SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Nobody expects the Spanish Inquisition!
Deze al gezien?quote:Op zondag 15 december 2013 01:46 schreef wyccie het volgende:
Oh, en zoek naar Flashmob marriage proposal Ikea Sunrise.
Mijn hart ging tekeer toen de roltrap weer aanging. Hoe moet hij zich hebben gevoeld?
quote:Op zondag 15 december 2013 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ja, die kende ik al. Alle T-Mobile flashmobs heb ik al gezien.
Mazzel.quote:
Mazzel.quote:Op zondag 15 december 2013 02:52 schreef Nico_S. het volgende:
Goed, dan nog net even deze:
En nu echt
Paddy's op de Tweebaksmarkt is een goed adres, want die hebben het van de tap. Dichter bij het huis kan je terecht bij Scooter's (blik) en waarschijnlijk bij De Markies (geen idee of ze Guinness hebben, wel genoeg andere keus). Verder weg is De Stroohoed een degelijke keus voor speciaalbier, maar het engie Guinness dat ze hebben is export uit fles.quote:Op zondag 15 december 2013 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgend weekend wel Guinness in Leeuwarden.
Paddy's ken ik.quote:Op zondag 15 december 2013 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Paddy's op de Tweebaksmarkt is een goed adres, want die hebben het van de tap. Dichter bij het huis kan je terecht bij Scooter's (blik) en waarschijnlijk bij De Markies (geen idee of ze Guinness hebben, wel genoeg andere keus). Verder weg is De Stroohoed een degelijke keus voor speciaalbier, maar het engie Guinness dat ze hebben is export uit fles.
Eh, tussen de Febo en een coffeeshop in, schuin tegenover De Harmonie. Volgens mij heet het daar het Ruiterskwartier. Denk dat die plek het dichtst bij het glazen huis is waar je Guinness kan krijgenquote:Op zondag 15 december 2013 03:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Paddy's ken ik.Daar ben ik een tijdje geleden met DW geweest. Leuke tent. Maar wat een hoog plafond hebben ze daar.
Wel goed eten trouwens.
Scooters, waar zit dat?
Ruiterskwartier. Top! Dat is naast Zaailand.quote:Op zondag 15 december 2013 03:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, tussen de Febo en een coffeeshop in, schuin tegenover De Harmonie. Volgens mij heet het daar het Ruiterskwartier. Denk dat die plek het dichtst bij het glazen huis is waar je Guinness kan krijgen
Lubje.quote:
Dat weet ik, daarom noem ik em ookquote:Op zondag 15 december 2013 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ruiterskwartier. Top! Dat is naast Zaailand.
quote:Op zondag 15 december 2013 03:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom noem ik em ook. Ik ben alleen niet al te goed met straatnamen. Zelfs na jaren wonen in Leeuwarden kan ik twee belangrijke winkelstraten beter onderscheiden met de termen 'de straat met de V&D' en 'de straat met de Mitra'. Een van de twee heet Nieuwestad, de andere naam ik niet eens op komen
Nee, nog 3 te gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 03:45 schreef lubje25 het volgende:
Allemaal de SS perikelen weer te boven? Was echt leuk om mee te lezen
Het beste.quote:Op zondag 15 december 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Bart, wil je zeggen dat dat een goed bouwjaar is?
Ik ga dit recept ook alle tijd gevenquote:Op zondag 15 december 2013 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb in meerdere recepturen gelezen dat Guinness stews behoorlijk van smaak veranderen (positief) als ze meer dan 2 a 2,5 uur op het vuur/ in de oven staan. Dat al eens geprobeerd? Een deel van de chemische reacties die plaatsvinden om dat bitter in de Guinness om te zetten hebben meer tijd nodig.
Wat betreft mijn handen lijkt me dat niet heel waarschijnlijk, maar mijn ogen daarentegen ... laatste tijd wat oogmake-up gebruikt, en nu ook last van mijn ogen. Moet ik maar weer mee stoppen denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://mobiel.nu.nl/overi(...)of-in-cosmetica.html
Etcie, zou je eczeem hier door kunnen komen?
Oof was ik inderdaad vergeten, die is ouder, dat klopt.quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef MaJo het volgende:
Wyccie je bent mij vergeten, ik ben ook 31, en oof is volgens mij nog een jaartje ouder.
Dat vraag ik me ook af... Kan dit recept namelijk niet maken.quote:Op zondag 15 december 2013 12:57 schreef wyccie het volgende:
Stel dat ik dat recept wil maken, maar er geen Guinness in wil doen (want alcohol, bitter en 2,5 uur in de oven), waar kan ik het dan door vervangen?
morgenquote:
Wyccie, misschien met oud bruin, minder alcohol, minder bitter?quote:Op zondag 15 december 2013 12:57 schreef wyccie het volgende:
Stel dat ik dat recept wil maken, maar er geen Guinness in wil doen (want alcohol, bitter en 2,5 uur in de oven), waar kan ik het dan door vervangen?
Dat zou heel erg leuk zijn ja.quote:Op zondag 15 december 2013 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh wat zonde van het gedichtMisschien dat je Secret Santa het nog opgeslagen heeft en via wyccie naar je kan sturen?
quote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Beste Tinuviel,
De Sint zat eens te denken,
wat hij voor zichzelf in moest schenken.
Sint had namelijk een droge mond,
niet gek met al die zoute drop per pond.
Koffie, thee, chocomelk of bier,
weet je wat, doe ze maar alle vier.
Zodoende zat Sint al om twee uur aan de tap,
zijn dubbele tong kwam al rap!
Dus ben ik belast met jouw kerstpakket,
op naar de winkel dus, als een raket!
Nu wist ik niet wat te kopen,
dus ben ik maar door je posthistorie gaan lopen.
Wat blijkt, ik snap er niets van.
Borstvoeding, wat moet ik daar nou mee als man?
Kleuters, peuters, en ga zo maar door,
voor mij zijn ze enkel een kwelling voor het gehoor.
Toch nog een lichtpuntje gezien,
Die Tinu houdt van bakken, dat doet ze voor tien!
Daarom een gift om wat ideeën op te doen,
hierbij door de bus in plaats van in je schoen.
Veel bakplezier ermee!
En pas op voor die red, die eet voor twee.
Groeten van Sinterkerstman
whehehehequote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Ook weer mooi.quote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Beste Tinuviel,
Veel bakplezier ermee!
Gezelligquote:Op zondag 15 december 2013 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren nog sinterklaas gevierd bij m'n zus, met zijn zes-en-halven, was erg gezellig. Zes-en-half? Jup, want mijn neefje kreeg ook cadeautjes![]()
En ik heb 'm nog op de arm gehad, voor het eerst in m'n leven met een baby op m'n arm rondgelopen, is nog een hele toffe foto van gemaakt (die ik niet mag posten) en dat vond ik best tof
want hij huilde niet
En nee ik rammel nog steeds niet, want hij kan best goed krijsen, hadden we eerder die avond al gemerkt
Jup, en dat respecteer ik maar gewoon, ergens begrijp ik ze wel.quote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gezelligen waarom mag je de foto niet posten? De ouders van de baby willen dat niet op het grote boze internet?
quote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef iamredleader het volgende:
Het Guinness-vleesgerecht staat al een tijdje te stoven in de oven. Damn![]()
Rawr
quote:Op zondag 15 december 2013 12:57 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat een (groot) deel van alcohol wel vervliegd tijdens het stoven, en dat de bitterheid mee zal vallen vanwege:quote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... Kan dit recept namelijk niet maken.
alhoewel ik snap dat je de alcohol helemaal wil vermijden Lotusssquote:Op zondag 15 december 2013 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb in meerdere recepturen gelezen dat Guinness stews behoorlijk van smaak veranderen (positief) als ze meer dan 2 a 2,5 uur op het vuur/ in de oven staan. Dat al eens geprobeerd? Een deel van de chemische reacties die plaatsvinden om dat bitter in de Guinness om te zetten hebben meer tijd nodig.
zwart balkje voor zijn ogenquote:Op zondag 15 december 2013 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup, en dat respecteer ik maar gewoon, ergens begrijp ik ze wel.
Wat een leuk gedicht zeg! Dankjewel SS. Hij heeft wel wat hints gegeven over zichzelfquote:Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef wyccie het volgende:
Beste Tinuviel,
Veel bakplezier ermee!
quote:Op zondag 15 december 2013 17:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met extra Guinness want te weinig vocht![]()
Oeh ziet er goed uitquote:Op zondag 15 december 2013 17:46 schreef Etcetera het volgende:
http://i.imgur.com/bo7FEj0.jpg
Snickerdoodles
daar verkijk je je op. Het duurt echt ernstig lang voordat alle alcohol verdampt isquote:Op zondag 15 december 2013 16:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat een (groot) deel van alcohol wel vervliegd tijdens het stoven, en dat de bitterheid mee zal vallen vanwege:
[..]
alhoewel ik snap dat je de alcohol helemaal wil vermijden Lotusss
ah okéquote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar verkijk je je op. Het duurt echt ernstig lang voordat alle alcohol verdampt is
quote:Op zondag 15 december 2013 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Snickerdoodles
quote:
Ziet eruit als het perfecte toetjequote:Op zondag 15 december 2013 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Snickerdoodles
Met blussen is het er zo uit maar in zo'n stew zal het wel lang duren.quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar verkijk je je op. Het duurt echt ernstig lang voordat alle alcohol verdampt is
da's idd de beste oplossingquote:Op zondag 15 december 2013 18:10 schreef iamredleader het volgende:
De stew was geweldigeen klein beetje bitter nog, volgende keer zal ik niet op een later tijdstip nog Guinness toevoegen maar gewoon gelijk aan het begin
J. en L. zullen dus wel lekker uitslapen morgen.quote:Op zondag 15 december 2013 17:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jair heeft zowat niks gegeten, is ziekquote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
J. en L. zullen dus wel lekker uitslapen morgen.
Valt reuze mee in dit geval. Het is een reisprogramma waar hij wat landen binnen europa bezoekt en lokale gerechten laat zien.quote:Op zondag 15 december 2013 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg vooral de indruk dat het zo'n zwaar gesponsord programma is dat vooral laat zien wat de sponsor wil..
Of zit ik er erg naast?
In aflevering 2 gaat hij naar Ierland.quote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah ok, reizen en eten... 2 favorieten van me
dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
TM, waar ik nou 7 am vandaan had...![]()
kom om 9:20 aan
Er zijn er zat die het niet erg zouden vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, correctie Noord Ierland
Maak die fout daar niet![]()
Daar zit het gevaar idd. Eerst uitvogelen aan welke kant ze staan.quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt er erg aan aan wie je het vraagt
quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen
Voel je je al wat beter?
quote:Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik lig momenteel half over mijn tafel heenik probeer mezelf even een beetje bij mekaar te vragen, want mijn oppaskindje haar verjaardagspartijtje is vandaag
Voel me echt hondsbreoerd
Beterschap.quote:Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik lig momenteel half over mijn tafel heenik probeer mezelf even een beetje bij mekaar te vragen, want mijn oppaskindje haar verjaardagspartijtje is vandaag
Voel me echt hondsbreoerd
Ik lees het netquote:Op zondag 15 december 2013 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Peter O'Toole hoeft ook niet meer naar de kapper
Nog wat lekkers gezien?quote:Op zondag 15 december 2013 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben nu aflevering 2 aan het kijken Cobra
Als het helpt te wond wat te stelpenquote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Lieve Secret Sint-A,
een ramp van heb ik mij daar
mijn kado zit nog in de twilight zone
maar dat is bij TPG niet ongewoon
ik hoop dat dit kadootje van je
niet bij de douane ligt in Spanje
misschien was de inhoud een beetje verdacht
waardoor het nu nog op keuring wacht
voor iemand zoals ik met ádéhádé
valt ergens op wachten ook echt niet mee
trekt Soempie als we weggaan nog M's laarsjes aan
heeft Wiebel de auto al in de versnelling staan
de laatste zak kruidnoten is al verslonden
en een kerstboom heeft zijn weg al naar ons huis gevonden
dus zet er wat haast achter en waarschuw je pieten
Wiebel speelt paintball en kan errug goed schieten
quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd hoe Soempie er uit ziet met de laarsjes van M. aan...
quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd hoe Soempie er uit ziet met de laarsjes van M. aan...
Erg leuk en indrukwekkend.quote:
klinkt als iets waar ik het geduld niet voor hebquote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Erg leuk en indrukwekkend.
Je moet alleen geduld hebben. Ruim een uur wachten n voordat je de straatjes in het centrum in groepen van zo'n 200 personen per keer in te mogen en dan ruim 2 uur voetje voor voetje schuifelen voordat je er weer uit bent.
Maar de moeite meer dan waard, gluhwein maakt een hoop goed...
quote:Op zondag 15 december 2013 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Terug uit Deventer waar het Dickens Festijn erg geslaagd was.
-- tof verhaal --
Viel reuze mee, in de wachtrij vooraf is er genoeg afleiding door allerlei karakters die langs komen lopen en eenmaal in de straatjes verveel je je geen moment. Zo kwamen ons o.a. een heuse kudde schapen en ezels tegemoet, werden er vaten door de straten gerold en werden we vanuit alle hoeken bestookt met Christmas Carols...quote:Op zondag 15 december 2013 20:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klinkt als iets waar ik het geduld niet voor heb
oh ok, wie weet dan ooit eens, want ik geloof meteen dat alles er heel mooi en goed uitzietquote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Viel reuze mee, in de wachtrij vooraf is er genoeg afleiding door allerlei karakters die langs komen lopen en eenmaal in de straatjes verveel je je geen moment. Zo kwamen ons o.a. een heuse kudde schapen en ezels tegemoet, werden er vaten door de straten gerold en werden we vanuit alle hoeken bestookt met Christmas Carols...
Google maar eens op afbeeldingen van 'dickens festijn'...quote:Op zondag 15 december 2013 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oh ok, wie weet dan ooit eens, want ik geloof meteen dat alles er heel mooi en goed uitziet
niemandquote:Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo, wie van beans and fatback was nou een vriend van je? Ben wel benieuwd
Da's een flinke ruk.quote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
niemandde gitarist is de broer van een jeugdvriendin van me
was het leuk?
Ik heb tot 8 uur liggen tukken
ik dacht even dat ik rukken had getypt door jouw opmerking, die fout heb ik namelijk eerder gemaaktquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik rukken had getypt door jouw opmerking, die fout heb ik namelijk eerder gemaakt![]()
5 uur getukt en nog niet bijgeslapen dus vandaag maar op tijd naar bed
ja, het was heel leukquote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
niemandde gitarist is de broer van een jeugdvriendin van me
was het leuk?
Ik heb tot 8 uur liggen tukken
niet dat ik weet.quote:
m'n zus heeft er 1 van 6 wekenquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef Wiebelkont het volgende:
We kijken de laatste dagen wat horrorfilms in de hoop dat ze eens goed schrikt maar er zijn echt weinig goeie horrors te vinden.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:05 schreef Soempie het volgende:
M. is toch wel bezig met de baby. Er staat een kerststalletje onder de boom met:
Pakt hij het Jezus poppetje uit het kribbetje: 'aaaaahw, wieve baby' En drukt het poppetje in z'n nek om vervolgens heel veel kusjes uit te delen.
Ik hoop dat hij ook zo lief gaat zijn voor z'n zusje, maar ik denk dat de lol er ook wel snel af kan zijn.
Paranormal Activity en de opvolgersquote:Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef Wiebelkont het volgende:
We kijken de laatste dagen wat horrorfilms in de hoop dat ze eens goed schrikt maar er zijn echt weinig goeie horrors te vinden.
Waar-de-loos.quote:Op zondag 15 december 2013 22:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Paranormal Activity en de opvolgers
Thanksquote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, het was heel leuken goedemorgen
Niet met de butfilms die ik tot nu toe gezien heb iigquote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef MaJo het volgende:
Kan schrikken echt een bevalling op gang brengen dan?
Ik denk eigenlijk juist niet. Dat bijvoorbeeld adrenaline het eerder zal tegenhouden. In de natuur wil je ook niet in een 'angstige' situatie, waarbij je misschien moet vluchten, bevallen.quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef MaJo het volgende:
Ik denk het ookquote:Op zondag 15 december 2013 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk juist niet. Dat bijvoorbeeld adrenaline het eerder zal tegenhouden. In de natuur wil je ook niet in een 'angstige' situatie, waarbij je misschien moet vluchten, bevallen.
Ik denk dat het veeeeeeel beter op gang komt als je loom in bed kunt liggen en massages krijgt.
Dat lijkt me ook Soempquote:Op zondag 15 december 2013 22:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk juist niet. Dat bijvoorbeeld adrenaline het eerder zal tegenhouden. In de natuur wil je ook niet in een 'angstige' situatie, waarbij je misschien moet vluchten, bevallen.
Ik denk dat het veeeeeeel beter op gang komt als je loom in bed kunt liggen en massages krijgt.
quote:
Een bevalling kan in ieder geval schrikken opwekken...quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?
9 Maanden de boel voor de gek gehouden?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Terug uit Deventer waar het Dickens Festijn erg geslaagd was.
Loop ik daar, komt er een melaats en kreupel uitziend figuur op me af en kijk ik nog eens goed. Blijkt het een mij bekende whisky importeur/handelaar, die in Deventer woont, te zijn bij wie ik af en toe help op whisky festivals. Zwaar geschminkt, hij zat onder de bulten, puisten en bloed.
Zeg ik, terwijl hij naast me staat, 'Ik zou best wel een whisky lusten...'.
Hij schrikt zich te pletter, kijkt me indringend aan, maar zegt niets. Ik heb alleen zacht 'Dag Erik.' tegen hem gezegd en ben lachend doorgelopen.
Krijg ik net via FB een berichtje dat hij zich te pletter schrok toen hij me dat hoorde zeggen en mij zag staan. Niemand schijnt 'm normaal in die rol te herkennen en mij had hij daar helemaal al niet verwacht...
quote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat?
9 Maanden de boel voor de gek gehouden?
Wie weet.quote:
ben een heel eind en dat moet ook wel, want ik heb geen vrije uurtjes meerquote:Op zondag 15 december 2013 23:14 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met de voorbereidingen voor de reis?
Pas je wel op jezelf?quote:Op maandag 16 december 2013 01:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet de was doen/koffer inpakken
Nee. Weet ook niet of we hier uit gaan komen. In elk geval wel een goed gesprek gehadquote:Wel uitgepraat?
Ah, je probeert te bevallen uit verveling? Ook een idee.quote:Op zondag 15 december 2013 23:16 schreef Soempie het volgende:
Ik kijk nu 'boer zoekt vrouw' terug, wie weet triggert dat iets.
Dat zou ook voor het eerst zijnquote:
quote:Nee. Weet ook niet of we hier uit gaan komen. In elk geval wel een goed gesprek gehad
Eens moet de eerste keer zijn toch?quote:Op maandag 16 december 2013 01:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat zou ook voor het eerst zijn
Dat is liefquote:[..]Sorry to hear that... Hier kan je wel altijd alle support vinden
En advies. En ongepaste grappen.
Ja zit ook wat in. Maar mijn DM staat open, en dat geldt volgens mij voor vrijwel iedereen hierquote:Op maandag 16 december 2013 01:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn toch?
[..]
Dat is liefMaar ik wil het niet te uitgebreid op Fok zetten. Ik vind dat niet eerlijk richting Kano
![]()
^^ Dit.quote:Op maandag 16 december 2013 01:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja zit ook wat in. Maar mijn DM staat open, en dat geldt volgens mij voor vrijwel iedereen hierGod weet waar ze mij doorheen gesleept hebben, en nog steeds slepen
quote:
Zit ik nu ook te kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 01:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ah, je probeert te bevallen uit verveling? Ook een idee.
Dat is liefquote:Op maandag 16 december 2013 01:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja zit ook wat in. Maar mijn DM staat open, en dat geldt volgens mij voor vrijwel iedereen hierGod weet waar ze mij doorheen gesleept hebben, en nog steeds slepen
Tnxquote:
nu lekker bekertje warme melk maken en naar bed jijquote:
Oe, doet me denken aan warme anijsmelk die ik vroeger altijd dronk voor het slapen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nu lekker bekertje warme melk maken en naar bed jij
GTST kijken werkt ook best ok. Ik ga de laptop maar eens uit gooien en slapen. Nog 3,5 uur tot de wekker gaatquote:Op maandag 16 december 2013 02:02 schreef wyccie het volgende:
Puala, wat ik vaak doe om in slaap te komen: Ruzzle spelen (oefenpotjes).
Oh crap.quote:Op maandag 16 december 2013 02:02 schreef Puala het volgende:
[..]
GTST kijken werkt ook best ok. Ik ga de laptop maar eens uit gooien en slapen. Nog 3,5 uur tot de wekker gaat
Lub.quote:Op maandag 16 december 2013 02:35 schreef lubje25 het volgende:
Weekend
![]()
Mijn laatste dag vrij van dit jaar
Ja, anders mis je de vlucht nog.quote:Op maandag 16 december 2013 02:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet maar eens gaan inpakken
Die West spoort echt niet. Eerst die afschuwelijke clip, nu weer zo'n uitspraak.quote:Op maandag 16 december 2013 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
http://abcnews.go.com/blo(...)-you-wreck-yourself/
Go Chief!![]()
quote:
Echt de weg kwijt die vent.quote:Op maandag 16 december 2013 02:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die West spoort echt niet. Eerst die afschuwelijke clip, nu weer zo'n uitspraak.
Nee, ik zit thuis. Te kijken naar clips van Shakira.quote:Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef lubje25 het volgende:
Wat een drukte hier![]()
Goeie reis voor straks alvast PS!
Wyccie, jij hier?
Lekker aan t werk C4?
Wat een mongool is dat zegquote:Op maandag 16 december 2013 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
http://abcnews.go.com/blo(...)-you-wreck-yourself/
Go Chief!![]()
ik g pas op dinsdagquote:Op maandag 16 december 2013 02:53 schreef lubje25 het volgende:
Wat een drukte hier![]()
Goeie reis voor straks alvast PS!
Wyccie, jij hier?
Lekker aan t werk C4?
en ik vertrek morgen al van huis. Nachtje bij een vriendin buiten de stad slapen om de stress een beetje te verzachtenquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 03:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en ik vertrek morgen al van huis. Nachtje bij een vriendin buiten de stad slapen om de stress een beetje te verzachtenIk laat mijn auto dan ook daar en zij brengt me naar het vliegveld! Heerlijk. Hopelijk dinsdagochtend nog door botanische tuinen slenteren.
Komt vast wel goed.quote:Nu even nog beter worden
Jij ook hier!?quote:
Ik ben hier heel vaak op dit tijdstipquote:Op maandag 16 december 2013 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij ook hier!?
Ik probeer wel zo te gaan slapen, hoop morgen nog wat te kunnen doen voor ik weer dienst heb.
Jou? wyccie is een weledelzeergeleerde vrouwe,quote:Op maandag 16 december 2013 03:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben hier heel vaak op dit tijdstipJou kom ik niet heel vaak tegen dan.
Oh sorry, u had ik moeten zeggenquote:Op maandag 16 december 2013 03:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jou? wyccie is een weledelzeergeleerde vrouwe,
Ugh, hou op! Ik ben heel gewoon gebleven.quote:Op maandag 16 december 2013 03:14 schreef Cobra4 het volgende:
Jou? wyccie is een weledelzeergeleerde vrouwe,
PS en Cobra meestal, verder niet heel veel anderen idd vandaar dat het opvielquote:Op maandag 16 december 2013 03:20 schreef wyccie het volgende:
Niet? Ik ben de laatste tijd wel vaak nog wakker op dit tijdstip, maar post dan niet veel meer.
Jij ziet sowieso weinig reguliere SC'ers, zo in de nacht, toch?
Gelukkig.quote:Op maandag 16 december 2013 03:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ugh, hou op! Ik ben heel gewoon gebleven.
Vind jij je werk nog steeds leuk, iets voor de rest van je leven?quote:Op maandag 16 december 2013 03:23 schreef lubje25 het volgende:
PS en Cobra meestal, verder niet heel veel anderen idd vandaar dat het opviel
Dat staat ook op de medische tijdschriften die ik krijg (en eigenlijk nooit leesquote:Op maandag 16 december 2013 03:24 schreef Cobra4 het volgende:
Gelukkig.
Ik kreeg ooit brieven met de aanhef "De hoogedelgestrenge heer". Voelde me wel ongemakkelijk.
Oh, dat was een foutje blijkbaar. Ik kreeg post, Defensie gerelateerd, en ze dachten blijkbaar dat ik een hoge officier was.quote:Op maandag 16 december 2013 03:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat staat ook op de medische tijdschriften die ik krijg (en eigenlijk nooit lees). Moest er wel om lachen, want ik kreeg ze als student al, toen nog zonder titel. Zodra ik was afgestudeerd stond de titel er al bij.
Waardoor ben jij hoogedelgestreng eigenlijk?
Nou misschien niet mijn hele leven maar de aankomende jaren zeker nogquote:Op maandag 16 december 2013 03:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind jij je werk nog steeds leuk, iets voor de rest van je leven?
Lijkt mij heel zwaar; afwijkende tijden, sowieso lange dagen/werkweken, bijna geen sociaal leven?
Dat is het fijnste werk dat je kunt hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 03:40 schreef lubje25 het volgende:
Zie het ook niet echt als werk eigenlijk
da's een kort nachtjequote:Op maandag 16 december 2013 07:17 schreef wyccie het volgende:
Niet meer kunnen doorslapen wanneer ik juist mag blijven liggen.
Hoezo? De thee is ook op?quote:Op maandag 16 december 2013 07:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Veroordeelt tot de gewone koffie automaat (waar matige koffie uit komt)
quote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef Soempie het volgende:
Ik had (licht) weeën en krampen en toen stopte het weer.![]()
Straks naar het ziekenhuis voor controle en datum inleiding.
Wiebel en HT moeten nog.quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Hoever is het met Secret Santa nu? Ik wil weten wie wie had enzo
Wie weet je nog niet dan?quote:Op maandag 16 december 2013 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Hoever is het met Secret Santa nu? Ik wil weten wie wie had enzo
Oh spannend. Jullie meisje komt nu echt al heel snelquote:Op maandag 16 december 2013 12:25 schreef Soempie het volgende:
Ego post
Ze gaan vandaag/ zo inleiden.![]()
Wiebel is M. wegbrengen naar z'n ouders. Hopelijk is hij op tijd terug.
quote:Op maandag 16 december 2013 12:25 schreef Soempie het volgende:
Ego post
quote:Op maandag 16 december 2013 12:25 schreef Soempie het volgende:
Ego post
quote:Op maandag 16 december 2013 12:32 schreef Soempie het volgende:
En ik voel me net een stuk fruit: 'ja, ze is rijp hoor.'
Dat wordt straks weer stront aan de knikker...quote:Op maandag 16 december 2013 12:25 schreef Soempie het volgende:
Ego post
quote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Soempie het volgende:
Lig nu een half uurtje aan een monitor en dan gaan ze de vliezen breken. Even de tijd om haar in te laten dalen.
'Kan het ook morgen? Ik moet nog twee ladingen was doen.'quote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef Soempie het volgende:
En tijdens het telefoongesprek met de verloskamers: 'kun je nu?'
Jaquote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Soempie het volgende:
B. toch nog voor je vertrek.
Lig nu een half uurtje aan een monitor en dan gaan ze de vliezen breken. Even de tijd om het in te laten zinken.
Primaquote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Kan het ook morgen? Ik moet nog twee ladingen was doen.'
Succes Soempie.![]()
En laten we maar de SS-ontknoping doen!
Iedereen raadt eerst wie zijn of haar eigen SS was, daarna kun je gokken naar de overige matches. Pas als je eigen lootje jou heeft geraden kun je bevestigen.
Zo?
Dankjequote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Kan het ook morgen? Ik moet nog twee ladingen was doen.'
Succes Soempie.![]()
ooooohquote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef Soempie het volgende:
Moet ik alweer janken.
Controle was geweest en toen zei ze: ik ga even informeren wanneer er plek is deze week. En tijdens het telefoongesprek met de verloskamers: 'kun je nu?'
Ik echt zo van:![]()
![]()
Zij: nou?
Ik: serieus?!
Ik ben echt zó slecht in dat soort dingen, ik weet praktisch alleen wie mij heeftquote:
Ik denk dat IARL mijn SS was...quote:Op maandag 16 december 2013 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En laten we maar de SS-ontknoping doen!
Iedereen raadt eerst wie zijn of haar eigen SS was, daarna kun je gokken naar de overige matches. Pas als je eigen lootje jou heeft geraden kun je bevestigen.
Zo?
Je hebt toch internet? http://watchtvseries.ch/quote:Op maandag 16 december 2013 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ja, nou, ik kan ook wel een horrorfilm gaan kijken... Is het enige wat er op de laptop van Wiebel staat.![]()
Of...Nijntje de film.
quote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Soempie het volgende:
B. toch nog voor je vertrek.
Lig nu een half uurtje aan een monitor en dan gaan ze de vliezen breken. Even de tijd om het in te laten zinken.
Had je de link naar de livestream van de webcam nog niet gehad?quote:
Ik wil je mijn Netflix login wel gevenquote:Op maandag 16 december 2013 13:08 schreef Soempie het volgende:
Ja, nou, ik kan ook wel een horrorfilm gaan kijken... Is het enige wat er op de laptop van Wiebel staat.![]()
Of...Nijntje de film.
Ik denk dat Puala mijn SS wasquote:Op maandag 16 december 2013 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat IARL mijn SS was...
Ik heb jouw SS goed geraden.quote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef B.ertha het volgende:
Prima
Ik heb echt géén idee dus ik wacht gewoon nog even
Er staan ook films op hequote:Op maandag 16 december 2013 13:17 schreef Soempie het volgende:
Etcie, wat lief! Maar de series de we volgen daarmee zijn we bij.
En boer zoekt vrouw heb ik dus ook al teruggekeken.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:18 schreef B.ertha het volgende:
Begin met een nieuwe serie. Of een film.
Je bent ook zwanger?quote:
Kloptquote:Op maandag 16 december 2013 13:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat Puala mijn SS was
Jij hebt gelijk
Neem een ABOquote:Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo wel bijlezen op Fok! SHO en dergelijke, daar kom ik toch nooit.
Iedereen zit al klaar voor het scherm. Het kan beginnen!.quote:
We waren dus met z'n drietjes een rondjequote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik weet al dat MM mijn SS was
Godzijdank nietquote:
Volgens mij heeft Gordon een fittie met een oud wijf. Paay? Of Brard? Dunno. Enjoyquote:Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef Soempie het volgende:
hier ookquote:Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn werktempo daalt met de minuut
Goed plan wel.quote:
Ja die vermoedde ik ook al. Geen idee echter wie de mijne is.quote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik weet al dat MM mijn SS was
'Celebrities onflatteus op de kiek' is leuk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen zit al klaar voor het scherm. Het kan beginnen!.
[ afbeelding ]
Dat gok ik ook. Ik heb hier een schema liggen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Oke ik doe een gokje. Ik denk dat B. mijn SS was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |