Mijn hoeren zijn in ieder geval SOA- en zigeunervrij en ze voeren ook nog een showtje op voor je degene die je wil uitkiestquote:Op maandag 16 december 2013 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja lekker thuis op de bank het hele jaar, saai man.
Die gast zegt dat er volop goedkope hoeren zijn en alles is arm dus ook dat is win win in mijn geval.
Secret access: The governer of Dartmouth used the links between the house (left) and beach (centre) for smuggling in the 18th Centuryquote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe ga je naar je privéstrand?
Reizen is niks mis mee, maar er zijn toch wel leukere plekken dan Tsjernobyl lijkt me.quote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Vakanties zijn dan ook overrated. Lekker reizen man.
Jetpack.quote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elan kan geen Engels.quote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Secret access: The governer of Dartmouth used the links between the house (left) and beach (centre) for smuggling in the 18th Century
Dat staat letterlijk onder de foto?
During his ownership the property was fitted with false walls to conceal contraband, and there are longstanding rumours of a secret tunnel linking the property to nearby Redlap Cove. However a tunnel has never been found, and the beach is accessed by steps leading down from the garden.quote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom tattoeert Gers Pardoel zijn eigen naam op zijn borst?quote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
euh, waarom zou je je geboorte jaar op je arm laten tatooeren
Wat is een Gers Pardoelquote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom tattoeert Gers Pardoel zijn eigen naam op zijn borst?
hieromquote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je een rare jongen bent?quote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
euh, waarom zou je je geboorte jaar op je arm laten tatooeren
Ongerepte natuur in/met een abrupt verlaten stad. Veel plekken die zo bijzonder zijn ga je op de wereld niet aantreffenquote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Reizen is niks mis mee, maar er zijn toch wel leukere plekken dan Tsjernobyl lijkt me.
zulke mensenquote:Op maandag 16 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb net iemands vertragingstactiek doorzien en afgebroken. Nu moest ze toegeven dat ze nog niet heeft gedaan wat ze had gerapporteerd te hebben gedaan. En moest ze huilen.
Ricksen heeft het beide geloof ik.quote:Op maandag 16 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb net iemands vertragingstactiek doorzien en afgebroken. Nu moest ze toegeven dat ze nog niet heeft gedaan wat ze had gerapporteerd te hebben gedaan. En moest ze huilen.

Direct ontslaan zulke mensen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
maar Ricksen is ziek. Bij hem bestaat de mogelijkheid dat hij beide feiten daadwerkelijk vergeet.quote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ricksen heeft het beide geloof ik.
Haha, ik werkte al niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor jullie, hardwerkende mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |