In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Het is ook onzin.quote:Op zondag 15 december 2013 22:40 schreef Syntix het volgende:
De rest wil niet horen dat Piazon niet goed genoeg is
Voor Nederland jaquote:Op zondag 15 december 2013 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Co lult uit zijn nek...piazon is echt wel goed
Co bracht samen met Louis spelers als Dennis Schulp en Rody Turpijn voortquote:Op zondag 15 december 2013 22:41 schreef Mansjester het volgende:
Het toontje van Co doet mij wel een beetje aan Louis denken
quote:Op zondag 15 december 2013 22:42 schreef Myph. het volgende:
Co heeft zeker VI gekeken vrijdag, dat hoor je wel.
Echte klasbakkenquote:Op zondag 15 december 2013 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Co bracht samen met Louis spelers als Dennis Schulp en Rody Turpijn voort
De Chef Sport van de NOS denkt daar anders over.quote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
De onzin die Arno nu uitkraamt vind ik echt stuitend.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat is de kracht van Ajax. Dat er geen spits is die alle goals maakt
Castaignosquote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan Arno niet voor ons een spits scouten? Hij schijnt de wijsheid volledig in pacht te hebben.
Gvd wat is die vent verbitterd.quote:Op zondag 15 december 2013 22:45 schreef Pedroso het volgende:
Arno is geen fan van Ajax heb ik de indruk.
Dus Ferguson fapt op een Big Black Cock?quote:
Dacht al bijna dat MOTD begonnen wasquote:
Nee het Sport Personality of the Year galaquote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dacht al bijna dat MOTD begonnen was![]()
Straks nog even genieten van de overwinning van Liverpool.
Er is serieus niemand enthousiast over die gozer, waarom blijft hij naar dat programma komen?quote:Op zondag 15 december 2013 22:47 schreef Max23 het volgende:
https://twitter.com/search?q=arno%20vermeulen&src=typd&f=realtime
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 22:47 schreef Max23 het volgende:
https://twitter.com/search?q=arno%20vermeulen&src=typd&f=realtime
![]()
![]()
![]()
Hij is de baas daar, dus hij mag bepalen wie er zit. Hij zit daar voor zijn eigen plezier.quote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er is serieus niemand enthousiast over die gozer, waarom blijft hij naar dat programma komen?
Hoe laat komt motd?quote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dacht al bijna dat MOTD begonnen was![]()
Straks nog even genieten van de overwinning van Liverpool.
Yep zag het toen ik zappte. Maar die gala's en prijzen voor al die pursenelities doen me niets. Dan nog maar even naar Co's belerend geneuzel luisteren.quote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het Sport Personality of the Year gala
De Robben/Bosvelt wisselquote:Op zondag 15 december 2013 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kan Dickie Advocaat niet meer serieus nemen sinds zijn wissel in de Kuip.
Daarom juist.quote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er is serieus niemand enthousiast over die gozer, waarom blijft hij naar dat programma komen?
Tussen zijn eigen tietenquote:
Stijn is trotsquote:Op zondag 15 december 2013 22:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ben toch blij dat ik darten kijk
quote:Op zondag 15 december 2013 22:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax speelt een wedstrijd slecht, meteen conclusies trekken
Mijn moeder vond dat ik beneden geen darten mocht kijken en ik was te lui om te verhuizen.quote:
In de eredivisie ja. Dit gaat over Champions League.quote:Op zondag 15 december 2013 22:55 schreef davyleiden het volgende:
Co heeft er ook echt geen verstand van, Ajax is al 3 keer kampioen geworden zonder spits.
Balotelli is professioneel.quote:Op zondag 15 december 2013 22:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als iemand Balotelli professioneel noemt ben ik weg.
Als ze een goede spits hadden gehad waren ze in de winterstop al kampioen geweest.quote:Op zondag 15 december 2013 22:55 schreef davyleiden het volgende:
Co heeft er ook echt geen verstand van, Ajax is al 3 keer kampioen geworden zonder spits.
Dat is aan die tafel ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 15 december 2013 22:57 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Co is duidelijk te intelligent voor deze tafel
Dit klopt wel denk ik. Koeman blijft nooit te lang bij 1 clubquote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef Dingflofbips het volgende:
Tuuurlijk Ronald. Los van andere zaken
Bij dat soort jonge jongens begrijpelijk, maar zeer onprofessioneel natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 22:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je shirtje wilt ruilen.Ik zou lekker mijn eigen shirt houden...
Quote van de Gijpquote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een ouwe walrus is altijd de beste bondscoach.
Werkloos zijn op je 67e. Hoe durft die!quote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef -Willempie- het volgende:
Guus gaat weer op vakantie.Hoe lang is ie ondertussen nu werkloos?
En van mijzelf en minstens tien anderen. Een dikke ouwe man al dan niet met snor een walrus noemen en een gelouterde, wat oudere trainer als bondscoach prefereren is niet ontzettend origineel.quote:
Ja maar in dit geval stond het denk ik niet los van dat bondscoachschapquote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt wel denk ik. Koeman blijft nooit te lang bij 1 club
Zijn ook zat clubs/landen op te noemen waarbij het niet zo geweldig gingquote:Op zondag 15 december 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
''Hiddink haalt er niet het maximale uit''
Halve finale WK met Zuid-Korea, halve finale Champions League met PSV.
Ok.
Hierna? Dat is Raymann, denk daar aan!quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hierna? Dat is Raymann, denk daar aan!
Iedere trainer gaat wel eens op z'n bek. Niemand die het altijd perfect doet.quote:Op zondag 15 december 2013 23:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zijn ook zat clubs/landen op te noemen waarbij het niet zo geweldig ging
Ik hoorde Co net zinnige dingen zeggen over Hiddink.quote:Op zondag 15 december 2013 23:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jezus zelden zo'n slechte show gezien. Normaal is het slecht, maar dit was echt drama. Geen zinnig woord gehoord
Op wie?quote:Op zondag 15 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank de Boer legt de bal naar Dennis Bergkamp
quote:Op zondag 15 december 2013 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoorde Co net zinnige dingen zeggen over Hiddink.
"Hiddink haalt niet het maximale eruit"quote:Op zondag 15 december 2013 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
xdquote:Op zondag 15 december 2013 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Zou mooi zijn als Raymann ineens halverwege dit filmpje verschijnt
Frank blijft heel z'n carrière bij Ajaxquote:Op zondag 15 december 2013 23:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maak Frank de Boer gewoon bondscoach. DIe presteert het om met bijzonder matige spelers goed te presteren. Perfecte kandidaat dus voor het bondscoachschap, aangezien we op WK/EK's ook niet de beste spelers zullen hebben.
Idd mooi Frank laten zittenquote:Op zondag 15 december 2013 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Frank blijft heel z'n carrière bij Ajax
Inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Totdat hij zijn vertrek over de rug van andere forceert uiteraard.quote:Op zondag 15 december 2013 23:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 23:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar, maar ik moest lachen
Dan ben je een debiel.quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om Raymann 2 seconden te zien
Niet het maximale eruit halen vind ik niet echt op Hiddink van toepassingquote:Op zondag 15 december 2013 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is wachten op het vertrek van Rosell en dan barst de Cruijff revolutie bij Barcelona los.quote:Op zondag 15 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat hij zijn vertrek over de rug van andere forceert uiteraard.
Ik ben geen fan natuurlijk, maar mijn dag is dan niet verpest.quote:
Als je weet dat het bij die twee seconden blijft niet nee, helaas is dat niet het gevalquote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik zap meestal rustig weg in het reclameblokquote:Op zondag 15 december 2013 23:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je weet dat het bij die twee seconden blijft niet nee, helaas is dat niet het geval
Nee, wantquote:Op zondag 15 december 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen fan natuurlijk, maar mijn dag is dan niet verpest.
JanDino is veel erger.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Treurig ja.quote:
Wat doe je?quote:
Telegraaf die het toen posttequote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Die tweet van een fokuser over dat Raymann schijtlollig zat te doen na de dood van die twee jochies
User boven je was dat.quote:Op zondag 15 december 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Die tweet van een fokuser over dat Raymann schijtlollig zat te doen na de dood van die twee jochies
Hij heeft me daarna wel geblockt viel me laatst op. Merkwaardig.quote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
User boven je was dat.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_excuses_aan__.html![]()
Wat n Miet dan..quote:Op zondag 15 december 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft me daarna wel geblockt viel me laatst op. Merkwaardig.
En de redactie van de telegraaf had jouw naam uit artikel verwijderd, nog een domper op de feestvreugde.quote:Op zondag 15 december 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft me daarna wel geblockt viel me laatst op. Merkwaardig.
Denk dat ze bij de KNVB liever kiezen voor een grote naam.quote:Op maandag 16 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Co zegt meestal wel verstandige dingen en neemt geen blad voor de mond.
Zou hij geen bondscoach willen zijn geworden vraag ik me af. Of is hij misschien te 'lastig'?
Denk het ja. Maar hij had me wel een goede geleken, ach misschien wilde hij zelf niet, kan ook nog.quote:Op maandag 16 december 2013 10:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Denk dat ze bij de KNVB liever kiezen voor een grote naam.
Met Hiddink of Koeman heb je toch wat meer uitstraling.
In het land der blinden is 1 oog koningquote:Op maandag 16 december 2013 13:17 schreef Breekfast het volgende:
Adriaanse is inhoudelijk wel verreweg de beste analist naar mijn mening.
pure lucky goal...dan vind ik m niet tellen als beauty;)quote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef forzaudinese het volgende:
Hij zal straks toch wel voorbij gaan komen mag ik hopen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij ooit op een voetbalveld gestaan?quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef inkazieren het volgende:
Hoe kan deze goal nou lucky zijn als je m zo neemt?
quote:Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Evertjan het volgende:
vanavond de laatste uitzendingMooi!! Zijn we even verlost van die speknek van Van Gelder. Meest misselijk persoon op de vaderlandse sport-tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
Ik vind 'm wel goed. In elk geval niet zo hypocriet als die lui op 7quote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Mooi!! Zijn we even verlost van die speknek van Van Gelder. Meest misselijk persoon op de vaderlandse sport-tv
Ken je Emiel Schelvis echt niet ?quote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Mooi!! Zijn we even verlost van die speknek van Van Gelder. Meest misselijk persoon op de vaderlandse sport-tv
Nou nouquote:Op zondag 22 december 2013 21:39 schreef joers1 het volgende:
[..]
Goal van het jaarquote:Op zondag 22 december 2013 21:20 schreef forzaudinese het volgende:
Hij zal straks toch wel voorbij gaan komen mag ik hopen ?
dat dus. Prachtgoalquote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef forzaudinese het volgende:
Als een Ajax speler of Zlatan hem maakt dan is het opeens geen lucky goal zeker?
DIt is gewoon de mooiste goal van 2013 in de Nederlandse competietie !
Als Zlatan dit 20 keer probeert te doen lukt het hem wellicht 8 keer. Als De Leeuw het 20 keer probeert te doen lukt het hem wellicht 1 keer. Dus het was wel degelijk lucky.quote:Op zondag 22 december 2013 21:42 schreef forzaudinese het volgende:
Als een Ajax speler of Zlatan hem maakt dan is het opeens geen lucky goal zeker?
DIt is gewoon de mooiste goal van 2013 in de Nederlandse competietie !
Elke mooie goal is lucky.quote:Op zondag 22 december 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Zlatan dit 20 keer probeert te doen lukt het hem wellicht 8 keer. Als De Leeuw het 20 keer probeert te doen lukt het hem wellicht 1 keer. Dus het was wel degelijk lucky.
Cocu ook nietquote:Op zondag 22 december 2013 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Advocaat
Die kan er geen kut van
PSV won nooit meer, dus het was lastig om hem langs te laten komen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:23 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft gewonnen en hij zit er weer hoor, Waterreus
Jepquote:Op zondag 22 december 2013 22:23 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft gewonnen en hij zit er weer hoor, Waterreus
Studio bondscoachquote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Is Ajax al geweest? Ik zat nog even bij SBS
Neequote:Op zondag 22 december 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Is Ajax al geweest? Ik zat nog even bij SBS
umadboiquote:Op zondag 22 december 2013 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee
Sjek wil niet over Ajax praten
Michelin mannetjequote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sjek lijkt me een adidas mannetje
Die strepen kleden wel afquote:Op zondag 22 december 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sjek lijkt me een adidas mannetje
Hij heeft dan ook nog wel even. Kan hij meteen laten zien of dat ie successen bij meerdere clubs kan boekenquote:Op zondag 22 december 2013 22:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dick heeft een punt.
en nu kan Koeman het bondscoachschap wel vergeten voorlopig.
Who caresquote:
Mooi gebaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |