
Oh, das kut.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kan toch niet? moet je toch 2 weken bevriend voor zijn..
BS. Een goede sion kan veel damage doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ok haal Sion dan maar.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:32 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Sion endgame is harder dan nasus. Try it. 100% lifesteal op al je auto attacks, je passive heeft endgame wel 1200 bonus hp dus met een randuins omen ben je unkillable voor andere AD's. Een ingebouwde stun erbij, BOTRK en je wint alle teamfights doordat je alle teamgenoten met 500 health per autoattack healed.
Ohja, en tijdens het lanen werkt je passive ook lekker mee
+1quote:Op donderdag 19 december 2013 23:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja dat komt aan hoor
Echt hequote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Kan die vent in het publiek z'n mond niet houden?
Oh echt? dan wil ik t ook wel doen opzichquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:03 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Is veranderd in de laatste patch. Ik wil wel giften.
Wat een mongool jaquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Kan die vent in het publiek z'n mond niet houden?
Adem in........adem uit......quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Maak daar maar 4 potjes in a row van waarin de laatste ik zelf ben geleaved omdat het toch al 3v5 was en ik nog 0 zin in die @#%|&(zooi had.
Heb nu league van mn pc ge@#%(& en ik ga gewoon weer path of exile spelen en streamen.
Enige wat fucked up is is dat ik net vandaag nog 50 euro aan skins had gekocht, kon ik de dag maar terugdraaien dan had ik dat nooit gedaan.
Of beter kon ik de tijd maar 5 jaar terugdraaien en uberhaupt nooit geld in dit spel gestoken hebben, ik zal best nog weleens een championship match kijken van sotty oid maar het spel komt 'mij iig zwaar de strot uit nu.
Iemand op league forum zei dat ik in iets zat wat 'tilt' heet, wanneer je in een slotmachine zit te hopen op de jackpot maar je alleen maar geld verliest.. ik denk dat die gast goed gelijk heeft want ik bleef ook alleen maar spelen in de hoop dat ik een normaal fucking potje kreeg zonder meteen een afk vanaf min 1 en eeuwig ge#$^(@#& waardoor ik iedereen moest muten. Dat heet dus de slotmachine en kun je beter stoppen met guldens er in doen/spelen anders krijg je dus dit.quote:
Volgens mij had die gast gelijk. Je moet 'afstand' nemen. Winnig streaks, losing streaks....iedereen kent ze, en ze zijn onvoorspelbaar. Deal with it.quote:Op zondag 22 december 2013 02:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iemand op league forum zei dat ik in iets zat wat 'tilt' heet, wanneer je in een slotmachine zit te hopen op de jackpot maar je alleen maar geld verliest.. ik denk dat die gast goed gelijk heeft want ik bleef ook alleen maar spelen in de hoop dat ik een normaal fucking potje kreeg zonder meteen een afk vanaf min 1 en eeuwig ge#$^(@#& waardoor ik iedereen moest muten. Dat heet dus de slotmachine en kun je beter stoppen met guldens er in doen/spelen anders krijg je dus dit.
Nou leuk dan maar ik ben wel 50 euro lichter.
Of je bent gewoon een autist die zelfs de struggles van een game niet aankan. *hint*quote:Op zondag 22 december 2013 02:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iemand op league forum zei dat ik in iets zat wat 'tilt' heet, wanneer je in een slotmachine zit te hopen op de jackpot maar je alleen maar geld verliest.. ik denk dat die gast goed gelijk heeft want ik bleef ook alleen maar spelen in de hoop dat ik een normaal fucking potje kreeg zonder meteen een afk vanaf min 1 en eeuwig ge#$^(@#& waardoor ik iedereen moest muten. Dat heet dus de slotmachine en kun je beter stoppen met guldens er in doen/spelen anders krijg je dus dit.
Nou leuk dan maar ik ben wel 50 euro lichter.
quote:Op zondag 22 december 2013 03:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Iemand die de topicreeks afgaat en turft hoe vaak de jongen in kwestie al is gestopt met dit spel?
Ben het met je eens. Speel sinds een paar dagen Smite. Is soort hetzelfde als lol. Alleen dan vanuit 3rd person perspectief. Geen jankende mensen in chat. De match making op low level is nog wel behoorlijk ruk. Maar gewoon al geen ragers in chat. Een verademing.quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Maak daar maar 4 potjes in a row van waarin de laatste ik zelf ben geleaved omdat het toch al 3v5 was en ik nog 0 zin in die @#%|&(zooi had.
Heb nu league van mn pc ge@#%(& en ik ga gewoon weer path of exile spelen en streamen.
Enige wat fucked up is is dat ik net vandaag nog 50 euro aan skins had gekocht, kon ik de dag maar terugdraaien dan had ik dat nooit gedaan.
Of beter kon ik de tijd maar 5 jaar terugdraaien en uberhaupt nooit geld in dit spel gestoken hebben, ik zal best nog weleens een championship match kijken van sotty oid maar het spel komt 'mij iig zwaar de strot uit nu.
Dit is de 5e of 6e keer geloof ikquote:Op zondag 22 december 2013 03:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Iemand die de topicreeks afgaat en turft hoe vaak de jongen in kwestie al is gestopt met dit spel?
Andere mobas is het ook minder naar mijn idee.quote:Op zondag 22 december 2013 08:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Speel sinds een paar dagen Smite. Is soort hetzelfde als lol. Alleen dan vanuit 3rd person perspectief. Geen jankende mensen in chat. De match making op low level is nog wel behoorlijk ruk. Maar gewoon al geen ragers in chat. Een verademing.
zeker stacked dat, black cleaver is dan meer een team item en lastwhisper meer voor jezelf, dus dan moet je kijken naar je teamcomp en wat de tegenstander bouwt (het is vooral nuttig als de tegenstander armor bouwt natuurlijk)quote:Op zondag 22 december 2013 04:41 schreef blow... het volgende:
heeft een last whisper, black cleaver of armorpen runes zin op vi? ik vind vi wel heel leuk maar aangezien ik denting blows max @lvl 9 vraag ik me af of dat wel stacked...
20 % armor shredding ftwquote:Op zondag 22 december 2013 13:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeker stacked dat, black cleaver is dan meer een team item en lastwhisper meer voor jezelf, dus dan moet je kijken naar je teamcomp en wat de tegenstander bouwt (het is vooral nuttig als de tegenstander armor bouwt natuurlijk)
Het stackt niet in de zin van 20% + 20% op 100 aromor geeft 40% dus negeert 40 armor. Het stackt keer elkaar. Het negeert eerst 20% van 100 armor en daar nog eens 20% van, dus 36 armor wordt genegeerd(iets minder)quote:
ja oke, maar dan is een cleaver dus wel een item wat stacked met denting blowsquote:Op zondag 22 december 2013 14:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het stackt niet in de zin van 20% + 20% op 100 aromor geeft 40% dus negeert 40 armor. Het stackt keer elkaar. Het negeert eerst 20% van 100 armor en daar nog eens 20% van, dus 36 armor wordt genegeerd(iets minder)
Kerel, je hoeft niet perse iets te zeggen op alles. Dit zinnetje bijvoorbeeld slaat nergens op. Ik leg uit hoe % armor pen stackt, ik zeg niet dat het niet stackt met denting blows. godsamme manquote:Op zondag 22 december 2013 14:38 schreef blow... het volgende:
[..]
ja oke, maar dan is een cleaver dus wel een item wat stacked met denting blows
dat was wel de vraag maar oke toch bedanktquote:Op zondag 22 december 2013 14:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kerel, je hoeft niet perse iets te zeggen op alles. Dit zinnetje bijvoorbeeld slaat nergens op. Ik leg uit hoe % armor pen stackt, ik zeg niet dat het niet stackt met denting blows. godsamme man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |