quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef AFCNiels het volgende:
Koning voetbal, kunnen ze die aids niet gelijk afschaffen.
Penthouse kanaal 712quote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er nog op tv nu ? anders maar basketbal kieken
rtl8 hollandse meidenquote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er nog op tv nu ? anders maar basketbal kieken
helemaal weg?quote:Op maandag 16 december 2013 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijden van Poker after dark zijn helaas voorbij
soms zie je nog die lame ept toernooien . Maar de echte cashgames met toppers heb ik al een tijd niet meer gezienquote:
Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren.quote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bleh... hoop dat de 1e ronde snel voorbij is... wordt pas leuker bij de laatste 16 ofzo
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routinequote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren.
Chisnall v Henderson & Caven v Klaasen waren lekker om naar te kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routine
Sterker nog ik ben in slaap gevallen, werd wakker toen Caven-Klaasen 2-0 stondquote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routine
Ik denk dat Jelle al zijn goodwill wel heeft vergooit in het wereldje toen hij zijn snikkel naar die minderjarige griet heeft gestuurd... hij is nu gewoon een outcast....quote:Op maandag 16 december 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
Klaasen wordt ff afgeserveerd op RTL7 voor een toekomst
Klaasen is gewoon een mongool. Mike negeert hem niet voor nietsquote:Op maandag 16 december 2013 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Al die helden hier die precies weten hoe het zit.
Dat bedoel ik, jij was er bij, dus je weet precies hoe het zit.quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klaasen is gewoon een mongool. Mike negeert hem niet voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |