Nee, maar dan kan een ipod zonder abo ook dienst doen.quote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Helaas kan ik die Wi-Fi-stream nog niet rechtstreeks met mijn brein ontvangen godt
Bovendien, T-Mobile
En android heft ook vast iets! of niet...quote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Helaas kan ik die Wi-Fi-stream nog niet rechtstreeks met mijn brein ontvangen godt
Bovendien, T-Mobile
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctiequote:Op maandag 16 december 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En android heft ook vast iets! of niet...
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.quote:Op maandag 16 december 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctie.
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?quote:Op maandag 16 december 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctie.
Ik kan me iig geen telefoon zonder belfunctie voorstellenquote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?.
Vandaag AMA longlistquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.
Ik weet het alquote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag AMA longlist
Spanneeeeeeend!
Voor mij al jaren niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?.
Daar ging ik van uit.quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent 10 dagen te vroeg met je TT, of denk je dat het topic zo lang mee gaat?
Foei. Handelen met voorkennisquote:
Nog geen tijd voor gehadquote:
Nou ik weet of jullie musical er in 1 of meer bij zit. Ik weet niet of jij er bij zit want ik weet je rol niet.quote:
Zeker!quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was leuker dan het vorige deel
Het is een telefoon zonder belfunctie. En toen heeft iemand bedacht 'als we het nou een mp3-speler noemen, zul je zien dat mensen het onding nog gaan kopen ook!' en het werktquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.
Samequote:Op maandag 16 december 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehadIn januari pas
De ipod was er eerder. Dat weet je?quote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is een telefoon zonder belfunctie. En toen heeft iemand bedacht 'als we het nou een mp3-speler noemen, zul je zien dat mensen het onding nog gaan kopen ook!' en het werkt
Ik zou t al een eer vinden als de musical er sowieso bij zat. En ach, ik hoorde pas van de AMA's en dat we mee zouden dingen toen we al lang bezig waren, dus het is niet een doel. Maar toch wel leuk (en spannend ergens, merk ik).quote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ik weet of jullie musical er in 1 of meer bij zit. Ik weet niet of jij er bij zit want ik weet je rol niet.
Ben dus ook benieuwd voor je.
Nee, voor mij ook niet, maar zonder belfunctie is het geen telefoon natuurlijkquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is een telefoon zonder belfunctie. En toen heeft iemand bedacht 'als we het nou een mp3-speler noemen, zul je zien dat mensen het onding nog gaan kopen ook!' en het werkt
Zou ie dan nog IMAX zijn?quote:Op maandag 16 december 2013 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same
Of heel misschien deze week nog, maar dat moet dan woensdag. Voor de rest van het jaar zijn de andere avonden bezet (en ik zit niet eens in een musical).
quote:Daarover gesproken, ik zag van het weekend nog een heul groot bord van RENT
Puppyquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker!
Die lieve puppie aan het einde is zo mooi gemaakt
Niet fucken met de iPod he. Ik mis het clickwheel nog steedsquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit aangeschaft omdat ik t voor mij onzin vond. In de auto had ik een cd-speler. In de trein zat ik amper nog, of op de fiets.quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
En de iPod een onding noemen![]()
Toen hij uitkwam had je Mp3 spelertjes met 128MB opslag en een interface waar je rocket scientist voor moest zijn, als hij het al deed omdat ze bijna altijd leeg waren.
Opeens had je 5GB in je zak, met een geweldige accu en een superinterface.
Wij hebben geen IMAX in Zwollequote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ie dan nog IMAX zijn?
[..]Die banners op TUE terrein zeker?
Als je dan toch Apple wil haten omdat het hip is, doe het dan wel om de juiste redenen. Niet deze onzinquote:Op maandag 16 december 2013 10:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Toen maakte je ook al helemaal de blits met je iOogkleppen op?quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Toen hij uitkwam had je Mp3 spelertjes met 128MB opslag en een interface waar je rocket scientist voor moest zijn, als hij het al deed omdat ze bijna altijd leeg waren.
Van die stickies met 128 of 256 MB, zonder fatsoenlijk schermpje zodat je niet makkelijk naar muziek kon zoekenquote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
JIj bent net zo'n schaap hoor, door gewoon alles van Apple af te fikken. Blindelings zonder argumenten.quote:Op maandag 16 december 2013 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen maakte je ook al helemaal de blits met je iOogkleppen op?
In de auto luisteren wij naar Freez FM. Pop en Rockquote:Op maandag 16 december 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit aangeschaft omdat ik t voor mij onzin vond. In de auto had ik een cd-speler. In de trein zat ik amper nog, of op de fiets.
Inmiddels hangt m'n iPhone aan de autoradio omdat ik dan toch iets meer keuze heb dan uit de stapels cd's in m'n dashboard kastje
Applesoep?quote:Op maandag 16 december 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Oké, oké, de iPod had ook nadelen. Zoals de batterijduur enzo. Schijnt. Heb er zelf geen last van gehad. Heb m'n mini alleen een keer laten vallen en toen hoorde je elke keer dat kleine harde schijfje kraken, maar apparaat was verder nog heel. Dat is toch heel wat, Aangezien er ook een blik soep overheen is gevallen.
Ik fik niks af. Toen de iPod op de markt kwam was er absoluut een hoop shit op het gebied van mp3-spelers, net nu als nu trouwens. Het is echter niet zo dat er tot de introductie van de iPod helemaal niks goed was, je moest er alleen verdomde goed voor zoeken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:20 schreef HeatWave het volgende:
JIj bent net zo'n schaap hoor, door gewoon alles van Apple af te fikken. Blindelings zonder argumenten.
Ja ok, maar we zijn wel weer ff een paar jaar verder natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Nu is de iPod compleet overbodig geworden, maar goed, dat geldt voor alle mp3-spelers.
Creativequote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Je had de iRiver toen ook nog, waar zijn die gebleven? En Creative? Ik heb echt alles na zitten trekken voor ik m'n iPod kocht
Soundblaster!quote:Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef Pheno het volgende:
CreativeNa de soundblaster nooit meer met wat goeds gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |