nu wel.quote:Op maandag 16 december 2013 16:59 schreef Adames het volgende:
gaat die lekker syntix? plaatjes doen het niet goed
Renesse of zo zekerquote:Op maandag 16 december 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel in Nederland blijven.
Waarom boek je Bulgarije zonder eerst mij om informatie te vragen?quote:Op maandag 16 december 2013 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Plan is toch alleen maar zuipen daar dus de kans dat iemand zich druk maakt om de al dan niet verkankerde omgeving, muggen of kerncentrales (of dit überhaupt opmerkt) acht ik minimaal.
Gewoon thuis, FOK! erbij. Niets mis mee man.quote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Renesse of zo zeker.
Ja leuk man, zeker in april.
donder op knut, ik wilde jou sowieso niet terug hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Syntax staat bij mij ook erg laag aangeschreven ja.
En dan kom je niet met een staart of 2 hoofden terug?quote:Op maandag 16 december 2013 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsjernobyl is tof man, als je daar ooit een reisje kan houden moet je dat gelijk doen
Opmerkelijk om dan naar Bulgarije te trekken zoals Caland al stelde.quote:Op maandag 16 december 2013 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Plan is toch alleen maar zuipen daar dus de kans dat iemand zich druk maakt om de al dan niet verkankerde omgeving, muggen of kerncentrales (of dit überhaupt opmerkt) acht ik minimaal.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
donder op knut, ik wilde jou sowieso niet terug hebben.
Dvens appartement is mooier naar het schijntquote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-used-smugglers.html
hier ga ik later wonen dat jullie het even weten
Nee joh, kan je prima een tijdje blijven. Gewoon goed op je geigerteller lettenquote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan kom je niet met een staart of 2 hoofden terug?
Nee, gewoon thuis. Het weer is er niet beter en net enige wat je daar kan neuken is waarschijnlijk het gat in het matras. Er verandert dus niet veel voor je daar.quote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Renesse of zo zeker.
Ik denk niet dat er iets op deze aarde tegen dvens appartement op kanquote:Op maandag 16 december 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Dvens appartement is mooier naar het schijnt
ik vind Knut ook een eikel ja, kom laat je niet kennenquote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
donder op knut, ik wilde jou sowieso niet terug hebben.
Ik zal je verklappen dat het hier in Bulgarije in april ook gewoon nog koud en regenachtig kan zijn hoorquote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Renesse of zo zeker.
Dat huis. Mooi man.quote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik krijg daar niet echt een vakantiegevoel van.quote:Op maandag 16 december 2013 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, kan je prima een tijdje blijven. Gewoon goed op je geigerteller letten
Ja lekker thuis op de bank het hele jaar, saai man.quote:Op maandag 16 december 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis. Het weer is er niet beter en net enige wat je daar kan neuken is waarschijnlijk het gat in het matras. Er verandert dus niet veel voor je daar.
Vakanties zijn dan ook overrated. Lekker reizen man.quote:Op maandag 16 december 2013 17:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik krijg daar niet echt een vakantiegevoel van.
Syntix durft tenminste de waarheid onder ogen te komen en deze uit te typen. Dat de waarheid zelden op prijs wordt gesteld is een ander verhaal.quote:Op maandag 16 december 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Syntix een eng mannetje.
quote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso Syntixquote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Syntix durft tenminste de waarheid onder ogen te komen en deze uit te typen. Dat de waarheid zelden op prijs wordt gesteld is een ander verhaal.
Syntix zijn voetbalvisie
via een grot.quote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe ga je naar je privéstrand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |