Ik denk idd dat deze (mini)-crash slecht is voor het koersverloop vandaag/morgenquote:Op maandag 16 december 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:
800 aan het einde van de middag denk ik zo. Geen idee wat we gaan verwachten.
En wiens schuld is dat dan hequote:Op maandag 16 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
is wat anders dan 8000. zou me dan ook niet druk maken
De schuld van de kerstman, is vooral winst maar ja voelt toch als van mij aanquote:Op maandag 16 december 2013 11:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En wiens schuld is dat dan he
Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.quote:Op maandag 16 december 2013 10:59 schreef lf2 het volgende:
[..]
is wat anders dan 8000. zou me dan ook niet druk maken
Dat ligt er aan hoe je 'druk maken' definieert.quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.
De boot is een veerpont, hij komt wel weer terug.quote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef ulq het volgende:
Meh. Moet zo weg en zit te twijfelen of ik mn buy order op 815 laat staan of dat ik hem verlaag. Denk eigenlijk wel dat ie nog een stukkie lager komt vandaag maar ik wel uiteraard de boot ook niet missen.
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen tot nu toe lijkt veiligst getal 824quote:Op maandag 16 december 2013 11:03 schreef ulq het volgende:
Meh. Moet zo weg en zit te twijfelen of ik mn buy order op 815 laat staan of dat ik hem verlaag. Denk eigenlijk wel dat ie nog een stukkie lager komt vandaag maar ik wel uiteraard de boot ook niet missen.
Sinds wanneer is er een grijze lijn, en wat betekent die?quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef ulq het volgende:
De grijze lijn zeg iig dat ie gaat dalen.
Ja maar ik heb op 833 verkochtquote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
Durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen tot nu toe lijkt veiligst getal 824
Of andersom. Het is logisch dat je je er druk overmaakt, dat moet je beslissingen alleen niet gaan beïnvloeden.quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Als je je druk maakt om het geld wat je er in hebt zitten, heb je er teveel in gestopt.
quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De boot is een veerpont, hij komt wel weer terug.
Ja maar als ik zo redeneer dan ga ik gewoon wachten tot ie weer een keer 600 aantikt. Dan duurt het denk ik vrij lang voordat de veerpont me weer komt ophalen.quote:Op maandag 16 december 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De boot is een veerpont, hij komt wel weer terug.
Op welke exchange doe jij dat 'short gaan'?quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef lf2 het volgende:
nee kijk nu al uur.
825 beste om short of long te gaan. bij 5 dollar verschil eruit.
Kan op bitfinex en btc-e met metatraderquote:Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef ulq het volgende:
[..]
Op welke exchange doe jij dat 'short gaan'?
Hmmmmmmmmm. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. De buy support is daarvoor toch wel echt te groot.quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Wijnbo het volgende:
Weet je wat ik ook nog wel zie gebeuren? Crashen naar 600, en vervolgens een dag later op 350 om daarna tot eind januari tussen 350 en 500 te akkeren3 x raden wie er dan allemaal genaait is. Eigenlijk moet je kopen tijdens een heftige stijging, dan ga je in ieder geval met de richting mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |