Niemand snapt dat.quote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover mensen die hoger geplaatst staan dan hij. Ik snap zijn populariteit niet, hij heeft het zo goed vergald toen hij die Lakeside-finale verloor van Klaassen. Toen liet hij zijn ware aard zien.
Wat RvB deed bij de Lakeside is toch niet relevant voor de PDC?quote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover mensen die hoger geplaatst staan dan hij. Ik snap zijn populariteit niet, hij heeft het zo goed vergald toen hij die Lakeside-finale verloor van Klaassen. Toen liet hij zijn ware aard zien.
Nooit gedacht dat jij van mening zou veranderen ,ruim een jaartje terug lachte je mij nog uit toen ik zei dat ie binnen een paar jaar in de PL zou staanquote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Whitlock
Lewis
Wade
Thornton
Hamilton
Van Barneveld (helaas)
Wright
en de laatste is voor jullie
Dat klassiekergelul over Barney v Taylor moet echt stoppenquote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat RvB deed bij de Lakeside is toch niet relevant voor de PDC?
Kwam binnen bij de PDC, en gooide meteen een 9 darter in de premier League, en verslaat Taylor in 1 van de meest epische finales ooit op het WK. Tuurlijk zijn wij zeikende Nederlanders altijd negatief over onze sporters. Maar van Barneveld heeft er ookvoor gezorgd dat we nu een van Gerwen hebben.
Tevens is Barney - Taylor 1 van de weinige echte klassiekers.
De laatste plek zou ik reserveren voor Gary Anderson en Hamilton zou best eens flink kunnen zakken bij een vroege uitschakeling (ik dacht dat ie een finaleplek moest verdedigen van twee jaar terug). Hamilton zou ik vervangen door Mervyn King. Voor de rest lijkt dit me wel een lijstje waar ik me in kan vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Whitlock
Lewis
Wade
Thornton
Hamilton
Van Barneveld (helaas)
Wright
en de laatste is voor jullie
Dan niet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klassiekergelul over Barney v Taylor moet echt stoppen
Is de eerste Schot op de rankingquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan niet.
Negatieve zeikneus Thornton wordt in ieders lijstje genoemd. Die zie ik dus echt niet graag.
Tevens haalde Barney gewoon halve finale PL vorige editie. Dus ook een minder goed seizoen voor van Barneveld, zegt niet zo heel veel over de prestaties van Nederlands beste darter ooit.
Ja, maar 1 brok negativisme op het podium. Wil je zo nodig een Schot op je podium, dan nog liever Anderson. Die straalt nog wat uit, en kan het publiek wat moois laten zien.quote:
En de epische opkomst met 500 Miles in Aberdeen danquote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar 1 brok negativisme op het podium. Wil je zo nodig een Schot op je podium, dan nog liever Anderson. Die straalt nog wat uit, en kan het publiek wat moois laten zien.
Hoe groot mijn hekel aan Wright ook is, liever Wright dan Thornton.
Huybrechts en pipe zijn zo kleurloos en slaapverwekkend.quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
Thornton
Hamilton
Van Barneveld
Mogen van mij zo worden ingeruild
Nicholson
Huybrechts
Wright
En dan Pipe erbij misschien.
Alleen dit gaat niet gebeuren.
Inderdaad, anno 2013 mag Barney nog niet eens de veters strikken van Taylor.quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klassiekergelul over Barney v Taylor moet echt stoppen
Ik kan die gast tijdens interviews niet eens verstaanquote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef Monolith het volgende:
Hamilton is echt zo'n oerdegelijke speler die ik niet in de PL hoef te zien.
Dolan staat volgens mij 13e, maar ik val in slaap als hij speelt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Blijf het ook jammer vinden dat er geen Ier of Noord-Ier een beetje hoog staat
Hij heeft een aardige walk-on song, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dolan staat volgens mij 13e, maar ik val in slaap als hij speelt.
Die Ierse bullshit? Meeste Engelse lui hebben walgelijke opkomstmuziek. Beetje feest in de tent, niet van die waardeloze hardrock shit, dat bewaar je maar voor thuis.quote:Op zondag 15 december 2013 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft een aardige walk-on song, maar daar houdt het ook wel mee op.
Shipping up to Boston van de dropkick Murphys had ie geloof ik.quote:Op zondag 15 december 2013 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Ierse bullshit? Meeste Engelse lui hebben walgelijke opkomstmuziek. Beetje feest in de tent, niet van die waardeloze hardrock shit, dat bewaar je maar voor thuis.
Is het speelschema al bekend danquote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Trouwens wel jammer dat de Premier League geen speelronde in Nederland heeft.
Commerciëel totaal niet interessant. Kost een hoop, levert niks op.quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Trouwens wel jammer dat de Premier League geen speelronde in Nederland heeft.
Duitsland zou wel een leuke markt opleveren voor de PL, maar jammer dat Duitsland op dit moment geen topdarters heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Commerciëel totaal niet interessant. Kost een hoop, levert niks op.
Düsseldorf zou kunnen, dichtbij genoegquote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Duitsland zou wel een leuke markt opleveren voor de PL, maar jammer dat Duitsland op dit moment geen topdarters heeft.
Ook niet als je in het weekend twee Players Championships/Euro Tour erbij doet? Ze zijn in februari in Nederland.quote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Commerciëel totaal niet interessant. Kost een hoop, levert niks op.
Volgens mij krijgen ze nooit een grote zaal vol. Paar duizend man heb je wel nodig.quote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als je in het weekend twee Players Championships/Euro Tour erbij doet? Ze zijn in februari in Nederland.
Idd, ik zou er in ieder geval heen gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 16:28 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Düsseldorf zou kunnen, dichtbij genoeg
Het zingen en juichen? Of het irritante fluiten?quote:Op zondag 15 december 2013 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat zij doen vind ik trouwens ook niks aan, dat gedoe altijd.
Als v barneveld middenmoot is vraag ik me af wat de spelers vanaf plek 11 op de OOM dan zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 15:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, anno 2013 mag Barney nog niet eens de veters strikken van Taylor.
Heb alle bewondering voor de carrière van Barney, maar hij is tegenwoordig nog slechts de middenmoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |