Lees wel even de rest, het schijnt al wel vaker zo te zijn bevestigd, dus zegt misschien niet zoveel.quote:
Ik hou ze ook vast... Maar zie de reacties onder het artikel. Daar wordt verteld dt MtGox al geruime tijd dit bericht als antwoord geeft op vragen...quote:Ik houd ze nog even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ALS hij op Gox komt, zorgt dat sowieso voor een schommeling in de prijs lijkt me. Al is het maar omdat iedereen denkt dat het voor een schommeling in de prijs gaat zorgenquote:Op maandag 16 december 2013 09:10 schreef Faazz het volgende:
LTC op Gox is wel echt de grootste hoax op BTCe sinds april dit jaar. Je werd er mee dood gegooid in de trollbox en bij elke update van Gox waarin 'LTC' te lezen was vloog de prijs gigantisch omhoog. (van 1,50 naar 4 that is..)
LTC China heeft het inmiddels goed gemaakt, ik vraag me af of de introductie van LTC op Gox nog veel voor een schommeling gaat zorgen, het blijft afwachten in ieder geval, ik geloof er wel in.
Het logo van Probeer was overduidelijk mooier dan de andere inzendingen.quote:Op maandag 16 december 2013 10:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Congratz aan onze fokker die 200k grain gewonnen heeft met z'n logo!
Hele nacht aan het minen geweest.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef lainke het volgende:
oke weekendje weg geweest maar blijkbaar niet veel gebeurt op de "markt"
Ging uit van stijging.quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef ulq het volgende:
De weekendcrash is wellicht verplaatst naar maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |