1 2 3 4 5 6 7 8 | Manchester United FC Bayer 04 Leverkusen Real Madrid CF Galatasaray AS Paris Saint-Germain Olympiacos FC FC Bayern München Manchester City FC Chelsea FC FC Schalke 04 Borussia Dortmund Arsenal FC Club Atlético de Madrid FC Zenit FC Barcelona AC Milan |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | AZ Alkmaar AFC Ajax FC Basel 1893 FC Anji Makhachkala SL Benfica Real Betis Balompié Eintracht Frankfurt FC Chornomorets Odesa ACF Fiorentina FC Dnipro Dnipropetrovsk KRC Genk FC Dynamo Kyiv PFC Ludogorets Razgrad Esbjerg fB Olympique Lyonnais Juventus SSC Napoli SS Lazio FC Rubin Kazan Maccabi Tel-Aviv FC FC Salzburg NK Maribor Sevilla FC PAOK FC FC Shakhtar Donetsk FC Porto Tottenham Hotspur FC FC Slovan Liberec Trabzonspor AS Swansea City AFC Valencia CF FC Viktoria Plzen |
Ja Ajax ookquote:Op maandag 16 december 2013 13:25 schreef Pedroso het volgende:
Salzburg, schijnt een goede ploeg te zijn.
Waar moeten ze dan?quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blijf het belachelijk vinden dat Israel bij Europ wordt gerekend, just saying
Kazahkstan ook..quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar moeten ze dan bij? In het Midden Oosten worden ze gehaat.quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eens, rijke joden hé...quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
PAOK zou mooi zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor AZ nog Porto, PAOK, Anzji, Liberec en Kiev
Ja, en Turkije, Azerbeidjan, Kazachstan...quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
In Azie worden ze neergeschoten manquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Midden-oosten, dus doe dan Afrika of Azie.
Kan niet toch? ze kunnen niet dezelfde uit hun poule loten?quote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor AZ nog Porto, PAOK, Anzji, Liberec en Kiev
Jammer dan, moeten ze zich maar gedragenquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan bij? In het Midden Oosten worden ze gehaat.
Die landen daar schijnen niet echt goed op te kunnen schieten met Israelquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Midden-oosten, dus doe dan Afrika of Azie.
Nopequote:Op maandag 16 december 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je die nog een keer loten gelijk na de groepsfase?
Oh nee, tuurlijk niet...quote:Op maandag 16 december 2013 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je die nog een keer loten gelijk na de groepsfase?
denk dat het explosieve wedstrijdjes zouden worden als ze in hun eigen regio spelenquote:Op maandag 16 december 2013 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wordt de EL teniminste ook eens spannendquote:Op maandag 16 december 2013 13:27 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
denk dat het explosieve wedstrijdjes zouden worden als ze in hun eigen regio spelen
Ja dat wel.quote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anzhi is wel iets slechter geworden sinds de laatste ontmoeting tussen die twee clubs.
Heel veel iets jaquote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anzhi is wel iets slechter geworden sinds de laatste ontmoeting tussen die twee clubs.
Anzhi heeft zijn toppers weg gedaan he.quote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef TheArt het volgende:
De Belgen hebben een keer geen geluk met de loting.
Goede kans wel.quote:
Maar een reis naar Dagestan is gewoon kut. Geen pretje.quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Anzhi heeft zijn toppers weg gedaan he.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef Tranquilize het volgende:
Ik voorspel dat AZ tegen Liberec moet #corrupt
Dat is waar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar een reis naar Dagestan is gewoon kut. Geen pretje.
Tsjechië.quote:
Je onderschat je tegenstander als een echte Ajaciedquote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Beide clubs moeten normaal gesproken naar de laatste 16
vorig jaar had Ajax ook geen pech in de EL alleen gaven ze het belachelijk weg.quote:
Oh heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar had Ajax ook geen pech in de EL alleen gaven ze het belachelijk weg.
Ja en Ajax kon niet eens winnen van Steaua.quote:Op maandag 16 december 2013 13:32 schreef Pedroso het volgende:
Zo makkelijk is Salzburg niet, wonnen al hun duels in de poule redelijk gemakkelijk.
Oh, gunstig!quote:
Pleite*quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Heeinz het volgende:
Twee lastige tegenstanders pleiten dus
Ook zeer goed te doen.quote:
Slap gelul altijd.quote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Basel is ook geen makkie, maar beter dan wat er verder nog uit kon komen... maar eerst maar eens Salzburg verslaan
klopt maar zeker niet beter dan dit Ajax en het had erger gekundquote:
Ja, daar heb je dan Andersen, Fischer en Hoesen tegenover staan.quote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Pedroso het volgende:
Basel gewoon 2x van Chelsea gewonnen. Spelen een paar grote negers in, erg fysiek ook volgens mij.
#lege tribunes #b-elftallen #gedrochtquote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n slechte line-up heeft die Europa League eigenlijk helemaal niet... alleen die poulewedstrijden moeten ze eens vanaf stappen
Lyon, Zagreb, Steauquote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Real, City, Barca, Milan, United, Borussia
gewoon vanaf het begin knock out, scheelt wat wedstrijden en is meteen interessant waardoor er meer publiek komt. En het prijzengeld kan wat simpeler verdeeld worden waardoor doorgaan geld oplevert.quote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n slechte line-up heeft die Europa League eigenlijk helemaal niet... alleen die poulewedstrijden moeten ze eens vanaf stappen
Waarom ? Kunnen ploegen als PSV en evt. in de toekomst Feyenoord ook eens wennen aan Europese wedstrijden.quote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef TheVulture het volgende:
In het oosten, en al helemaal Rusland, zit het bij een finale amper halfvol joh.quote:Op maandag 16 december 2013 13:39 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
AZ, Kiev, Porto, Shaktar, Sevilla, Tottenham, Basel en Juventus in de kwartfinale is toch best smullen.
Inderdaad. En levert winat EL eigenlijk plaatsing CL op? Zo niet dan zou dit ook n nuttige aanvulling zijn. Misschien dat clubs dan niet uitgeschakeld willen raken om CL via competitie binnen te halenquote:Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon vanaf het begin knock out, scheelt wat wedstrijden en is meteen interessant waardoor er meer publiek komt. En het prijzengeld kan wat simpeler verdeeld worden waardoor doorgaan geld oplevert.
volgens mij is dat per vorig of dit seizoen ingevoerd jaquote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Inderdaad. En levert winat EL eigenlijk plaatsing CL op? Zo niet dan zou dit ook n nuttige aanvulling zijn. Misschien dat clubs dan niet uitgeschakeld willen raken om CL via competitie binnen te halen
http://www.bbc.com/sport/0/football/22640095quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is dat per vorig of dit seizoen ingevoerd ja
Ff snel gekeken, maar als ik Voetbalprimeur mag geloven start dit per winnaar 2015.quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is dat per vorig of dit seizoen ingevoerd ja
quote:Op maandag 16 december 2013 13:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/22640095
Ja, gaat wel om play-offs ronde volgens mij.
vanaf volgend seizoen dusquote:Op maandag 16 december 2013 13:50 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ff snel gekeken, maar als ik Voetbalprimeur mag geloven start dit per winnaar 2015.
http://www.voetbalprimeur(...)-levert-cl-ticket-op
Je moet voor de gein eens zo'n wedstrijd uit de eerste voorronde kijken. Een Luxemburgs team tegen een Andorrees team ofzo. Dat is soms niet eens in een stadion. Belachelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon vanaf het begin knock out, scheelt wat wedstrijden en is meteen interessant waardoor er meer publiek komt. En het prijzengeld kan wat simpeler verdeeld worden waardoor doorgaan geld oplevert.
Alle winnaars van de rondes ervoorquote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef sonnyspek het volgende:
Wie kunnen ze in de kwartfinale krijgen?
Ah dus het is niet volgens een schema?quote:Op maandag 16 december 2013 14:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Alle winnaars van de rondes ervoor
Neen, dan wordt opnieuw gelootquote:Op maandag 16 december 2013 14:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ah dus het is niet volgens een schema?
Alle mogelijkheden tweeten en dan de verkeerde verwijderen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef Max23 het volgende:
UEFA is zwaar corrupt?
Dit twitteraccount wist gister alle wedstrijden van de Champions Leaugue al:
https://twitter.com/uefacorruption
Oja, voorspel dan eens?quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef Nober het volgende:
City-Barca is de enige wedstrijd die niet te voorspellen valt de rest is wel bekend.
AZ en Ajax kwartfinale.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Paris St. Germain
AC Milan
Bayern München
AC Milanquote:
Alle clubs die uit beginnen winnen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, voorspel dan eens?
Bayer Leverkusen - Paris St. Germain
AC Milan - Atlético Madrid
Arsenal - Bayern München
Zozo jij bent een man van de wilde voorspellingenquote:Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle clubs die uit beginnen winnen.
Deze grap is al meerdere keren gemaakt konijntje.quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn ze PSV vergeten in te loten?
Ik lees nooit posts van andere. Behalve die van jou uiteraard.quote:Op maandag 16 december 2013 15:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze grap is al meerdere keren gemaakt konijntje.
Oké.quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees nooit posts van andere. Behalve die van jou uiteraard.
Overigens zie ik Ajax Basel niet verslaan.
Arsenal - Bayern was vorig jaar ook toch? Als Arsenal weer zo kan verrassen kunnen dat aardige potten wordenquote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, voorspel dan eens?
Bayer Leverkusen - Paris St. Germain
AC Milan - Atlético Madrid
Arsenal - Bayern München
Ajax kan Basel wel verslaan hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees nooit posts van andere. Behalve die van jou uiteraard.
Overigens zie ik Ajax Basel niet verslaan.
Kan zeker, maar Basel kan Ajax ook prima verslaan. Stiekem best een goede ploeg.quote:Op maandag 16 december 2013 15:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax kan Basel wel verslaan hoor.
Deze.quote:Op maandag 16 december 2013 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Of staat de deur wagenwijd open. U mag kiezen.
Prima. Doe ik het voor.quote:
yepquote:Op maandag 16 december 2013 15:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Arsenal - Bayern was vorig jaar ook toch? Als Arsenal weer zo kan verrassen kunnen dat aardige potten worden
wer hat die beste Verteidigung?quote:
FC BAYERNquote:Op maandag 16 december 2013 19:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wer hat die beste Verteidigung?
wie denk jij?quote:
Maccabi Tel Avivquote:
terecht denk ikquote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Maccabi Tel Aviv![]()
![]()
Dit denkt unibet: https://nl.unibet.be/betting#/group/2000051195/category/1311
Vorig jaar vloog Ajax er uit tegen Steaua Boekarest. Ik zie geen reden waarom ze dan Salzburg zouden moeten gaan onderschatten. Is van hetzelfde kaliber.quote:Op maandag 16 december 2013 23:00 schreef zwaaien het volgende:
Vreemd, Salzburg heeft meer kans op Europa League winst dan Dynamo Kiev volgens unibet
Ik zou toch maar opletten als Ajax zijnde
Salzburg is een snel, combinerend counterteam, gaan erop en erover.quote:Op maandag 16 december 2013 15:31 schreef zwaaien het volgende:
Tegen Salzburg geef ik Ajax 70-30, tegen Basel 60-40
(voor Ajax uiteraard)
Dan komt voornamelijk omdat Dynamo Kiev tegen Valencia speelt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:00 schreef zwaaien het volgende:
Vreemd, Salzburg heeft meer kans op Europa League winst dan Dynamo Kiev volgens unibet
Ik zou toch maar opletten als Ajax zijnde
Hey, ben je daar weer?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Salzburg is een snel, combinerend counterteam, gaan erop en erover.
Ajax-Salzburg 1-3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |