Nee, maar dan kan een ipod zonder abo ook dienst doen.quote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Helaas kan ik die Wi-Fi-stream nog niet rechtstreeks met mijn brein ontvangen godt
Bovendien, T-Mobile
En android heft ook vast iets! of niet...quote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Helaas kan ik die Wi-Fi-stream nog niet rechtstreeks met mijn brein ontvangen godt
Bovendien, T-Mobile
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctiequote:Op maandag 16 december 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En android heft ook vast iets! of niet...
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.quote:Op maandag 16 december 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctie.
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?quote:Op maandag 16 december 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctie.
Ik kan me iig geen telefoon zonder belfunctie voorstellenquote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?.
Vandaag AMA longlistquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.
Ik weet het alquote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag AMA longlist
Spanneeeeeeend!
Voor mij al jaren niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?.
Daar ging ik van uit.quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent 10 dagen te vroeg met je TT, of denk je dat het topic zo lang mee gaat?
Foei. Handelen met voorkennisquote:
Nog geen tijd voor gehadquote:
Nou ik weet of jullie musical er in 1 of meer bij zit. Ik weet niet of jij er bij zit want ik weet je rol niet.quote:
Zeker!quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was leuker dan het vorige deel
Het is een telefoon zonder belfunctie. En toen heeft iemand bedacht 'als we het nou een mp3-speler noemen, zul je zien dat mensen het onding nog gaan kopen ook!' en het werktquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.
Samequote:Op maandag 16 december 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehadIn januari pas
De ipod was er eerder. Dat weet je?quote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is een telefoon zonder belfunctie. En toen heeft iemand bedacht 'als we het nou een mp3-speler noemen, zul je zien dat mensen het onding nog gaan kopen ook!' en het werkt
Ik zou t al een eer vinden als de musical er sowieso bij zat. En ach, ik hoorde pas van de AMA's en dat we mee zouden dingen toen we al lang bezig waren, dus het is niet een doel. Maar toch wel leuk (en spannend ergens, merk ik).quote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ik weet of jullie musical er in 1 of meer bij zit. Ik weet niet of jij er bij zit want ik weet je rol niet.
Ben dus ook benieuwd voor je.
Nee, voor mij ook niet, maar zonder belfunctie is het geen telefoon natuurlijkquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is een telefoon zonder belfunctie. En toen heeft iemand bedacht 'als we het nou een mp3-speler noemen, zul je zien dat mensen het onding nog gaan kopen ook!' en het werkt
Zou ie dan nog IMAX zijn?quote:Op maandag 16 december 2013 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same
Of heel misschien deze week nog, maar dat moet dan woensdag. Voor de rest van het jaar zijn de andere avonden bezet (en ik zit niet eens in een musical).
quote:Daarover gesproken, ik zag van het weekend nog een heul groot bord van RENT
Puppyquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker!
Die lieve puppie aan het einde is zo mooi gemaakt
Niet fucken met de iPod he. Ik mis het clickwheel nog steedsquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit aangeschaft omdat ik t voor mij onzin vond. In de auto had ik een cd-speler. In de trein zat ik amper nog, of op de fiets.quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
En de iPod een onding noemen![]()
Toen hij uitkwam had je Mp3 spelertjes met 128MB opslag en een interface waar je rocket scientist voor moest zijn, als hij het al deed omdat ze bijna altijd leeg waren.
Opeens had je 5GB in je zak, met een geweldige accu en een superinterface.
Wij hebben geen IMAX in Zwollequote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ie dan nog IMAX zijn?
[..]Die banners op TUE terrein zeker?
Als je dan toch Apple wil haten omdat het hip is, doe het dan wel om de juiste redenen. Niet deze onzinquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Toen maakte je ook al helemaal de blits met je iOogkleppen op?quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Toen hij uitkwam had je Mp3 spelertjes met 128MB opslag en een interface waar je rocket scientist voor moest zijn, als hij het al deed omdat ze bijna altijd leeg waren.
Van die stickies met 128 of 256 MB, zonder fatsoenlijk schermpje zodat je niet makkelijk naar muziek kon zoekenquote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
JIj bent net zo'n schaap hoor, door gewoon alles van Apple af te fikken. Blindelings zonder argumenten.quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen maakte je ook al helemaal de blits met je iOogkleppen op?
In de auto luisteren wij naar Freez FM. Pop en Rockquote:Op maandag 16 december 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit aangeschaft omdat ik t voor mij onzin vond. In de auto had ik een cd-speler. In de trein zat ik amper nog, of op de fiets.
Inmiddels hangt m'n iPhone aan de autoradio omdat ik dan toch iets meer keuze heb dan uit de stapels cd's in m'n dashboard kastje
Applesoep?quote:Op maandag 16 december 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Oké, oké, de iPod had ook nadelen. Zoals de batterijduur enzo. Schijnt. Heb er zelf geen last van gehad. Heb m'n mini alleen een keer laten vallen en toen hoorde je elke keer dat kleine harde schijfje kraken, maar apparaat was verder nog heel. Dat is toch heel wat, Aangezien er ook een blik soep overheen is gevallen.
Ik fik niks af. Toen de iPod op de markt kwam was er absoluut een hoop shit op het gebied van mp3-spelers, net nu als nu trouwens. Het is echter niet zo dat er tot de introductie van de iPod helemaal niks goed was, je moest er alleen verdomde goed voor zoeken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
JIj bent net zo'n schaap hoor, door gewoon alles van Apple af te fikken. Blindelings zonder argumenten.
Ja ok, maar we zijn wel weer ff een paar jaar verder natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Nu is de iPod compleet overbodig geworden, maar goed, dat geldt voor alle mp3-spelers.
Creativequote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Je had de iRiver toen ook nog, waar zijn die gebleven? En Creative? Ik heb echt alles na zitten trekken voor ik m'n iPod kocht
Soundblaster!quote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef Pheno het volgende:
CreativeNa de soundblaster nooit meer met wat goeds gekomen
Soundblaster 16 ASPquote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soundblaster!Mijn god, da's lang geleden.
En een Monster 3D kaart voor het beeld.quote:
Ik heb nog een 3DF Voodoo Banshee in een oude pc zittenquote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een Monster 3D kaart voor het beeld.
Vista?quote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
En daarna ging Creative doen wat al die bedrijven nog steeds doen: een bizar softwarepakket erbij ontwikkelen terwijl de drivers niet eens op punt stondenMet dank aan Microsoft en hun gesloten driversysteem dat ze gingen invoeren met, wat was het, XP of zo?
Had ik ook, maar ik heb pas alle PCmeuk van (ruwweg) voor het C2D-tijdperk weggemieterd.quote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog een 3DF Voodoo Banshee in een oude pc zitten
Nee, het was al eerder kut. Het heeft soundblaster iig wel aardig de nek om gedraaid, want daardoor kon je geen extra functionaliteit tovoegen dan dat Microsoft ondersteunde. Jammer van je drivers, werkt nietquote:
Nostalgie ten top.quote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog een 3DF Voodoo Banshee in een oude pc zitten
die heeft een iPod touch ook niet.quote:Op maandag 16 december 2013 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet fucken met de iPod he. Ik mis het clickwheel nog steeds
Ik heb denk ik al tien jaar geen pc meer voor mezelf in elkaar gezetquote:
Snel, huur een doventolk in voor de ceremonie!quote:
Die heb ik dan ook nooit gehadquote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
die heeft een iPod touch ook niet.
Neuh. het is inmiddels zo makkelijk geworden, of het past, of het past niet en als het niet past werkt het nietquote:Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al tien jaar geen pc meer voor mezelf in elkaar gezet
Af en toe voor iemand anders, die dan verwonderd vraagt hoe ik weet waar alles in moet. Nou, volgens mij is er naast snelheid en die-size niet zo heel veel veranderd
Wij wel, na zeven jaar is de accu dan toch echt op zijn retour. Niet onaardig, gezien hoeveel dat ding gebruikt is.quote:Op maandag 16 december 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook nooit gehad
Verstandig, want het is een ondingquote:Op maandag 16 december 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook nooit gehad
Vind je? M'n vader had er een paar jaar geleden eentje gekocht en toen ben ik aan de iPhone gegaan omdat ik het wel een mooi dingetje vond.quote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verstandig, want het is een onding
Ja, want als je dan zo'n ding wilt, koop dan gewoon een iPhone. Scheelt je weer een apparaat meezeulen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind je? M'n vader had er een paar jaar geleden eentje gekocht en toen ben ik aan de iPhone gegaan omdat ik het wel een mooi dingetje vond.
Wij 1, een beetje een geimproviseerde vind ik, maar achquote:
quote:Ja, precies die. Ben ik een paar keer langs gelopen, waarna ik vol trots aankondigde dat ik een speler daarvan kende
Nee, jouw Galaxy S3 is pure aids. Die moet je terugsturen voor garantie als 'ie het niet doet.quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Mijn Galaxy S3 vond het zaterdagavond wel weer eens tijd voor een rebootloopje van 20 min.
Android, dat is pas pure aids.
iPhone is alleen drie keer zo duur, vooral als je tig GB aan ruimte wilt. Als je geen behoefte hebt aan een smartphone (die mensen zijn er!) en liever een kleine Nokia hebt, dan ga je voor de iPod touch.quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, want als je dan zo'n ding wilt, koop dan gewoon een iPhone. Scheelt je weer een apparaat meezeulen.
Ja, tuurlijk, het is altijd het excuus. Alle Androidspullen die ik gehad heb hadden wel zoiets. Ja, dan moet je even dit en dat, en zus en zo, dan werkt het wel!quote:Op maandag 16 december 2013 10:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, jouw Galaxy S3 is pure aids. Die moet je terugsturen voor garantie als 'ie het niet doet.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die stickies met 128 of 256 MB, zonder fatsoenlijk schermpje zodat je niet makkelijk naar muziek kon zoeken
En wat als je een iPhone meer als muziekdrager wil gebruiken? En dus al dat extra geld niet nodig hoeft uit te geven?quote:Op maandag 16 december 2013 10:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, want als je dan zo'n ding wilt, koop dan gewoon een iPhone. Scheelt je weer een apparaat meezeulen.
Alles rooten. Zelfs je moeder. Dan werkt het!quote:Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, het is altijd het excuus. Alle Androidspullen die ik gehad heb hadden wel zoiets. Ja, dan moet je even dit en dat, en zus en zo, dan werkt het wel!
Een iPod touch is net zo duur als een smartphone. Een iPhone daarintegen is 3x zo duur als een smartphone.quote:Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iPhone is alleen drie keer zo duur, vooral als je tig GB aan ruimte wilt. Als je geen behoefte hebt aan een smartphone (die mensen zijn er!) en liever een kleine Nokia hebt, dan ga je voor de iPod touch.
Ding is al geroot idd, maar let op, nu komen de "ja, daar ligt het dan aan" postsquote:Op maandag 16 december 2013 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles rooten. Zelfs je moeder. Dan werkt het!
Jij kan ook alleen maar debiel lullen he?quote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een iPod touch is net zo duur als een smartphone. Een iPhone daarintegen is 3x zo duur als een smartphone.
Ja maar die touch werkt toch veel fijner, vooral voor kinderen en niet-techneuten en ouderen onder onsquote:Op maandag 16 december 2013 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een iPod touch is net zo duur als een smartphone. Een iPhone daarintegen is 3x zo duur als een smartphone.
Sja, mijn collega is inmiddels aan zijn 3e iPhone 5 bezig omdat die andere allemaal iets mis mee was, en loopt er nog steeds op te vloeken. Blijkbaar is dat wel geaccepteerd. Want sja, er staat immers wel een appeltje op de achterkant.quote:Op maandag 16 december 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, het is altijd het excuus. Alle Androidspullen die ik gehad heb hadden wel zoiets. Ja, dan moet je even dit en dat, en zus en zo, dan werkt het wel!
Hij kijkt op dealextreme denk ik voor zijn androidtoestellen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar debiel lullen he?
Misschien is je college een mongool.quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, mijn collega is inmiddels aan zijn 3e iPhone 5 bezig omdat die andere allemaal iets mis mee was, en loopt er nog steeds op te vloeken. Blijkbaar is dat wel geaccepteerd. Want sja, er staat immers wel een appeltje op de achterkant.
Ik heb er nu drie gehad (4, 5 en 5s) en nergens last mee, dus ja, dat wordt prima geaccepteerd.quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, mijn collega is inmiddels aan zijn 3e iPhone 5 bezig omdat die andere allemaal iets mis mee was, en loopt er nog steeds op te vloeken. Blijkbaar is dat wel geaccepteerd. Want sja, er staat immers wel een appeltje op de achterkant.
Bullshit, als het stuk is is het stuk. En ik zeg nergens dat Apple foutloos is, alleen ben ik nu aan mijn 5de iPhone toe en ik heb nog nooit zoveel achterlijke problemen met een telefoon gehad als met die Android dingen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar waarom is het bij een iPhone die stuk is dan normaal dat je die terug moet sturen, maar als een android toestel stuk is, is gelijk heel android op alle toestellen die er bestaan bij voorbaat al kut?quote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, als het stuk is is het stuk. En ik zeg nergens dat Apple foutloos is, alleen ben ik nu aan mijn 5de iPhone toe en ik heb nog nooit zoveel achterlijke problemen met een telefoon gehad als met die Android dingen.
Dat kleuterachtige gejank over "ja een appeltje erop blablabla".
Ik zit nog steeds op m'n 3Gs, maar begin me wel te irriteren inmiddels aan de snelheidquote:Op maandag 16 december 2013 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nu drie gehad (4, 5 en 5s) en nergens last mee, dus ja, dat wordt prima geaccepteerd.
Ik hoefde m'n iPhone niet op te sturen, ging langs de winkel en kreeg een nieuwe. Je betaalt ook wel extra voor die service dan, maar ik ben er blij mee. Geen gezeik met dingen opsturen en je afvragen hoe en of je het terug gaat krijgen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar waarom is het bij een iPhone die stuk is dan normaal dat je die terug moet sturen, maar als een android toestel stuk is, is gelijk heel android op alle toestellen die er bestaan bij voorbaat al kut?
Vind jijquote:Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die touch werkt toch veel fijner, vooral voor kinderen en niet-techneuten en ouderen onder ons
Diezelfde ervaring heb ik met Android telefoons. Al heb ik er daar in 5 jaar maar 2 voor nodig gehad om zonder problemen vooruit te kunnen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Bullshit, als het stuk is is het stuk. En ik zeg nergens dat Apple foutloos is, alleen ben ik nu aan mijn 5de iPhone toe en ik heb nog nooit zoveel achterlijke problemen met een telefoon gehad als met die Android dingen.
Ik heb dat wieltje nooit fijn gevonden. Then again, nooit 1 zelf gehad dus ook nooit aan kunnen wennen.quote:
Ja, zelfs m'n opa heeft een iPad. Ik moet er niet aan denken als we die man een Samsung tab hadden gegeven.quote:
Omdat ik het nu bij alle Android apparatuur heb gehad, van tablet tot USB media player tot Galaxy S3.quote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar waarom is het bij een iPhone die stuk is dan normaal dat je die terug moet sturen, maar als een android toestel stuk is, is gelijk heel android op alle toestellen die er bestaan bij voorbaat al kut?
Ik vond dat wieltje wel fijn als je door 100 cd's wilt bladeren.quote:Op maandag 16 december 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat wieltje nooit fijn gevonden. Then again, nooit 1 zelf gehad dus ook nooit aan kunnen wennen.
Apple is een soort Fisherpricequote:Op maandag 16 december 2013 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zelfs m'n opa heeft een iPad. Ik moet er niet aan denken als we die man een Samsung tab hadden gegeven.
En voor mijquote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Apple is een soort Fisherprice
Perfect voor mij dus.
E-Cardsquote:Op maandag 16 december 2013 10:51 schreef Pheno het volgende:
Kerstkaartjes schrijven
Niet dat nieuwerwetse e-cards
Ach, ik heb alles gehad op "mobiel" gebied. Ik heb dagen zitten rotzooien om internet op mijn oude Windows CE modellen aan de praat te krijgen etc. Palm's, you name it I had it.quote:Op maandag 16 december 2013 10:49 schreef Pheno het volgende:
Ach, de HTC Desire vond ik wel aardig, maar binnen een jaar was ie al te oud om de firmware te upgraden. Want alleen het vlaggenschip van <vul fabrikant in> wordt wel langer ondersteund, de rest moet het maar doen met, uh, rooten.
Eens.quote:
Ik ben begonnen met Android, want goedkoper. Voor de rest interesseert het me niet. Ik ben niet merkgebonden of zo. Nu dan drie iPhones gehad, maar als je die in bruikleen hebt is dat nogal een no-brainer.quote:Op maandag 16 december 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb alles gehad op "mobiel" gebied. Ik heb dagen zitten rotzooien om internet op mijn oude Windows CE modellen aan de praat te krijgen etc. Palm's, you name it I had it.
En toen pikte ik het er ook gewoon dat zo'n ding vastliep oid. Maar anno 2013? Seriously?
Ik heb nog nooit een kerstkaart verstuurd.quote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Al ben ik met kertskaarten ook gestopt sinds een jaar of 4.
Ja, tuurlijk. Ik heb een iPhone van de zaak en heb niet voor niets prive een S3 gekocht omdat ik een aangeboren haat heb voor Android. Ik heb er alleen gewoon altijd slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met Android, want goedkoper. Voor de rest interesseert het me niet. Ik ben niet merkgebonden of zo. Nu dan drie iPhones gehad, maar als je die in bruikleen hebt is dat nogal een no-brainer.
Kerstkaartenquote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Al ben ik met kertskaarten ook gestopt sinds een jaar of 4.
Ik heb er nu dertig gekocht. Ietwat overkill misschien, ik zie wel hoe ver ik komquote:Op maandag 16 december 2013 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik stuur er een stuk of zeven geloof ik.
Hoe vergeet je zoiets?quote:Op maandag 16 december 2013 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik schreef ze elk jaar en vergat ze elk jaar op de post te doen
dus ik doe er geen meer
Nou, geen zalig kerstfeest als het aan Apple ligt hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Godtje het volgende:
Beste TT ever! Tempo, thema, alles klopt!
Ik ben ook een ramp met post hoor. Ik laat een brief ofzo echt doodleuk een week op de tafel liggen voor ik er eens aan denk om hem mee te nemen.quote:
Degene wie dat heft goedgekeurd moeten ze gewoon in die boom hangenquote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, geen zalig kerstfeest als het aan Apple ligt hoor.
http://www.omroepwest.nl/(...)tboom-haagse-passage
Heel leuk hoor. Maar als ik t doe wil ik ze persoonlijk maken, en dat kost me te veel tijd vaak. Plus dat verongelijkte gezever als je wer eentje wel 1 stuurt en een ander niet, etc etc.quote:
Vast weer een Applefan.quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Godtje het volgende:
Degene wie dat heft goedgekeurd moeten ze gewoon in die boom hangen
Ik maakte er eerst ook een heel persoonlijk verhaal van, maar dat lukt me de laatste paar jaar ook niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel leuk hoor. Maar als ik t doe wil ik ze persoonlijk maken, en dat kost me te veel tijd vaak. Plus dat verongelijkte gezever als je wer eentje wel 1 stuurt en een ander niet, etc etc.
Ik krijg vaak van die kerstkaarten van ooms en tantes en ex-collega's etc. waarbij er dan alleen een naampje of zo bijstaat en t duidelijk is dat je een kaartje krijgt omdat je op de lijst staat... en dan denk ik: bespaar je de moeite hoor
Belachelijk dat sort eisen. Ik koop nooit meer een iphone!quote:
Bijna tot het sektarische af. En al die blinde volgers maken het er niet beter op.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Godtje het volgende:
Nu heb ik toch al een schurfthekel aan de apple store. Dat irritantje toontje van ze alsof ik ooit met knikkers heb gespeeld met ze. Ik kom voor een tablet om een telefoon welke miljoenen mensen hebben. Niet echt een uniek product. Je kan weer normal doen hoor winkel medewerker!
En al die kut toeristen die blind de straat oversteken op het leidse om die winkel in te komen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna tot het sektarische af. En al die blinde volgers maken het er niet beter op.
nou op het gangkastje leggen zo van 'dan zie ik ze wel als ik de deur uit ga' en dan toch niet zienquote:
Leuk als je tig tassen hebtquote:Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou op het gangkastje leggen zo van 'dan zie ik ze wel als ik de deur uit ga' en dan toch niet zien
dan na 3 dagen denken: dan leg ik ze wel op de ontbijttafel
zelfde verhaal
dan ze maar in je tas stoppen om ze dan op 11 januari aan te treffen bij een grote schoonmaak van je tas
quote:Op maandag 16 december 2013 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het in de Applestore ook altijd een beetje creepy hoor.
Ohja mijn werkgever stuurt ook altijd een kaart. Ik stuur er nooit eentje terugquote:Op maandag 16 december 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel leuk hoor. Maar als ik t doe wil ik ze persoonlijk maken, en dat kost me te veel tijd vaak. Plus dat verongelijkte gezever als je wer eentje wel 1 stuurt en een ander niet, etc etc.
Ik krijg vaak van die kerstkaarten van ooms en tantes en ex-collega's etc. waarbij er dan alleen een naampje of zo bijstaat en t duidelijk is dat je een kaartje krijgt omdat je op de lijst staat... en dan denk ik: bespaar je de moeite hoor
Ik heb tig tassen maar ik gebruik voor werk altijd dezelfdequote:
ja, behalve als je het vergeet, hoe weet je dat je iets niet bent vergeten?quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef Fascination het volgende:
Oh, als ik echt iets moet onthouden, dan onthoud ik dat ook gewoon. Verjaardagen vergeet ik bv ook vrijwel nooit.
ik ook, maar kerstkaarten vallen bij mij dus niet in de categorie 'moet ik echt onthouden'quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef Fascination het volgende:
Oh, als ik echt iets moet onthouden, dan onthoud ik dat ook gewoon. Verjaardagen vergeet ik bv ook vrijwel nooit.
Dat zie je aan de berichtjes op Facebook.quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, behalve als je het vergeet, hoe weet je dat je iets niet bent vergeten?.
Ja, en als me dat niet lukt, dan stuur ik niks. Ik hou niet van een onpersoonlijke standaard groet.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte er eerst ook een heel persoonlijk verhaal van, maar dat lukt me de laatste paar jaar ook niet meer.
Dan krijg jij niksquote:Op maandag 16 december 2013 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en als me dat niet lukt, dan stuur ik niks. Ik hou niet van een onpersoonlijke standaard groet.
Ja, dat moet je dan later wel te binnen schieten inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, behalve als je het vergeet, hoe weet je dat je iets niet bent vergeten?.
Ahhh.quote:Op maandag 16 december 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar kerstkaarten vallen bij mij dus niet in de categorie 'moet ik echt onthouden'
verjaardagen, wie een achterneef is van wie, dat iemand op moet voor een rijexamen, waar belangrijke spullen liggen, afspraken etc vergeet ik nooit
Nee, het is een kaartje. Gebakken lucht zou niks zijn. Dit is juist wel iets. Iets wat je vast kunt houden, bewaren, verbranden, weg gooien. Het is iets.quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef Fascination het volgende:
Ahhh. Ik doe ook niet aan kerstkaarten, is toch maar gebakken lucht.
Altijd handig om iets bij de hand te hebben om de open haard mee aan te steken, zo rond de feestdagen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, het is een kaartje. Gebakken lucht zou niks zijn. Dit is juist wel iets. Iets wat je vast kunt houden, bewaren, verbranden, weg gooien. Het is iets.
Waarschijnlijk heb jij geen eens een openhaard?quote:Op maandag 16 december 2013 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd handig om iets bij de hand te hebben om de open haard mee aan te steken, zo rond de feestdagen.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, het is een kaartje. Gebakken lucht zou niks zijn. Dit is juist wel iets. Iets wat je vast kunt houden, bewaren, verbranden, weg gooien. Het is iets.
quote:Dat is gebakken lucht
Dat lijkt heel wat maar is waardeloos
Bron: http://spreekwoorden-geze(...)-lucht-en-betekenis/
Het is ook heel wat. Iemand heft de tijd en moeite genomen om aan je te denken, iets voor je te doen en een persoonlijke boodschap voor je te schrijven.quote:
"Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar." Heel persoonlijk inderdaad.quote:Op maandag 16 december 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook heel wat. Iemand heft de tijd en moeite genomen om aan je te denken, iets voor je te doen en een persoonlijke boodschap voor je te schrijven.
Nieuwe vrienden zoeken die wel iets schrijven.quote:Op maandag 16 december 2013 11:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar." Heel persoonlijk inderdaad.
Dat zinnetje is gewoon gangbaar, hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwe vrienden zoeken die wel iets schrijven.
Nee, daarom heb ik ook niets met kerstkaarten.quote:Op maandag 16 december 2013 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij geen eens een openhaard?
Wel handig, kan je het stoffelijk overschot meteen verbrandenquote:Op maandag 16 december 2013 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou een moord doen voor een open haard
O, echt?quote:
Dat laatste dus wel ja. Vind ik leuk en fijn en speciaal.quote:Op maandag 16 december 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook heel wat. Iemand heft de tijd en moeite genomen om aan je te denken, iets voor je te doen en een persoonlijke boodschap voor je te schrijven.
Ja, een lichaam oplossen in zuur zoals in Breaking Bad lukt helemaal niet irl.quote:Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel handig, kan je het stoffelijk overschot meteen verbranden.
Dan gebruik je het verkeerde zuurquote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, een lichaam oplossen in zuur zoals in Breaking Bad lukt helemaal niet irl.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=G6K2S8TFUquote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
gewoon niet bij jou thuis doen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou nooit iemand vermoorden want ik haat opruimen
*noteertquote:Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=G6K2S8TFU
als je niet gesnapt wil worden is gewoon laten liggen ook niet zo'n goed ideequote:Op maandag 16 december 2013 11:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
gewoon niet bij jou thuis doen.
gewoon een stel varkens kopenquote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
dat is altijd een goed idee natuurlijkquote:
Mijn sterke punten zijn....quote:Op maandag 16 december 2013 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wat vinden jullie voor een sollicitatiebrief? Een 'dwingende' toon (ik ben de beste en hier is waarom: )
Of meer open (ik zal uitleggen waarom ik een geschikte kandidaat ben, hier is waarom: )
"fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar"quote:Op maandag 16 december 2013 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wat vinden jullie voor een sollicitatiebrief? Een 'dwingende' toon (ik ben de beste en hier is waarom: )
Of meer open (ik zal uitleggen waarom ik een geschikte kandidaat ben, hier is waarom: )
Geachte heer/mevrouw.quote:Op maandag 16 december 2013 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar"
Die van rhu die ken ik wel. Eg sterk zeg ik.quote:
Die hangen niet?quote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van rhu die ken ik wel. Eg sterk zeg ik.
Een beetje, maar dat mag gezien het formaat en de natuurkrachten die meespelen.quote:
Dan maar wat kleinersquote:Op maandag 16 december 2013 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat mag gezien het formaat en de natuurkrachten die meespelen.
Pics.quote:Op maandag 16 december 2013 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat mag gezien het formaat en de natuurkrachten die meespelen.
Niet voor jou. Jij houdt immers ook alles voor jezelf.quote:
Dat denk jij..quote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor jou. Jij houdt immers ook alles voor jezelf.
Ik redeneer vanuit mijn perspectief. En dan klopt wat ik zeg.quote:
Als je zo schrijft kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
Nou, brief verstuurt
Tot nu toe ben ik nog nooit uitgenodigddus ik heb er geen vertrouwen in
quote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Ick wilt graag bei uw werkuh, mach dadt? Ik ben heel goet!!
Ik ken zat ouden van dagen die daar anders geen enkel probleem mee hebben. Ook niet mijn schoonpa die zijn hele leven niks anders dan patience of hartenjagen heeft gedaan op de computer.quote:Op maandag 16 december 2013 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zelfs m'n opa heeft een iPad. Ik moet er niet aan denken als we die man een Samsung tab hadden gegeven.
Ik spuugde bijna naar t schermquote:
Sowieso 'ik' vermijden. 3de persoon.quote:Op maandag 16 december 2013 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, ik betrap me op het elitaire gedrag van Godtje (quote:
Racisme!quote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik betrap me op het elitaire gedrag van Godtje (), maar ik heb echt een schurfthekel aan die slecht nederlands pratende bontkraag types zeg. Mijn hemel....
Ik ook hoor. Maar kon het simpelweg niet latenquote:Op maandag 16 december 2013 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik betrap me op het elitaire gedrag van Godtje (), maar ik heb echt een schurfthekel aan die slecht nederlands pratende bontkraag types zeg. Mijn hemel....
Echt he, hoe durft hij?quote:
Dat viese homo moet gewoon niet zo haten op ons!quote:
Geen bontkraagiaans typen aub!quote:Op maandag 16 december 2013 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat viese homo moet gewoon niet zo haten op ons!
Nice, congrats!quote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Godtje! Lulhannes, met je in spanning houden!
http://www.amateurmusicalawards.nl/awards/longlist
Beste Amateurproductie
Beste mannelijke hoofdrol
Beste mannelijke bijrol .... ikzelf
Woohoo!quote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Beste Amateurproductie
gefeliciteerdquote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Beste Amateurproductie
GEfeliciflapsteerd!!quote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Beste Amateurproductie
Hèhè. Ik had al zo een vermoeden en wist dat jullie er goed bij zaten met 3quote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Beste Amateurproductie
Tsss, amateur!quote:Op maandag 16 december 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Beste Amateurproductie
quote:Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hèhè. Ik had al zo een vermoeden en wist dat jullie er goed bij zaten met 3
Gefeliciteerd. Er is niet om te kopen want de winnaar doet de organisatie niet kiezen maar Wijnkoop, Dáncona, etcquote:
Haha, ik wilde je al een oneerbaar voorstel doen. Of laten doen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Er is niet om te kopen want de winnaar doet de organisatie niet kiezen maar Wijnkoop, Dáncona, etc
En gefeliciteerd itaintovertillIsing!quote:
Als je dat liever doet dan D'anconaquote:Op maandag 16 december 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ik wilde je al een oneerbaar voorstel doen. Of laten doen.
Moet ik nu bij ons Marianne op schoot dan?
En dat, maar die zie ik nu niet ronddolen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gefeliciteerd itaintovertillIsing!
Ik maak geen onderscheid meerquote:Op maandag 16 december 2013 16:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat liever doet dan D'ancona
Nu maar hopen dat je niet hebt gefraudeerd en echt een amateur bent!quote:Op maandag 16 december 2013 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid meer
All is fair in love and war. No day but roday!
Haha. Sterker nog, dit is mijn eerste rol ooit. Zonder muziekles (op die van afgelopen jaar bij de productie na) of opleiding. Ik kan niet eens noten lezenquote:Op maandag 16 december 2013 17:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je niet hebt gefraudeerd en echt een amateur bent!
Leuk! Dan hoef je geen kaarten te kopen! Wel je familiequote:Op maandag 16 december 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha. Sterker nog, dit is mijn eerste rol ooit. Zonder muziekles (op die van afgelopen jaar bij de productie na) of opleiding. Ik kan niet eens noten lezenDus amateur? 100%
Zullen we eerst maar eens Januari doorkomen? Dit is de longlist. Eerst de shortlist halenquote:Op maandag 16 december 2013 19:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leuk! Dan hoef je geen kaarten te kopen! Wel je familie
Ik heb gewoon vertrouwen in je.quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we eerst maar eens Januari doorkomen? Dit is de longlist. Eerst de shortlist halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb jou 1 gestuurd!quote:Op maandag 16 december 2013 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik stuur er een stuk of zeven geloof ik.
Waarom is dat fuck my life?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:15 schreef LesMiserables het volgende:
Laatste week van het jaar. FML.
Thanksquote:
Bijna kerst, goeie sfeer op het werk, overal versiersel, veel borrels, bijna tijd voor wintersport, veel feestjes (kerst en o&n bijvoorbeeld) in het vooruitzicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:27 schreef LesMiserables het volgende:
Ben wel beetje klaar met werken dit jaar, kut regen, donkere tyfuszooi buiten elke avond en ochtend .... had dat laatste weekje aan het eind van het jaar liever overgeslagen .. Maarja wie NIET. Tijd voor de zomer.
Dit had je al niet verwacht. Je had al niet verwacht dat je de rol zou krijgen zelfs?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks
Ik nog niet zo, aangezien je tussen mensen met zanglessen en opleidingen en tig musicals meer ervaring staat. Maar goed, I've made it this far!
Haha, ja je moet er maar van houden, kerst heb ik echt een hekel aan en O&N word gewoon een feestje als elk ander min of meer. Borrels ben ik groot fan van dus die zijn er winters en zomers en zelfs die zijn leuker in de zomer ... lekker in de zon ... BRRRRR. Het heeft ze charme maar ik ben meer een zomer mens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna kerst, goeie sfeer op het werk, overal versiersel, veel borrels, bijna tijd voor wintersport, veel feestjes (kerst en o&n bijvoorbeeld) in het vooruitzicht.
Ja, verschrikkelijk zeg. FML
Ze wordt de nieuwe Sarah Connor. Terminatorquote:
The perks of being a wallflowerquote:
Zondequote:Op dinsdag 17 december 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze wordt de nieuwe Sarah Connor. Terminator
Oh hell...quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit had je al niet verwacht. Je had al niet verwacht dat je de rol zou krijgen zelfs?
Je bent nu potentieel uit een 100+ aantal mensen gekozen?
Tsja. Ik heb geleerd de perks van de winter in te zien, scheelt je een half jaar per jaar je kut voelen om iets waar je niks aan kunt veranderen (op emigreren na).quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, ja je moet er maar van houden, kerst heb ik echt een hekel aan en O&N word gewoon een feestje als elk ander min of meer. Borrels ben ik groot fan van dus die zijn er winters en zomers en zelfs die zijn leuker in de zomer ... lekker in de zon ... BRRRRR. Het heeft ze charme maar ik ben meer een zomer mens.
Er zijn geen zomer mensen. Dat is geen genetische bepaling.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef LesMiserables het volgende:
maar ik ben meer een zomer mens.
Je snapt dat het een kan zonder het ander, (wel zomer mens zijn, geen gen bepaling) door bijv. een voorkeur te ontwikkelen in de loop van je leven. Ik ken genoeg mensen die genieten van de winter, van mijn hoeven die weekjes tussen 15 dec en 15 jan niet heb gewoon een hekel aan dat verplichte kerst gedoe en ben niet zo conservatief denk ik. Daarnaast word je zo snel burgerlijk van de winter .. saai op de bank hangen enzo. Is persoonlijk though..quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn geen zomer mensen. Dat is geen genetische bepaling.
Het is gewoon of je beetje wilt zeiken of niet. Je bent dus meer een type zeiksnor. En dan specifiek een winter zeiksnor
Dat doe jezelf. Ik doe dat niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:53 schreef LesMiserables het volgende:
.. saai op de bank hangen enzo.
Winterdepressie much?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je snapt dat het een kan zonder het ander, (wel zomer mens zijn, geen gen bepaling) door bijv. een voorkeur te ontwikkelen in de loop van je leven. Ik ken genoeg mensen die genieten van de winter, van mijn hoeven die weekjes tussen 15 dec en 15 jan niet heb gewoon een hekel aan dat verplichte kerst gedoe en ben niet zo conservatief denk ik. Daarnaast word je zo snel burgerlijk van de winter .. saai op de bank hangen enzo. Is persoonlijk though..
Tsja, van zo'n instelling zou ik ook depressief worden. Is niet specifiek een hekel aan de winter als het ophoudt ruim voor een derde van de winter voorbij is overigens...quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je snapt dat het een kan zonder het ander, (wel zomer mens zijn, geen gen bepaling) door bijv. een voorkeur te ontwikkelen in de loop van je leven. Ik ken genoeg mensen die genieten van de winter, van mijn hoeven die weekjes tussen 15 dec en 15 jan niet heb gewoon een hekel aan dat verplichte kerst gedoe en ben niet zo conservatief denk ik. Daarnaast word je zo snel burgerlijk van de winter .. saai op de bank hangen enzo. Is persoonlijk though..
Het is gewoon lekker anders. lekker dwars tegen kerst en O&N.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, van zo'n instelling zou ik ook depressief worden. Is niet specifiek een hekel aan de winter als het ophoudt ruim voor een derde van de winter voorbij is overigens...
Ghehehehquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je wint belt Joop je misschien zelfs op!
Erg miserabel!quote:
Ja, heb je gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gheheheh
Over Joop gesproken,.....Had ik trouwens al verteld dat degene die mijn rol onder Joop van den Ende meer dan 100x gespeeld heeft afgelopen zondag in de zaal zat?![]()
![]()
Stuk of 1000 keerquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gheheheh
Over Joop gesproken,.....Had ik trouwens al verteld dat degene die mijn rol onder Joop van den Ende meer dan 100x gespeeld heeft afgelopen zondag in de zaal zat?![]()
![]()
Lemme guess, je bent nog niet heel erg oud?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:58 schreef LesMiserables het volgende:
Ja is meer einde jaars depressie, iedereen rennen en haasten, boodschappen voor kerst, klote surprise voor st klaas, etc, etc =D. Ik zal volgende x de klaagbaak gebruiken.
@Godtje
Lol, wat voor zuurpruim ben jij haha, ik heb vrij veel leuke mensen om mij heendat hele kerst schattig laten we bij elkaar zitten gedoe doe ik wel door het jaar heen als ik er zelf zin in heb.
Hahahahaha!quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme guess, je bent nog niet heel erg oud?
Ik heb ook zo'n fase gehad dat ik niet veel met kerst had. Nu vind ik het juist superleuk om dagen achter elkaar mij helemaal vol te vreten/drinken en de gezelligheid van familie en vrienden om mij heen te hebben.
Eerst meer champagne erin, dan wordt het hihihiquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Nog even en het gaat Hihihi worden
Voor je het weet ligt hij met de billen omhoog klaar voor Angel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst meer champagne erin, dan wordt het hihihi
Ik ben 27, heb een heel erg close contact met specifieke leden van mijn familie en vrienden het hele jaar rond. Zou ook wel kunnen komen doordat mijn eigen familie een beetje uit elkaar geflikkerd is maar heb het ook nooit echt gemist moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lemme guess, je bent nog niet heel erg oud?
Ik heb ook zo'n fase gehad dat ik niet veel met kerst had. Nu vind ik het juist superleuk om dagen achter elkaar mij helemaal vol te vreten/drinken en de gezelligheid van familie en vrienden om mij heen te hebben.
Wellicht geniet hij dan meer van de winterquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor je het weet ligt hij met de billen omhoog klaar voor Angel.
Nou, hij zat dus in de zaal!quote:
Zo vaak ben ik de laatste tijd niet eens hierquote:
Als een man hihihihi gaat doen dan is de kans klein dat ik iets met zijn billen ga doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor je het weet ligt hij met de billen omhoog klaar voor Angel.
Homoquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik de laatste tijd niet eens hier
Ik werk parttime namelijk tegenwoordig.
Ja zeg hallo, ik was zowat de enige FTE op de afdeling die dat NIET deed!quote:
Als ze allemaal in de sloot waren gesprongen....?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, ik was zowat de enige FTE op de afdeling die dat NIET deed!
Dan was ik op hun hoofden overgestoken. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze allemaal in de sloot waren gesprongen....?
Zoals Legolas in de nieuwe Hobbitquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was ik op hun hoofden overgestoken. Hoezo?
Nog niet gezien. Maar ik denk dat ik ga fappen op zijn papa, lee Pacequote:
Very cleverquote:
Iedereen in het topic zegt hem geweldig te vinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar ik denk dat ik ga fappen op zijn papa, lee Pace
De film zelf is wel wat? Was van plan hem komend weekend te gaan kijken, maar vond deel 1 nogal mwah eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen in het topic zegt hem geweldig te vinden.Het was voor mij juist de slechste van de hele cast. EN het is een engerd
Deel 2 is beter. Voor mij was 1 al niet mwah maar 2 is zeker beter.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De film zelf is wel wat? Was van plan hem komend weekend te gaan kijken, maar vond deel 1 nogal mwah eerlijk gezegd.
Thanks! Ja, ik denk dat ik ook meer 1 op 1 LOTR had verwacht toen ik deel 1 ging kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deel 2 is beter. Voor mij was 1 al niet mwah maar 2 is zeker beter.
The Hobbit in geheel is gewoon sprookjesachtiger vergeleken met LOTR. Dat komt door de personages en het verhaal. Minder veldslagen en veel grapige dwergen.
Ik geef deze echt wel een 8,5
Al die aandacht voor Smaug vond ik eem beetje overdreven vooraf. Tot ik hem zag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks! Ja, ik denk dat ik ook meer 1 op 1 LOTR had verwacht toen ik deel 1 ging kijkenEn ik ben wel erg benieuwd naar Smaug. Toch maar even checken dan
Nog niet gezien. Maar die stond hoog op de lijst grootste teleurstellingen 2013 van de week.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Maar beter dan Only God Forgives kan hij niet zijn
Je haat hem of je vind hem geweldig, zoiets is het een beetje. Ik vond hem geweldig. Een soort Valhalla Rising (niet zo raar met dezelfde regisseur) met neon en Thaise hoertjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Maar die stond hoog op de lijst grootste teleurstellingen 2013 van de week.
Niet dus? Emilia Clarke Will Be Sarah Connorquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal hem eens kijken!quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je haat hem of je vind hem geweldig, zoiets is het een beetje. Ik vond hem geweldig. Een soort Valhalla Rising (niet zo raar met dezelfde regisseur) met neon en Thaise hoertjes.
Doen, en geniet van de vuilspuitende bitch Kristin Scott Thomasquote:
quote:Crystal: So, tell me, Mai. What line of work are you in?
Mai: I'm an entertainer.
Crystal: An entertainer? And how many cocks can you entertain with that cute little cum-dumpster of yours?
Zal wel 2014 wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doen, en geniet van de vuilspuitende bitch Kristin Scott Thomas
[..]
[ afbeelding ]
Stout geweest zeker dat je geen echte console krijgt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:32 schreef Seikcid het volgende:
Morgen komt de kerstman met m'n Wii U.
Teveel gefapt en z'n vriendin verwaarloosd terwijl hij GTA aan het spelen was zekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stout geweest zeker dat je geen echte console krijgt?.
Poesjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teveel gefapt en z'n vriendin verwaarloosd terwijl hij GTA aan het spelen was zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stout geweest zeker dat je geen echte console krijgt?.
ALS ik ooit weer een console aanschaf, is het een NES8 en/of een Steam-console. Verder niet. Nostalgie bij de één en kwaliteit op de bank voor de andere. Ik wil best het relaxte van gamen op de bank. Maar ik wil wel PC kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Oh ik ben ook PCgamer hoor, maar heb toch alle consoles, op de Wii U na.
De foto die ik quotte was Emilia Clarke. Niet Emily Watsonquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Barbusse het volgende:
BTW:
[..]
Niet dus? Emilia Clarke Will Be Sarah Connor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |