China is wakker. Slaperig, maar wakker. (+7 uur voor Nederland)quote:Op maandag 16 december 2013 04:53 schreef kthxbye het volgende:
Nou, Gordon Gekko's, de week is weer begonnen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het ziet er nog niet bijzonder spannend uit, maar wel al boven de 900 USD weerHoe laat wordt China wakker?
Hoe maken jullie winst met het handelen in BTC? Ik heb nu iets meer dan een hele en wil eigenlijk met fiat <> BTC wat gaan aanrommelen. Beetje verkopen als ie hoog staat, en weer inkopen via bijv. lage sell order of handmatig rond de ~850 USD. Is dat een goede tactiek?
Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Goomboo's journal, en zijn advies om te traden op EMA's (Exponential Moving Averages) van 10 en 21. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vraag me echter af of beide voorgenoemde tactieken heel lucratief zijn met een redelijk laag aantal BTC zoals ik nu heb (~1). Stel ik trade op de EMA's van LTC/BTC, dan zou ik in de laatste 12 uur zo'n 0.036 BTC winst gemaakt hebben. Is dat goed te noemen of valt het wel mee?
Dat investeren van grote aantallen geld in vage altcoins vind ik nog maar een beetje eng. Dan mine ik ze liever ernaast
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie het aanpakken en hoor graag wat tips! To the moon! (such value)
Ik ben geen trader, maar ik zou zeggen simuleer het eens een paar dagen.quote:Op maandag 16 december 2013 04:53 schreef kthxbye het volgende:
Nou, Gordon Gekko's, de week is weer begonnen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het ziet er nog niet bijzonder spannend uit, maar wel al boven de 900 USD weerHoe laat wordt China wakker?
Hoe maken jullie winst met het handelen in BTC? Ik heb nu iets meer dan een hele en wil eigenlijk met fiat <> BTC wat gaan aanrommelen. Beetje verkopen als ie hoog staat, en weer inkopen via bijv. lage sell order of handmatig rond de ~850 USD. Is dat een goede tactiek?
Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Goomboo's journal, en zijn advies om te traden op EMA's (Exponential Moving Averages) van 10 en 21. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vraag me echter af of beide voorgenoemde tactieken heel lucratief zijn met een redelijk laag aantal BTC zoals ik nu heb (~1). Stel ik trade op de EMA's van LTC/BTC, dan zou ik in de laatste 12 uur zo'n 0.036 BTC winst gemaakt hebben. Is dat goed te noemen of valt het wel mee?
Dat investeren van grote aantallen geld in vage altcoins vind ik nog maar een beetje eng. Dan mine ik ze liever ernaast
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie het aanpakken en hoor graag wat tips! To the moon! (such value)
Thanks! Ik denk dat ik dat eerst eens ga doen ja. Dat aparte en hele volatiele van die koers is juist wel leuk (en daardoor blijft het misschien ook vooral gokken), maar toch... het eenvoudige "buy low (als ie weer eens onder de $850 duikt), sell high (als ie daarna toch weer >$1000 gaat)" lijkt redelijk 'veilig'. Ik vraag me echter af in welke timeframe dat zou kunnen. Als het dan gaat om ééns per (halve) week, dan is het niet bijster interessant...quote:Op maandag 16 december 2013 05:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben geen trader, maar ik zou zeggen simuleer het eens een paar dagen.
Onthoudt alleen wel dat Bitcoin een apart iets is, de koers doet soms rare dingen.
Ben wel benieuwd naar je resultaten
Als het standaard om de zoveel tijd op en neer ging tussen 850 en 1000 ging ik ook tradenquote:Op maandag 16 december 2013 05:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks! Ik denk dat ik dat eerst eens ga doen ja. Dat aparte en hele volatiele van die koers is juist wel leuk (en daardoor blijft het misschien ook vooral gokken), maar toch... het eenvoudige "buy low (als ie weer eens onder de $850 duikt), sell high (als ie daarna toch weer >$1000 gaat)" lijkt redelijk 'veilig'. Ik vraag me echter af in welke timeframe dat zou kunnen. Als het dan gaat om ééns per (halve) week, dan is het niet bijster interessant...
Probleem 1 bij de route die je hier beschrijft is dat Gox er godsonmogelijk lang over doet om je geld uit te betalen, lees: maanden. Probleem 2 is internationale overboekingen. Behalve dat ze duur zijn duurt het ook nog eens lang. 2 dagen ben je meestal wel kwijt. In die tijd kan de koers alle kanten op. Dus het kan goed zijn dat la jij je geld eindelijk weer terug hebt dat er niks anders op zit dan met verlies terug kopen.quote:Op maandag 16 december 2013 05:14 schreef kthxbye het volgende:
Daar heb je gelijk in. En het overzetten tussen de verschillende exchanges, kan dat niet lucratief zijn in een middagje? Ik zie nu bijvoorbeeld Bitstamp voor $855, Kraken op $870 terwijl MtGox op $903 staat. Dat is toch in een paar muisklikken ~$40 verdiend, of zie ik dat verkeerd? Is dat mogelijk, of gaat het probleem met lange transfer- en verificatietijden je dan parten spelen?
-ninja edit- of is dat niet mogelijk? even hardop nadenken: 1 BTC verkopen op MtGox voor 903, dan staat het daar in dollars op. Dan moeten die dollars naar Bitstamp toe, en daar ligt het probleem natuurlijk. Want als je daar je geld naartoe wilt krijgen moet je het eerst omzetten naar BTC op MtGox (en die is daar natuurlijk duurder). Of is er een andere mogelijkheid om dit te doen?
Ja, zoiets dacht ik al (zie mijn post hiervoor). Slecht zeg, van Gox (maanden?!). Stel, ik wil eens BTC cashen, welke exchange is daar het beste voor? Kraken? Bitstamp? Beide sites vind ik zeer professioneel ogen, maar ik weet niet hoe de ervaringen er verder mee zijn. Of verkopen via Localbitcoins?quote:Op maandag 16 december 2013 05:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Probleem 1 bij de route die je hier beschrijft is dat Gox er godsonmogelijk lang over doet om je geld uit te betalen, lees: maanden. Probleem 2 is internationale overboekingen. Behalve dat ze duur zijn duurt het ook nog eens lang. 2 dagen ben je meestal wel kwijt. In die tijd kan de koers alle kanten op. Dus het kan goed zijn dat la jij je geld eindelijk weer terug hebt dat er niks anders op zit dan met verlies terug kopen.
In theorie zou het moeten werken, in de praktijk is het zo dat als het zo makkelijk zou gaan die mogelijkheid al lang dicht getrade was.
Gelukkig, dan heb ik mijn enorme aantal van 320 GDC weer terugquote:
Bitstamp schijnt snel te zijn 2 of 3 dagen meestal, je moet daar wel een geverifieerd account hebben. Kraken weet ik zo niet.quote:Op maandag 16 december 2013 05:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al (zie mijn post hiervoor). Slecht zeg, van Gox (maanden?!). Stel, ik wil eens BTC cashen, welke exchange is daar het beste voor? Kraken? Bitstamp? Beide sites vind ik zeer professioneel ogen, maar ik weet niet hoe de ervaringen er verder mee zijn. Of verkopen via Localbitcoins?
1 2 3 | 16/12/13 06:13:05 DOGE/BTC [b]0.19866616[/b] (BTC) 354761. (DOGE) 0.00000056 0.00000056 0.19866616 (BTC) 354761. (DOGE) 16/12/13 05:54:01 DOGE/BTC 354761. (DOGE) 0.14899962 (BTC) 0.00000042 0.00000042 354761. (DOGE) [b]0.14899962[/b] (BTC) |
Ik heb er weer aardig wat bijgemined hoor, 200k heb ik er nu in totaal. Zo even een kwart verkopen en de rest blijven opsparen.quote:Op maandag 16 december 2013 07:38 schreef Wijnbo het volgende:
Dogecoin feestje is ook over zie ikHeb nog een halve DogeCoin
quote:Op maandag 16 december 2013 04:59 schreef kthxbye het volgende:
Oh, en wat betreft Litecoins en MtGox, goed nieuws!
http://www.reddit.com/r/l(...)_about_implementing/
Lees wel even de rest, het schijnt al wel vaker zo te zijn bevestigd, dus zegt misschien niet zoveel.quote:
Ik hou ze ook vast... Maar zie de reacties onder het artikel. Daar wordt verteld dt MtGox al geruime tijd dit bericht als antwoord geeft op vragen...quote:Ik houd ze nog even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ALS hij op Gox komt, zorgt dat sowieso voor een schommeling in de prijs lijkt me. Al is het maar omdat iedereen denkt dat het voor een schommeling in de prijs gaat zorgenquote:Op maandag 16 december 2013 09:10 schreef Faazz het volgende:
LTC op Gox is wel echt de grootste hoax op BTCe sinds april dit jaar. Je werd er mee dood gegooid in de trollbox en bij elke update van Gox waarin 'LTC' te lezen was vloog de prijs gigantisch omhoog. (van 1,50 naar 4 that is..)
LTC China heeft het inmiddels goed gemaakt, ik vraag me af of de introductie van LTC op Gox nog veel voor een schommeling gaat zorgen, het blijft afwachten in ieder geval, ik geloof er wel in.
Het logo van Probeer was overduidelijk mooier dan de andere inzendingen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Congratz aan onze fokker die 200k grain gewonnen heeft met z'n logo!
Hele nacht aan het minen geweest.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef lainke het volgende:
oke weekendje weg geweest maar blijkbaar niet veel gebeurt op de "markt"
Ging uit van stijging.quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef ulq het volgende:
De weekendcrash is wellicht verplaatst naar maandag
Nattevingerwerk.. Ik hoop eigenlijk dat hij richting de 400 duikt in de loop van de komende twee maanden..quote:
Aha, dus jij hebt gezorgt voor die rode kaars!quote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef Wijnbo het volgende:
LTC vanochtend verkocht op 30, helemaal vrolijk weer instappen op 29.8...
Er uit op 29.25 nu.
Dat was dan 40 dollar ofzoMaar atm redelijk blij met m'n dollars.
Laten we het hopen, ben deze saaie bedoeling zat. Maar zoals altijd weet ik zeker dat het omgekeerd zal zijn als ik nu alles verkoopquote:Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef ulq het volgende:
China is aan het crashen. -60$ in 2 minuten ofzo
BTCChina is zo'n gare site ook he...well 3 keer opnieuw moeten sellen eer de order op tijd verwerkt kon worden. Niet leuk dit...maar ff uitzitten in fiat.quote:Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef ulq het volgende:
China is aan het crashen. -60$ in 2 minuten ofzo
lol met hoeveel zit jij erin ?quote:Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
Allemaal zwakke handjes in dit topic
Sterke hand heeft weinig zin als de rest 't met zwakke handjes verpest is mijn ervaring.quote:Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
Allemaal zwakke handjes in dit topic
Klopt. Je moet gewoon het kuddegedrag vroeg (het liefst als eerste) uitvoeren.quote:Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Sterke hand heeft weinig zin als de rest 't met zwakke handjes verpest is mijn ervaring.
Laten we het hopen, ben short aan het gaan maar maak nu wel verliesquote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef Wijnbo het volgende:
Jep. Klassieke bulltrap lijkt t nu op. probleem si alleen dat dat binnen een paar seconden kan veranderen. Leuke van een bulltrap is hoe meer mensen het zien als bulltrap, hoe heftiger de crash erna wordt.
Ligt er een beetje aan hoeveel je hebt maar met slechts een paar cent verschil kan je in LTC al flink wat winst pakken. Het is alleen jammer dat het volume op BTCe zo laag is. Hoe meer je hebt, hoe moeilijker het wordt om snel heen en weer te schuiven..quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef lf2 het volgende:
Aan het begin was het nog leuk, toen maakte het niet zoveel uit..Maar nu het zo een groot bedrag is gewordenkleine stijging of daling is grote winst/verlies
is wat anders dan 8000. zou me dan ook niet druk makenquote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
200 Dollar in totaal (en daar ben ik trots op)
Ik denk idd dat deze (mini)-crash slecht is voor het koersverloop vandaag/morgenquote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
800 aan het einde van de middag denk ik zo. Geen idee wat we gaan verwachten.
En wiens schuld is dat dan hequote:Op maandag 16 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
is wat anders dan 8000. zou me dan ook niet druk maken
De schuld van de kerstman, is vooral winst maar ja voelt toch als van mij aanquote:Op maandag 16 december 2013 11:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En wiens schuld is dat dan he
Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
is wat anders dan 8000. zou me dan ook niet druk maken
Dat ligt er aan hoe je 'druk maken' definieert.quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.
De boot is een veerpont, hij komt wel weer terug.quote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef ulq het volgende:
Meh. Moet zo weg en zit te twijfelen of ik mn buy order op 815 laat staan of dat ik hem verlaag. Denk eigenlijk wel dat ie nog een stukkie lager komt vandaag maar ik wel uiteraard de boot ook niet missen.
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen tot nu toe lijkt veiligst getal 824quote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef ulq het volgende:
Meh. Moet zo weg en zit te twijfelen of ik mn buy order op 815 laat staan of dat ik hem verlaag. Denk eigenlijk wel dat ie nog een stukkie lager komt vandaag maar ik wel uiteraard de boot ook niet missen.
Sinds wanneer is er een grijze lijn, en wat betekent die?quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef ulq het volgende:
De grijze lijn zeg iig dat ie gaat dalen.
Ja maar ik heb op 833 verkochtquote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen tot nu toe lijkt veiligst getal 824
Of andersom. Het is logisch dat je je er druk overmaakt, dat moet je beslissingen alleen niet gaan beïnvloeden.quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De boot is een veerpont, hij komt wel weer terug.
Ja maar als ik zo redeneer dan ga ik gewoon wachten tot ie weer een keer 600 aantikt. Dan duurt het denk ik vrij lang voordat de veerpont me weer komt ophalen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De boot is een veerpont, hij komt wel weer terug.
Op welke exchange doe jij dat 'short gaan'?quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
nee kijk nu al uur.
825 beste om short of long te gaan. bij 5 dollar verschil eruit.
Kan op bitfinex en btc-e met metatraderquote:Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef ulq het volgende:
[..]
Op welke exchange doe jij dat 'short gaan'?
Hmmmmmmmmm. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. De buy support is daarvoor toch wel echt te groot.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Wijnbo het volgende:
Weet je wat ik ook nog wel zie gebeuren? Crashen naar 600, en vervolgens een dag later op 350 om daarna tot eind januari tussen 350 en 500 te akkeren3 x raden wie er dan allemaal genaait is. Eigenlijk moet je kopen tijdens een heftige stijging, dan ga je in ieder geval met de richting mee..
Dat is geen strategie. je zal net zien dat wanneer jij gaat kopen de stijging voorbij is.quote:Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. De buy support is daarvoor toch wel echt te groot.
Jep. Maar het is pas 1 keer echt gebeurd dat ie van ~600 weer naar ~900 ging. Dus structureel veel winst gaat hier niet helemaal op. Je had natuurlijk wel een enorme klapper kunnen maken als je met veel geld speelde.quote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
Dat is geen strategie. je zal net zien dat wanneer jij gaat kopen de stijging voorbij is.
aangezien je wacht op forse stijging zal je vrijwel altijd te laat zijn.
btw weet je wie hier altijd aan verdienen, degene met veel bitcoins zetten een buy wall op 500 a 600 neer...
zodra iedereen begint te verkopen, kopen ze alles op en verkopen ze het rond de 800/900 weer..
zo zorgen ze ervoor dat hun bitcoins niet lager in waarde worden plus maken ze altijd winst in deze cyclus.
Geweldig
Viel me ook op in die link van Magneet-mans laatst, dat Nederland zo geinteresseerd is. Wat Estonia en Tsjechie daar doen snap ik dan weer niet...en in Hong Kong hoor ik er ook niemand over, zijn m'n BTC geblaat allang zat hierquote:Op maandag 16 december 2013 11:12 schreef strbo het volgende:
http://www.nd.nl/artikele(...)nders-bezit-bitcoins
Indien waar is Bitcoin hier al best groot. 1% bezitter, 75% tenminste deels op de hoogte.
Ja maar zul je niet zien, btc verkocht op 817,1 en dan gaat ie weer stijgenquote:Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef ulq het volgende:
Heb mn buy support op 815 toch maar weer weggehaald aangezien China alweer op 780 zit
Wat dacht je van al die wallet trojans, phishing etc.quote:Op maandag 16 december 2013 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Viel me ook op in die link van Magneet-mans laatst, dat Nederland zo geinteresseerd is. Wat Estonia en Tsjechie daar doen snap ik dan weer niet...en in Hong Kong hoor ik er ook niemand over, zijn m'n BTC geblaat allang zat hier
http://www.google.nl/trends/explore#q=bitcoin
Je bedoelt dat ze daar gemaakt worden of dat er veel slachtoffers van die meuk wonen?quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die wallet trojans, phishing etc.
Las laatst dat uit die hoek het overgrote deel afkomstig is. Ook Oekraine en Rusland.quote:Op maandag 16 december 2013 11:21 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze daar gemaakt worden of dat er veel slachtoffers van die meuk wonen?
Ik ga ervanuit dat er buywalls op de 800 staan!quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Als we zo onder de 810 duiken gaan we hard naar beneden denk.
Buywalls zijn als de paniek uitbreekt zo weg.quote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat er buywalls op de 800 staan!
Dat ik vraag ik me dus af. Het is toch niet zo dat 50% van de mensen die BTC hebben de hele dag de koers in de gaten houd? Het grootste deel gooit toch gewoon een onrealistische buy/sell-order en gaat naar z'n werk?quote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Buywalls zijn als de paniek uitbreekt zo weg.
Tradebots.quote:Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat ik vraag ik me dus af. Het is toch niet zo dat 50% van de mensen die BTC hebben de hele dag de koers in de gaten houd? Het grootste deel gooit toch gewoon een onrealistische buy/sell-order en gaat naar z'n werk?
mwah... Ik verwacht nog een daling. Ik kan het ook mis hebben, maar dan zal ik een kleine verlies maken die ik al gecompenseerd heb met de winst van afgelopen weekend.quote:Op maandag 16 december 2013 11:29 schreef ulq het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant
Wel verstandig denk ik
650quote:Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef se7venbullets het volgende:
Wanneer gaan jullie kopen mensen ( aan mensen met fiat ) ???
800?
750?
Shit, ik heb een Toyota.quote:Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef se7venbullets het volgende:
Wanneer gaan jullie kopen mensen ( aan mensen met fiat ) ???
800?
750?
Gedurfdquote:Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef Lollertrolle het volgende:
Heb alweer gekocht op 815, gaat toch wel weer terug naar de 870
quote:Op maandag 16 december 2013 11:32 schreef doo. het volgende:
Ik sta nog steeds in litecoins en ga er niet aan frummelen voordat die weer 35+ is.
Mooi meer tijd voor m'n tenamens
Neger wat.quote:Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef Lollertrolle het volgende:
quote:
Chart goed in de gaten houden, niet gierig worden, afwachten en observeren.. Niet gaan gokken in ieder geval.. En veel oefenen :pquote:Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Eerder paniekerig, ik kan niet omgaan met dat sellen op de juiste momenten
Maar jij zat toch sowieso nog in BTCquote:Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef Lollertrolle het volgende:
Welke chart als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Faazz het volgende:
[..]
Chart goed in de gaten houden, niet gierig worden, afwachten en observeren.. Niet gaan gokken in ieder geval..
+feesquote:Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Lollertrolle het volgende:
En weer verkocht, verdomme dat heeft me toch wel weer 7 cent gekost dat geintje
400$quote:Op maandag 16 december 2013 11:42 schreef se7venbullets het volgende:
WANNEER MOET IK INKOPEN
AARRRGH PANIEK PANIEK![]()
Leuk hèquote:Op maandag 16 december 2013 11:43 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Godverdomme wat een prachtige sc is dit toch
hij gaat alweer omhoogquote:Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef Distortion het volgende:
Heb op 815 toch maar weer met een beetje verlies verkocht. Nu maar wachten tot hoe ver de daling door zet.
Ja wacht, ik zal ff btc kopen nu.quote:Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef ulq het volgende:
[..]
Hij gaat straks wel weer door met crashen. Rustig maar.
gaat niet meer down. ik ben short aan t gaan dan gaat ie automatisch omhoog.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
gaat niet meer down. ik ben short aan t gaan dan gaat ie automatisch omhoog.
voortaan zeg ik wat ik ga doen, doe dan het omgekeerde.
Omdat btc-e nog moet dalenquote:Op maandag 16 december 2013 11:54 schreef ulq het volgende:
Waarom staat China onder btc-e. Dat hoort niet. Verdacht.
IKquote:Op maandag 16 december 2013 11:58 schreef se7venbullets het volgende:
WIE HEEFT NOG MEER alles in FIAT?
quote:Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
IK OOK !@!!1111
Ik doet het bijna in mijn broek
Dat werkt niet als je dat hier in de SC roept.quote:
Ik zou nu sellen dan denk dat ie zo wel weer naar beneden knaltquote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef Wijnbo het volgende:
Ik zit niet meer in fiatTeruggekocht op 817.
My precious 2 BTC is nu nog maar 1.984
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
optie 1: eruit gaanquote:Op maandag 16 december 2013 12:04 schreef lf2 het volgende:
100 usd verlies ben nog short aan het gaan ga richting 110 usd verlies![]()
eruit stappen of gewoon laten ?
Als je hem niet meer gebruikt mag ik je glazen bol dan.ff.lenen ?quote:Op maandag 16 december 2013 12:05 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
optie 1: eruit gaan
optie 2: een week wachten
quote:Op maandag 16 december 2013 12:06 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Als je hem niet meer gebruikt mag ik je glazen bol dan.ff.lenen ?
quote:Op maandag 16 december 2013 12:08 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Krijg ik dat lekkere wijf er ook nog bij?.yummmm
quote:
Jep zeker. Had ik verdomme ook kunnen doen wanneer ik niet zo'n irrationele idioot was.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef Wijnbo het volgende:
Hee, dat was een leuke sell tot nu toe van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |