SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SlechteWoordgrappen op 15-12-2013 15:06:01 ]Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hemmen ken ik, maar Xavi?quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Xavi en Hemmen zijn de enigen die een doelpunt hebben gescoord tegen Ajax in 8 wedstrijden.
ok.quote:
Je gedraagt je als een debiel Rens. Maar hier ben ik het wel mee eens. Al vind ik het wel sneu voor Geo.quote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
Als PSV vanmiddag verliest geeft dat mij een goed gevoel.
Ik heb liever dat Vitesse verliestquote:Op zondag 15 december 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
Als PSV vanmiddag verliest geeft dat mij een goed gevoel.
In de Kuipquote:
Ja dit natuurlijkquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Vitesse verliest
Ik kijk Vitesse, maar ik ga gewoon blind van jouw gelijk uit.quote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Leuke aanval.René is het met me eens.
Dit uitgesproken vertrouwen doet me veel.quote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk Vitesse, maar ik ga gewoon blind van jouw gelijk uit.
zo'n 1000 via de voedselbankquote:Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef Kriebelhoest het volgende:
En weer een triest shot op de tribune van Vitesse. Zitten toch weer 20.000 man hoor
Inclusief uitleensupporters uit Londen?quote:Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef Kriebelhoest het volgende:
En weer een triest shot op de tribune van Vitesse. Zitten toch weer 20.000 man hoor
Creatie van #hannihannaquote:Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is hetzelfde haar, het zit alleen anders.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht is gevaarlijker voor de titel jongens.
Dus waarom zijn jullie voor Utrecht?
Bedenk eens wat nieuwsquote:Op zondag 15 december 2013 15:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inclusief uitleensupporters uit Londen?
Ik vroeg mij al steeds af waarom hij zo lelijk wasquote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik LR z'n huidige UI gemaakt.
#leukefeitjes
quote:Op zondag 15 december 2013 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat linkerbeen van Goossens vind ik iets overschat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn heeft een mancrush op Piazon.
quote:
Nee, dat is Boetius.quote:Op zondag 15 december 2013 15:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Piazon beste speler van de Eredivisie.
Dat is Hemmenquote:Op zondag 15 december 2013 15:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Regelen ze nog ff een spitsje die er 20 in schiet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:07 schreef Cavaliers het volgende:
Kevin de Bruyne speelt zelden bij Chelsea. Stel je voor dat ze die ook nog krijgen.
Volgens de VI is dat Mokotjoquote:Op zondag 15 december 2013 15:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb jij last van?![]()
[ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen j0rdiquote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu weten we het wel met dat gifje Mexicano.
Ik ben net pas wakker..quote:
Het is eerder apart als je Pia niet hebtquote:
Dat worden er dus 0.quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twitterthijs verwacht 3 punten voor PSV.
Die gaan ze heus niet krijgen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:07 schreef Cavaliers het volgende:
Kevin de Bruyne speelt zelden bij Chelsea. Stel je voor dat ze die ook nog krijgen.
Want?quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die gaan ze heus niet krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Nee, nu heb ik Cambuur-Ajax gemist en een deel AZquote:
quote:
Ik heb tot nu toe alles goed van mijn toto. Aangezien ik niet alles goed mag hebben is er een kans dat PSV wintquote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kan er geen kut van.quote:
Grote druk op PSV ineensquote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
STOER HOOR DAT JE NU PAS WAKKER BENT
Eerder gewoon kut ipv. stoer.quote:
quote:
1-3 denkt 'iequote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ben je zo'n sneu mannetje, morgen lekker weer naar de basisschool?quote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Achter je pctje, met een bmi van 38
Ja, dat is het idee van een stadion.quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit er publiek in De Kuip? Het lijkt wel een amateurwedstrijd
Ik ben overgeschakeld naar Vitesse, dat is wel een aardige wedstrijd nu.quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Pietje showduik nietquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Alles wat goed is bij Vites komt uit Londen.
Beetje eenzijdig aka schiettent.quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld naar Vitesse, dat is wel een aardige wedstrijd nu.
Propper niet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef alors het volgende:
[..]
Alles wat goed is bij Vites komt uit Londen.
Ik zit op de Tweemaster met Thijs en Yannickquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Oh ben je zo'n sneu mannetje, morgen lekker weer naar de basisschool?
Feyenoord heeft het beste publiek! Zit altijd vol, 90 minuten lang zingen en de ploeg steunen!quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Koop een taart en vier het.quote:Op zondag 15 december 2013 15:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het beste publiek! Zit altijd vol, 90 minuten lang zingen en de ploeg steunen!
Ach joh, als je denkt dat er nog mensen gaan happen op die opzichtige trolls over 't publiek.quote:Op zondag 15 december 2013 15:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het beste publiek! Zit altijd vol, 90 minuten lang zingen en de ploeg steunen!
Klinkt toch mooiquote:Op zondag 15 december 2013 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan alleen Engelse streams vinden van VITNAC
Coke snuiven doet dat met jequote:Op zondag 15 december 2013 15:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uh, volgens mij reageer je weer hoorquote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach joh, als je denkt dat er nog mensen gaan happen op die opzichtige trolls over 't publiek.
Willems?quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Willem was bang dat hij niet kan sporrrten.Wat een kut accent.
Smerig diabetesaccent idd.quote:Op zondag 15 december 2013 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Willem was bang dat hij niet kan sporrrten.Wat een kut accent.
De reclame met dat kutkind. Vreselijk irritant r heeft dat mannetje.quote:
Christopher Bieber?quote:
Niks opzichtig. Ik zapte even terug en ik hoorde enkel wat geroes en een enkeling wat schreeuwen. En dan is het gelijk typerend dat je die enkeling ook daadwerkelijk kon verstaan.quote:Op zondag 15 december 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach joh, als je denkt dat er nog mensen gaan happen op die opzichtige trolls over 't publiek.
Kapiteintje is altijd zuur bij anti-feyenoordposts.quote:Op zondag 15 december 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks opzichtig. Ik zapte even terug en ik hoorde enkel wat geroes en een enkeling wat schreeuwen. En dan is het gelijk typerend dat je die enkeling ook daadwerkelijk kon verstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Verwachte opstelling PSV:Pff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 15 december 2013 15:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Verwachte opstelling PSV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verwachte opstelling PSV:WillemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verwachte opstelling PSV:Ajax, Feyenoord en Vitesse hebben ook gewoon op elke positie een betere speler. Misschien is de plaats waar ze nu staan helemaal niet zo gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord zeker niet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en Vitesse hebben ook gewoon op elke positie een betere speler. Misschien is de plaats waar ze nu staan helemaal niet zo gek.
Feyenoord juist wel, want die hebben Boetius op de plaats van Depay. Alleen Rekik is beter dan Mathijsen.quote:
Mwa, misschien op één of twee spelers na, maar ik twijfel.quote:
Mwa, ik vind Mathijsen de laatste tijd eigenlijk wel goed spelen, terwijl Rekik nog wel eens een foutje wil maken.quote:Op zondag 15 december 2013 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord juist wel, want die hebben Boetius op de plaats van Depay. Alleen Rekik is beter dan Mathijsen.
Potentiële goede speler*quote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is gewoon een middenmoterteam met Depay als enige echt goede speler.
?quote:Op zondag 15 december 2013 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat betekent alleen dat Mathijsen gewoon slecht is.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
?
Beste verdediger van Feyenoord
In het begin van het seizoen zei je nog dat dit een beter team is dan dat van vorig jaar.quote:Op zondag 15 december 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en Vitesse hebben ook gewoon op elke positie een betere speler. Misschien is de plaats waar ze nu staan helemaal niet zo gek.
De kool van NAC heeft je trouwens aardig wat punten gekost, je hebt toch 10 Vitessespelers?quote:
Ja.quote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kool van NAC heeft je trouwens aardig wat punten gekost, je hebt toch 10 Vitessespelers?
Ja, dat was nogal voorbarig zo blijkt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen zei je nog dat dit een beter team is dan dat van vorig jaar.
GGMM zit er naast.quote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was nogal voorbarig zo blijkt.
Of wil je zeggen dat dat nog steeds zo is?
Niet heel vaak, is geen concurrent voor degradatie.quote:Op zondag 15 december 2013 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Weet niet of je ooit Feyenoord kijkt?
Oh, je wilde dat horen. Jij je zin.quote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM zit er naast.
Gras is groen.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Definitieve opstelling PSVIk mis OlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan, hoe kan je dan in godsnaam weten hoe Mathijsen speelt. Hij is echt de beste Feyenoordverdediger, speelde eigenlijk alleen slecht bij Ajax uit en zn Feyenoorddebuut (en dat was vorig seizoen allebei)quote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet heel vaak, is geen concurrent voor degradatie.
Alleen Vitesse heeft betere spelers.quote:Op zondag 15 december 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 15 december 2013 15:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen Vitesse heeft betere spelers.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen Vitesse Sjelsie heeft betere spelers.
Terug van boodschappen doen?quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Opstelling Utrecht zoals verwachtWie is Dupaln?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn in de eredivisie ongeveer 17 clubs met een betere verdediging.quote:Op zondag 15 december 2013 15:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen Vitesse heeft betere spelers.
Al aangepast voordat je het zeiquote:
Schenk in oranje.quote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schenk zou een prima verdediger zijn voor dit psv.
Frank Demouge ook.quote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schenk zou een prima verdediger zijn voor dit psv.
Idd, ik neem je mee in een voetbalstadionquote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar of het jaar daarvoor had iedere speler bij Vitesse zijn eigen goaltune. Dat was echt te gênant voor woorden. Bijvoorbeeld bij Reis: ''ik neem je mee, ik neem je mee op reis xd''.
Vitessequote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef Momo... het volgende:
Net of NAC uit bij Vitesse zou winnen , hoewel het een knotsgekke competitie is, is dat wel ver gezocht.
Ok.quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wissel elke week één willekeurige speler in mijn manager. Als ik er over na had gedacht had ik Piazon wellicht wel gekozen. Of Finbogasson, of Pelle of...
Knap doelpuntje net.quote:
quote:
Die heb ik alledrie nog.quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wissel elke week één willekeurige speler in mijn manager. Als ik er over na had gedacht had ik Piazon wellicht wel gekozen. Of Finbogasson, of Pelle of...
Bedankt dat je deze trivialiteit met ons wilt delen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat wil nog niet echt lukken he?quote:Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer het niveau omhoog te trekken tussen Drizzt al zijn calimerograpjes in
Dat doen ze al heel lang. Machlas had de sirtaki en Peeters en Claessens hadden België van Het Goede Doel.quote:Op zondag 15 december 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar of het jaar daarvoor had iedere speler bij Vitesse zijn eigen goaltune. Dat was echt te gênant voor woorden. Bijvoorbeeld bij Reis: ''ik neem je mee, ik neem je mee op reis xd''.
Ik vind dat enorm debiel.quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat doen ze al heel lang. Machlas had de sirtaki en Peeters en Claessens hadden België van Het Goede Doel.
quote:Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer het niveau omhoog te trekken tussen Drizzt al zijn calimerograpjes in
En Vreven dan?quote:Op zondag 15 december 2013 15:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat doen ze al heel lang. Machlas had de sirtaki en Peeters en Claessens hadden België van Het Goede Doel.
Mijn stijve tepels spreken boekdelen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zeggen, maar op basis waarvan moeten wij dit dan geloven?
okquote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef iketurnerjr het volgende:
Groningen gaat dit winnen, let maar op
Neejoh, of Groningen moet het Ajax-geluk krijgenquote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef iketurnerjr het volgende:
Groningen gaat dit winnen, let maar op
Picsquote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn stijve tepels spreken boekdelen.
Het is voor het eerst sind april 2010 dat Ajax dankzij een treffer in blessuretijd een eredivisiewedstrijd wint.quote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neejoh, of Groningen moet het Ajax-geluk krijgen
Politiek correcte antwoordenquote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan Wouters is waakzaam voor onderschatting tegen PSV.
okquote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voor het eerst sind april 2010 dat Ajax dankzij een treffer in blessuretijd een eredivisiewedstrijd wint.
Nee, ik bedoel het geluk dat elke kans voor Ajax 2 goals is.quote:Op zondag 15 december 2013 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voor het eerst sind april 2010 dat Ajax dankzij een treffer in blessuretijd een eredivisiewedstrijd wint.
okquote:Op zondag 15 december 2013 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het geluk dat elke kans voor Ajax 2 goals is.
Als je uit een kans twee goals weet te scoren beschik je gewoon over unieke kwaliteiten.quote:Op zondag 15 december 2013 15:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het geluk dat elke kans voor Ajax 2 goals is.
Als Feyenoord verliest neem jij een Maher UI voor 2 jaarquote:Op zondag 15 december 2013 15:49 schreef GGMM het volgende:
Als NAC nog scoort neemt davy 2 dagen een Ten Rouwelaar-UI.
Ja.. beter scoren ze even 2 keer.quote:
En dan geen trainer, geven ze zichzelf een keer de schuld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |