Dit sowieso jaquote:Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik trouwen sowieso niet zou aanraden als je vanwege zoiets al twijfelt.. Wie weet wat er gebeurt tijdens het huwelijk wat al snel wat erger kan zijn dan zoiets...
.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het doet er toch niet toe wat wij zeggen?
Het doet er toe wat hij zegt
Niet elke verliefdheid is ook het zelfde
Soms heb je een stormachtige verliefdheid, soms juist een rustige diepe, etc.
Misschien benoemd hij dingen gewoon op deze manier
Ik zou er eens goed met hem over praten, en niet met vreemden op fok
Dat als je ooit verliefd was je altijd nog aan diegene blijft denken is bullshitquote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef waterroosje het volgende:
[..]
.
Wanneer we samen zijn en ik hemm diep in zijn ogen kijkt en hij ook word hij verlegen, wanneer ik hem aanraakt word hij zenuwachtig, hij is dan ook zorgzaam voor mij..
Maar hij is ook een persoon die zijn liefde niet gauw laat zien door bijv "versierende" woorden te gebruiken maar meer casual. Hij wilt graag trouwen met mij. Maar ik heb het gevoel dat ik de "verliefdheid" toch wel mis.. Ik heb alles wat hij zoekt, maar is niet verliefd. Waarom verdien ik dit niet? Het kan zijn dat ik me te veel aanstel. Maar ik heb weliswaar gehoord dat wanneer men verliefd is geworden, en het uit gaat. Dat die gene altijd aan die gene zult denken. Misschien ben ik een tikketje jaloers, of misschien heb ik die angs.
Weet je, misschien ben je gewoon nog veel te jong om je al helemaal vast te gaan leggen in een relatie.quote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef waterroosje het volgende:
[..]
.
Wanneer we samen zijn en ik hemm diep in zijn ogen kijkt en hij ook word hij verlegen, wanneer ik hem aanraakt word hij zenuwachtig, hij is dan ook zorgzaam voor mij..
Maar hij is ook een persoon die zijn liefde niet gauw laat zien door bijv "versierende" woorden te gebruiken maar meer casual. Hij wilt graag trouwen met mij. Maar ik heb het gevoel dat ik de "verliefdheid" toch wel mis.. Ik heb alles wat hij zoekt, maar is niet verliefd. Waarom verdien ik dit niet? Het kan zijn dat ik me te veel aanstel. Maar ik heb weliswaar gehoord dat wanneer men verliefd is geworden, en het uit gaat. Dat die gene altijd aan die gene zult denken. Misschien ben ik een tikketje jaloers, of misschien heb ik die angst.
En heb je al aan hem gevraagd of het zo is?quote:Op maandag 16 december 2013 20:56 schreef waterroosje het volgende:
Eerlijk gezegd komt het bij mij meer over als : Ik ben alleen verlief geweest op mijn ex, en na haar wil ik nooit meer verliefd worden, zodat het altijd een apart plekje voor me heeft..
Zo denk ik erover.
dat sowieso, en al helemaal in een huwelijkquote:Op maandag 16 december 2013 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je, misschien ben je gewoon nog veel te jong om je al helemaal vast te gaan leggen in een relatie.
Hoe oud is hij?
Hij zegt dat hij allang niet meer van haar houd, en dat hij mij veel beter vind dan haar, en dat hij alleen van mij houdt, en met mij wilt trouwen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En heb je al aan hem gevraagd of het zo is?
quote:Op maandag 16 december 2013 21:00 schreef Luxuria het volgende:
Wat mis je dan aan die verliefdheid?
Geeft hij je geen knuffels? Jawel
Geeft hij je geen kusjes? Jawel
Hebben jullie geen liefdevolle seks? Jawel
Geeft hij je geen affectie? Jawel
Geeft hij je geen intimiteit? Jawel
nou dan zou ik beginnen met dat te gelovenquote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij allang niet meer van haar houd, en dat hij mij veel beter vind dan haar, en dat hij alleen van mij houdt, en met mij wilt trouwen.
Hij is 7 jaar ouder dan ik. Ik ben begin 20
Begin 20 is sowieso vrij jong om al te trouwen tegenwoordig.quote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij allang niet meer van haar houd, en dat hij mij veel beter vind dan haar, en dat hij alleen van mij houdt, en met mij wilt trouwen.
Hij is 7 jaar ouder dan ik. Ik ben begin 20
Omdat ik het als een soort onzekerheid ziet.quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef Luxuria het volgende:
Wat mis je dan? Bovenstaande geeft hij je allemaal/doen jullie.
Hij houdt van je, hij wil met je trouwen en een gezin stichten, wat wil je nog meer?
Ik denk dat je veel te erg blijft hangen in dat 'verliefd zijn'.
Jij weet.quote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef Chanttie het volgende:
Ik denk dat je blij moet zijn met zo'n kerel. Verliefdheid duurt gewoon niet lang. Meestal word je verliefd en dan veranderd het gevoel. De verliefdheid verdwijnt en gaat over in houden van, of de verliefdheid verdwijnt en je voelt helemaal niets meer voor een persoon. En dan gaat het dus uit! ( Je vriendje zijn ex)
Houden van is dieper, het geeft meer gevoel dan een stomme verliefdheid waar je eerlijk gezegd alleen maar stuitergek van word. Als je verliefd ben verander je in een totaal ander persoon. Ik vind dat je vriend groot gelijk heeft als hij zegt dat verliefdheid niet belangrijk is.
Vind je?quote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef Chanttie het volgende:
Ik denk dat je blij moet zijn met zo'n kerel. Verliefdheid duurt gewoon niet lang. Meestal word je verliefd en dan veranderd het gevoel. De verliefdheid verdwijnt en gaat over in houden van, of de verliefdheid verdwijnt en je voelt helemaal niets meer voor een persoon. En dan gaat het dus uit! ( Je vriendje zijn ex)
Houden van is dieper, het geeft meer gevoel dan een stomme verliefdheid waar je eerlijk gezegd alleen maar stuitergek van word. Als je verliefd ben verander je in een totaal ander persoon. Ik vind dat je vriend groot gelijk heeft als hij zegt dat verliefdheid niet belangrijk is.
Nee, dat durfde ik niet meer. Omdat ik het bij de eerste keer hoorde alsof mij wereld stortte, ik durfde het later niet meer te vragen, bang dat ik weer gekwetst zou worden door zijn antwoord. :-(quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik denk dat die wel verliefd was, maar gewoon op een ongelukkige manier zei van niet.
heb je het later nog wel eens gevraagd?
nee maar jij moet ook begrijpen dat je het jezelf aan doetquote:Op maandag 16 december 2013 21:27 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Nee, dat durfde ik niet meer. Omdat ik het bij de keer hoorde alsof mij wereld stortte, ik durfde het laten niet meer te vragen, bang dat ik weer gekwetst zou worden door zijn antwoord. :-(
Het komt nogal vrij stom, kinderachtig over. Begrijpelijk, maar geloof me, dit is niet bepaald leuk.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar jij moet ook begrijpen dat je het jezelf aan doet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |