Ik reageer toch inhoudelijk?quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef waterroosje het volgende:
Kunnen jullie aub, inhoudelijk reageren.
Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Seam het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet na vier maanden? Als hij dat nou zei na drie dates?
Hoe dan ook, je voelt dus niet hetzelfde voor hem?
Je twijfelt of hij settelt met jou bedoel je? Wat zo vreemd is het niet dat verliefdheid verdwijnt. Ben jij nog wel op hem verliefd dan? Kriebels in je buik als je bij hem bent?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Na 2 jaar zit ik nog steeds met deze zin.
Hij vindt " verliefdheid" maar kinderachtig, voor hem is het "houden " van belangrijker.
Hij wilt met mij trouwen, samen een gezin opbouwen. Vervolgens zegt hij : je hebt alles wat ik zoek in een vrouw. Etc etc, pff
Het is dan inmiddels "2 jaar" verder.quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Nobu het volgende:
Na 4 maanden? Die is gewoon bang dat hij nooit meer iets beters gaat krijgen en laat het er daarom maar bij.
Wat vind jij eigenlijk van hem? Wil jij trouwen? Kinderen krijgen met hem?quote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer.
Na 2 jaar zit ik nog steeds met deze zin.
Hij vindt " verliefdheid" maar kinderachtig, voor hem is het "houden " van belangrijker.
Hij wilt met mij trouwen, samen een gezin opbouwen. Vervolgens zegt hij : je hebt alles wat ik zoek in een vrouw. Etc etc, pff
Voordat wij geen relatie aangingen vertelde hij mij dat ook dat "verliefdheid" niet belangrijk is, maar het "houden" van.quote:Op maandag 16 december 2013 20:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Je twijfelt of hij settelt met jou bedoel je? Wat zo vreemd is het niet dat verliefdheid verdwijnt. Ben jij nog wel op hem verliefd dan? Kriebels in je buik als je bij hem bent?
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.quote:Op maandag 16 december 2013 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van hem? Wil jij trouwen? Kinderen krijgen met hem?
Ik zie het probleem niet, hoor. Is houden van te min voor je?quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.
Maar aan de ene kant vind ik het erg jammer, Ik zou ook graag een man willen dat verliefd is op mij. Ik snap niet waarom ik dit niet verdiend, Ik heb dingen voor heb gedaan, wat zijn andere exen nooit hebben gedaan, ik ben lief, maar waarom dit dan. Wat kan het leven toch soms zo oneerlijk zijn. :-(
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, hoor. Is houden van te min voor je?
Ik snap je he-le-maal ( niet ....... )quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, Ik hou van hem. En ja, ik wil ook trouwen met hem, en kinderen krijgen van hem.
Maar aan de ene kant vind ik het erg jammer, Ik zou ook graag een man willen dat verliefd is op mij. Ik snap niet waarom ik dit niet verdiend, Ik heb dingen voor heb gedaan, wat zijn andere exen nooit hebben gedaan, ik ben lief, maar waarom dit dan. Wat kan het leven toch soms zo oneerlijk zijn. :-(
Volgens mij moet jij voorlopig nog maar niet gaan trouwen. Ik vind je daar nog veel te jong voor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind het oneerlijk, waarom hij wel op zijn ex verliefd was. En bijvoorbeeld niet op mij?
Jij snapt mij he-le-maal ( niet......)quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap je he-le-maal ( niet ....... )
Het gaat voor jou dus te snel..
Je verhaal is nogal ongeloofwaardig voor mij. Dus vraag me af of je ons niet gewoon zit te fucken door een troll-topic te openen.quote:
Dat de mensen die op jou topic reageren, het idee hebben dat ze niet serieus worden genomenquote:
Hoezo zou ik zo iets stoms moeten doen?quote:Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je verhaal is nogal ongeloofwaardig voor mij. Dus vraag me af of je ons niet gewoon zit te fucken door een troll-topic te openen.
Maar hij was toch wel ooit verliefd op je?quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind het oneerlijk, waarom hij wel op zijn ex verliefd was. En bijvoorbeeld niet op mij?
Zoals eerder gezegd: Verliefd komt ( normaal gesproken ) als eerst.quote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hoezo zou ik zo iets stoms moeten doen?
En waarom zou ik moeten trollen, wat win ik ermee?
Ik vraag doodnormaal om advies? Wat jullie ervan vinden
Of verliefheid belangrijker is, of het houden van..
Als je een langdurige relatie wil, is houden van belangrijker.quote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Met hoop dat hij wel eens "ooit" verliefd op mij zal worden.quote:Op maandag 16 december 2013 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ben je hier niet anderhalf jaar geleden over na gaan denken toen het begon te spelen en waarom pas nu?
maar hij was het toch al?quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Met hoop dat hij wel eens "ooit" verliefd op mij zal worden.
Hij zei van niet?quote:Op maandag 16 december 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar hij was toch wel ooit verliefd op je?
Verliefd zijn gaat over, dat zeg je zelf
Omdat het nogal duidelijk is dat 'houden van' belangrijker is. Dat plus dat hij stelt dat je alles hebt en hij met je wil trouwen... en jij zit te twijfelen omdat hij niet verliefd is geweest terwijl dat helemaal niet erg is behalve als je het onnodig overromanticeert in je hoofd. Wie gaat er nu twijfelen aan een relatie waarin alles dus goed is alleen maar omdat de ander vroeger niet verliefd is geworden... Je hebt verliefdheid op een voetstuk gezet zoals ze dan zeggen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef waterroosje het volgende:
[..]
oh ja als hij het nooit was zou ik daar ook niet vrolijk van wordenquote:Op maandag 16 december 2013 20:37 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hij zei van niet?
Dat zei ik niet, dat zij hij.
Je hangt wel een hoop op aan wat woorden. Is hij goed voor je? Waardeert hij je? Mis je hem als hij er niet is? Is hij blij om je weer te zien? Kun je altijd bij hem terecht? Etc.quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Je denkt dat ze geen seks hebben?quote:Op maandag 16 december 2013 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja als hij het nooit was zou ik daar ook niet vrolijk van worden
dan heb je een broer/zus relatie in mijn ogen
Dus hij is nooit verliefd geweest?quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.quote:Op maandag 16 december 2013 20:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hij was het toch al?
Jij dacht dat het zo zou gaan: verliefd, niet verliefd, weer wel verliefd?
Dus hij hield van je zonder ooit verliefd te zijn geweest? Sorry TS, maar hij is niet je vriend, hij is je broer...quote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Hij zei vooraf verliefheid is niet belangrijk, maar het houden van. Stel als wij beginnen aan een relatie dan wil ik van je houden, en niet verliefd worden.
Nee dat is niet helemaal wat ik bedoel dus de term was niet zo goed gekozenquote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je denkt dat ze geen seks hebben?
Sorry hoor, wat een flauwekul.quote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus hij hield van je zonder ooit verliefd te zijn geweest? Sorry TS, maar hij is niet je vriend, hij is je broer...
Niet iedereen raakt verliefd of ervaart het zo intens... Maar je ziet dan de ander niet als je broer of zus hoor. Ook al begrijp ik wel waarom je dat zegt en denkt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus hij hield van je zonder ooit verliefd te zijn geweest? Sorry TS, maar hij is niet je vriend, hij is je broer...
Nah, volgens mij lees je amper wat misschien anders is dan de mening die je al hebt.quote:
maar het doet er toch niet toe wat wij zeggen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |