quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 16-12-2013 20:49:55 ]
twitter:HuizingTj twitterde op maandag 16-12-2013 om 00:07:21#rtl7darts Hallo frank en jack hoe weeg je een dartpeil? reageer retweet
Volgens mij wel.quote:Op maandag 16 december 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
Was die tandloze Bep de vrouw van Caven? Hij ziet haar toch niet dusja
Melding verzonden.quote:Op maandag 16 december 2013 00:11 schreef MolFan het volgende:
Barney haha leuk voor die camera, zodra die verliest geeft meneer geen interview oprotten met die beunhaas.
Het bord is rond.quote:Op maandag 16 december 2013 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Barney weer gelul over zijn pijlen, rot toch op man.
Had acteur moeten worden met zijn gebrabbel altijd. Ik snap RTL ook niet, als hij verliest en geen interview wil geven dan zou ik hem de volgende keer gewoon niet interviewen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Het is 1 tegen 1, elke wedstrijd is een wedstrijd op zich.quote:
6-0quote:Op maandag 16 december 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
MVG-Caven is echt een top kwartfinale
Daar valt geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 16 december 2013 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is 1 tegen 1, elke wedstrijd is een wedstrijd op zich.
The best of order please.quote:Op maandag 16 december 2013 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is 1 tegen 1, elke wedstrijd is een wedstrijd op zich.
Het is pas gedaan als de laatste pijl gegooid is.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
ik twitter al jaren naar hem dat ie fucking dik is maar afvallen ho maar
Zouden we hem zo gek kunnen krijgen dat hij de punt in de shaft laat zetten omdat dat zogenaamd beter zou zijn?quote:Op maandag 16 december 2013 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Tis 1 uur vliegen man ofzoquote:Op maandag 16 december 2013 00:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat lijkt me juist kut om dan weer terug te reizen voor een dag of iets.
Bij Taylor is het pas gedaan, als er een viltstift overheen is gekalkt.quote:Op maandag 16 december 2013 00:13 schreef Knaller het volgende:
[..]
Het is pas gedaan als de laatste pijl gegooid is.
Ja gaat niet zozeer om de "reis" zelf, maar lijkt me gewoon niks om uit die WK-sfeer te gaanquote:
Barney wil 30 kilogram kwijtquote:op 25-01-2006 @ 11:17
Raymond van Barneveld wil een stuk afslanken. De topdarter is zelfs een weddenschap aangegaan met radiomaker Gerard van den IJssel van Den Haag FM. Wie het eerste 30 kilogram kwijt is, heeft gewonnen. De inzet van de weddenschap is nog niet bekend. "Het zou een goed doel kunnen zijn," aldus Van den IJssel. "Het hele jaar zal in het teken staan van afvallen," lichtte Van Barneveld gisteren toe.
Raymond van Barneveld weegt 130 kilo, Gerard van den IJssel 140 kilo. Wekelijks zal Van den IJssel Van Barneveld bellen in de uitzending om de stand van zaken van hun race met elkaar te bespreken.
Van Barneveld zei na zijn verloren Lakeside-finale tegen Jelle Klaasen al dat hij wil gaan afvallen.
Laat gaan die kilootjes man, heerlijk. Helemaal niets mis mee.quote:Op maandag 16 december 2013 00:15 schreef Mani89 het volgende:
Die Klaasen kan alleen in zijn gezicht al 10 kilo afvallen HAHA! Ja toch? Tuurlijk wel.
In de volksbuurt van Breda wordt hij niet meer serieus genomen na deze afstraffing. Nobuddyquote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Kinderlokkertje krijgt pak slaag.
Vraag mij af wat MVG gaat doen als Jelle de 2de beste Nederlander is want dan moeten ze samen World Cup spelenquote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef hafcfan het volgende:
De torpedo mag weer naar huis. MVG vind dit leuk
Nee dan 46%quote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef stefan92 het volgende:
54% eens, en als ze vragen of mvg het gaat halen zeker nog meer.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de volksbuurt van Breda wordt hij niet meer serieus genomen na deze afstraffing. Nobuddy
quote:Op maandag 16 december 2013 00:17 schreef RemcoW23 het volgende:
16.. Vroeger was dat wel zijn ding, maar nu niet meer
Dat gaat heel leuk worden.quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vraag mij af wat MVG gaat doen als Jelle de 2de beste Nederlander is want dan moeten ze samen World Cup spelen
Dat lijkt me wel logisch ja.quote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef stefan92 het volgende:
54% eens, en als ze vragen of mvg het gaat halen zeker nog meer.
Woeps.quote:Op maandag 16 december 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waren beste vrienden maar het meisje waarom het ging was het zusje van de vriendin van Mike
Een lul is gauw uitgestoken in Brabant. Een ons kent ons wereldje.quote:Op maandag 16 december 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waren beste vrienden maar het meisje waarom het ging was het zusje van de vriendin van Mike
Laten we even duidelijk maken dat de beste man geen contact met haar heeft gehad, fysiek. Elkaar fotos gestuurd dat was alles.quote:Op maandag 16 december 2013 00:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een lul is gauw uitgestoken in Brabant. Een ons kent ons wereldje.
Wat zeiken ze dan?quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Laten we even duidelijk maken dat de beste man geen contact met haar heeft gehad, fysiek. Elkaar fotos gestuurd dat was alles.
Was je er bij dan? Jelle deed de U van Uitelkaar getrokken.quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Laten we even duidelijk maken dat de beste man geen contact met haar heeft gehad, fysiek. Elkaar fotos gestuurd dat was alles.
Dat maakt het minder erg ja. Dat meisje was geestelijk gehandicapt man.quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Foto's van zijn cobra.quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken het exacte verhaal want heb met Mike in een team gezeten ongeveer 9 jaar geleden en ken Jelle best wel.quote:
Als je als volwassen kerel naaktfoto's stuurt naar een meisje van 15 jaar die ook nog eens verstandelijk beperkt is, dan spoor je gewoon niet.quote:Op maandag 16 december 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zij dartte bij het G-Eftal van DC Onder ons.quote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat maakt het minder erg ja. Dat meisje was geestelijk gehandicapt man.
Maakt het niet minder erg maar dat meisje is autistisch geen downer ofzo zoals de pers naar buiten brachtquote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat maakt het minder erg ja. Dat meisje was geestelijk gehandicapt man.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Jelle heeft dat meisje HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken! HAHA! Er kwam alleen nog maar schuim uit!
Onlangs zag ik nog een robin hood tijdens een toernooiquote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef ImYourPimp het volgende:
mensen hebben we een verklaring waarom er 0 robin hoods meer voor komen en weinig tot geen bouncers?
Verstandelijk beperktquote:Op maandag 16 december 2013 00:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je als volwassen kerel naaktfoto's stuurt naar een meisje van 15 jaar die ook nog eens verstandelijk beperkt is, dan spoor je gewoon niet.
Jelle heeft ook autismequote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verstandelijk beperktIs gewoon een normale meid hoor met autisme dat is alles. Geen tong buiten boord of geestelijk de weg kwijt ofzo
Nanke zou ik gevenquote:Op maandag 16 december 2013 00:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of zijn vriendin begreep hem niet.
Kan hij niks aan doen.quote:
Dan mag het gewoonquote:
Contradictiequote:Op maandag 16 december 2013 00:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verstandelijk beperktIs gewoon een normale meid hoor met autisme dat is alles. Geen tong buiten boord of geestelijk de weg kwijt ofzo
HEERLIJKquote:Op maandag 16 december 2013 00:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen denk ik dat ze nogal dominant is.
Verstandelijk beperkt betekent niet automatisch 'psycho'quote:Op maandag 16 december 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Autisme staat niet gelijk aan helemaal psycho zijn ofzo.
http://www.omroepbrabant.(...)gkomen+dan+ooit.aspxquote:Emotionele darter Jelle Klaasen: 'Ze wilden me kapot maken, maar ik ga harder terugkomen dan ooit'
In de media brachten ze het zo alsof dat meisje erg beperkt was etc terwijl dat totaal juist niet zo is.quote:Op maandag 16 december 2013 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verstandelijk beperkt betekent niet automatisch 'psycho'
Maar autisme heeft sowieso niks te maken met verstandelijk beperktquote:Op maandag 16 december 2013 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verstandelijk beperkt betekent niet automatisch 'psycho'
Geen naaktfoto? Wel mooi lichaam iig. Niks mis mee.quote:Op maandag 16 december 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
Ging om deze chick trouwens
[ afbeelding ]
Normale meidquote:Op maandag 16 december 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
1 van de mooiste iddquote:Op maandag 16 december 2013 00:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Was een zeer spannende partij toen.
Down syndroompje.quote:Op maandag 16 december 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Tokkiequote:Op maandag 16 december 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Dus wel een mongoolquote:Op maandag 16 december 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 00:29 schreef MolFan het volgende:
Die vrouw van CavenHij is echt blind idd
Maar niet echt een klein kind.quote:
Caven helpt hem in de wedstrijdquote:
$$$quote:Op maandag 16 december 2013 00:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat moet ze met hem eigenlijk?
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:35 schreef MolFan het volgende:
Caven zwaait maar heeft geen idee naar wie
Dit jaar was hij op tv ook goedquote:Op maandag 16 december 2013 00:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barney kan die Caven wel hebben. Caven is van het kaliber Dolan. Goed op de vloer, maar op TV tegenvallend.
quote:Op maandag 16 december 2013 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb er ook 3 goed net als Roland.
Ronnie Baxter v Ricky Evansquote:
Petersonquote:Op maandag 16 december 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronnie Baxter v Ricky Evans
Devon Petersen v Mohammed Latif Sapup (P)
Kim Huybrechts v Ronny Huybrechts
Steve Beaton v Petersen/Sapup
Mervyn King v Darin Young
Allemaal mooie potjes
Hansie Hansie.quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Kanjer toch op met Koning kutbal
quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef AFCNiels het volgende:
Koning voetbal, kunnen ze die aids niet gelijk afschaffen.
Penthouse kanaal 712quote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er nog op tv nu ? anders maar basketbal kieken
rtl8 hollandse meidenquote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er nog op tv nu ? anders maar basketbal kieken
helemaal weg?quote:Op maandag 16 december 2013 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijden van Poker after dark zijn helaas voorbij
soms zie je nog die lame ept toernooien . Maar de echte cashgames met toppers heb ik al een tijd niet meer gezienquote:
Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren.quote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bleh... hoop dat de 1e ronde snel voorbij is... wordt pas leuker bij de laatste 16 ofzo
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routinequote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren.
Chisnall v Henderson & Caven v Klaasen waren lekker om naar te kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routine
Sterker nog ik ben in slaap gevallen, werd wakker toen Caven-Klaasen 2-0 stondquote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routine
Ik denk dat Jelle al zijn goodwill wel heeft vergooit in het wereldje toen hij zijn snikkel naar die minderjarige griet heeft gestuurd... hij is nu gewoon een outcast....quote:Op maandag 16 december 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
Klaasen wordt ff afgeserveerd op RTL7 voor een toekomst
Klaasen is gewoon een mongool. Mike negeert hem niet voor nietsquote:Op maandag 16 december 2013 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Al die helden hier die precies weten hoe het zit.
Dat bedoel ik, jij was er bij, dus je weet precies hoe het zit.quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klaasen is gewoon een mongool. Mike negeert hem niet voor niets
quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij was er bij, dus je weet precies hoe het zit.
Nou vertel...quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij was er bij, dus je weet precies hoe het zit.
Volgens mij heb jij het niet goed gelezen. Maakt ook verder niet uit, de discussie stopt hier gewoon, Klaassen is er uit, jammer voor de mensen die hem graag zien spelen, goed bericht voor de mensen die hem niet kunnen uitstaan. Punt.quote:
Wel een grote mond over anderen, maar zelf uitleggen ho maar.quote:Op maandag 16 december 2013 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet goed gelezen. Maakt ook verder niet uit, de discussie stopt hier gewoon, Klaassen is er uit, jammer voor de mensen die hem graag zien spelen, goed bericht voor de mensen die hem niet kunnen uitstaan. Punt.
Zag tquote:Op maandag 16 december 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Lewis
Chisnall
Wade
Hamilton
Whitlock
Van Barneveld
Wright
Thornton
Lijkt mij de voorlopig premier league
En dit:quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Whitlock
Lewis
Wade
Thornton (tenzij verlies tegen Newton)
Hamilton/Anderson
Van Barneveld
Pipe (mits kwartfinale WK)
Kim Huybrechts (mits kwartfinale WK)
Trouwens wel jammer dat de Premier League geen speelronde in Nederland heeft.
Ik heb winst voor Ronny Huybrechts. Eens wat anders.quote:Op maandag 16 december 2013 18:07 schreef Nober het volgende:
Ik blijf bij dit.
[..]
En dit:
Ronnie Baxter 3-1 Ricky Evans
Devon Petersen 4-2 Mohammed Latif Sapup (P)
Kim Huybrechts 3-2 Ronny Huybrechts
Steve Beaton 1-3 Petersen/Sapup
Mervyn King 3-1 Darin Young
twitter:devon_petersen twitterde op maandag 16-12-2013 om 17:15:06@Wayne501Mardle thanx for the interview and the chat after we need u back on the stage #returnofmardle reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef Max23 het volgende:
Voorspelling:
Ronnie Baxter 3-2 Ricky Evans
Devon Petersen 4-1 Mohammed Latif Sapup (P)
Kim Huybrechts 3-1 Ronny Huybrechts
Steve Beaton 3-2 Petersen/Sapup
Mervyn King 3-1 Darin Young
Een wilde gok van mijn kant.quote:Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef hafcfan het volgende:
Waarom denk je dat Evans zo kansloos is? Ik hoop t van Peterson, maar heb hem lang niet meer gezien
Ze zenden niks uit vandaag. Ja vanaf 11 uurquote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm geen darts op rlt 7? zou toch om 8 beginnen tot half 9?
Oh in de tv gids van ziggo staat dat om 8 begintquote:Op maandag 16 december 2013 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zenden niks uit vandaag. Ja vanaf 11 uur
Ja.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huybrechts K. (Bel) - Huybrechts R. (Bel)
Broers?
Ik wil natuurlijk Sky Sports maar vipbox, firstrowsports, lemonsport geven allemaal niks.quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.rtl7darts.nl/live ?
De beelden zijn van sky sportsquote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk Sky Sports maar vipbox, firstrowsports, lemonsport geven allemaal niks.
Opa en kleinzoonquote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huybrechts K. (Bel) - Huybrechts R. (Bel)
Broers?
gewoon rtlquote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De beelden zijn van sky sports
en commentaar (denk ik)
Evans heeft meer de mentaliteit denk ik, geniet er meer van. Smith weet niet of dat wat gaat worden.quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naast Michael Smith de enige waar ik wel de hype van geloof.
Dit. Baxter gooit wel heel matig, maar Evans is echt een baas. Ze hadden achter rapid nog fire moeten doen als bijnaam.quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naast Michael Smith de enige waar ik wel de hype van geloof.
Snel gooien is al lastig en dan ook gewoon die triples blijven klappenquote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit. Baxter gooit wel heel matig, maar Evans is echt een baas. Ze hadden achter rapid nog fire moeten doen als bijnaam.
Jacques Nieuwlaatquote:Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef dockx het volgende:
Aardig hoor
''ff schakelen voor Baxter zo'n snelle speler'', rot op, hij had zich toch best kunnen voorbereiden daarop..
Evans kan wel beuken als een gek. Zag hem vorig jaar tijdens een jeugd PDC toernooi, niet normaal hoor. Ook toen al 110 gemiddeld, wel korter format maar dan nog.quote:Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Evans moet volgende ronde bij winst tegen King of Young, daarna verwacht ik tegen Lewis
Lewis - Evans zou wel geniaal zijn
Alle spelers buiten de top 16 kunnen gewoon vroegtijdig worden uitgeschakeld anders stonden ze wel hoger.quote:
Nee joh daar is hij te goed voor. Zie hem wel definitief niet meer terugkomen in de top 16.quote:Op maandag 16 december 2013 20:49 schreef hafcfan het volgende:
Ik denk dat we van Baxter ook afscheid gaan nemen binnenkort.
Top 32 uit zie ik wel langzaam gebeuren.quote:Op maandag 16 december 2013 20:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee joh daar is hij te goed voor. Zie hem wel definitief niet meer terugkomen in de top 16.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |