Dat is geen strategie. je zal net zien dat wanneer jij gaat kopen de stijging voorbij is.quote:Op maandag 16 december 2013 11:08 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm. Dat zie ik niet gebeuren eigenlijk. De buy support is daarvoor toch wel echt te groot.
Jep. Maar het is pas 1 keer echt gebeurd dat ie van ~600 weer naar ~900 ging. Dus structureel veel winst gaat hier niet helemaal op. Je had natuurlijk wel een enorme klapper kunnen maken als je met veel geld speelde.quote:Op maandag 16 december 2013 11:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
Dat is geen strategie. je zal net zien dat wanneer jij gaat kopen de stijging voorbij is.
aangezien je wacht op forse stijging zal je vrijwel altijd te laat zijn.
btw weet je wie hier altijd aan verdienen, degene met veel bitcoins zetten een buy wall op 500 a 600 neer...
zodra iedereen begint te verkopen, kopen ze alles op en verkopen ze het rond de 800/900 weer..
zo zorgen ze ervoor dat hun bitcoins niet lager in waarde worden plus maken ze altijd winst in deze cyclus.
Geweldig
Viel me ook op in die link van Magneet-mans laatst, dat Nederland zo geinteresseerd is. Wat Estonia en Tsjechie daar doen snap ik dan weer niet...en in Hong Kong hoor ik er ook niemand over, zijn m'n BTC geblaat allang zat hierquote:Op maandag 16 december 2013 11:12 schreef strbo het volgende:
http://www.nd.nl/artikele(...)nders-bezit-bitcoins
Indien waar is Bitcoin hier al best groot. 1% bezitter, 75% tenminste deels op de hoogte.
Ja maar zul je niet zien, btc verkocht op 817,1 en dan gaat ie weer stijgenquote:Op maandag 16 december 2013 11:14 schreef ulq het volgende:
Heb mn buy support op 815 toch maar weer weggehaald aangezien China alweer op 780 zit
Wat dacht je van al die wallet trojans, phishing etc.quote:Op maandag 16 december 2013 11:13 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Viel me ook op in die link van Magneet-mans laatst, dat Nederland zo geinteresseerd is. Wat Estonia en Tsjechie daar doen snap ik dan weer niet...en in Hong Kong hoor ik er ook niemand over, zijn m'n BTC geblaat allang zat hier
http://www.google.nl/trends/explore#q=bitcoin
Je bedoelt dat ze daar gemaakt worden of dat er veel slachtoffers van die meuk wonen?quote:Op maandag 16 december 2013 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die wallet trojans, phishing etc.
Las laatst dat uit die hoek het overgrote deel afkomstig is. Ook Oekraine en Rusland.quote:Op maandag 16 december 2013 11:21 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze daar gemaakt worden of dat er veel slachtoffers van die meuk wonen?
Ik ga ervanuit dat er buywalls op de 800 staan!quote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Als we zo onder de 810 duiken gaan we hard naar beneden denk.
Buywalls zijn als de paniek uitbreekt zo weg.quote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat er buywalls op de 800 staan!
Dat ik vraag ik me dus af. Het is toch niet zo dat 50% van de mensen die BTC hebben de hele dag de koers in de gaten houd? Het grootste deel gooit toch gewoon een onrealistische buy/sell-order en gaat naar z'n werk?quote:Op maandag 16 december 2013 11:25 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Buywalls zijn als de paniek uitbreekt zo weg.
Tradebots.quote:Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat ik vraag ik me dus af. Het is toch niet zo dat 50% van de mensen die BTC hebben de hele dag de koers in de gaten houd? Het grootste deel gooit toch gewoon een onrealistische buy/sell-order en gaat naar z'n werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |