Ik reageer toch inhoudelijk?quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef waterroosje het volgende:
Kunnen jullie aub, inhoudelijk reageren.
Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Seam het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet na vier maanden? Als hij dat nou zei na drie dates?
Hoe dan ook, je voelt dus niet hetzelfde voor hem?
Je twijfelt of hij settelt met jou bedoel je? Wat zo vreemd is het niet dat verliefdheid verdwijnt. Ben jij nog wel op hem verliefd dan? Kriebels in je buik als je bij hem bent?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Na 2 jaar zit ik nog steeds met deze zin.
Hij vindt " verliefdheid" maar kinderachtig, voor hem is het "houden " van belangrijker.
Hij wilt met mij trouwen, samen een gezin opbouwen. Vervolgens zegt hij : je hebt alles wat ik zoek in een vrouw. Etc etc, pff
Het is dan inmiddels "2 jaar" verder.quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Nobu het volgende:
Na 4 maanden? Die is gewoon bang dat hij nooit meer iets beters gaat krijgen en laat het er daarom maar bij.
Wat vind jij eigenlijk van hem? Wil jij trouwen? Kinderen krijgen met hem?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Na 2 jaar zit ik nog steeds met deze zin.
Hij vindt " verliefdheid" maar kinderachtig, voor hem is het "houden " van belangrijker.
Hij wilt met mij trouwen, samen een gezin opbouwen. Vervolgens zegt hij : je hebt alles wat ik zoek in een vrouw. Etc etc, pff
Voordat wij geen relatie aangingen vertelde hij mij dat ook dat "verliefdheid" niet belangrijk is, maar het "houden" van.quote:Op maandag 16 december 2013 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Je twijfelt of hij settelt met jou bedoel je? Wat zo vreemd is het niet dat verliefdheid verdwijnt. Ben jij nog wel op hem verliefd dan? Kriebels in je buik als je bij hem bent?
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.quote:Op maandag 16 december 2013 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van hem? Wil jij trouwen? Kinderen krijgen met hem?
Ik zie het probleem niet, hoor. Is houden van te min voor je?quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.
Maar aan de ene kant vind ik het erg jammer, Ik zou ook graag een man willen dat verliefd is op mij. Ik snap niet waarom ik dit niet verdiend, Ik heb dingen voor heb gedaan, wat zijn andere exen nooit hebben gedaan, ik ben lief, maar waarom dit dan. Wat kan het leven toch soms zo oneerlijk zijn. :-(
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, hoor. Is houden van te min voor je?
Ik snap je he-le-maal ( niet ....... )quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.
Maar aan de ene kant vind ik het erg jammer, Ik zou ook graag een man willen dat verliefd is op mij. Ik snap niet waarom ik dit niet verdiend, Ik heb dingen voor heb gedaan, wat zijn andere exen nooit hebben gedaan, ik ben lief, maar waarom dit dan. Wat kan het leven toch soms zo oneerlijk zijn. :-(
Volgens mij moet jij voorlopig nog maar niet gaan trouwen. Ik vind je daar nog veel te jong voor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind het oneerlijk, waarom hij wel op zijn ex verliefd was. En bijvoorbeeld niet op mij?
Jij snapt mij he-le-maal ( niet......)quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap je he-le-maal ( niet ....... )
Het gaat voor jou dus te snel..
Je verhaal is nogal ongeloofwaardig voor mij. Dus vraag me af of je ons niet gewoon zit te fucken door een troll-topic te openen.quote:
Dat de mensen die op jou topic reageren, het idee hebben dat ze niet serieus worden genomenquote:
Hoezo zou ik zo iets stoms moeten doen?quote:Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je verhaal is nogal ongeloofwaardig voor mij. Dus vraag me af of je ons niet gewoon zit te fucken door een troll-topic te openen.
Maar hij was toch wel ooit verliefd op je?quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind het oneerlijk, waarom hij wel op zijn ex verliefd was. En bijvoorbeeld niet op mij?
Zoals eerder gezegd: Verliefd komt ( normaal gesproken ) als eerst.quote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hoezo zou ik zo iets stoms moeten doen?
En waarom zou ik moeten trollen, wat win ik ermee?
Ik vraag doodnormaal om advies? Wat jullie ervan vinden
Of verliefheid belangrijker is, of het houden van..
Als je een langdurige relatie wil, is houden van belangrijker.quote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Met hoop dat hij wel eens "ooit" verliefd op mij zal worden.quote:Op maandag 16 december 2013 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ben je hier niet anderhalf jaar geleden over na gaan denken toen het begon te spelen en waarom pas nu?
maar hij was het toch al?quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Met hoop dat hij wel eens "ooit" verliefd op mij zal worden.
Hij zei van niet?quote:Op maandag 16 december 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar hij was toch wel ooit verliefd op je?
Verliefd zijn gaat over, dat zeg je zelf
Omdat het nogal duidelijk is dat 'houden van' belangrijker is. Dat plus dat hij stelt dat je alles hebt en hij met je wil trouwen... en jij zit te twijfelen omdat hij niet verliefd is geweest terwijl dat helemaal niet erg is behalve als je het onnodig overromanticeert in je hoofd. Wie gaat er nu twijfelen aan een relatie waarin alles dus goed is alleen maar omdat de ander vroeger niet verliefd is geworden... Je hebt verliefdheid op een voetstuk gezet zoals ze dan zeggen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef waterroosje het volgende:
[..]
oh ja als hij het nooit was zou ik daar ook niet vrolijk van wordenquote:Op maandag 16 december 2013 20:37 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hij zei van niet?
Dat zei ik niet, dat zij hij.
Je hangt wel een hoop op aan wat woorden. Is hij goed voor je? Waardeert hij je? Mis je hem als hij er niet is? Is hij blij om je weer te zien? Kun je altijd bij hem terecht? Etc.quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Je denkt dat ze geen seks hebben?quote:Op maandag 16 december 2013 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja als hij het nooit was zou ik daar ook niet vrolijk van worden
dan heb je een broer/zus relatie in mijn ogen
Dus hij is nooit verliefd geweest?quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.quote:Op maandag 16 december 2013 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hij was het toch al?
Jij dacht dat het zo zou gaan: verliefd, niet verliefd, weer wel verliefd?
Dus hij hield van je zonder ooit verliefd te zijn geweest? Sorry TS, maar hij is niet je vriend, hij is je broer...quote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Hij zei vooraf verliefheid is niet belangrijk, maar het houden van. Stel als wij beginnen aan een relatie dan wil ik van je houden, en niet verliefd worden.
Nee dat is niet helemaal wat ik bedoel dus de term was niet zo goed gekozenquote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je denkt dat ze geen seks hebben?
Sorry hoor, wat een flauwekul.quote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus hij hield van je zonder ooit verliefd te zijn geweest? Sorry TS, maar hij is niet je vriend, hij is je broer...
Niet iedereen raakt verliefd of ervaart het zo intens... Maar je ziet dan de ander niet als je broer of zus hoor. Ook al begrijp ik wel waarom je dat zegt en denkt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus hij hield van je zonder ooit verliefd te zijn geweest? Sorry TS, maar hij is niet je vriend, hij is je broer...
Nah, volgens mij lees je amper wat misschien anders is dan de mening die je al hebt.quote:
maar het doet er toch niet toe wat wij zeggen?quote:
Dit sowieso jaquote:Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik trouwen sowieso niet zou aanraden als je vanwege zoiets al twijfelt.. Wie weet wat er gebeurt tijdens het huwelijk wat al snel wat erger kan zijn dan zoiets...
.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het doet er toch niet toe wat wij zeggen?
Het doet er toe wat hij zegt
Niet elke verliefdheid is ook het zelfde
Soms heb je een stormachtige verliefdheid, soms juist een rustige diepe, etc.
Misschien benoemd hij dingen gewoon op deze manier
Ik zou er eens goed met hem over praten, en niet met vreemden op fok
Dat als je ooit verliefd was je altijd nog aan diegene blijft denken is bullshitquote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef waterroosje het volgende:
[..]
.
Wanneer we samen zijn en ik hemm diep in zijn ogen kijkt en hij ook word hij verlegen, wanneer ik hem aanraakt word hij zenuwachtig, hij is dan ook zorgzaam voor mij..
Maar hij is ook een persoon die zijn liefde niet gauw laat zien door bijv "versierende" woorden te gebruiken maar meer casual. Hij wilt graag trouwen met mij. Maar ik heb het gevoel dat ik de "verliefdheid" toch wel mis.. Ik heb alles wat hij zoekt, maar is niet verliefd. Waarom verdien ik dit niet? Het kan zijn dat ik me te veel aanstel. Maar ik heb weliswaar gehoord dat wanneer men verliefd is geworden, en het uit gaat. Dat die gene altijd aan die gene zult denken. Misschien ben ik een tikketje jaloers, of misschien heb ik die angs.
Weet je, misschien ben je gewoon nog veel te jong om je al helemaal vast te gaan leggen in een relatie.quote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef waterroosje het volgende:
[..]
.
Wanneer we samen zijn en ik hemm diep in zijn ogen kijkt en hij ook word hij verlegen, wanneer ik hem aanraakt word hij zenuwachtig, hij is dan ook zorgzaam voor mij..
Maar hij is ook een persoon die zijn liefde niet gauw laat zien door bijv "versierende" woorden te gebruiken maar meer casual. Hij wilt graag trouwen met mij. Maar ik heb het gevoel dat ik de "verliefdheid" toch wel mis.. Ik heb alles wat hij zoekt, maar is niet verliefd. Waarom verdien ik dit niet? Het kan zijn dat ik me te veel aanstel. Maar ik heb weliswaar gehoord dat wanneer men verliefd is geworden, en het uit gaat. Dat die gene altijd aan die gene zult denken. Misschien ben ik een tikketje jaloers, of misschien heb ik die angst.
En heb je al aan hem gevraagd of het zo is?quote:Op maandag 16 december 2013 20:56 schreef waterroosje het volgende:
Eerlijk gezegd komt het bij mij meer over als : Ik ben alleen verlief geweest op mijn ex, en na haar wil ik nooit meer verliefd worden, zodat het altijd een apart plekje voor me heeft..
Zo denk ik erover.
dat sowieso, en al helemaal in een huwelijkquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je, misschien ben je gewoon nog veel te jong om je al helemaal vast te gaan leggen in een relatie.
Hoe oud is hij?
Hij zegt dat hij allang niet meer van haar houd, en dat hij mij veel beter vind dan haar, en dat hij alleen van mij houdt, en met mij wilt trouwen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En heb je al aan hem gevraagd of het zo is?
quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef Luxuria het volgende:
Wat mis je dan aan die verliefdheid?
Geeft hij je geen knuffels? Jawel
Geeft hij je geen kusjes? Jawel
Hebben jullie geen liefdevolle seks? Jawel
Geeft hij je geen affectie? Jawel
Geeft hij je geen intimiteit? Jawel
nou dan zou ik beginnen met dat te gelovenquote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij allang niet meer van haar houd, en dat hij mij veel beter vind dan haar, en dat hij alleen van mij houdt, en met mij wilt trouwen.
Hij is 7 jaar ouder dan ik. Ik ben begin 20
Begin 20 is sowieso vrij jong om al te trouwen tegenwoordig.quote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij allang niet meer van haar houd, en dat hij mij veel beter vind dan haar, en dat hij alleen van mij houdt, en met mij wilt trouwen.
Hij is 7 jaar ouder dan ik. Ik ben begin 20
Omdat ik het als een soort onzekerheid ziet.quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef Luxuria het volgende:
Wat mis je dan? Bovenstaande geeft hij je allemaal/doen jullie.
Hij houdt van je, hij wil met je trouwen en een gezin stichten, wat wil je nog meer?
Ik denk dat je veel te erg blijft hangen in dat 'verliefd zijn'.
Jij weet.quote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef Chanttie het volgende:
Ik denk dat je blij moet zijn met zo'n kerel. Verliefdheid duurt gewoon niet lang. Meestal word je verliefd en dan veranderd het gevoel. De verliefdheid verdwijnt en gaat over in houden van, of de verliefdheid verdwijnt en je voelt helemaal niets meer voor een persoon. En dan gaat het dus uit! ( Je vriendje zijn ex)
Houden van is dieper, het geeft meer gevoel dan een stomme verliefdheid waar je eerlijk gezegd alleen maar stuitergek van word. Als je verliefd ben verander je in een totaal ander persoon. Ik vind dat je vriend groot gelijk heeft als hij zegt dat verliefdheid niet belangrijk is.
Vind je?quote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef Chanttie het volgende:
Ik denk dat je blij moet zijn met zo'n kerel. Verliefdheid duurt gewoon niet lang. Meestal word je verliefd en dan veranderd het gevoel. De verliefdheid verdwijnt en gaat over in houden van, of de verliefdheid verdwijnt en je voelt helemaal niets meer voor een persoon. En dan gaat het dus uit! ( Je vriendje zijn ex)
Houden van is dieper, het geeft meer gevoel dan een stomme verliefdheid waar je eerlijk gezegd alleen maar stuitergek van word. Als je verliefd ben verander je in een totaal ander persoon. Ik vind dat je vriend groot gelijk heeft als hij zegt dat verliefdheid niet belangrijk is.
Nee, dat durfde ik niet meer. Omdat ik het bij de eerste keer hoorde alsof mij wereld stortte, ik durfde het later niet meer te vragen, bang dat ik weer gekwetst zou worden door zijn antwoord. :-(quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik denk dat die wel verliefd was, maar gewoon op een ongelukkige manier zei van niet.
heb je het later nog wel eens gevraagd?
nee maar jij moet ook begrijpen dat je het jezelf aan doetquote:Op maandag 16 december 2013 21:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Nee, dat durfde ik niet meer. Omdat ik het bij de keer hoorde alsof mij wereld stortte, ik durfde het laten niet meer te vragen, bang dat ik weer gekwetst zou worden door zijn antwoord. :-(
Het komt nogal vrij stom, kinderachtig over. Begrijpelijk, maar geloof me, dit is niet bepaald leuk.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar jij moet ook begrijpen dat je het jezelf aan doet
Als je je hier nou gewoon overheen zet heb je dit hele topic niet meer nodig.quote:Op maandag 16 december 2013 21:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Nee, dat durfde ik niet meer. Omdat ik het bij de eerste keer hoorde alsof mij wereld stortte, ik durfde het later niet meer te vragen, bang dat ik weer gekwetst zou worden door zijn antwoord. :-(
Het komt nogal vrij stom, kinderachtig over. Begrijpelijk, maar geloof me, dit is niet bepaald leuk.
Dat het ergens niet goed voelt als je vriend zegt dat ie niet verliefd op je is maar wel van je houdt.quote:
Ik ben in iedergeval blij dat sommige mensen mij kunnen begrijpen. Ik heb zo erg me best gedaan, ik vind het gewoon jammer.. Al was die gevoel maar een maandje :-( misschien is hij verliefd geworden zonder dat hij het door had.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat het ergens niet goed voelt als je vriend zegt dat ie niet verliefd op je is maar wel van je houdt.
Normaliter begint een relatie met een (liefst hevige) verliefdheid waarin partijen, vaak verteerd door onzekerheid, om elkaar heen draaien, op zoek naar bevestiging van het wederzijdse karakter van die verliefdheid maar tegelijkertijd doodsbang voor de ontkenning daarvan. En als het dan tot een relatie komt, dan heb je daar die roze wolk die eigenlijk alleen kan drijven op verliefdheid. Ja, die roze wolk, die verdwijnt en maakt, als het goed is, plaats voor de comfortabele witte wolk van het 'houden van'. 'Houden van' is eigenlijk gevoel dat je zeker weet dat je de juiste partner hebt gekozen, iedere dag weer dolgelukkig bent met die keuze en de wetenschap hebt dat die ander dat ook zo voelt. 'Houden van' is dus ontzettend belangrijk en op de lange termijn waarschijnlijk het allerbelangrijkste voor het welslagen van de relatie, maar bij mij zou het knagen als ik zou weten -of zelfs maar het vermoeden zou hebben- dat die relatie niet zijn basis vindt in een wederzijdse verliefdheid. Het besef dat je partner oprecht verliefd op je is (geweest) is denk ik belangrijk voor je zelfbeeld in de relatie.
Dat is balen, dan. Als je verliefd wordt op een vrouw is het dus iets voor kort en hevig en niet voor langer?quote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef Argento het volgende:
tja, als hij zegt dat hij niet verliefd op je is maar van je houdt omdat je alles hebt wat hij zoekt in een vrouw, dan is het net alsof je slechts een optelsom bent van eigenschappen die hij zoekt in een vrouw, waarbij hij dan onder de streep tot de conclusie komt dat hij van je houdt. Verliefdheid is eigenlijk precies het omgekeerde. Je weet dat ze nauwelijks eigenschappen heeft die je in een vrouw zoekt, en toch kun je haar niet uit je gedachten krijgen, word je nerveus als ze in je buurt is en ga je bijna dood als ze tegen je praat.
ik heb het geloof ik niet over 'kort' gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is balen, dan. Als je verliefd wordt op een vrouw is het dus iets voor kort en hevig en niet voor langer?
omdat je nou eenmaal niet op elke vrouw verliefd kunt worden he. Dat zou een dagtaak worden.quote:Op maandag 16 december 2013 22:35 schreef waterroosje het volgende:
Waarom word een man dan bijvoorbeeld niet verliefd op je?
Volgens mij heeft hij alleen maar gezegd dat verliefdheid tijdelijk is. Hoe je je daarna voelt bepaalt wat er met de relatie gebeurt. Of je van die persoon gaat houden of er helemaal niks meer voor voelt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is balen, dan. Als je verliefd wordt op een vrouw is het dus iets voor kort en hevig en niet voor langer?
Het klinkt niet als iets voor de lange termijn, vind je wel: 'je weet dat ze nauwelijks eigenschappen heeft die je zoekt in een vrouw'.quote:Op maandag 16 december 2013 22:35 schreef Argento het volgende:
[..]
ik heb het geloof ik niet over 'kort' gehad.
Ja begrijpelijk, maar hoe word je verliefd dan? Is het mogelijk dat hij ooit een keer verliefd op mij kan worden..quote:Op maandag 16 december 2013 22:35 schreef Argento het volgende:
[..]
omdat je nou eenmaal niet op elke vrouw verliefd kunt worden he. Dat zou een dagtaak worden.
Ja, dat komt omdat een verliefdheid niet rationeel is uit te leggen. Dat doe je juist wel als je zegt 'je hebt alle eigenschappen die ik zoek in een vrouw' (dat soort jongens zijn meestal op zoek naar een vrouwelijke versie van zichzelf, maar dat is een andere kwestie). Maar ik zie niet in waarom die verliefdheid niet over kan gaan in 'houden van'. Hoeveel mensen vallen uiteindelijk niet voor een persoon die totaal niet voldoet aan het eerder vastgestelde ideaalplaatje?quote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het klinkt niet als iets voor de lange termijn, vind je wel: 'je weet dat ze nauwelijks eigenschappen heeft die je zoekt in een vrouw'.
Klinkt nogal als bullshit...quote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, maar hoe word je verliefd dan? Is het mogelijk dat hij ooit een keer verliefd op mij kan worden..
Ooit zij hij een keer, je kan er wel zelf voor zorgen dat ik verliefd op je word.
Ik geloofde het niet echt..
Geen idee, ik ben nooit van het ideaalplaatje geweest.quote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat een verliefdheid niet rationeel is uit te leggen. Dat doe je juist wel als je zegt 'je hebt alle eigenschappen die ik zoek in een vrouw' (dat soort jongens zijn meestal op zoek naar een vrouwelijke versie van zichzelf, maar dat is een andere kwestie). Maar ik zie niet in waarom die verliefdheid niet over kan gaan in 'houden van'. Hoeveel mensen vallen uiteindelijk niet voor een persoon die totaal niet voldoet aan het eerder vastgestelde ideaalplaatje?
Wat bedoel je precies met de laatste zinquote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt nogal als bullshit...![]()
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij nog verliefd op je kan worden naarmate hij langer bij je is. Voor zover ik weet ben je juist in het begin van een relatie verliefd, niet tussendoor, of tegen het einde. Tenzij je natuurlijk al vanaf het begin verliefd bent en dat gewoon niet weggaat.
Zou het niet zo kunnen zijn dat jullie definities van verliefd zijn verschillen?
Ik geloof niet dat daar een recept voor is. Dat zou natuurlijk geweldig zijn, want dan hoefde je nooit meer te vrezen dat de verliefdheid niet wederzijds is, maar het lijkt me geen reele optie. Als hij het wel als optie ziet, dan is het misschien wel zo aardig dat hij jou ook een beetje op weg helpt door in ieder geval een tipje van de sluier op te lichten over wat je dan moet doen om te zorgen dat hij verliefd op je wordt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, maar hoe word je verliefd dan? Is het mogelijk dat hij ooit een keer verliefd op mij kan worden..
Ooit zij hij een keer, je kan er wel zelf voor zorgen dat ik verliefd op je word.
Ik geloofde het niet echt..
Dat kan, maar uiteindelijk heeft iedere potentiele partner eigenschappen die ertoe leiden dat je hem net even leuker, aantrekkelijker, interessanter, knapper etc. vindt dan wie dan ook.quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit van het ideaalplaatje geweest.
Denkt te vinden. Het blijft natuurlijk een tijdelijke verstandsverbijstering. Op hoge toppen zweven betekent vaak genoeg ook heel hard op je bek gaan. Wat zag ik er ooit in?!quote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat kan, maar uiteindelijk heeft iedere potentiele partner eigenschappen die ertoe leiden dat je hem net even leuker, aantrekkelijker, interessanter, knapper etc. vindt dan wie dan ook.
damn straight!quote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denkt te vinden. Het blijft natuurlijk een tijdelijke verstandsverbijstering. Op hoge toppen zweven betekent vaak genoeg ook heel hard op je bek gaan. Wat zag ik er ooit in?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |