Geen probleem, goede herinneringen aan de wedstrijd waarin Mahèèèèr zo stoer loopt te juichen.quote:
Kijk eens jongens, we hebben hier met internetgangsters te maken!quote:Op maandag 16 december 2013 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto.
Ja leuk GGMM, dit heb je niet eerder gequotequote:Op maandag 16 december 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk eens jongens, we hebben hier met internetgangsters te maken!
Wat nu weer.quote:Op maandag 16 december 2013 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja leuk GGMM, dit heb je niet eerder gequote
Ajacied422
Eerder een roestige knikker.quote:Op maandag 16 december 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste parel van de samenleving.
Ennnn weer terug.quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Zien jullie dat jongens. René is mijn bitch.
Je hebt hem goed afgericht, hij gehoorzaamt gelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Gaat hij ook bier voor je halen tijdens Feyenoordwedstrijden?quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
Een bitch hebben![]()
Rens is mijn bitch.
Ik ben Happel zijn bitch
Je collega loopt weer te kutten waardoor de zaak escaleert.quote:Op maandag 16 december 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Zitten jullie nou de hele tijd over de OP te kibbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |