GGMM is al klaar.quote:Op maandag 16 december 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor jullie, hardwerkende mensen
partizanen zijn tof jaquote:Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Partizanen onder Tito'tje waren wel bazen. Zelfs Stalin wist niet meer wat hij ermee aanmoest.
Over 2,5 jaar pas m'n Bulgaars paspoortquote:
Ik ga stiekem onder m'n bureau fappenquote:Op maandag 16 december 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor jullie, hardwerkende mensen
Wat ik me altijd afvraag: krijg je daar ook een accordeon bij?quote:Op maandag 16 december 2013 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Over 2,5 jaar pas m'n Bulgaars paspoort
quote:Op maandag 16 december 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag: krijg je daar ook een accordeon bij?
[..]
Als die geen ja zegt dan sla ik haar dood met een roeispaan. Dan maar een warm lichaam.quote:
Joahquote:Op maandag 16 december 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je anders een foto waarin mijn passie voor je Slavische broeders naar voren komt?
[..]
Doe eens niet man, ik kan nu niet ongegeneerd dit topic open laten staanquote:
Je collega met een droom als model bedoel je?quote:Op maandag 16 december 2013 16:40 schreef Dven het volgende:
Straks thuis wel lekker m'n vriendin een beurt geven terwijl ik aan deze plaatjes denk
quote:Op maandag 16 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens niet man, ik kan nu niet ongegeneerd dit topic open laten staan
quote:Op maandag 16 december 2013 16:41 schreef Elan het volgende:
Ik ga in de lente sowieso naar Bulgarije of Dven daar nu is of niet.
Hier, voel jij je ook wat meer thuis:quote:Op maandag 16 december 2013 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens niet man, ik kan nu niet ongegeneerd dit topic open laten staan
Ga je je dan aansluiten bij de Bulgaars-orthodoxe kerk?quote:Op maandag 16 december 2013 16:41 schreef Elan het volgende:
Ik ga in de lente sowieso naar Bulgarije of Dven daar nu is of niet.
Don, verplaats het topic eens naar KPD. Dit is te soft.quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier, voel jij je ook wat meer thuis:
[ afbeelding ]
Het laatste beetje respect dat je nog genoot...quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier, voel jij je ook wat meer thuis:
[ afbeelding ]
Oh, en die voorste schijnt een vrouw te zijn.
Heb geboekt midden april voor Belene, in een soort pauperhotel wat prima geschikt is voor paupers like mequote:
als er maar gedronken kan worden niet danquote:Op maandag 16 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geboekt midden april voor Belene, in een soort pauperhotel wat prima geschikt is voor paupers like me.
Kosten 250 euro p.p. voor 10 dagen. Geen idee nog waar het exact ligt een maatje heeft geboekt.
O er zit een ontbijt bij de prijs is
Nee ik ga de joden opsporen die daar kennelijk nog volop vrij rondlopen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je je dan aansluiten bij de Bulgaars-orthodoxe kerk?
Uh, oké.quote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik ga de joden opsporen die daar kennelijk nog volop vrij rondlopen.
Het is ook nooit goed bij jou...quote:Op maandag 16 december 2013 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Het laatste beetje respect dat je nog genoot...
Zeker er zit een distilleerder in de buurten + proeverij dus kan leuk wordenquote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als er maar gedronken kan worden niet dan
[..]
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 16 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geboekt midden april voor Belene, in een soort pauperhotel wat prima geschikt is voor paupers like me.
Kosten 250 euro p.p. voor 10 dagen. Geen idee nog waar het exact ligt een maatje heeft geboekt.
Wat de neuk moet je daar nu weer manquote:The place is best known for the Belene prison (formerly a concentration camp) on Belene Island where thousands of innocent Bulgarians found their death during the communist dictatorship, and as the proposed site of Bulgaria's second nuclear power plant, which has been under construction 7 kilometres (4 miles) east of the town until it was interrupted in 1990 due to the severe economic crisis that followed the fall of communism in the country. There are plans to start construction again as a replacement for reactors 3 and 4 at Kozloduy Nuclear Power Plant, which Bulgaria shut down as a condition for EU membership. The total capacity of the two reactors will be 2,000 MW.
The main confessions in the town are Roman Catholicism and Eastern Orthodoxy, with two Roman Catholic and one Orthodox church being present. The Catholic Church of the Blessed Virgin Mary was built in 1860, the Eastern Orthodox Church of St George in 1874 and the Catholic Church of Saint Anthony of Padua was constructed in 1893.
Belene was the focal point for the feature documentary film The Mosquito Problem and other stories by Andrey Paounov [3] The film features many of the town's colourful characters, highlighting their daily plight of a nuclear plant of empty promises and a year round mosquito epidemic.
Voor minder zit je 3 sterren op zakynthos.quote:Op maandag 16 december 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
[..]
Wat de neuk moet je daar nu weer man
Je ziet precies tussen de drie steden in de buurt waar wat te beleven valt.
Op ongeveer anderhalf uur afstand van mij
Beter ga je gauw omboekenSowieso is 250 euro voor tien dagen kanjerduur
Ik zal het even voor je uitleggenquote:Op maandag 16 december 2013 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan er kanovaren en drinken verder echt geen idee. Die maat zei dat het aan een rivier ligt en kan kanovaren en dus die distilleerder verder boeit het toch niet joh gaan toch alleen maar zuipen daar.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uitleggen
Je zit in een duurbetaald kuthotel in een dorp met nog geen 10.000 inwoners welke aan een vergiftigd moeras naast de Donau ligt en yearround last heeft van een muggenepidemie met als lokale hoogtepunten een oud-concentratiekamp annex gevangenis en een nooit voltooide kerncentrale
In Bulgarije.
Ik kan wel zien dat jij in de toerismebranch hebt gewerkt. Ik heb gelijk zin om te boekenquote:Op maandag 16 december 2013 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uitleggen
Je zit in een duurbetaald kuthotel in een dorp met nog geen 10.000 inwoners welke aan een vergiftigd moeras naast de Donau ligt en yearround last heeft van een muggenepidemie met als lokale hoogtepunten een oud-concentratiekamp annex gevangenis en een nooit voltooide kerncentrale
In Bulgarije.
Als een familiegeneratie zigeunerhoeren inbegrepen is dan had ik er nog geen 250 voor overquote:Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef Typisch het volgende:
250 euro voor 10 dagen
dat zat ik in het hoogseizoen in Portugal, in een goed en luxe appartement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |