abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134317636

SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van (alle?) crypto-coins vind je hier.
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waarom is de koers op Mt.Gox zo hoog en elders zo laag?
Mt.Gox heeft te maken met (lage?) limieten van de bank waardoor ze uitbetalingen (withdrawals) pas na enkele weken kunnen doen. Daarom ligt de prijs daar dus hoger.
Er zijn diverse exchanges met elk hun nadelen en voordelen.

Kent iemand bter.com en cryptsy.com? Waarom komen mijn coins niet aan?
De genoemde websites zijn niet geheel stabiel waardoor coins soms laat worden bijgeschreven. Ook kan het wegens deze problemen voorkomen dat je een tijdje geen bitcoins naar je eigen wallet kan oversturen.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Wat zijn die groene en rode rechthoekjes met zwarte stokjes eraan die je op sommige beurssites ziet?
Die rechthoekjes (candles) geven de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe. De ene kant van het gekleurde rechthoekje is de openingspijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Als de prijs stijgt is de candle groen, anders rood. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer gehandeld is in die tijdsperiode.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
btc-e.com: handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal ¤ 2000,- storten als je geld wil storten.
mtgox.com: handelen in Bitcoin; kan weken/maanden duren voor je je geld op je rekening hebt staan
bitstamp.net: handelen in Bitcoin

Hoe koop ik snel Litecoins (of andere coins)?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e.com), en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
http://bitcoin.clarkmoody.com
Soms kun je switchen naar een andere exchange/coin om daar de koers op te volgen.

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd. Als dat minder dan 7 keer is dan is je transactie nog onderweg (sommige exchanges eisen minimaal 7 bevestigingen, andere weer 3, en zo kan dat overal verschillen), anders kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de exchange waar je je coins heen hebt gestuurd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten. Probeer daarom zoveel mogelijk coins in eigen beheer te houden (maar wees er uiteraard wel zuinig op; weg = weg!).

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

pi_134317746
Cryptsy hele nacht al problemen. Hele trading is gestopt...soms doet die het weer, en dan weer een half uur niet...

Veel mensen hebben ook last van negatieve balans, verdwijnende coins etc.

Rip cryptsy?
pi_134317769
Alles doet het weer...voorlopig.
pi_134317779
Nou, Gordon Gekko's, de week is weer begonnen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het ziet er nog niet bijzonder spannend uit, maar wel al boven de 900 USD weer ^O^ Hoe laat wordt China wakker?

Hoe maken jullie winst met het handelen in BTC? Ik heb nu iets meer dan een hele en wil eigenlijk met fiat <> BTC wat gaan aanrommelen. Beetje verkopen als ie hoog staat, en weer inkopen via bijv. lage sell order of handmatig rond de ~850 USD. Is dat een goede tactiek?

Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Goomboo's journal, en zijn advies om te traden op EMA's (Exponential Moving Averages) van 10 en 21. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vraag me echter af of beide voorgenoemde tactieken heel lucratief zijn met een redelijk laag aantal BTC zoals ik nu heb (~1). Stel ik trade op de EMA's van LTC/BTC, dan zou ik in de laatste 12 uur zo'n 0.036 BTC winst gemaakt hebben. Is dat goed te noemen of valt het wel mee?

Dat investeren van grote aantallen geld in vage altcoins vind ik nog maar een beetje eng. Dan mine ik ze liever ernaast :)

Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie het aanpakken en hoor graag wat tips! To the moon! (such value :'))
  maandag 16 december 2013 @ 04:59:17 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134317787
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 04:53 schreef kthxbye het volgende:
Nou, Gordon Gekko's, de week is weer begonnen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het ziet er nog niet bijzonder spannend uit, maar wel al boven de 900 USD weer ^O^ Hoe laat wordt China wakker?

Hoe maken jullie winst met het handelen in BTC? Ik heb nu iets meer dan een hele en wil eigenlijk met fiat <> BTC wat gaan aanrommelen. Beetje verkopen als ie hoog staat, en weer inkopen via bijv. lage sell order of handmatig rond de ~850 USD. Is dat een goede tactiek?

Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Goomboo's journal, en zijn advies om te traden op EMA's (Exponential Moving Averages) van 10 en 21. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vraag me echter af of beide voorgenoemde tactieken heel lucratief zijn met een redelijk laag aantal BTC zoals ik nu heb (~1). Stel ik trade op de EMA's van LTC/BTC, dan zou ik in de laatste 12 uur zo'n 0.036 BTC winst gemaakt hebben. Is dat goed te noemen of valt het wel mee?

Dat investeren van grote aantallen geld in vage altcoins vind ik nog maar een beetje eng. Dan mine ik ze liever ernaast :)

Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie het aanpakken en hoor graag wat tips! To the moon! (such value :'))
China is wakker. Slaperig, maar wakker. (+7 uur voor Nederland)

Kom gezellig traden op btcchina, lekker veel volume!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tyr80 op 16-12-2013 05:13:49 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_134317788
Oh, en wat betreft Litecoins en MtGox, goed nieuws!

http://www.reddit.com/r/l(...)_about_implementing/
  maandag 16 december 2013 @ 05:01:14 #7
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134317789
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 04:53 schreef kthxbye het volgende:

Ik ben geen trader, maar ik zou zeggen simuleer het eens een paar dagen.

Onthoudt alleen wel dat Bitcoin een apart iets is, de koers doet soms rare dingen.

Ben wel benieuwd naar je resultaten :Y
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134317793
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 05:01 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik ben geen trader, maar ik zou zeggen simuleer het eens een paar dagen.

Onthoudt alleen wel dat Bitcoin een apart iets is, de koers doet soms rare dingen.

Ben wel benieuwd naar je resultaten :Y
Thanks! Ik denk dat ik dat eerst eens ga doen ja. Dat aparte en hele volatiele van die koers is juist wel leuk (en daardoor blijft het misschien ook vooral gokken), maar toch... het eenvoudige "buy low (als ie weer eens onder de $850 duikt), sell high (als ie daarna toch weer >$1000 gaat)" lijkt redelijk 'veilig'. Ik vraag me echter af in welke timeframe dat zou kunnen. Als het dan gaat om ééns per (halve) week, dan is het niet bijster interessant...
  maandag 16 december 2013 @ 05:11:57 #9
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134317797
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 05:05 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Thanks! Ik denk dat ik dat eerst eens ga doen ja. Dat aparte en hele volatiele van die koers is juist wel leuk (en daardoor blijft het misschien ook vooral gokken), maar toch... het eenvoudige "buy low (als ie weer eens onder de $850 duikt), sell high (als ie daarna toch weer >$1000 gaat)" lijkt redelijk 'veilig'. Ik vraag me echter af in welke timeframe dat zou kunnen. Als het dan gaat om ééns per (halve) week, dan is het niet bijster interessant...
Als het standaard om de zoveel tijd op en neer ging tussen 850 en 1000 ging ik ook traden ;)
#teammaxbet
pi_134317799
Daar heb je gelijk in. En het overzetten tussen de verschillende exchanges, kan dat niet lucratief zijn in een middagje? Ik zie nu bijvoorbeeld Bitstamp voor $855, Kraken op $870 terwijl MtGox op $903 staat. Dat is toch in een paar muisklikken ~$40 verdiend, of zie ik dat verkeerd? Is dat mogelijk, of gaat het probleem met lange transfer- en verificatietijden je dan parten spelen?

-ninja edit- of is dat niet mogelijk? even hardop nadenken: 1 BTC verkopen op MtGox voor 903, dan staat het daar in dollars op. Dan moeten die dollars naar Bitstamp toe, en daar ligt het probleem natuurlijk. Want als je daar je geld naartoe wilt krijgen moet je het eerst omzetten naar BTC op MtGox (en die is daar natuurlijk duurder). Of is er een andere mogelijkheid om dit te doen?
  maandag 16 december 2013 @ 05:24:54 #11
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134317803
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 05:14 schreef kthxbye het volgende:
Daar heb je gelijk in. En het overzetten tussen de verschillende exchanges, kan dat niet lucratief zijn in een middagje? Ik zie nu bijvoorbeeld Bitstamp voor $855, Kraken op $870 terwijl MtGox op $903 staat. Dat is toch in een paar muisklikken ~$40 verdiend, of zie ik dat verkeerd? Is dat mogelijk, of gaat het probleem met lange transfer- en verificatietijden je dan parten spelen?

-ninja edit- of is dat niet mogelijk? even hardop nadenken: 1 BTC verkopen op MtGox voor 903, dan staat het daar in dollars op. Dan moeten die dollars naar Bitstamp toe, en daar ligt het probleem natuurlijk. Want als je daar je geld naartoe wilt krijgen moet je het eerst omzetten naar BTC op MtGox (en die is daar natuurlijk duurder). Of is er een andere mogelijkheid om dit te doen?
Probleem 1 bij de route die je hier beschrijft is dat Gox er godsonmogelijk lang over doet om je geld uit te betalen, lees: maanden. Probleem 2 is internationale overboekingen. Behalve dat ze duur zijn duurt het ook nog eens lang. 2 dagen ben je meestal wel kwijt. In die tijd kan de koers alle kanten op. Dus het kan goed zijn dat la jij je geld eindelijk weer terug hebt dat er niks anders op zit dan met verlies terug kopen.

In theorie zou het moeten werken, in de praktijk is het zo dat als het zo makkelijk zou gaan die mogelijkheid al lang dicht getrade was.
#teammaxbet
pi_134317806
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 05:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Probleem 1 bij de route die je hier beschrijft is dat Gox er godsonmogelijk lang over doet om je geld uit te betalen, lees: maanden. Probleem 2 is internationale overboekingen. Behalve dat ze duur zijn duurt het ook nog eens lang. 2 dagen ben je meestal wel kwijt. In die tijd kan de koers alle kanten op. Dus het kan goed zijn dat la jij je geld eindelijk weer terug hebt dat er niks anders op zit dan met verlies terug kopen.

In theorie zou het moeten werken, in de praktijk is het zo dat als het zo makkelijk zou gaan die mogelijkheid al lang dicht getrade was.
Ja, zoiets dacht ik al (zie mijn post hiervoor). Slecht zeg, van Gox (maanden?!). Stel, ik wil eens BTC cashen, welke exchange is daar het beste voor? Kraken? Bitstamp? Beide sites vind ik zeer professioneel ogen, maar ik weet niet hoe de ervaringen er verder mee zijn. Of verkopen via Localbitcoins?
pi_134317825
GDC weer terug op cryptsy *O*
pi_134317837
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 05:45 schreef ABombali het volgende:
GDC weer terug op cryptsy *O*
Gelukkig, dan heb ik mijn enorme aantal van 320 GDC weer terug :') de koers is lekker omlaag aan het denderen tho
pi_134317850
Ik had er 100k, nu ook aan het verkopen, om misschien later terug te kopen.

Velen gaan nu verkopen omdat ze gewoon aan het wachten waren op gdc...dus koers zal vast halveren en dan lekker goedkoop inslaan
  maandag 16 december 2013 @ 06:26:32 #16
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134317871
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 05:27 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, zoiets dacht ik al (zie mijn post hiervoor). Slecht zeg, van Gox (maanden?!). Stel, ik wil eens BTC cashen, welke exchange is daar het beste voor? Kraken? Bitstamp? Beide sites vind ik zeer professioneel ogen, maar ik weet niet hoe de ervaringen er verder mee zijn. Of verkopen via Localbitcoins?
Bitstamp schijnt snel te zijn 2 of 3 dagen meestal, je moet daar wel een geverifieerd account hebben. Kraken weet ik zo niet.

Bitonic is ook een optie,wel wat mindere prijzen maar geen accounts, en vanaf Nederlandse bankrekeningen. Dus afhankelijk van je eigen bank en het tijdstip dezelfde of de volgende dag.
#teammaxbet
pi_134317981
GDC verkocht met 0,05btc verlies :/

Hier wel blij mee
1
2
3
16/12/13 06:13:05    DOGE/BTC    [b]0.19866616[/b] (BTC)    354761. (DOGE)    0.00000056    0.00000056    0.19866616 (BTC)    354761. (DOGE)

16/12/13 05:54:01        DOGE/BTC    354761. (DOGE)    0.14899962 (BTC)    0.00000042    0.00000042    354761. (DOGE)    [b]0.14899962[/b] (BTC)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 16 december 2013 @ 07:20:02 #18
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134317984
Zo, biertje op, ik ben naar bed. Tot vanmiddag ofzo :z
#teammaxbet
pi_134318048
Dogecoin feestje is ook over zie ik :') Heb nog een halve DogeCoin :')
pi_134318082
BTC wat doe je :')
pi_134318090
Niet stijgen iig :P
pi_134318095
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 07:38 schreef Wijnbo het volgende:
Dogecoin feestje is ook over zie ik :') Heb nog een halve DogeCoin :')
Ik heb er weer aardig wat bijgemined hoor, 200k heb ik er nu in totaal. Zo even een kwart verkopen en de rest blijven opsparen.
pi_134318163
Waarom is BTC nog niet opgestegen? :'(
  maandag 16 december 2013 @ 08:04:25 #24
11102 knep
Mountainfreak
pi_134318242
Wat een bagger. Dan nog maar een tijdje holden :').
  maandag 16 december 2013 @ 08:22:15 #25
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_134318381
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 04:59 schreef kthxbye het volgende:
Oh, en wat betreft Litecoins en MtGox, goed nieuws!

http://www.reddit.com/r/l(...)_about_implementing/
_O_ Ik houd ze nog even
pi_134318440
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 08:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

_O_ Ik houd ze nog even
Lees wel even de rest, het schijnt al wel vaker zo te zijn bevestigd, dus zegt misschien niet zoveel.
pi_134318447
quote:
Ik houd ze nog even
Ik hou ze ook vast... Maar zie de reacties onder het artikel. Daar wordt verteld dt MtGox al geruime tijd dit bericht als antwoord geeft op vragen...

We gaan het zien. Hopelijk komt LTC er snel op!
  maandag 16 december 2013 @ 08:32:39 #28
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_134318503
Ja, maar nu er (deels bevestigde) geruchten zijn dat én MTGox én BTCChina LTC gaan toevoegen, verwacht ik minimaal één keer een jump de komende tijd... Maar je weet het nooit zeker natuurlijk
pi_134318545
Mogge!
  maandag 16 december 2013 @ 08:38:22 #30
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_134318566
Moggel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 december 2013 @ 08:39:03 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134318575
Doge amper veranderd vannacht ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 16 december 2013 @ 08:43:09 #32
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134318617
M'n nieuwe doge mining rig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134318956
LTC op Gox is wel echt de grootste hoax op BTCe sinds april dit jaar. Je werd er mee dood gegooid in de trollbox en bij elke update van Gox waarin 'LTC' te lezen was vloog de prijs gigantisch omhoog. (van 1,50 naar 4 that is..)

LTC China heeft het inmiddels goed gemaakt, ik vraag me af of de introductie van LTC op Gox nog veel voor een schommeling gaat zorgen, het blijft afwachten in ieder geval, ik geloof er wel in.
  maandag 16 december 2013 @ 09:23:21 #34
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_134319101
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 09:10 schreef Faazz het volgende:
LTC op Gox is wel echt de grootste hoax op BTCe sinds april dit jaar. Je werd er mee dood gegooid in de trollbox en bij elke update van Gox waarin 'LTC' te lezen was vloog de prijs gigantisch omhoog. (van 1,50 naar 4 that is..)

LTC China heeft het inmiddels goed gemaakt, ik vraag me af of de introductie van LTC op Gox nog veel voor een schommeling gaat zorgen, het blijft afwachten in ieder geval, ik geloof er wel in.
ALS hij op Gox komt, zorgt dat sowieso voor een schommeling in de prijs lijkt me. Al is het maar omdat iedereen denkt dat het voor een schommeling in de prijs gaat zorgen :+
pi_134319415
Mwah, als iedereen er van te voren op inspeelt, gebeurd er weinig. Zie de bekende weekenddip :P
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 10:04:31 #36
230491 Zith
pls tip
pi_134319734
fuck cryptocurrencies.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_134319777
Kan LTC even naar 32. Dank.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134319812
Staat een aardige wall iig op 29.9 :+
  maandag 16 december 2013 @ 10:13:20 #39
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134319962
Congratz aan onze fokker die 200k grain gewonnen heeft met z'n logo! *O*

Hele nacht aan het minen geweest.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134319983
Kan hij iig brood van bakken :P
  maandag 16 december 2013 @ 10:15:29 #41
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_134320013
oke weekendje weg geweest maar blijkbaa niet veel gebeurt op de "markt"
pi_134320017
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 10:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Congratz aan onze fokker die 200k grain gewonnen heeft met z'n logo! *O*

Hele nacht aan het minen geweest.
Het logo van Probeer was overduidelijk mooier dan de andere inzendingen.
  maandag 16 december 2013 @ 10:16:10 #43
417829 lainke
pi_134320031
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef lainke het volgende:
oke weekendje weg geweest maar blijkbaar niet veel gebeurt op de "markt"
pi_134320106
kut ltc. saai saai saai
pi_134320107
BTC dood paard.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 10:19:08 ]
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 10:19:43 #46
230491 Zith
pls tip
pi_134320127
hype is over, snel geld verlaat de exchanges, bloed vloeit door de straten.

de cryptocurrency drood is over.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_134320159
Waar is BTC mee bezig. Doe maar stijgen.
  maandag 16 december 2013 @ 10:21:35 #48
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_134320182
onder de 820 gedoken.

er komt een verzakking aan
pi_134320200
De weekendcrash is wellicht verplaatst naar maandag :P
  maandag 16 december 2013 @ 10:22:57 #50
177108 lf2
pi_134320216
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef ulq het volgende:
De weekendcrash is wellicht verplaatst naar maandag :P
Ging uit van stijging.

zwaai die 150 usd weg, gelukkig nog op tijd verkocht...vertrouwde het niet meer
pi_134320222
12h chart ziet er veelbelovend uit..
  maandag 16 december 2013 @ 10:23:35 #52
177108 lf2
pi_134320233
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef Faazz het volgende:
12h chart ziet er veelbelovend uit..
Ik kan even niet kijken wat zie je ?
pi_134320305
Hmm even uitgestapt en genoegen genomen met 15$ winst sinds gister :')
China gaat me te snel naar beneden.
pi_134320309
Die zitten al op 800$
pi_134320311
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:23 schreef lf2 het volgende:

[..]

Ik kan even niet kijken wat zie je ?
Nattevingerwerk.. Ik hoop eigenlijk dat hij richting de 400 duikt in de loop van de komende twee maanden..
pi_134320330
hee jongens we zijn rijk. Heeft deze de revu al gepasseerd?

http://www.nu.nl/tech/3654968/winklevoss-ziet-waarde-bitcoin-nog-40000-dollar-stijgen.html
pi_134320343
LTC vanochtend verkocht op 30, helemaal vrolijk weer instappen op 29.8... :')

Er uit op 29.25 nu.

Dat was dan 40 dollar ofzo :') Maar atm redelijk blij met m'n dollars.
  maandag 16 december 2013 @ 10:28:46 #58
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134320360
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef Wijnbo het volgende:
LTC vanochtend verkocht op 30, helemaal vrolijk weer instappen op 29.8... :')

Er uit op 29.25 nu.

Dat was dan 40 dollar ofzo :') Maar atm redelijk blij met m'n dollars.
Aha, dus jij hebt gezorgt voor die rode kaars! :(
pi_134320367
de 29 gaat hard. Ik zou nu sellen, die 3k wall is zo weg..
pi_134320379
China is aan het crashen. -60$ in 2 minuten ofzo
pi_134320390
Waarom doet btc-e niet mee :(
  maandag 16 december 2013 @ 10:30:11 #62
177108 lf2
pi_134320401
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef ulq het volgende:
Laten we het hopen, ben deze saaie bedoeling zat. Maar zoals altijd weet ik zeker dat het omgekeerd zal zijn als ik nu alles verkoop
pi_134320408
2400
  maandag 16 december 2013 @ 10:31:54 #64
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134320443
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:29 schreef ulq het volgende:
BTCChina is zo'n gare site ook he...well 3 keer opnieuw moeten sellen eer de order op tijd verwerkt kon worden. Niet leuk dit...maar ff uitzitten in fiat.
pi_134320449
Wellicht bodem bereikt nu. Veel buy orders. Maar gaat niet echt omhoog
pi_134320481
Nope, china nieuwe low
  maandag 16 december 2013 @ 10:35:25 #67
177108 lf2
pi_134320541
how low can it go.

Let op jongens ik ga voor het crashen van bitcoin dus liever ga je tegen mij in want dat brengt altijd winst op.

Mijn tip is kopen aangezien ik verkoop.
pi_134320570
meh buy order @815 net niet aangetikt...
pi_134320595
Gauw teruggerend naar fiat :')

Kut BTC. Wat is er aan de hand.
pi_134320610
Bulltrappppppp
pi_134320618
Hij zit nu al weer op de prijs waarvoor ik net verkocht heb op btc-e :')
pi_134320627
Maar ik denk dat btc-e nog wel gaat dalen aangezien China er nog ruim onder zit
  maandag 16 december 2013 @ 10:39:33 #73
177108 lf2
pi_134320647
gaat het nou dalen of stijgen :') het reageert zo spastisch
  maandag 16 december 2013 @ 10:39:53 #74
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134320653
Allemaal zwakke handjes in dit topic
  maandag 16 december 2013 @ 10:40:17 #75
417829 lainke
pi_134320665
ff overschakelen naar altcoins :)
  maandag 16 december 2013 @ 10:40:22 #76
177108 lf2
pi_134320669
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
lol met hoeveel zit jij erin ?
  maandag 16 december 2013 @ 10:43:02 #77
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134320727
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
Sterke hand heeft weinig zin als de rest 't met zwakke handjes verpest is mijn ervaring.
pi_134320757
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Sterke hand heeft weinig zin als de rest 't met zwakke handjes verpest is mijn ervaring.
Klopt. Je moet gewoon het kuddegedrag vroeg (het liefst als eerste) uitvoeren.
  maandag 16 december 2013 @ 10:45:00 #79
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134320781
Double dip?
  maandag 16 december 2013 @ 10:45:35 #80
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_134320797
Ik zit nu al vier dagen in fiat met af en toe wat shortposities er tussendoor. Vind ik niet leuk.
pi_134320811
Ben net uitgestapt naar fiat, maar uiteraard gaat het daarna weer omhoog. Zucht :+
pi_134320815
Jep. Klassieke bulltrap lijkt t nu op. probleem si alleen dat dat binnen een paar seconden kan veranderen. Leuke van een bulltrap is hoe meer mensen het zien als bulltrap, hoe heftiger de crash erna wordt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 december 2013 @ 10:46:33 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134320824
Nog steeds veilig in fiat met een kleine hoeveelheid Dogecoins... gaat lekker zo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_134320827
China weer naar beneden.
  maandag 16 december 2013 @ 10:47:50 #85
177108 lf2
pi_134320861
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef Wijnbo het volgende:
Jep. Klassieke bulltrap lijkt t nu op. probleem si alleen dat dat binnen een paar seconden kan veranderen. Leuke van een bulltrap is hoe meer mensen het zien als bulltrap, hoe heftiger de crash erna wordt.
Laten we het hopen, ben short aan het gaan maar maak nu wel verlies |:(

Als ie weer stijgt met meer dan 5 dollar dan ga ik lekker fiat en zie ik het allemaal wel.
pi_134320892
How LoW Can You Go
pi_134320897
Hmm. Twijfel of ik op 815 ga kopen als ie daar weer komt. Ff mijn glazen bol uit de koelkast pakken.
pi_134320944
Hij daalt nu niet meer echt....
  maandag 16 december 2013 @ 10:52:03 #89
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134320983
Paniek! Chaos! Wat moeten we doen?!?!
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_134320998
Wazige zooi idd.
pi_134321018
Hmm ik vertrouw het niet helemaal. Zo'n crash op maandochtend(!) kan nooit goed zijn voor het koersverloop door de week heen.
  maandag 16 december 2013 @ 10:53:49 #92
177108 lf2
pi_134321023
Aan het begin was het nog leuk, toen maakte het niet zoveel uit..Maar nu het zo een groot bedrag is geworden :{w kleine stijging of daling is grote winst/verlies
  maandag 16 december 2013 @ 10:54:03 #93
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134321026
Blijf de sell druk hoger inschatten dan de buy support nu, ik wacht nog even met terugkopen.
pi_134321060
Mwah, echte bulltrap lijkt het zo ook weer niet op.
pi_134321083
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef lf2 het volgende:
Aan het begin was het nog leuk, toen maakte het niet zoveel uit..Maar nu het zo een groot bedrag is geworden :{w kleine stijging of daling is grote winst/verlies
Ligt er een beetje aan hoeveel je hebt maar met slechts een paar cent verschil kan je in LTC al flink wat winst pakken. Het is alleen jammer dat het volume op BTCe zo laag is. Hoe meer je hebt, hoe moeilijker het wordt om snel heen en weer te schuiven..
  maandag 16 december 2013 @ 10:56:01 #96
177108 lf2
pi_134321091
god allemachtig schoot ineens met 15 dollar omhoog en is mijn stop afgegaan :')

dit is kansloos laat maar zitten :{w

zo wel short als long gaan is super risicovol
pi_134321115
Die sellwall op 830 is best wel massive
pi_134321116
800 aan het einde van de middag denk ik zo. Geen idee wat we gaan verwachten.
  maandag 16 december 2013 @ 10:58:11 #99
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134321145
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:40 schreef lf2 het volgende:

[..]

lol met hoeveel zit jij erin ?
200 Dollar in totaal (en daar ben ik trots op 8-) )
  maandag 16 december 2013 @ 10:59:18 #100
177108 lf2
pi_134321182
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

200 Dollar in totaal (en daar ben ik trots op 8-) )
is wat anders dan 8000. zou me dan ook niet druk maken :P
pi_134321196
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
800 aan het einde van de middag denk ik zo. Geen idee wat we gaan verwachten.
Ik denk idd dat deze (mini)-crash slecht is voor het koersverloop vandaag/morgen
  maandag 16 december 2013 @ 11:00:03 #102
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134321199
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:

[..]

En wiens schuld is dat dan he :+
pi_134321238
Per saldo ben ik in een hele week geen donder opgeschoten :D
  maandag 16 december 2013 @ 11:01:29 #104
177108 lf2
pi_134321242
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:00 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

En wiens schuld is dat dan he :+
De schuld van de kerstman, is vooral winst maar ja voelt toch als van mij aan :7
pi_134321253
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:

[..]

Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.
pi_134321270
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.
Dat ligt er aan hoe je 'druk maken' definieert.
pi_134321296
Meh. Moet zo weg en zit te twijfelen of ik mn buy order op 815 laat staan of dat ik hem verlaag. Denk eigenlijk wel dat ie nog een stukkie lager komt vandaag maar ik wel uiteraard de boot ook niet missen.
pi_134321316
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef ulq het volgende:
Meh. Moet zo weg en zit te twijfelen of ik mn buy order op 815 laat staan of dat ik hem verlaag. Denk eigenlijk wel dat ie nog een stukkie lager komt vandaag maar ik wel uiteraard de boot ook niet missen.
De boot is een veerpont, hij komt wel weer terug.
pi_134321318
De grijze lijn zeg iig dat ie gaat dalen.
  maandag 16 december 2013 @ 11:04:45 #110
177108 lf2
pi_134321324
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef ulq het volgende:
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen tot nu toe lijkt veiligst getal 824
pi_134321332
Jip. China zakt ook verder weer.
pi_134321337
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef ulq het volgende:
De grijze lijn zeg iig dat ie gaat dalen.
Sinds wanneer is er een grijze lijn, en wat betekent die? :D
pi_134321338
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef lf2 het volgende:

[..]

Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen tot nu toe lijkt veiligst getal 824
Ja maar ik heb op 833 verkocht :P
Da's ook zo'n minuscuul kutwinstje :P
pi_134321347
Verwachte koers op basis van orderboek.
pi_134321350
833>815 trouwens ook als ik er over nadenk
  maandag 16 december 2013 @ 11:05:46 #116
353115 strbo
pi_134321351
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Of andersom. Het is logisch dat je je er druk overmaakt, dat moet je beslissingen alleen niet gaan beïnvloeden.
pi_134321352
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O-
pi_134321373
Sorry voor iedereen die nog niet fiat zit, maar ik hoop echt op een mooie flash-crash.

LTC is lekker bezig al.
pi_134321375
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar als ik zo redeneer dan ga ik gewoon wachten tot ie weer een keer 600 aantikt. Dan duurt het denk ik vrij lang voordat de veerpont me weer komt ophalen. :T
pi_134321388
Ik ga misschien gewoon voor het eerst een keer LTC kopen.
  maandag 16 december 2013 @ 11:07:28 #121
177108 lf2
pi_134321396
nee kijk nu al uur.

825 beste om short of long te gaan. bij 5 dollar verschil eruit.
pi_134321413
Weet je wat ik ook nog wel zie gebeuren? Crashen naar 600, en vervolgens een dag later op 350 om daarna tot eind januari tussen 350 en 500 te akkeren :') 3 x raden wie er dan allemaal genaait is. Eigenlijk moet je kopen tijdens een heftige stijging, dan ga je in ieder geval met de richting mee..
pi_134321417
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
nee kijk nu al uur.

825 beste om short of long te gaan. bij 5 dollar verschil eruit.
Op welke exchange doe jij dat 'short gaan'?
  maandag 16 december 2013 @ 11:08:42 #124
177108 lf2
pi_134321435
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef ulq het volgende:

[..]

Op welke exchange doe jij dat 'short gaan'?
Kan op bitfinex en btc-e met metatrader
pi_134321439
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Wijnbo het volgende:
Weet je wat ik ook nog wel zie gebeuren? Crashen naar 600, en vervolgens een dag later op 350 om daarna tot eind januari tussen 350 en 500 te akkeren :') 3 x raden wie er dan allemaal genaait is. Eigenlijk moet je kopen tijdens een heftige stijging, dan ga je in ieder geval met de richting mee..
Hmmmmmmmmm. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. De buy support is daarvoor toch wel echt te groot.
pi_134321468
800 hou ik aan als richtpunt.
  maandag 16 december 2013 @ 11:10:43 #127
177108 lf2
pi_134321493
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef ulq het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmm. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. De buy support is daarvoor toch wel echt te groot.
Dat is geen strategie. je zal net zien dat wanneer jij gaat kopen de stijging voorbij is.
aangezien je wacht op forse stijging zal je vrijwel altijd te laat zijn.

btw weet je wie hier altijd aan verdienen, degene met veel bitcoins zetten een buy wall op 500 a 600 neer...

zodra iedereen begint te verkopen, kopen ze alles op en verkopen ze het rond de 800/900 weer..

zo zorgen ze ervoor dat hun bitcoins niet lager in waarde worden plus maken ze altijd winst in deze cyclus.

Geweldig
pi_134321506
china op weg naar nieuwe low
  maandag 16 december 2013 @ 11:12:24 #129
353115 strbo
pi_134321538
http://www.nd.nl/artikele(...)nders-bezit-bitcoins

Indien waar is Bitcoin hier al best groot. 1% bezitter, 75% tenminste deels op de hoogte.
pi_134321542
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef lf2 het volgende:

[..]

Dat is geen strategie. je zal net zien dat wanneer jij gaat kopen de stijging voorbij is.
aangezien je wacht op forse stijging zal je vrijwel altijd te laat zijn.

btw weet je wie hier altijd aan verdienen, degene met veel bitcoins zetten een buy wall op 500 a 600 neer...

zodra iedereen begint te verkopen, kopen ze alles op en verkopen ze het rond de 800/900 weer..

zo zorgen ze ervoor dat hun bitcoins niet lager in waarde worden plus maken ze altijd winst in deze cyclus.

Geweldig
Jep. Maar het is pas 1 keer echt gebeurd dat ie van ~600 weer naar ~900 ging. Dus structureel veel winst gaat hier niet helemaal op. Je had natuurlijk wel een enorme klapper kunnen maken als je met veel geld speelde.
  maandag 16 december 2013 @ 11:13:37 #131
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134321558
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:12 schreef strbo het volgende:
http://www.nd.nl/artikele(...)nders-bezit-bitcoins

Indien waar is Bitcoin hier al best groot. 1% bezitter, 75% tenminste deels op de hoogte.
Viel me ook op in die link van Magneet-mans laatst, dat Nederland zo geinteresseerd is. Wat Estonia en Tsjechie daar doen snap ik dan weer niet...en in Hong Kong hoor ik er ook niemand over, zijn m'n BTC geblaat allang zat hier :D

http://www.google.nl/trends/explore#q=bitcoin
  maandag 16 december 2013 @ 11:13:45 #132
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_134321560
QRK verdwenen van Cryptsy..
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_134321565
Heb mn buy support op 815 toch maar weer weggehaald aangezien China alweer op 780 zit :')
pi_134321579
Okay, heb die metatrader nu maar waar log ik mee in? Heb wel zo'n account id gegenereerd op btc-e. Maar waar stel ik t wachtwoord in?

The duplicate of the message was also sent to your e-mail box.
  maandag 16 december 2013 @ 11:16:03 #135
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134321610
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef ulq het volgende:
Heb mn buy support op 815 toch maar weer weggehaald aangezien China alweer op 780 zit :')
Ja maar zul je niet zien, btc verkocht op 817,1 en dan gaat ie weer stijgen :')
pi_134321626
Valt totaal niet op te handelen. Ik verkoop en wacht op een echte dip.
  maandag 16 december 2013 @ 11:19:30 #137
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134321673
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:13 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Viel me ook op in die link van Magneet-mans laatst, dat Nederland zo geinteresseerd is. Wat Estonia en Tsjechie daar doen snap ik dan weer niet...en in Hong Kong hoor ik er ook niemand over, zijn m'n BTC geblaat allang zat hier :D

http://www.google.nl/trends/explore#q=bitcoin
Wat dacht je van al die wallet trojans, phishing etc.
pi_134321712
Wie werkt hier met metatrader? Hoe werkt die leverage? Stel ik stort 500 dollar, krijg je dan 1500 dollar op je metatrader account? En automatische stop-loss op 1000 om te voorkomen dat je in de min komt?
  maandag 16 december 2013 @ 11:21:09 #139
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134321718
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Wat dacht je van al die wallet trojans, phishing etc.
Je bedoelt dat ze daar gemaakt worden of dat er veel slachtoffers van die meuk wonen?
  maandag 16 december 2013 @ 11:23:02 #140
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134321764
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:21 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze daar gemaakt worden of dat er veel slachtoffers van die meuk wonen?
Las laatst dat uit die hoek het overgrote deel afkomstig is. Ook Oekraine en Rusland.
pi_134321771
Als we zo onder de 810 duiken gaan we hard naar beneden denk.
  maandag 16 december 2013 @ 11:25:10 #142
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134321808
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Als we zo onder de 810 duiken gaan we hard naar beneden denk.
Ik ga ervanuit dat er buywalls op de 800 staan! :(
pi_134321816
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ik ga ervanuit dat er buywalls op de 800 staan! :(
Buywalls zijn als de paniek uitbreekt zo weg.
  maandag 16 december 2013 @ 11:26:32 #144
177108 lf2
pi_134321848
neuh zie eerder dat het terug kruipt naar 825 weer :')
pi_134321854
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Wijnbo het volgende:

[..]

Buywalls zijn als de paniek uitbreekt zo weg.
Dat ik vraag ik me dus af. Het is toch niet zo dat 50% van de mensen die BTC hebben de hele dag de koers in de gaten houd? Het grootste deel gooit toch gewoon een onrealistische buy/sell-order en gaat naar z'n werk?
pi_134321873
Bitstamp 808
pi_134321884
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef ulq het volgende:

[..]

Dat ik vraag ik me dus af. Het is toch niet zo dat 50% van de mensen die BTC hebben de hele dag de koers in de gaten houd? Het grootste deel gooit toch gewoon een onrealistische buy/sell-order en gaat naar z'n werk?
Tradebots.
pi_134321891
Waarom is btc-e nu opeens relatief zo hoog nu ik in fiat zit :(
  maandag 16 december 2013 @ 11:28:16 #149
177108 lf2
pi_134321892
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:27 schreef ulq het volgende:
Bitstamp 808
Als mijn stop niet was afgevuurd had ik nu 170 usd winst :')
pi_134321907
Het is trouwens ook helemaal niet zo dat er dikke buy support op 800 is. Niet op bitstamp iig.
pi_134321915
zo , omgezet naar fiat @ 818
pi_134321930
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:29 schreef se7venbullets het volgende:
zo , omgezet naar fiat @ 818
Beetje aan de late kant :P
Wel verstandig denk ik
pi_134321951
Ach, je weet het niet. Straks stijgt het weer als USA wakker is. Of niet :')
  maandag 16 december 2013 @ 11:31:00 #154
353115 strbo
pi_134321967
Weet iemand hier een exchange (met tenminste twee coins) die een withdraw API heeft? Of is er echt geen een?
pi_134321970
Knibbel knabbel aan de 29!

wtf. dat gaat hard.
pi_134321973
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:29 schreef ulq het volgende:

[..]

Beetje aan de late kant :P
Wel verstandig denk ik
mwah... Ik verwacht nog een daling. Ik kan het ook mis hebben, maar dan zal ik een kleine verlies maken die ik al gecompenseerd heb met de winst van afgelopen weekend.
pi_134321976
krak
pi_134321999
Ik sta nog steeds in litecoins en ga er niet aan frummelen voordat die weer 35+ is.

Mooi meer tijd voor m'n tenamens :')
pi_134322007
China zat net 12 dollar van nieuwe DL.
pi_134322031
Wanneer gaan jullie kopen mensen ( aan mensen met fiat ) ???

800?

750?
pi_134322054
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef se7venbullets het volgende:

800?

750?
650 >:)
  maandag 16 december 2013 @ 11:34:21 #163
177108 lf2
pi_134322060
nooooooooit
pi_134322063
Ik koop LTC wel weer @ 18 of zo :')
pi_134322064
813, kom op, naar beneden kreng.
pi_134322067
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:33 schreef se7venbullets het volgende:

800?

750?
Shit, ik heb een Toyota.
  maandag 16 december 2013 @ 11:35:08 #167
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322092
Heb alweer gekocht op 815, gaat toch wel weer terug naar de 870
pi_134322103
Und ein nieuwe china low.
pi_134322105
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef Lollertrolle het volgende:
Gedurfd :o
  maandag 16 december 2013 @ 11:35:52 #170
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322117
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef Faazz het volgende:

[..]

Gedurfd :o
Eerder paniekerig, ik kan niet omgaan met dat sellen op de juiste momenten
pi_134322122
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:32 schreef doo. het volgende:
Ik sta nog steeds in litecoins en ga er niet aan frummelen voordat die weer 35+ is.

Mooi meer tijd voor m'n tenamens :')
pi_134322131
Buyen in een dip is nooit handig he.

LTC zet nieuwe lows neer, china ook, hmmm
pi_134322135
quote:
Neger wat.
pi_134322138
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:34 schreef firecow het volgende:

[..]

650 >:)
:')
pi_134322146
Hmm slim dat ik die buy order er weer uit geknald heb.
  maandag 16 december 2013 @ 11:36:36 #176
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322150
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:'(
pi_134322155
quote:

[..]

Eerder paniekerig, ik kan niet omgaan met dat sellen op de juiste momenten
Chart goed in de gaten houden, niet gierig worden, afwachten en observeren.. Niet gaan gokken in ieder geval.. En veel oefenen :p
pi_134322162
quote:
Maar jij zat toch sowieso nog in BTC :')
  maandag 16 december 2013 @ 11:37:11 #179
177108 lf2
pi_134322171
Nog eens short gaan of niet ?
pi_134322172
Krak. Daar ging de 4700 @ china
  maandag 16 december 2013 @ 11:37:14 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134322174
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:36 schreef Faazz het volgende:

[..]

Chart goed in de gaten houden, niet gierig worden, afwachten en observeren.. Niet gaan gokken in ieder geval..
Welke chart als ik vragen mag?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_134322189
ik hoop in op 800... lijkt op de weekend crash. Ging ie ook naar de 800..
pi_134322193
LTC 28.5 :')
  maandag 16 december 2013 @ 11:37:57 #184
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322200
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef ulq het volgende:

[..]

Maar jij zat toch sowieso nog in BTC :')
Had omgezet naar fiat, toen weer teruggekocht, heeft me bijna een cent gekost :(
pi_134322225
buy order @800 er ook maar uitgegooid :')
pi_134322227
810 and falling.
pi_134322235
China doet multiple DL's in een paar minuten. oppassen!
pi_134322239
810 67.1426243 54385.525683

nog NIET INKOPEN
  maandag 16 december 2013 @ 11:38:44 #189
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322241
Toch maar verkocht, koop wel weer ltc als die flink gedaald is.
pi_134322251
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 11:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Welke chart als ik vragen mag?
bitcoinwisdom
pi_134322255
OMGG G THE BUBBLE IS BARSTING!!!!!!!1111111111111111
pi_134322270
BTC onder 700 in 3... 2... 1...
  maandag 16 december 2013 @ 11:39:30 #193
177108 lf2
pi_134322271
short gaan is dus beste wat je nu kan doen ? :') ik durf niet straks springt ie weer omhoog
  maandag 16 december 2013 @ 11:39:40 #194
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322281
En weer verkocht, verdomme dat heeft me toch wel weer 7 cent gekost dat geintje
pi_134322283
Return to mean.

Donderdag weer inkopen op $280
pi_134322308
NAAR DE 800!!! EINZ!1111 :')
pi_134322310
quote:
18s.gif Op maandag 16 december 2013 11:39 schreef Lollertrolle het volgende:
En weer verkocht, verdomme dat heeft me toch wel weer 7 cent gekost dat geintje
+fees
pi_134322326
  maandag 16 december 2013 @ 11:40:55 #199
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_134322333
Zou me echt verbazen als ie onder de 4500 RMB gaat nu hoor....

BTCChina = 0 trade fees.
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 11:41:19 #200
230491 Zith
pls tip
pi_134322349
pff - met 20 EUROCENT fee duurt het alsnog meer dan 45 minuten voor 3 confirmations :N
  maandag 16 december 2013 @ 11:41:23 #201
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322352
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:40 schreef ulq het volgende:

[..]

+fees
8 cent dan. Scheelt dat ik maar voor 10 dollar aan BTC had. gewonnen met dogecoins :@
  maandag 16 december 2013 @ 11:41:23 #202
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134322354
Weer gemist. Meh.
pi_134322363
< 800 incoming!! batten down the hatches!!! CRASH IMMINENT! MAYDAY MAYDAY GOING DOWN !!
pi_134322365
Oh mijn god…

Kap eens met dalen ofzo :')
pi_134322377
WANNEER MOET IK INKOPEN

AARRRGH PANIEK PANIEK

:') ;(
pi_134322388
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:42 schreef se7venbullets het volgende:
WANNEER MOET IK INKOPEN

AARRRGH PANIEK PANIEK

:') ;(
400$
  maandag 16 december 2013 @ 11:42:44 #207
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322403
Ik kan dit niet aan hoor :'(
  maandag 16 december 2013 @ 11:43:02 #208
177108 lf2
pi_134322409
nou ja ben short gegaan op 806, dus dalen komt me goed uit.

Hoop op een flinke daal maar ik ken mijn geluk hij gaat nu omhoog ROFL
pi_134322411
bitstamp has reached 800 .......... !!!!!!!!
pi_134322425
Alles verkocht nu…

NMC gaat toch die 9 niet meer aantikken.. Kut gewoon. Verlies pakken en doorgaan.
  maandag 16 december 2013 @ 11:43:39 #211
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134322430
Godverdomme wat een prachtige sc is dit toch
  maandag 16 december 2013 @ 11:44:19 #213
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322457
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:43 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Godverdomme wat een prachtige sc is dit toch
Leuk hè *O*?
  maandag 16 december 2013 @ 11:44:23 #214
177108 lf2
pi_134322459
En weer omhoog.... natuurlijk :')
pi_134322469
  maandag 16 december 2013 @ 11:44:52 #216
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322476
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef lf2 het volgende:
En weer omhoog.... natuurlijk :')
En bedankt he
pi_134322480
Heb op 815 toch maar weer met een beetje verlies verkocht. Nu maar wachten tot hoe ver de daling door zet. :)
pi_134322498
Dead cat bounce.
pi_134322502
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef Distortion het volgende:
Heb op 815 toch maar weer met een beetje verlies verkocht. Nu maar wachten tot hoe ver de daling door zet. :)
hij gaat alweer omhoog

gr
pi_134322508
quote:
Dead cat bounce.
Een dode kat terugslag?
pi_134322510
Oh anders gaat ie nu ff omhoog ofzo. :')
pi_134322514
:* voor Ticootje, ik denk aan je :@
  maandag 16 december 2013 @ 11:46:00 #223
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322518
WTF gaat ie nu weer omhoog :( KUT
pi_134322528
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef Leafeon672 het volgende:
WTF gaat ie nu weer omhoog :( KUT
Hij gaat straks wel weer door met crashen. Rustig maar.
pi_134322532
Rise rise rise! LTC terug naar $ 43 :-o
  maandag 16 december 2013 @ 11:46:35 #226
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134322536
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:44 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Leuk hè *O*?
Echt wel, kan soms m'n lach niet inhouden op t werk
pi_134322537
Niet te vroeg instappen mensen!
pi_134322540
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef ulq het volgende:

[..]

Hij gaat straks wel weer door met crashen. Rustig maar.
Ja wacht, ik zal ff btc kopen nu.
pi_134322545
ingekocht... en wat winst gemaakt
pi_134322550
Ja gewoon ff afwachten denk dat ie nog wel wat gaat dalen.
pi_134322565
lol @ volume op BTC-e nu.
pi_134322575
Bulltrap :')
  maandag 16 december 2013 @ 11:47:53 #234
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322580
  maandag 16 december 2013 @ 11:48:32 #235
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134322595
Crash? Waar? We gaan naar de maan zegt de TT en iedereen is in een crash stemming.. Tooo Thaaa Mooon @@@1!@! 1@@11!!
pi_134322613
Ok hij gaat weer naar de maan :')
pi_134322641
Ok nu mag ie wel uitgebounced zijn.
  maandag 16 december 2013 @ 11:50:02 #238
177108 lf2
pi_134322644
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:49 schreef ulq het volgende:
Ok hij gaat weer naar de maan :')
:|W
pi_134322659
LTC wat is deze :')
pi_134322667
Down down down we goooooo
pi_134322685
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 11:50 schreef Scorpie het volgende:
  maandag 16 december 2013 @ 11:52:06 #242
177108 lf2
pi_134322698
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 11:50 schreef Scorpie het volgende:
gaat niet meer down. ik ben short aan t gaan dan gaat ie automatisch omhoog.

voortaan zeg ik wat ik ga doen, doe dan het omgekeerde.
  maandag 16 december 2013 @ 11:52:42 #243
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322716
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef lf2 het volgende:

[..]

gaat niet meer down. ik ben short aan t gaan dan gaat ie automatisch omhoog.

voortaan zeg ik wat ik ga doen, doe dan het omgekeerde.
pi_134322728
quote:
So am I, still waitin', for this world to stop hatin'
pi_134322729
Meh toch jammer van al die buy support op 815
pi_134322731
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
  maandag 16 december 2013 @ 11:53:37 #247
177108 lf2
pi_134322745
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahahaha maakt het wat beter :*
pi_134322789
Waarom staat China onder btc-e. Dat hoort niet. Verdacht.
  maandag 16 december 2013 @ 11:55:24 #249
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134322803
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:54 schreef ulq het volgende:
Waarom staat China onder btc-e. Dat hoort niet. Verdacht.
Omdat btc-e nog moet dalen
pi_134322819
Normaal duurt een trap toch niet zo lang als dit??!??!?!?!??????????!?

WE GAAN WEER NAAR DE MAAN *O*
pi_134322836
Haha wat een stuiterbal
pi_134322841
is het een trap jongens?
  maandag 16 december 2013 @ 11:57:50 #253
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322866
Ff wachten...
pi_134322894
WIE HEEFT NOG MEER alles in FIAT?
pi_134322902
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:58 schreef se7venbullets het volgende:
WIE HEEFT NOG MEER alles in FIAT?
IK
pi_134322909
IK HEB alles in FIAT
pi_134322915
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef ulq het volgende:
IK HEB alles in FIAT
IK OOK !@!!1111 :')

Ik doet het bijna in mijn broek
pi_134322940
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef se7venbullets het volgende:

[..]

IK OOK !@!!1111 :')

Ik doet het bijna in mijn broek
:{ :?
  maandag 16 december 2013 @ 12:00:50 #259
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134322948
Rode kaarsen! Dalen kreng!
  maandag 16 december 2013 @ 12:01:07 #260
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134322958
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Ff wachten...
[ afbeelding ]
Is dat een diepvriespizza? Zoja welke
Mmmmh
pi_134322970
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Rode kaarsen! Dalen kreng!
Dat werkt niet als je dat hier in de SC roept.

Dat moet je in de BTC-e SC roepen. Daar werkt het wel.
pi_134322980
Of je moet iets zeggen van : ''Prime minister China declined bitcoin''
  maandag 16 december 2013 @ 12:02:04 #263
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134322985
Blijf mn LTC holden
pi_134322990
Ik zit niet meer in fiat :') Teruggekocht op 817.

My precious 2 BTC is nu nog maar 1.984 :(
pi_134322991
Had ik verdomme toch voor 815 moeten inkopen :')
pi_134323014
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef Wijnbo het volgende:
Ik zit niet meer in fiat :') Teruggekocht op 817.

My precious 2 BTC is nu nog maar 1.984 :(
Ik zou nu sellen dan denk dat ie zo wel weer naar beneden knalt
pi_134323019
Loloolololo
pi_134323040
FACK JOU BTC. FACK JOU.
  maandag 16 december 2013 @ 12:03:45 #270
414827 Wave103
It's not pop music
  maandag 16 december 2013 @ 12:04:01 #271
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134323053
Haha die btc koers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134323061
Bescheiden winst op LTC maar toch te vroeg verkocht op 29.45 :')

Ach jah, je wint wat en je wint wat :')
  maandag 16 december 2013 @ 12:04:24 #273
177108 lf2
pi_134323065
100 usd verlies ben nog short aan het gaan ga richting 110 usd verlies :7

eruit stappen of gewoon laten ?
pi_134323067
verlies gemaakt :( gvd
  maandag 16 december 2013 @ 12:04:37 #275
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134323075
Lolloloolooool op panicsellers die met verlies verkochten
pi_134323084
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:04 schreef lf2 het volgende:
100 usd verlies ben nog short aan het gaan ga richting 110 usd verlies :7

eruit stappen of gewoon laten ?
optie 1: eruit gaan

optie 2: een week wachten
  maandag 16 december 2013 @ 12:05:17 #277
414827 Wave103
It's not pop music
pi_134323085
holden 4 life
pi_134323089
Sell @ 828.4999
pi_134323098
Ok hij is weer bijna bij het niveau waar ik 2 uur geleden voor heb vérkocht :')
  maandag 16 december 2013 @ 12:06:11 #280
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134323111
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:05 schreef se7venbullets het volgende:

[..]

optie 1: eruit gaan

optie 2: een week wachten
Als je hem niet meer gebruikt mag ik je glazen bol dan.ff.lenen ?
pi_134323128
wat een misselijk achtbaanritje :')

kut btc....
pi_134323139
TO THE MOOOOOOOOOOOOON.
pi_134323141
Stijg ie door :') naja, eerst wall op 830 maar afwachten daarna stap ik wel weer in .
  maandag 16 december 2013 @ 12:07:28 #285
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134323153
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:06 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Als je hem niet meer gebruikt mag ik je glazen bol dan.ff.lenen ?
  maandag 16 december 2013 @ 12:08:49 #286
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_134323194
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:07 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Krijg ik dat lekkere wijf er ook nog bij?.yummmm
  maandag 16 december 2013 @ 12:09:16 #287
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134323208
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 12:08 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Krijg ik dat lekkere wijf er ook nog bij?.yummmm
_O-
  maandag 16 december 2013 @ 12:09:30 #288
177108 lf2
pi_134323215
hou t voor gezien. :W 250 usd weg
gelukkig dekt mijn winst met NXT het nog
pi_134323221
Nou komop met die crash hup naar 750
  maandag 16 december 2013 @ 12:09:49 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134323228
Stelletje stresskippen hier :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 december 2013 @ 12:10:13 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134323242
Ik word misselijk van dit achtbaanritje. Veel nog in Dogecoin zitten :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 16 december 2013 @ 12:10:43 #292
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_134323256
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 12:09 schreef Happel het volgende:
Stelletje stresskippen hier :')
:+ *O* -O- }) 8)7 _O_ ^O^ :Z :z oO< :% :r }:| :X :D :P :* O+ >:) ;( :{ :'( :P :D :( :') :9~ -O- }) 8)7 :W
Wat zij je?
pi_134323289
Hee, dat was een leuke sell tot nu toe van mij :D
pi_134323316
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef Wijnbo het volgende:
Hee, dat was een leuke sell tot nu toe van mij :D
Jep zeker. Had ik verdomme ook kunnen doen wanneer ik niet zo'n irrationele idioot was. :')
pi_134323328
828.499 *O* *O*
pi_134323355
instabiele markt zeg............ :')

Misselijkmakend .

Wat een draaikonten....
  maandag 16 december 2013 @ 12:14:12 #297
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_134323369
Vin t goed, ingekocht en blijf nu zitten. Shorttraden gaat nie werken met dit geval
pi_134323518
Rust is teruggekeert?
pi_134323528
Toch is deze daling gewoon een onderdeel van een downtrend lijkt het.
pi_134323545
Is het topic al vol?
  maandag 16 december 2013 @ 12:18:47 #301
414827 Wave103
It's not pop music
pi_134323557
Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')