quote:Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef AFCNiels het volgende:
Koning voetbal, kunnen ze die aids niet gelijk afschaffen.
Penthouse kanaal 712quote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er nog op tv nu ? anders maar basketbal kieken
rtl8 hollandse meidenquote:Op maandag 16 december 2013 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is er nog op tv nu ? anders maar basketbal kieken
helemaal weg?quote:Op maandag 16 december 2013 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tijden van Poker after dark zijn helaas voorbij
soms zie je nog die lame ept toernooien . Maar de echte cashgames met toppers heb ik al een tijd niet meer gezienquote:
Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren.quote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bleh... hoop dat de 1e ronde snel voorbij is... wordt pas leuker bij de laatste 16 ofzo
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routinequote:Op maandag 16 december 2013 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt gisteren.
Chisnall v Henderson & Caven v Klaasen waren lekker om naar te kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routine
Sterker nog ik ben in slaap gevallen, werd wakker toen Caven-Klaasen 2-0 stondquote:Op maandag 16 december 2013 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwahhhh.............. Die partij van Dolan viel ik half bij in slaap geloof ik. Jelle Klaasen werd ook van het bord gegooid... Barney was routine
Ik denk dat Jelle al zijn goodwill wel heeft vergooit in het wereldje toen hij zijn snikkel naar die minderjarige griet heeft gestuurd... hij is nu gewoon een outcast....quote:Op maandag 16 december 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
Klaasen wordt ff afgeserveerd op RTL7 voor een toekomst
Klaasen is gewoon een mongool. Mike negeert hem niet voor nietsquote:Op maandag 16 december 2013 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Al die helden hier die precies weten hoe het zit.
Dat bedoel ik, jij was er bij, dus je weet precies hoe het zit.quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klaasen is gewoon een mongool. Mike negeert hem niet voor niets
quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij was er bij, dus je weet precies hoe het zit.
Nou vertel...quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij was er bij, dus je weet precies hoe het zit.
Volgens mij heb jij het niet goed gelezen. Maakt ook verder niet uit, de discussie stopt hier gewoon, Klaassen is er uit, jammer voor de mensen die hem graag zien spelen, goed bericht voor de mensen die hem niet kunnen uitstaan. Punt.quote:
Wel een grote mond over anderen, maar zelf uitleggen ho maar.quote:Op maandag 16 december 2013 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet goed gelezen. Maakt ook verder niet uit, de discussie stopt hier gewoon, Klaassen is er uit, jammer voor de mensen die hem graag zien spelen, goed bericht voor de mensen die hem niet kunnen uitstaan. Punt.
Zag tquote:Op maandag 16 december 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Lewis
Chisnall
Wade
Hamilton
Whitlock
Van Barneveld
Wright
Thornton
Lijkt mij de voorlopig premier league
En dit:quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Whitlock
Lewis
Wade
Thornton (tenzij verlies tegen Newton)
Hamilton/Anderson
Van Barneveld
Pipe (mits kwartfinale WK)
Kim Huybrechts (mits kwartfinale WK)
Trouwens wel jammer dat de Premier League geen speelronde in Nederland heeft.
Ik heb winst voor Ronny Huybrechts. Eens wat anders.quote:Op maandag 16 december 2013 18:07 schreef Nober het volgende:
Ik blijf bij dit.
[..]
En dit:
Ronnie Baxter 3-1 Ricky Evans
Devon Petersen 4-2 Mohammed Latif Sapup (P)
Kim Huybrechts 3-2 Ronny Huybrechts
Steve Beaton 1-3 Petersen/Sapup
Mervyn King 3-1 Darin Young
twitter:devon_petersen twitterde op maandag 16-12-2013 om 17:15:06@Wayne501Mardle thanx for the interview and the chat after we need u back on the stage #returnofmardle reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2013 19:32 schreef Max23 het volgende:
Voorspelling:
Ronnie Baxter 3-2 Ricky Evans
Devon Petersen 4-1 Mohammed Latif Sapup (P)
Kim Huybrechts 3-1 Ronny Huybrechts
Steve Beaton 3-2 Petersen/Sapup
Mervyn King 3-1 Darin Young
Een wilde gok van mijn kant.quote:Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef hafcfan het volgende:
Waarom denk je dat Evans zo kansloos is? Ik hoop t van Peterson, maar heb hem lang niet meer gezien
Ze zenden niks uit vandaag. Ja vanaf 11 uurquote:Op maandag 16 december 2013 20:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm geen darts op rlt 7? zou toch om 8 beginnen tot half 9?
Oh in de tv gids van ziggo staat dat om 8 begintquote:Op maandag 16 december 2013 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zenden niks uit vandaag. Ja vanaf 11 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |