Ja.quote:
Ah zo ja. Klopt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik wilde alleen zeggen dat het geen toeval is
FIREquote:Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah zo ja. Klopt.
Keiharde topshow wordt dat met Bastieljje.
Fawlty Towers.quote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waar komt dat FIRE van Gerard eigenlijk vandaan?
Inderdaad. Ik denk dat Timber nog wel een kans heeft om anthem te worden. ESRR is nu al kapotgedraaid m.i.quote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef alors het volgende:
Jeetje dit gaat een spontaan anthem worden, niks geen gepush of gehype.
Vlak Ricky niet uitquote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef alors het volgende:
Jeetje dit gaat een spontaan anthem worden, niks geen gepush of gehype.
quote:
Geen beter nummer trouwens.quote:
Ik vind het wel wat 'gezelliger'quote:Op maandag 16 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen beter nummer trouwens.
Ke$ha is sleazy, en Pitbull gewoon slecht. Lijkt wel op Britney Bitch dus.quote:
zoals ook nog met gemak kan gebeurenquote:Op maandag 16 december 2013 17:45 schreef minthy het volgende:
Het zou toffer zijn als het anthem gewoon ergens in de week zelf ontstaat.
Ik hoop erop. Dat eatsleepraverepeat komt me haast de neus uitquote:Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals ook nog met gemak kan gebeuren
Ja dat hoopten we vorig jaar ookquote:Op maandag 16 december 2013 17:45 schreef minthy het volgende:
Het zou toffer zijn als het anthem gewoon ergens in de week zelf ontstaat.
Oké man.quote:
Kernkraft 400!quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat hoopten we vorig jaar ook [ afbeelding ]
Gebeurde toch ook op zowat de een-na-laatste dag? Het werd alleen van bovenaf een beetje doorgedrukt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met Hello lukte dat nog aardig een paar jaar geleden, dat was topquote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wijd Open als themanummerquote:Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Met Hello lukte dat nog aardig een paar jaar geleden, dat was top
Deze man weetquote:
Nee jouw kop is kermisquote:
Ik had het niet over kophoofd/lichaam.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 18:45 schreef asco het volgende:
[..]
Was vorig jaar mooi. Half 5 s'nachts, door de week, stromende regen, iedereen los.
![]()
Razende apenaids bij Domien in het showtje, Prima.quote:
quote:MetMichiel met Michiel Veenstra
Begin je werk- of schooldag met dé beste motivatie om het beste te geven dat je in je hebt: goede muziek! Michiel draait de beste classics en het beste van nu en zoekt de mooiste verhalen achter de liedjes.
Past er mooi bij toch?quote:Op maandag 16 december 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Razende apenaids bij Domien in het showtje, Prima.
Daarom.quote:
Ik hoop op rubbereend, hij is een baas.quote:Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gevraagd dus denk het niet gelukkig. Lekker modbashen zometeen
[ afbeelding ]
Heeft geen tijd.quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op rubbereend, hij is een baas.
of ggmm of ambrosiusquote:
Zout eens op.quote:
Leuk, maar niet hier.quote:
quote:
Doe maar een glaasjequote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken teveel azijn.
Maar wél ontzettend kroelbaarquote:Op maandag 16 december 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Raki word je ook niet vrolijk van..
[ afbeelding ]
Ik ook hoor!quote:
Dat was je alquote:
Hmm, ik zie niksquote:
Dat stomme systeem groepeert om de een of andere reden programma's bij elkaar als ze exact dezelfde naam hebben. Geen zin om 't voor die 1,5 uitzending nog aan te passen.quote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef MarijeH het volgende:
De website van 3fm leeft al in 2014.
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 20:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was je al
Kroelen kroelen, tieten voelen
Wat dacht van Bouncer. Al in oktober kapot gedraaid door Ekdom en bewust geen MH gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spontaan ontstaan is het bestquote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat dacht van Bouncer. Al in oktober kapot gedraaid door Ekdom en bewust geen MH gemaakt.
Misschien motorbloempje? Ik heb het gevoel dat zij ongeveer alles mod, wat niemand anders doet.quote:
Mja, 't is meestal wel een gezamenlijk ding van de 3 DJ's... en volgens mij heb ik Giel nog geen Eat Sleep Rave Repeat horen draaien tot nu toe.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat dacht van Bouncer. Al in oktober kapot gedraaid door Ekdom en bewust geen MH gemaakt.
Mwoa, nu ze zelfs al contact hebben met de artiest lijkt het mij vrij duidelijkquote:Op maandag 16 december 2013 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 't is meestal wel een gezamenlijk ding van de 3 DJ's... en volgens mij heb ik Giel nog geen Eat Sleep Rave Repeat horen draaien tot nu toe.
Kan dus nog alle kanten op gaan. Vooral niet teveel aandacht aan geven zou ik zeggen... want anders kiezen ze de nieuwe single van Jordy van Loon.
Contact?quote:Op maandag 16 december 2013 21:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwoa, nu ze zelfs al contact hebben met de artiest lijkt het mij vrij duidelijk
Nouja, Timur en Ramon, die de zangstem hebben opgezocht en Paul, Coen en Giel er in hebben laten verwerken.quote:
Ik las hier ergens tussen 20 en 21 uur.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
hoe laat gaan ze woensdag het glazen huis in?
4 februari 17:23:46 uurquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Tussen 20.30 en 20.45 gaat het huis op slot.quote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik vind het een mooie dag daarvoorquote:
Ik hou van dat soort humorquote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie dag daarvoor![]()
(ik had eerlijk gezegd gedacht dat het allang open zou zijn)
Dat denk ik wel toch? Dat gebeurde voorgaande jaren ook, het lijkt me stug als dat nu niet gebeurtquote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat dit topic dan ook weer verplaats worden?
Triest genoeg is dat hier geen humor maar een automatisme, dat soort antwoordenquote:
Neu... Dan krijg je van dat enge kliekjesvolk. Als je je terug wilt trekken dan word je maar weer actief op Facebook, kan je daar bijkomenquote:Op maandag 16 december 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
had gehoopt dat we dit topic apart konden houden voor de vaste kern
ik heb nu alweer zin in de day 1 VBL trollsquote:Op maandag 16 december 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
had gehoopt dat we dit topic apart konden houden voor de vaste kern
quote:Op maandag 16 december 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb nu alweer zin in de day 1 VBL trolls
Pino over de rooie
noesje krassend in de hoek
Ik met een bak popcorn
Good times!!
Genot.quote:Op maandag 16 december 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino over de rooie
Ik met een bak popcorn
Good times!!
Ik ben druk aan een dekentje aan het werk, daar kruip ik onder. Fuck de hoekquote:Op maandag 16 december 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino over de rooie
Ik met een bak popcorn
Good times!!
Jaaa, leuk.quote:Op maandag 16 december 2013 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino over de rooie
Ik met een bak popcorn
Good times!!
Die komen sowieso wel langsquote:Op maandag 16 december 2013 22:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben allang blij dat Wilfred Genee geen slaapgast is. Anders hadden we de VBLSC in SER zitten.
Uh, okéquote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga komende anderhalve week mijn enorme berg aan achterstallige films en series wel inhalen
Totaal niet erg. Maar het wordt wat grimmiger wanneer de headers worden vervangen door Humberto Tan en elke post een uitspraak van VI bevat.quote:
Nog niet echt over nagedacht eigenlijk... Als het mobiel een beetje bij te sloffen is dan gooi ik af en toe nog wel een post om de hoek. En anders haak ik nog een deken.quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga komende anderhalve week mijn enorme berg aan achterstallige films en series wel inhalen
Laat toch gaan joh, is toch mooi man.quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Totaal niet erg. Maar het wordt wat grimmiger wanneer de headers worden vervangen door Humberto Tan en elke post een uitspraak van VI bevat.
Precies. Verder zijn het best schatjes.quote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Totaal niet erg. Maar het wordt wat grimmiger wanneer de headers worden vervangen door Humberto Tan en elke post een uitspraak van VI bevat.
ook als ze je DM'en?quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Verder zijn het best schatjes.
Ik zal vast en zeker ook wel eens hier te vinden zijn, maar niet al te vaak gok ik zo.quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog niet echt over nagedacht eigenlijk... Als het mobiel een beetje bij te sloffen is dan gooi ik af en toe nog wel een post om de hoek. En anders haak ik nog een deken.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben druk aan een dekentje aan het werk, daar kruip ik onder. Fuck de hoek
Volgens mij viel het vanuit die hoek aardig meequote:
Niks mis met een paar dagen vakantiequote:Op maandag 16 december 2013 22:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal vast en zeker ook wel eens hier te vinden zijn, maar niet al te vaak gok ik zo.
Pure liefde, dat liedjequote:
Ga ik ook doen zodra die deur van die glazen kubus dichtvaltquote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks mis met een paar dagen vakantie
Vakantie? Wat is datquote:Op maandag 16 december 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks mis met een paar dagen vakantie
Met je verdomd geile bovenlichaamquote:Op maandag 16 december 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga ik ook doen zodra die deur van die glazen kubus dichtvalt
Bijlezen is dan af en toe wel tofquote:Op maandag 16 december 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga ik ook doen zodra die deur van die glazen kubus dichtvalt
quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met je verdomd geile bovenlichaam
Buig jij eens even voorover
#NoHomo
Ja dat is tenminste strafbaarquote:
Inderdaad!quote:Op maandag 16 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vooral tijdens de graveyardshifts posten overigens. Rest is toch altijd wat te druk, zeker tussen 14-22.
Een Fok!-vakantie. Gewoon even een poosje niet posten, dat geeft een bak rustquote:
Kloptquote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoorde trouwens een spotje op de radio dat die griet uit GTST met die vreselijk enge ogen in de Playboy staat?
Waar staan de JPG's?
Precies.quote:Op maandag 16 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vooral tijdens de graveyardshifts posten overigens. Rest is toch altijd wat te druk, zeker tussen 14-22.
Verneukt ritme is verneukt hier en slaap nooit voor 2u. Dan ben ik er ook welquote:Op maandag 16 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verneuk mijn ritme voor SRquote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Verneukt ritme is verneukt hier en slaap nooit voor 2u. Dan ben ik er ook wel
quote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Sowieso was er ook zo'n nederlandse film waarin haar tieten ook al te zien waren
Maar als je kop me niet aanstaat hoef ik de rest van je lichaam ook niet te zien![]()
zak erover vlag in de handquote:
Ik ga lekker sollicitatiebrieven schrijvenquote:Op maandag 16 december 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Een Fok!-vakantie. Gewoon even een poosje niet posten, dat geeft een bak rust
Ik hoop dat ze FIRE spelenquote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie hoopt er samen met mij dat Bastille ook Of The Night gaat spelen woensdag?
Ja of Roar xdquote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze FIRE spelen
quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zak erover vlag in de hand
Ho Hey bijvoorbeeld.quote:
Letterlijk?quote:
Nee, maar dat staat nog wel op mijn bucket listquote:
Dat deed ik voorheen wel (school/deadlines en dat shit) maar misschien moet ik verstandig worden...quote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verneuk mijn ritme voor SR
Lees: "ik heb een fuckin lekker lichaamquote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, maar dat staat nog wel op mijn bucket list![]()
Ik heb wel meegemaakt dat een vrouw het bij mij deed
quote:
Niet echt lekker nee...quote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga lekker sollicitatiebrieven schrijven
Hoezo?quote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed ik voorheen wel (school/deadlines en dat shit) maar misschien moet ik verstandig worden...
En als je dat van tevoren hard roept dan komt er geen kloot van terecht hè?
Damn, you're goodquote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lees: "ik heb een fuckin lekker lichaam"
Ach, het moet toch gebeuren. En nu ik nog maar 3 maanden thuis mag zitten moet er toch eens schot in de zaak komen.quote:
Verstandig als in op tijd naar bed gaan. Als ik dat van tevoren zeg dan komt er niets van terechtquote:
ah zoquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Verstandig als in op tijd naar bed gaan. Als ik dat van tevoren zeg dan komt er niets van terecht
Ja, dan voel je de druk wel ja... Bij ons zijn ze nu bezig met een ontslagronde, ook niet fijnquote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ach, het moet toch gebeuren. En nu ik nog maar 3 maanden thuis mag zitten moet er toch eens schot in de zaak komen.
GIELquote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah zo
ik ga elke nacht 6 uur slapen want Giel Beelul
Hoi Paul.quote:
Dat is een prachtig eindpunt waarmee ik tevreden kan zijn. Geen idee of ik dat vol ga houden ook met m'n energiegebrekquote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah zo
ik ga elke nacht 6 uur slapen want Giel Beelul
Je legt wel héél gemakkelijk de schuld buiten jezelf...quote:Op maandag 16 december 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
Weinig hier geweest, maar jullie vielen ook tegen. Ik ga slapen
.
Truste.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan voel je de druk wel ja... Bij ons zijn ze nu bezig met een ontslagronde, ook niet fijn
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Weltrusten allen![]()
.
Truste!quote:Op maandag 16 december 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
.
Truste.
Welterusten!quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Weltrusten allen![]()
.
Soms moet je dat doenquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Je legt wel héél gemakkelijk de schuld buiten jezelf...
Slaap ze
Ikquote:Op maandag 16 december 2013 22:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie hoopt er samen met mij dat Bastille ook Of The Night gaat spelen woensdag?
Mwah ik niet eerst. Gewoon om 8.30 weer stage op donderdag en vrijdagquote:Op maandag 16 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knop topic doeiquote:Op maandag 16 december 2013 22:53 schreef DaMook het volgende:
.
Truste.
quote:
Helemaal uit verhouding. Realistisch dusquote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
Bieden maarrrr, https://www.marktplaatsveilt.nl/schilderij-claudia-de-breij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht.quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
Wie wil dat nou niet? Een frapant schilderij van Claudia de Breij! IN JOUW EIGEN FUCKING HUISKAMER?! DIT UNIEKE VEILINGSTUK KAN VAN JOU ZIJN, 3FM PUNT NL SLASH VEILING
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi aanmaakspul voor de kachel.quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
Wie wil dat nou niet? Een frapant schilderij van Claudia de Breij! IN JOUW EIGEN FUCKING HUISKAMER?! DIT UNIEKE VEILINGSTUK KAN VAN JOU ZIJN, 3FM PUNT NL SLASH VEILING
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja.... smaken verschillen he ?quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is vast wel een fan te vinden!quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schilder heeft er een potje van gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die schilder heeft er een potje van gemaakt.
[..]
[..]
omFg...quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Sander Hoogendoorn?quote:Op maandag 16 december 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee of Stenders weer gaat oppassen met Sander?
Dan krijgt Stenders weer op zijn flikker van POWNed!quote:Op maandag 16 december 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee of Stenders weer gaat oppassen met Sander?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens kijken of hij op FB reageert.
Zonder het YT-filmpje gezien te hebben: daar had Filemon toch ook ooit een item over gemaakt voor S&S?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Een aanrader, je weet niet wat je meemaakt
Weet ik niet, ik kijk spuiten en slikken nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zonder het YT-filmpje gezien te hebben: daar had Filemon toch ook ooit een item over gemaakt voor S&S?
Trustequote:
Het lukt me niet om hem te mentionen, ik krijg Sander Guis in beeld. Ook tof maar die wil ik niet aansprekenquote:
Godverdomme.quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begint te triest te worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Over 40 uur begint het voorprogramma al en nog steeds is SER er nog niet.![]()
Dat is niet meer te vinden, forum is leegquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
Was het vorig jaar ook niet vrij kort van tevoren dat het forum werd geopend?
Euw...quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet meer te vinden, forum is leeg
Kut, dit mooie topic ook weg:quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, wat in SR staat is even verdwenen uit de reeks. Betekent dat ze het forum aan het klaarmaken zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kut, dit mooie topic ook weg:
141 posts - Dagoduck - [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!
forum staat op privé. topics zijn er gewoon nog.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
forum staat op privé. topics zijn er gewoon nog.
Ben blijven hangen in de hoop dat het beter zou worden, maar nee helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is die mix bedroevend zeg...
EAT SLEEP RAVE REPEATquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al suggesties voor het Serious Request lijflied voor 2013?
Vorig jaar was triest met Scream & Shout, hopelijk dit keer iets goeds. Het moet in ieder geval dansbaars zijn.
Timber.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al suggesties voor het Serious Request lijflied voor 2013?
Vorig jaar was triest met Scream & Shout, hopelijk dit keer iets goeds. Het moet in ieder geval dansbaars zijn.
Joe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam even langs wippen op weltrusten te zeggen
Topshow!quote:Op dinsdag 17 december 2013 06:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde exact dit zeggen
Radio zet ik net aan
er worden al behoorlijk wat podia en andere zooi opgebouwd hier.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:19 schreef Pino112 het volgende:
Keiharde topshow morgenavond met Bastille.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"WAUW WAUW WAUW PIJP ME PIJP ME TE GEK HE!!!11"
Mijn "eh, ik plan liever iets in de middag! Of net voor de middag mag ook!" werd bruut van tafel geveegd. Kon kiezen uit 9:20 of 10u. Jeui.quote:
Als singer-songwriter is dat intens treurig ja. Die scandinavian wave is echt belangrijk de laatste jaren, en zij is daar toch het bekendst van..quote:
wehehe, goedzo! vroeg opstaan jij!quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn "eh, ik plan liever iets in de middag! Of net voor de middag mag ook!" werd bruut van tafel geveegd. Kon kiezen uit 9:20 of 10u. Jeui.
Dat zal vandaag ergens zijn, of morgen. Morgen gaan ze erin toch?quote:
Weet iemand hoe laat?quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal vandaag ergens zijn, of morgen. Morgen gaan ze erin toch?
Heul niet goed, ochtendhumeur. Men krijgt een verkeerd beeld van me. In de middag ben ik bruisendquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, goedzo! vroeg opstaan jij!
joh, ik zit al sinds 8u te wachten op een cv-man/vrouw.....om 9.15u ga ik toch echt naar mijn werk en kunnen ze de tering krijgen.
als een bruistablet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul niet goed, ochtendhumeur. Men krijgt een verkeerd beeld van me. In de middag ben ik bruisend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |