SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 17-12-2013 12:56:39 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Hij laat zijn ingame screen niet zienquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
Doe dan ook een cam
Waarom zie ik jou op van alles klikken, maar zie geen ingame moves. Alleen een chat die open staat
Stream in 1080p?quote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
het werkt nog voor geen meter, had zonet extreme spikes lol omdat ik nu zelf moet kijken of die stream het op twitch zelf doet en dan mn browser aan moet laten, zonet in custom op windowed mode gezet maar weet nogsteeds niet of het werkt, kon zonet iig niet spelen met die kutlag toen ik het zelf wilde checken.
Kwaliteit kan dacht ik scherper, soms lag (kan ook aan mijn kant liggen) en je hebt behoorlijke ruis met het geluid.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
hopelijk was het kijkbaar want ik kan dat zelf niet checken ingame he. Dus als iemand gekeken heeft rapporteer even wat de kwaliteit was. alvast bedankt.
Ja dat geluid gedoe hoorde ik iemand anders ook al zeggen, geen flauw idee waarom dat is :squote:Op dinsdag 17 december 2013 00:49 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Kwaliteit kan dacht ik scherper, soms lag (kan ook aan mijn kant liggen) en je hebt behoorlijke ruis met het geluid.
ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:48 schreef nyny83 het volgende:
Kunnen we dan eindelijk de eckte eckte diamond plays van BG zien?
Netjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
Yeah plat gehaald 3-0 in mn promos super chill wel heel erg lucky geweest in mn laatste potje! Maar plat in 77 games best nice denk ik zo
Volgend seizoen gaat Vierkanblokje voor Diamond!!
Teach me plzquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
Yeah plat gehaald 3-0 in mn promos super chill wel heel erg lucky geweest in mn laatste potje! Maar plat in 77 games best nice denk ik zo
Volgend seizoen gaat Vierkanblokje voor Diamond!!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Skweezer het volgende:
waarom is de stream offline?
je bent toch fulltime met je computer bezig
Epic moviequote:
Reportedquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Djurres het volgende:
[..]
Epic movie
Maarja, laten we eerlijk zijn, farm is gewoon wel echt goed.
429 farm op 43 minuten, zijn weinig silver IV noobjes die me dat nadoen, en dan ook nog eens NIET feeden en wel fed gaan
Het lagt als een malle bij mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]nee suckel, ik heb wel meer te doen. Maar ik ben nu online, heb nieuwe streamprogrammatje nu die beter is verder, heb net paar dominions gestreamed om te testen, al was het wel knudde met de pet op.
Waarom werkte de Dyrus stream dan perfect?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:54 schreef BaajGuardian het volgende:
nou het moet nu dus goed zitten, als het nog lagged is het gewoon jouw connectie oid want alles werkt nu naar behoren volgens mn andere matties.
Ik weiger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
http://it.twitch.tv/teamldlc2
mn matties spelen in finals, ga ze snel kijken.
mischien heeft hij beter programma.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom werkte de Dyrus stream dan perfect?
Er zijn maar twee programma's, OBS en xSplit. OBS is het beste.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mischien heeft hij beter programma.
Ja die heb ik nu, daarvoor had ik non-subscription xsplit maar da suckte.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn maar twee programma's, OBS en xSplit. OBS is het beste.
Duo queue man, eentje vi jungle en andere malphite top en allebij full tank gaan en dan midgame/lategame sloop je hun mid laner of adc welke het meeste gefeed is focus je.quote:
doet de stream het weer?quote:
aah oke. Bijna alles is dus wel oke?quote:Op woensdag 18 december 2013 01:15 schreef ems. het volgende:
Ze zijn zo redelijk als jij ze speelt. Nerfs doen nauwelijks terzake.
Tuurlijk. Als je pro Poppy bent kan je, zeker op jouw niveau, makkelijk ownen met poppy. Niet zo druk maken om wat "sterk" is en gewoon een char kiezen en daar goed mee worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:17 schreef blow... het volgende:
[..]
aah oke. Bijna alles is dus wel oke?
aahke. Thx.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je pro Poppy bent kan je, zeker op jouw niveau, makkelijk ownen met poppy. Niet zo druk maken om wat "sterk" is en gewoon een char kiezen en daar goed mee worden.
In principe prima, en ook wat ems zegt, maar ik zou wel een paar dingen anders doen. Aatrox zou ik niet mid spelen en als support zou ik geen Nami, Blitz of Thresh spelen als je niet vaak support speelt omdat het vreselijk moeilijke champions zijn om te spelen. Kun je beter iets als Taric erbij doen. Taric is gewoon de sterkste support atmquote:Op woensdag 18 december 2013 00:47 schreef blow... het volgende:
Is heb een goed idee dat ik deze champs wil mainen ( sterretje betekent dat ik het niet zeker weet.)
Top: vi* enekton* teemo* katarina aatrox*
Mid: katarina fizz* zed* syndra* aatrox * akali*
Adc jinx* sivir* draven* ezreal* lucian*
Support blitz *leona* annie* tresh* nami*
Jungle vi* mumu* aatrox*
Zijn deze redelijk?
Niet de sterkste, wel de makkelijkste. Geen skillshots en passive utilities.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
In principe prima, en ook wat ems zegt, maar ik zou wel een paar dingen anders doen. Aatrox zou ik niet mid spelen en als support zou ik geen Nami, Blitz of Thresh spelen als je niet vaak support speelt omdat het vreselijk moeilijke champions zijn om te spelen. Kun je beter iets als Taric erbij doen. Taric is gewoon de sterkste support atm
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 18 december 2013 09:53 schreef Keselo het volgende:
Thresh spelen als je niet vaak support speelt omdat het vreselijk moeilijke champions zijn om te spelen.
Probeer deze week af en toe Orianna mid, Annie/Morgana Supp/Mid, Voli Jungle, Sona Supp. Of koop een 450ip champ en probeer dat mee te spelen, uiteindelijk moet je ook de "kut"champs een beetje kennen om te weten wat ze doen. Niemand speelt bv Poppy/Urgot en die vind ik juist wel leukquote:Op woensdag 18 december 2013 00:47 schreef blow... het volgende:
Is heb een goed idee dat ik deze champs wil mainen ( sterretje betekent dat ik het niet zeker weet.)
Zijn deze redelijk?
Nog zoekende?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:39 schreef Lamabal het volgende:
Heb nog 2 plekken over kutjes. Wie wil
q sterker?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:37 schreef Barbewire het volgende:
Q wordt sterker, shield tijd wordt korter.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
film af, vond wel goede film.
Snap ook niet wat mensen tegen jayden smith hebben, goede (kind)acteur, en zn opmerkingen waar hij zo om uit word gelachen zijn helemaal niet dom als je er over nadenkt.
Maar goed ik zal ff inloggen in lag of legjes.
Ben al poos online, zelfs met blow geduo-ed, heb jou lekker niet xDquote:
Denk niet dat Riot zin heeft in een rechtszaak.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Snap niet dat ze die niet maken, insta miljoenen erbij voor tencent.
Ik zeg het goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Master yi is heel sterk.
Je moet het wel goed zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |