Ja.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huybrechts K. (Bel) - Huybrechts R. (Bel)
Broers?
Ik wil natuurlijk Sky Sports maar vipbox, firstrowsports, lemonsport geven allemaal niks.quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.rtl7darts.nl/live ?
De beelden zijn van sky sportsquote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk Sky Sports maar vipbox, firstrowsports, lemonsport geven allemaal niks.
Opa en kleinzoonquote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Huybrechts K. (Bel) - Huybrechts R. (Bel)
Broers?
gewoon rtlquote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De beelden zijn van sky sports
en commentaar (denk ik)
Evans heeft meer de mentaliteit denk ik, geniet er meer van. Smith weet niet of dat wat gaat worden.quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naast Michael Smith de enige waar ik wel de hype van geloof.
Dit. Baxter gooit wel heel matig, maar Evans is echt een baas. Ze hadden achter rapid nog fire moeten doen als bijnaam.quote:Op maandag 16 december 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naast Michael Smith de enige waar ik wel de hype van geloof.
Snel gooien is al lastig en dan ook gewoon die triples blijven klappenquote:Op maandag 16 december 2013 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit. Baxter gooit wel heel matig, maar Evans is echt een baas. Ze hadden achter rapid nog fire moeten doen als bijnaam.
Jacques Nieuwlaatquote:Op maandag 16 december 2013 20:26 schreef dockx het volgende:
Aardig hoor
''ff schakelen voor Baxter zo'n snelle speler'', rot op, hij had zich toch best kunnen voorbereiden daarop..
Evans kan wel beuken als een gek. Zag hem vorig jaar tijdens een jeugd PDC toernooi, niet normaal hoor. Ook toen al 110 gemiddeld, wel korter format maar dan nog.quote:Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Evans moet volgende ronde bij winst tegen King of Young, daarna verwacht ik tegen Lewis
Lewis - Evans zou wel geniaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |