SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Cobra natuurlijk in de vorige al...quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:32 schreef Nico_S. het volgende:
Huh?? Wie heeft die quote onderin de OP gezet???
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra natuurlijk in de vorige al...
wyccie, PS, MM, Bart, MaJo, TM, Puala, Red, Lotusss.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra natuurlijk in de vorige al...
I'm not that sure...quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
Dat is Soempie! Vanwege die HP/Asus laptop.
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er even wat grafologie op los gelaten. Soempie.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er even wat grafologie op los gelaten. Wyccie.
Ik heb hier geboortekaartjes van een aantal mensen, dus kan handschriften vergelijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
LB, ik wou dat ik zo netjes en duidelijk kon schrijven. Helaas. En dat dichten gaat me ook slecht af.
Trusten!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens ik val omdus ik ga mn bedje opzoeken!
Toffe happening zo! Bedankt!!En veel plezier nog vanavond/vannacht!!
Sherlock!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geprobeerd het handschrift na te bootsen. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Slaap ze!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens ik val omdus ik ga mn bedje opzoeken!
Toffe happening zo! Bedankt!!En veel plezier nog vanavond/vannacht!!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geprobeerd het handschrift na te bootsen. Niet slecht, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Daarom ben ik ook benieuwd naar de mening van MMquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef wyccie het volgende:
De lekkerste voor het laatst bewaren.
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef B.ertha het volgende:
Trouwens nog in reactie op Puala:
[..]
Ik vind dat heel bijzonder om daar zó laat achter te komen. Is ze gelukkig nu?
En goed dat de breuk met je vader je goed heeft gedaan
Jaquote:[..]
Mag ik daaruit opmaken dat je blij bent met je werk?
Redelijk. We zijn nog zoekende in dingen als het huishouden enzoquote:[..]
Dat is snelGaat goed?
Dankjewelquote:[..]
Klopt, had jeSucces!
Mijn mening is dat ik andermans tasting notes nooit zo maar geloof.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef Nico_S. het volgende:
MM, hierbij de "tasting notes"achterop mijn whiskeysetje. Wat is je menig?
[ afbeelding ]
Truste.quote:
Maar MM, moet je dat nu echt nog raden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wie was dit een tijdje terug, volgens jullie?
Onze handschriften lijken wel een beetje op elkaar (mijn nette variant dan).quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef Puala het volgende:
Je was zo stellig in je berichten,
Maar ze waren inderdaad van mij, de gedichten
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef Etcetera het volgende:
Mensendie shoppen
als ik wil shoppen en boodschappen doen
als ik boodschappen moet doen.
Mensen![]()
Grappigquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onze handschriften lijken wel een beetje op elkaar (mijn nette variant dan).
quote:
Daar geloven we inmiddels helemaal niets meer vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn diner heb ik al op, maar mijn toetje komt nog.
MM, je hebt gewoon een waterhoofd. De mijne past perfect.
[..]
Haha, nee hoor. Buiten Secret Santa om doe ik heel normaal en saai.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef Santas_Helper het volgende:
Last but not least, integendeel zelfs, de beste dokter van stal,
Zonder haar geen Secret Santa, niets van dat al.
Daarom een hele diepe buiging richting de koningin van de pot,
Die dit jaar ook nog eens op 4 plekken tegelijk is gespot.
Je bent soms wat ondoorgrondelijk, maar stiekem ook wel lief,
Dank je lieve Wyccie, voor dit geweldige initiatief!
Aan jou dan ook de eer om deze 1e AKQ SC Secret Santa af te sluiten,
Allemaal fijne feestdagen alvast en voor Soempie: We verwachten snel beschuiten!
Het waren 2 geweldige dagen.quote:
Dat laatste heb je goed, want ik was het nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee! Ik dacht een man, zo ergens in de onderste helft van het land. Zat er een beetje naast.
daar zou ik niet teveel op vertrouwen, ik weet wat er verder nog op staat...quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef wyccie het volgende:
Wat ik gisteren wel op dat certificaat van het ei van Jojo zag .. een Griekse tekst. Dus wie is er onlangs naar Griekenland geweest?
Yep, groot succes lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, alles teruggelezen.
Leuke activiteit en iedereen heeft zich aardig uitgeleefd ondanks dat we begonnen met "alleen een cadeau" (dan gaan we er uiteraard vanuit dat de laatste 3 ontvangers ook een mooi cadeau/ gedicht/ surprise krijgen )
Is goed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef wyccie het volgende:
C4, de volgende keer doe jij ook mee!
Zekers.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben nog wel benieuwd wat de overige 3 gaan krijgen
Oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar MM, moet je dat nu echt nog raden?
Ik dacht, die heeft het al lang geraden.
Je was zo stellig in je berichten,
Maar ze waren inderdaad van mij, de gedichten
qua verzekering misschien slim om dit jaar nog te gaan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ook niet, had gisteren ineens last van mijn kaak en mag als ik pech heb dit jaar ook nog.
Goedemorgen
dan kun je beter even wachten en je snel bijverzekerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben niet verzekerd daarvoor
eigenlijk wel logisch jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:48 schreef B.ertha het volgende:
Veel tandartsverzekeringen sluiten de dure dingen uit in de eerste X maanden...
jij hebt er nog een half verdoofde bakkes voor nodig, anderen hebben het van naturequote:Op zaterdag 14 december 2013 11:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
eigenlijk wel logisch ja
Ik voel me weer lekker lomp met mijn half verdoofde bakkes
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hebt er nog een half verdoofde bakkes voor nodig, anderen hebben het van nature
Half verlamde saffie?quote:
Zeker wel.quote:
quote:
Lijkt me wel wat prettiger ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet zo drummen, ik hoop dat mijn verdoving dan is uitgewerkt
Graag gedaan hoor. Wist je het vanaf moment 1 zeker? Of twijfelde je wel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je die moeite hebt genomen...!
Dat is wel een tof bandjequote:
in Hoornquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een tof bandjeWaar ga je ze zien?
Ah leuk! Ben benieuwd wat je ervan vindt. De broer van een vriendin speelt erin dus ik zie regelmatig spam voorbij komen op Facebookquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in Hoorn![]()
Cadeautje dat ik aan m'n vriendin had gegeven voor d'r verjaardag
ik heb ze van de zomer op dijkpop gemist, maar ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah leuk! Ben benieuwd wat je ervan vindt. De broer van een vriendin speelt erin dus ik zie regelmatig spam voorbij komen op Facebook
keurig geregeld idd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Complimenten voor de dame in de Bart Smit,
We wisten allebei dat de prijs op het artikel niet klopte (duidelijk anders dan die spijkerbroek een paar weken terug) maar dat de prijs op de doos 50 euro lager was dan de prijs die de kassa aangaf (ik wist ook dat zelfs bij de goedkoopste webshop dit 20 euro meer kostte). Zonder blikken of blozen gaf ze me de prijs die op de doos stond. Het enige wat ze tegen een collega zei is dat ze de prijs van de overige artikelen zo moesten checken/ aanpassen.
Netjes![]()
Klacht: het is weer eens duidelijk dat de marges op speelgoed veel te hoog zijn
Netjes geregeld inderdaadquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Complimenten voor de dame in de Bart Smit,
We wisten allebei dat de prijs op het artikel niet klopte (duidelijk anders dan die spijkerbroek een paar weken terug) maar dat de prijs op de doos 50 euro lager was dan de prijs die de kassa aangaf (ik wist ook dat zelfs bij de goedkoopste webshop dit 20 euro meer kostte). Zonder blikken of blozen gaf ze me de prijs die op de doos stond. Het enige wat ze tegen een collega zei is dat ze de prijs van de overige artikelen zo moesten checken/ aanpassen.
Netjes![]()
Klacht: het is weer eens duidelijk dat de marges op speelgoed veel te hoog zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Veel verzekeraars ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt mij ook, zal wel hetzelfde werken als het afsluiten van een rechtsbijstandsverzekering
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een neefje....42009?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat hier op de kast
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
[ afbeelding ]
Ik heb een neefje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
hier straks ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
42009?
Die staat hier op de kast
quote:
Ik ben om 10:00 opgestaan en dat is laat voor mijn doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:56 schreef wyccie het volgende:
Lego vond ik ook altijd leuker dan Barbies.
Hoe kan jij nu al terug zijn van de Bart Smit terwijl je er ook zo laat pas in lag?
Ik heb 3 uur gesnoozed en ga nu pas douchen.
[ afbeelding ]
Ik heb een neefje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee hoor, het is alleen vandaag de uitgerekende datum.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dat je plan of staat het echt op de planning?
Ik was voor 99% zeker, maar dat is voor mij niet altijd genoeg...quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Wist je het vanaf moment 1 zeker? Of twijfelde je wel?
Oh...quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor, het is alleen vandaag de uitgerekende datum.En het was wel mooi geweest als het vandaag was begonnen (ivm oppas M.).
Maar niks aan de hand dus.
Nee hoor.quote:
Beetje drinken in de stad. En voor die tijd nog even boodschappen doen en wat te eten regelenquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog grootse plannen vanavond (ik helemaal niets)?
nee?quote:
Ik vind 'm awesomequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb onlangs deze in elkaar gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloedserieus...
Is dat niet zo'n gevalltje 'je brengt te veel tijd met kinderen door'?quote:
wellicht, maar ik denk eigenlijk dat ik het heb opgepikt van z.'s moeder, die recentelijk besloot lang bij haar zoon te verblijven zonder naar huis te gaan, en in ziekenhuizen zwerft vanalles rond. Zij zit nu ook al een poosje ziek thuisquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n gevalltje 'je brengt te veel tijd met kinderen door'?
Misschien wordt je hier beter van
Gebruik je ook een paar keer per dag een gewone vetzalf?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb, al vrij lang, eczeem aan mijn handen.
Heel groot relaxen, film kijken op de bankquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog grootse plannen vanavond (ik helemaal niets)?
[ afbeelding ]
Ik heb een neefje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oh, da's minder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wellicht, maar ik denk eigenlijk dat ik het heb opgepikt van z.'s moeder, die recentelijk besloot lang bij haar zoon te verblijven zonder naar huis te gaan, en in ziekenhuizen zwerft vanalles rond. Zij zit nu ook al een poosje ziek thuis
Ik blijf smeren om m'n handen vettig te houdenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gebruik je ook een paar keer per dag een gewone vetzalf?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik blijf smeren om m'n handen vettig te houden
Tja, je bent geen 18 meer hè.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Al weer thuis van verjaardagsfeestje.![]()
Ik voel me alsof ik 3 weken geen bed heb gezien, bekaf.
Morgen naar de Dickens feesten in Deventer, dus toch maar even rustig aan doen vanqvond...
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben nooit ziek, ben nooit moe, klaag zelden.
Mag ik ook eens mekkeren hier?
Vanavond nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan doen is wat anders dan na het journaal naar bed...
Hier niks binnengekomen voor tinuquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef wyccie het volgende:
Tinu! Tim! Wiebel!
Hebben jullie je cadeauhoo?
Dat gaat helaas niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien kan haar Secret Santa even zijn of haar track and trace code checken waar het pakje is
Nee hier nog niets helaas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef wyccie het volgende:
Tinu! Tim! Wiebel!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef wyccie het volgende:
Tinu! Tim! Wiebel!
Cluedo-style AKQSCSSquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef wyccie het volgende:
Mogen we dan nog niet de SS verklappen?
Ik heb nog 5 openstaande SS'en.
Over Masterchefgesproken...quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht nog dat ík avontuurlijk was. Van de week niet helemaal gaar varkensvlees gegeten en net medium rare biefstuk die iets te rare was (mijn zelfgebakken biefstukken vertrouw ik nooit). En natuurlijk mijn schimmelkaasroomboter.
Die spanning rondom de SS afgelopen week is ook killing...quote:Soempie en andere voormalig zwangeren, hoe doen jullie dat toch met die hormonen?
Ik kijk Masterchef en iemand krijgt daar de volle laag, en ik moet huilen. Ik lees het Bloeddonorblad over een jochie met leukemie en ik moet weer huilen. En ik slik nog wel zolang mogelijk de pil door om mijn hormoonspiegel gelijk te houden. Laten we voor de mensheid hopen dat ik nooit zwanger word, want dan komt Nederland onder water te staan.
statistisch gezien is er inderdaad een kans dat je morgen dood gaat, al lijkt me die niet al te hoog.quote:
wel voor die tijd de ss nog even bekendmaken hèquote:
en ik hoef jou niet uit te leggen dat je van de meeste schimmels niet dood gaat (ik ben veel banger voor die vervelende onzichtbare bacteriën), toch?quote:
Shit, de bacteriën beginnen te werken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:44 schreef wyccie het volgende:
Hopelijk krijgen Tim en Tinuviel morgen hun cadeautje pakken.
Hier ligt de SS koningin van de AKQ SCquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de antwoorden staan op je steen?
Virussen zijn de overtreffende trapquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef wyccie het volgende:
Schimmels zijn wel vervelend, maar bacteriën zijn inderdaad gevaarlijker.
Klopt. Dat doe je al vanaf de eerste splitsing van de bevruchte eicel.quote:
Dat komt hard aan. Zo had ik er nog nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Lotusss het volgende:
Klopt. Dat doe je al vanaf de eerste splitsing van de bevruchte eicel.
Ik ben 29.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat Lotusss ook ouder is (bij voorbaat excuus aan Lotusss als ik er naast zit)
doe dat maar (ik dacht dat je al boven de 30 zatquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben 29.
Ik zal het maar als een compliment zien....
U riep?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef wyccie het volgende:
Wat een ouwe lullen.![]()
Ik hoor zelf ook tot de oudsten hier.
Moet ik wel opschieten, voordat ik zelf in mijn graf lig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ik voorzie eigenlijk wel een mooie bijbaan voor MM als grafsteentekstschrijver.
Gut, ik had je niet meer dan 27,9 gegeven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je radar werkt goed.![]()
Red, ik ben 31.
volledig mee eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Niet om me jonger voor te doen dan ik ben, maar leeftijd zegt me niets.
Ik heb twintigers als vrienden, maar ook mensen die in de 70 zijn.
Ik zit nu ergens op de helft of ben er al overheen, het interesseert me geen hol.
Ik geniet van het leven, kan bijna alles doen wat ik wil, ik vind dat allemaal belangrijker dan leeftijd. Als ik er morgen niet meer zou zijn, dan heb ik gedaan wat ik wilde doen.
Leef zoals je wilt en kunt, ongeacht je leeftijd...
Hé, SS in tha house...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Wiebelsint het volgende:
Mon dieu! Het cadeau is er nog steeds niet?
Het ligt niet aan mij, maar aan die trage postpiet!
Ben je al nieuwsgierig naar je cadeau?
Of hoeft het van jou niet meer zo?
Geef de hoop niet op, het is onderweg!
Misschien heeft postpiet gewoon wat pech.
Je vraagt je vast af, wat zou er toch in dat pakketje zitten?
Een gewei, een toupet, een zonnestraal, of misschien kersenpitten?
Of hoopte jij op een nieuwe racewagen of een driftcursus?
Helaas, zoiets vinden met dit budget, dat is een te grote klus.
Nu lig je al sinds donderdag onder de boom te wachten.
Ga vannacht maar eens je bedje in, dit zijn te lange nachten.
Ik wil niet dat je morgen de hele dag chagrijnig bent,
of is dat hoe Soempie je altijd kent?
Morgen is een vrije dag voor de post, dus nog iets meer geduld.
Dit is het einde van mijn rijm, ik heb weer te veel geluld.
Juist.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nu ergens op de helft of ben er al overheen, het interesseert me geen hol.
Ik geniet van het leven, kan bijna alles doen wat ik wil, ik vind dat allemaal belangrijker dan leeftijd. Als ik er morgen niet meer zou zijn, dan heb ik gedaan wat ik wilde doen.
Eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Maak je nou zomaar mijn leeftijd op internet bekend zonder vooraf even toestemming te vragen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef iamredleader het volgende:
Iarl 33
Tinu 34
wyccie, ik ben benieuwd hoe oud je dan bent?
Stond al in je FoBo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Tinuviel het volgende:
Maak je nou zomaar mijn leeftijd op internet bekend zonder vooraf even toestemming te vragen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Wiebelsint het volgende:
Mon dieu! Het cadeau is er nog steeds niet?
Het ligt niet aan mij, maar aan die trage postpiet!
Ben je al nieuwsgierig naar je cadeau?
Of hoeft het van jou niet meer zo?
Geef de hoop niet op, het is onderweg!
Misschien heeft postpiet gewoon wat pech.
Je vraagt je vast af, wat zou er toch in dat pakketje zitten?
Een gewei, een toupet, een zonnestraal, of misschien kersenpitten?
Of hoopte jij op een nieuwe racewagen of een driftcursus?
Helaas, zoiets vinden met dit budget, dat is een te grote klus.
Nu lig je al sinds donderdag onder de boom te wachten.
Ga vannacht maar eens je bedje in, dit zijn te lange nachten.
Ik wil niet dat je morgen de hele dag chagrijnig bent,
of is dat hoe Soempie je altijd kent?
Morgen is een vrije dag voor de post, dus nog iets meer geduld.
Dit is het einde van mijn rijm, ik heb weer te veel geluld.
En in je profielquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Maak je nou zomaar mijn leeftijd op internet bekend zonder vooraf even toestemming te vragen?
Nee, ik lig er nu wel maar ga na de film naar bovenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
principe kwestie lijkt me. Er slaapt iemand op de bank vanavond?
Jullie zijn toch getrouwd in gemeenschap van goederen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie zijn toch getrouwd in gemeenschap van goederen?
Die snap ik even niet....?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef wyccie het volgende:
Maar je zou het toch ook niet raar vinden als ik zou vertellen dat jij LTS zwakstroom hebt gestudeerd?
dan zou je op de bank slapen vannachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef wyccie het volgende:
Maar je zou het toch ook niet raar vinden als ik zou vertellen dat jij LTS zwakstroom hebt gestudeerd?
Ik had Jojo moeten quoten.quote:
Daar lig ik al. En als ik stiekem toch naar bed ga, heb jij dat toch niet door.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zou je op de bank slapen vannacht
Mystyccie...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar lig ik al. En als ik stiekem toch naar bed ga, heb jij dat toch niet door.
Okeequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had Jojo moeten quoten.
Zit op de tablet, dan doe ik dat veel minder. Ook de smileys blijven dan achter.
Nee... Studieschuld, overweging ooit een eigen bedrijf te starten plus een stukje familiegeschiedenis wat ik liever niet hier post. Gelukkig niet over mijzelfquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je vertrouwde het toch niet helemaal...
Iedereen z'n redenen, daar oordeel ik ook niet over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee... Studieschuld, overweging ooit een eigen bedrijf te starten plus een stukje familiegeschiedenis wat ik liever niet hier post. Gelukkig niet over mijzelf
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Nu richting bed, over 7 uur gaat de wekker weer en gaan we richting Deventer.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga ook zo tukken, mooi geweest
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Nu richting bed, over 7 uur gaat de wekker weer en gaan we richting Deventer.
Slaap ze.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:57 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga ook zo tukken, mooi geweest
'82?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je radar werkt goed.![]()
Red, ik ben 31.
Is dat elke dag zo als je dienst hebt?quote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
Met diensten: ergens rond drie uur 's nachts.
Nouja, ik zou het vooral lullig vinden als ik niet onder de douche ben geweest voor ze in me gaat poeren.quote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lullig als je halverwege in slaap valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Truste.quote:Op zondag 15 december 2013 00:38 schreef Soempie het volgende:
Tjee, wyc, ik zou na een paar dagen gesloopt zijn.Ik vind de uren 's avonds, zoals nu, wel altijd erg fijn om dingen in te doen. Alleen trek ik het niet.
Welterusten mensen.
Volgend weekend wel Guinness in Leeuwarden.quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
haalt iemand wel eens eieren in de buurt van Harlingen? Niet doen.
Vertel.quote:Op zondag 15 december 2013 01:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat moet kunnen, zou geen uitsmijter bestellen
Russisch ei roulettequote:Op zondag 15 december 2013 01:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was net wat in het nieuws dat eieren rond Harlingen hoge concentraties dioxine zouden bevatten.
Dat is fierljeppen en hopen dat je op een goed ei gaat landen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |