lol met hoeveel zit jij erin ?quote:Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
Allemaal zwakke handjes in dit topic
Sterke hand heeft weinig zin als de rest 't met zwakke handjes verpest is mijn ervaring.quote:Op maandag 16 december 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
Allemaal zwakke handjes in dit topic
Klopt. Je moet gewoon het kuddegedrag vroeg (het liefst als eerste) uitvoeren.quote:Op maandag 16 december 2013 10:43 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Sterke hand heeft weinig zin als de rest 't met zwakke handjes verpest is mijn ervaring.
Laten we het hopen, ben short aan het gaan maar maak nu wel verliesquote:Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef Wijnbo het volgende:
Jep. Klassieke bulltrap lijkt t nu op. probleem si alleen dat dat binnen een paar seconden kan veranderen. Leuke van een bulltrap is hoe meer mensen het zien als bulltrap, hoe heftiger de crash erna wordt.
Ligt er een beetje aan hoeveel je hebt maar met slechts een paar cent verschil kan je in LTC al flink wat winst pakken. Het is alleen jammer dat het volume op BTCe zo laag is. Hoe meer je hebt, hoe moeilijker het wordt om snel heen en weer te schuiven..quote:Op maandag 16 december 2013 10:53 schreef lf2 het volgende:
Aan het begin was het nog leuk, toen maakte het niet zoveel uit..Maar nu het zo een groot bedrag is gewordenkleine stijging of daling is grote winst/verlies
is wat anders dan 8000. zou me dan ook niet druk makenquote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
200 Dollar in totaal (en daar ben ik trots op)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |