Ja.quote:
Ah zo ja. Klopt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik wilde alleen zeggen dat het geen toeval is
FIREquote:Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah zo ja. Klopt.
Keiharde topshow wordt dat met Bastieljje.
Fawlty Towers.quote:Op maandag 16 december 2013 17:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Waar komt dat FIRE van Gerard eigenlijk vandaan?
Inderdaad. Ik denk dat Timber nog wel een kans heeft om anthem te worden. ESRR is nu al kapotgedraaid m.i.quote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef alors het volgende:
Jeetje dit gaat een spontaan anthem worden, niks geen gepush of gehype.
Vlak Ricky niet uitquote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef alors het volgende:
Jeetje dit gaat een spontaan anthem worden, niks geen gepush of gehype.
quote:
Geen beter nummer trouwens.quote:
Ik vind het wel wat 'gezelliger'quote:Op maandag 16 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen beter nummer trouwens.
Ke$ha is sleazy, en Pitbull gewoon slecht. Lijkt wel op Britney Bitch dus.quote:
zoals ook nog met gemak kan gebeurenquote:Op maandag 16 december 2013 17:45 schreef minthy het volgende:
Het zou toffer zijn als het anthem gewoon ergens in de week zelf ontstaat.
Ik hoop erop. Dat eatsleepraverepeat komt me haast de neus uitquote:Op maandag 16 december 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals ook nog met gemak kan gebeuren
Ja dat hoopten we vorig jaar ookquote:Op maandag 16 december 2013 17:45 schreef minthy het volgende:
Het zou toffer zijn als het anthem gewoon ergens in de week zelf ontstaat.
Oké man.quote:
Kernkraft 400!quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat hoopten we vorig jaar ook [ afbeelding ]
Gebeurde toch ook op zowat de een-na-laatste dag? Het werd alleen van bovenaf een beetje doorgedrukt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met Hello lukte dat nog aardig een paar jaar geleden, dat was topquote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wijd Open als themanummerquote:Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Met Hello lukte dat nog aardig een paar jaar geleden, dat was top
Deze man weetquote:
Nee jouw kop is kermisquote:
Ik had het niet over kophoofd/lichaam.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 18:45 schreef asco het volgende:
[..]
Was vorig jaar mooi. Half 5 s'nachts, door de week, stromende regen, iedereen los.
![]()
Razende apenaids bij Domien in het showtje, Prima.quote:
quote:MetMichiel met Michiel Veenstra
Begin je werk- of schooldag met dé beste motivatie om het beste te geven dat je in je hebt: goede muziek! Michiel draait de beste classics en het beste van nu en zoekt de mooiste verhalen achter de liedjes.
Past er mooi bij toch?quote:Op maandag 16 december 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Razende apenaids bij Domien in het showtje, Prima.
Daarom.quote:
Ik hoop op rubbereend, hij is een baas.quote:Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet gevraagd dus denk het niet gelukkig. Lekker modbashen zometeen
[ afbeelding ]
Heeft geen tijd.quote:Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op rubbereend, hij is een baas.
of ggmm of ambrosiusquote:
Zout eens op.quote:
Leuk, maar niet hier.quote:
quote:
Doe maar een glaasjequote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken teveel azijn.
Maar wél ontzettend kroelbaarquote:Op maandag 16 december 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Raki word je ook niet vrolijk van..
[ afbeelding ]
Ik ook hoor!quote:
Dat was je alquote:
Hmm, ik zie niksquote:
Dat stomme systeem groepeert om de een of andere reden programma's bij elkaar als ze exact dezelfde naam hebben. Geen zin om 't voor die 1,5 uitzending nog aan te passen.quote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef MarijeH het volgende:
De website van 3fm leeft al in 2014.
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 20:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was je al
Kroelen kroelen, tieten voelen
Wat dacht van Bouncer. Al in oktober kapot gedraaid door Ekdom en bewust geen MH gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spontaan ontstaan is het bestquote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat dacht van Bouncer. Al in oktober kapot gedraaid door Ekdom en bewust geen MH gemaakt.
Misschien motorbloempje? Ik heb het gevoel dat zij ongeveer alles mod, wat niemand anders doet.quote:
Mja, 't is meestal wel een gezamenlijk ding van de 3 DJ's... en volgens mij heb ik Giel nog geen Eat Sleep Rave Repeat horen draaien tot nu toe.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat dacht van Bouncer. Al in oktober kapot gedraaid door Ekdom en bewust geen MH gemaakt.
Mwoa, nu ze zelfs al contact hebben met de artiest lijkt het mij vrij duidelijkquote:Op maandag 16 december 2013 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 't is meestal wel een gezamenlijk ding van de 3 DJ's... en volgens mij heb ik Giel nog geen Eat Sleep Rave Repeat horen draaien tot nu toe.
Kan dus nog alle kanten op gaan. Vooral niet teveel aandacht aan geven zou ik zeggen... want anders kiezen ze de nieuwe single van Jordy van Loon.
Contact?quote:Op maandag 16 december 2013 21:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwoa, nu ze zelfs al contact hebben met de artiest lijkt het mij vrij duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |