quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 15-12-2013 00:10:27 ]
Maar doet helemaal niks met zijn kansen.quote:
Jij hebt Wright gemistquote:Op zondag 15 december 2013 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Nicholson de beste die ik tot nu toe heb gezien
Dat kloptquote:
Dit dus.quote:Op zondag 15 december 2013 00:13 schreef Max23 het volgende:
Hoop dat Koert er nog vaak gaat zijn dit toernooi. Studio gesprekken worden een stuk vermakelijker
Die ga ik niet meer kijken joh er is ook nog school en Caven wint toch.quote:Op zondag 15 december 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
leuke potjes morgen.
chisnall - henderson, caven - klaasen
Niks gemistquote:Op zondag 15 december 2013 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh nu met NL-commentaar, even horen hoe dat ging
Alleen de broek hequote:
Ik kan hem ECHT niet uitstaan.quote:Op zondag 15 december 2013 09:54 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Alleen de broek he, toch een baas en hoop dat ie verder komt dan de derde ronde.
Bij Sky hadden ze het er wel over dat mocht hij tegen Phil een goede wedstrijd spelen en verliezen hij alsnog een goede kans maakt op de PL.
En die gasten van Sky hebben het over het algemeen wel bij het rechte eind .
Dan kun je vast 90% van de darters niet uitstaanquote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan Lewis niet uitstaan, hij ziet er zo vies onverzorgd uit, bah.
Dat heb ik ook bij Lewis.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan Lewis niet uitstaan, hij ziet er zo vies onverzorgd uit, bah.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Wright.Dan nog liever Pipe in de PL.
Pipe is erg saai en is erg traag ,daar zitten ze niet op te wachten bij de PDC, of hij komt in de halve finale dan kunnen ze er niet om heen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat ze allemaal op de brommer zijn en hun helm onder hun shirt dragen maakt ze nog niet zo vies en onverzorgd als Lewis.quote:Op zondag 15 december 2013 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan kun je vast 90% van de darters niet uitstaan
Dat is tenminste een kleurrijk figuur die goed kan darten. Pipe kan ook goed darten, maar hij heeft de uitstraling van een boomwurm en hij speelt ontzettend traag.quote:Op zondag 15 december 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
His slow throwing style is partly attributed to a serious car accident he suffered in 1993, where his right arm was paralysed for three months.quote:Op zondag 15 december 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is tenminste een kleurrijk figuur die goed kan darten. Pipe kan ook goed darten, maar hij heeft de uitstraling van een boomwurm en hij speelt ontzettend traag.
22:00 ongeveer.quote:Op zondag 15 december 2013 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat wordt Barney uitgezonden?
Is net een sinus, de ene keer goed, de andere keer bagger.,quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Chisnall? Die presteert anders geen moer de laatste tijd.
Chisnall staat op meer dan 50.000 van plek 8 op de OoM, en heeft een goede kans om minimaal de derde ronde te halen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Chisnall? Die presteert anders geen moer de laatste tijd.
Van mij mag ook rvb er meteen uit de 1e ronde, dan kunnen we een betere kandidaat in de plaats zoeken.
Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover mensen die hoger geplaatst staan dan hij. Ik snap zijn populariteit niet, hij heeft het zo goed vergald toen hij die Lakeside-finale verloor van Klaassen. Toen liet hij zijn ware aard zien.quote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Chisnall staat op meer dan 50.000 van plek 8 op de OoM, en heeft een goede kans om minimaal de derde ronde te halen.
RvB komt er echt wel bij, kan Sky weer de mooie 'orange clash' opvoeren
Pipe in de premier league, die hoort er gewoon thuis. Tevens goed voor de omzet. Ik gun het hem, en totaal wat anders dan de rest van het veld. Liever Pipe dan Wright.quote:Op zondag 15 december 2013 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
His slow throwing style is partly attributed to a serious car accident he suffered in 1993, where his right arm was paralysed for three months.
2011 en 2013 verslagen door Walsh, 2012 verslagen door T. Jenkins maar dat gaat dit jaar dus niet gebeuren.
Niemand snapt dat.quote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover mensen die hoger geplaatst staan dan hij. Ik snap zijn populariteit niet, hij heeft het zo goed vergald toen hij die Lakeside-finale verloor van Klaassen. Toen liet hij zijn ware aard zien.
Wat RvB deed bij de Lakeside is toch niet relevant voor de PDC?quote:Op zondag 15 december 2013 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover mensen die hoger geplaatst staan dan hij. Ik snap zijn populariteit niet, hij heeft het zo goed vergald toen hij die Lakeside-finale verloor van Klaassen. Toen liet hij zijn ware aard zien.
Nooit gedacht dat jij van mening zou veranderen ,ruim een jaartje terug lachte je mij nog uit toen ik zei dat ie binnen een paar jaar in de PL zou staanquote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Whitlock
Lewis
Wade
Thornton
Hamilton
Van Barneveld (helaas)
Wright
en de laatste is voor jullie
Dat klassiekergelul over Barney v Taylor moet echt stoppenquote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat RvB deed bij de Lakeside is toch niet relevant voor de PDC?
Kwam binnen bij de PDC, en gooide meteen een 9 darter in de premier League, en verslaat Taylor in 1 van de meest epische finales ooit op het WK. Tuurlijk zijn wij zeikende Nederlanders altijd negatief over onze sporters. Maar van Barneveld heeft er ookvoor gezorgd dat we nu een van Gerwen hebben.
Tevens is Barney - Taylor 1 van de weinige echte klassiekers.
De laatste plek zou ik reserveren voor Gary Anderson en Hamilton zou best eens flink kunnen zakken bij een vroege uitschakeling (ik dacht dat ie een finaleplek moest verdedigen van twee jaar terug). Hamilton zou ik vervangen door Mervyn King. Voor de rest lijkt dit me wel een lijstje waar ik me in kan vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Whitlock
Lewis
Wade
Thornton
Hamilton
Van Barneveld (helaas)
Wright
en de laatste is voor jullie
Dan niet.quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klassiekergelul over Barney v Taylor moet echt stoppen
Is de eerste Schot op de rankingquote:Op zondag 15 december 2013 15:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan niet.
Negatieve zeikneus Thornton wordt in ieders lijstje genoemd. Die zie ik dus echt niet graag.
Tevens haalde Barney gewoon halve finale PL vorige editie. Dus ook een minder goed seizoen voor van Barneveld, zegt niet zo heel veel over de prestaties van Nederlands beste darter ooit.
Ja, maar 1 brok negativisme op het podium. Wil je zo nodig een Schot op je podium, dan nog liever Anderson. Die straalt nog wat uit, en kan het publiek wat moois laten zien.quote:
En de epische opkomst met 500 Miles in Aberdeen danquote:Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar 1 brok negativisme op het podium. Wil je zo nodig een Schot op je podium, dan nog liever Anderson. Die straalt nog wat uit, en kan het publiek wat moois laten zien.
Hoe groot mijn hekel aan Wright ook is, liever Wright dan Thornton.
Huybrechts en pipe zijn zo kleurloos en slaapverwekkend.quote:Op zondag 15 december 2013 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
Thornton
Hamilton
Van Barneveld
Mogen van mij zo worden ingeruild
Nicholson
Huybrechts
Wright
En dan Pipe erbij misschien.
Alleen dit gaat niet gebeuren.
Inderdaad, anno 2013 mag Barney nog niet eens de veters strikken van Taylor.quote:Op zondag 15 december 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klassiekergelul over Barney v Taylor moet echt stoppen
Ik kan die gast tijdens interviews niet eens verstaanquote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef Monolith het volgende:
Hamilton is echt zo'n oerdegelijke speler die ik niet in de PL hoef te zien.
Dolan staat volgens mij 13e, maar ik val in slaap als hij speelt.quote:Op zondag 15 december 2013 15:59 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Blijf het ook jammer vinden dat er geen Ier of Noord-Ier een beetje hoog staat
Hij heeft een aardige walk-on song, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op zondag 15 december 2013 16:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dolan staat volgens mij 13e, maar ik val in slaap als hij speelt.
Die Ierse bullshit? Meeste Engelse lui hebben walgelijke opkomstmuziek. Beetje feest in de tent, niet van die waardeloze hardrock shit, dat bewaar je maar voor thuis.quote:Op zondag 15 december 2013 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft een aardige walk-on song, maar daar houdt het ook wel mee op.
Shipping up to Boston van de dropkick Murphys had ie geloof ik.quote:Op zondag 15 december 2013 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Ierse bullshit? Meeste Engelse lui hebben walgelijke opkomstmuziek. Beetje feest in de tent, niet van die waardeloze hardrock shit, dat bewaar je maar voor thuis.
Is het speelschema al bekend danquote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Trouwens wel jammer dat de Premier League geen speelronde in Nederland heeft.
Commerciëel totaal niet interessant. Kost een hoop, levert niks op.quote:Op zondag 15 december 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Trouwens wel jammer dat de Premier League geen speelronde in Nederland heeft.
Duitsland zou wel een leuke markt opleveren voor de PL, maar jammer dat Duitsland op dit moment geen topdarters heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Commerciëel totaal niet interessant. Kost een hoop, levert niks op.
Düsseldorf zou kunnen, dichtbij genoegquote:Op zondag 15 december 2013 16:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Duitsland zou wel een leuke markt opleveren voor de PL, maar jammer dat Duitsland op dit moment geen topdarters heeft.
Ook niet als je in het weekend twee Players Championships/Euro Tour erbij doet? Ze zijn in februari in Nederland.quote:Op zondag 15 december 2013 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Commerciëel totaal niet interessant. Kost een hoop, levert niks op.
Volgens mij krijgen ze nooit een grote zaal vol. Paar duizend man heb je wel nodig.quote:Op zondag 15 december 2013 16:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als je in het weekend twee Players Championships/Euro Tour erbij doet? Ze zijn in februari in Nederland.
Idd, ik zou er in ieder geval heen gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 16:28 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Düsseldorf zou kunnen, dichtbij genoeg
Het zingen en juichen? Of het irritante fluiten?quote:Op zondag 15 december 2013 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat zij doen vind ik trouwens ook niks aan, dat gedoe altijd.
Als v barneveld middenmoot is vraag ik me af wat de spelers vanaf plek 11 op de OOM dan zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 15:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, anno 2013 mag Barney nog niet eens de veters strikken van Taylor.
Heb alle bewondering voor de carrière van Barney, maar hij is tegenwoordig nog slechts de middenmoot.
Barney staat gewoon vierde qua prijzengeld over dit jaar.quote:Op zondag 15 december 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als v barneveld middenmoot is vraag ik me af wat de spelers vanaf plek 11 op de OOM dan zijn.
Ja precies, maar dat is niet hip om te noemen in dit topic. Barney is een lul en kan niet darten. Punt.quote:Op zondag 15 december 2013 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Barney staat gewoon vierde qua prijzengeld over dit jaar.
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zondag 15-12-2013 om 17:18:42Vanavond speelt @Raybar180 voor de 22e keer op een WK. Slechts 7, allemaal Engelse spelers, hebben er net zo veel of meer #rtl7darts reageer retweet
Vergeet niet dik, en dat ie niet tegen zijn verlies kan.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat is niet hip om te noemen in dit topic. Barney is een lul en kan niet darten. Punt.
Vijfde maar de rest klopt, wat een kwal.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat is niet hip om te noemen in dit topic. Barney is een lul en kan niet darten. Punt.
Dat is wel het andere uiterste, volgens mij valt die afkeer van Barney wel mee hier hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier zitten inderdaad zijn fans, hoe onbegrijpelijk dan ookquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste, volgens mij valt die afkeer van Barney wel mee hier hoor.
Tis en blijft Nederlands beste darter ooit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hier zitten inderdaad zijn fans, hoe onbegrijpelijk dan ook
Dat is MVGquote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis en blijft Nederlands beste darter ooit.
Tijd zal het lerenquote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis en blijft Nederlands beste darter ooit.
Wellicht minder gewonnen tot nu toe, maar MvG heeft een hoger niveau dan Barney ooit bereikt heeftquote:
Mwoah, tijdens zijn wedstrijden zie je toch veel posts waarin men hoopt dat hij verliest.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste, volgens mij valt die afkeer van Barney wel mee hier hoor.
We zullen het straks zien, ik kan me niet voorstellen dat de meerderheid hoopt dat Barney verliest.quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, tijdens zijn wedstrijden zie je toch veel posts waarin men hoopt dat hij verliest.
MvG is op dit moment de betere (momentopname), maar van Barneveld staat al heel veel jaar aan de top.quote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wellicht minder gewonnen tot nu toe, maar MvG heeft een hoger niveau dan Barney ooit bereikt heeft
Barneveld werd in een veel makkelijkere tijd kampioen. Heeft bij de PDC niet heel veel gepresteerd en is nu al heel wat jaren middenmoot.quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
MvG is op dit moment de betere (momentopname), maar van Barneveld staat al heel veel jaar aan de top.
Tevens pas als van Gerwen meervoudig wereldkampioen is, mag je hem met van Barneveld vergelijken.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van van Barneveld, maar heb wel respect voor wat hij heeft bereikt en gewonnen.
Middenmoot? Komop joh...quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Barneveld werd in een veel makkelijkere tijd kampioen. Heeft bij de PDC niet heel veel gepresteerd en is nu al heel wat jaren middenmoot.
Het zal wellicht geen meerderheid zijn, maar het is toch vrij ongebruikelijk dat zoveel mensen een landgenoot graag zien verliezen. Dat zie je bij zwemmen, schaatsen, enz totaal niet.quote:Op zondag 15 december 2013 17:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
We zullen het straks zien, ik kan me niet voorstellen dat de meerderheid hoopt dat Barney verliest.
van Barneveld heeft dat ook wel enigzins aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zal wellicht geen meerderheid zijn, maar het is toch vrij ongebruikelijk dat zoveel mensen een landgenoot graag zien verliezen. Dat zie je bij zwemmen, schaatsen, enz totaal niet.
Bij voetbal wel, maar daar is natuurlijk ook sprake van een binnenlandse competitie met bijbehorende rivaliteit.
Ja hij heeft dat wel grotendeels aan zichzelf te danken, maar de vraag was of er hier sprake was van afkeer van v. Barneveld en dat is er wel degelijk bovengemiddeld, ook al is dat best te begrijpen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Barneveld heeft dat ook wel enigzins aan zichzelf te danken.
Vaak smoesjes bij een nederlaag (deur die open stond), of gewoon niet op komen dagen bij het interview.
Nu dat gepruts met zijn materiaal keer op keer.
Gooi gewoon je darts, lach een keer, en gedraag je volwassen.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef hafcfan het volgende:
Wat een topdag. Laat maar komen het dartenHafc al gewonnen
Niet meer dan hier hoorquote:Op zondag 15 december 2013 18:20 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Hoe verklaar je dan dat Van Barneveld in Engeland wel zoveel lof en respect oogst...
Barney is niet zo sympathiek, maar om hem gelijk een lul te noemen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral het zingen binnen het publiek "boring boring tables" en dat soort bullshit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zingen en juichen? Of het irritante fluiten?
Ja zulk soort zingen is wel irritant. Maar het leuke en vrolijke zingen wat je meestal hoort vind ik toch wel leuk hoor, beter dan een wat stil publiek.quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral het zingen binnen het publiek "boring boring tables" en dat soort bullshit.
Hij heeft heel veel gedaan voor het NL darts, maar zijn houding heeft het zo vergald. Vooral vlak voor zijn overstap en de laatste 2-3 jaar zijn het ergste. Het is gewoon jammer.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is ook jammer: het is te vaak te voorspelbaar geworden. Ik zit bijvoorbeeld niet op een finale Taylor - Lewis te wachten (als dat al kan), want daar vind ik geen klap aan.quote:Op zondag 15 december 2013 18:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb nu wel eens zin in een verrasing. Alleen Jenkins was een verrassing, maar die was niet leuk
Er is een verschil tussen en beetje (zoals Taylor dat doet) en gewoon irritant doen (zoals Hankey laatste toernooi deed)quote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een beetje persoonlijke intimidatie hoort erbij hoor
+1.quote:
Ja. Gaat echt veel te ver.quote:Op zondag 15 december 2013 18:32 schreef polderturk het volgende:
Barney is niet zo sympathiek, maar om hem gelijk een lul te noemen?
Jeb het verschil is te groot geworden. Je weet nu al dat Lewis, Mvg en Taylor de halve finale halen. Vroeger was dat niet zo. Nu zijn er al geen echte verrassende kwartfinalisten laat staan finalisten.quote:Op zondag 15 december 2013 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is ook jammer: het is te vaak te voorspelbaar geworden. Ik zit bijvoorbeeld niet op een finale Taylor - Lewis te wachten (als dat al kan), want daar vind ik geen klap aan.
Ben je ook voor hafc?quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
+1.
[..]
Ja. Gaat echt veel te ver.
Kijk, het is natuurlijk niet de meest snuggere en handige vent op aarde, maar denk je eens in, je bent een eenvoudige postbode, en ineens komen de eurootjes je in tonnen aanvliegen omdat je best wel heel erg leuk pijltjes in een dartboard kan gooien. Kan me best zo voorstellen dat je dan soms eventjes keihard de weg kwijtraakt, vooral als je dus kennelijk ook een best wel gevoelig typetje bent.
In ieder geval: dat gemekker op Van Barneveld is wat mij betreft ongepast.
Je vergeet van Gerwenquote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Het WK wordt ook eigenlijk pas leuk als Taylor en Lewis er uit zijn, dan krijg je ook opeens "the tournament is open!" en dat soort geblaat.
*ik ben blond* - wie?quote:
Haha. Het lijkt wel tennis!quote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Het WK wordt ook eigenlijk pas leuk als Taylor en Lewis er uit zijn, dan krijg je ook opeens "the tournament is open!" en dat soort geblaat.
Tennis heb ik nooit gekeken, dus geen ideequote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
*ik ben blond* - wie?
[..]
Haha. Het lijkt wel tennis!
Heraclesquote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
*ik ben blond* - wie?
[..]
Haha. Het lijkt wel tennis!
Hoe langer iedereen dat blijft zeggen hoe langer hij doorgaat, want hij vindt dat alleen maar prachtigquote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Taylor nu gewoon eens een keertje stopt, dan krijg je al een spannender toernooi!
Vooral Taylor dan kan iedereen aan die kant de finale halen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dat zal Taylor wat kunnen schelen inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Taylor nu gewoon eens een keertje stopt, dan krijg je al een spannender toernooi!
In tennis heb je precies hetzelfde geblaat, als een van de favorieten er voortijdig uitflikkert. Helaas gebeurt dat te weinig, vind ik.quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tennis heb ik nooit gekeken, dus geen idee
In snooker variëert het nogal wie er wint.
Ah. Nee, ik kijk geen voetbal. Alleen Messi, daar zet ik de TV nog weleens voor aan.quote:
Ik ben ook een Whitlock-fan, al sinds hij op tv komtquote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
In tennis heb je precies hetzelfde geblaat, als een van de favorieten er voortijdig uitflikkert. Helaas gebeurt dat te weinig, vind ik.
Ik ben een Whitlock-fan, mag dat hier?![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ook een Whitlock-fan, al sinds hij op tv komt
Yep. Maar het blijft een charmante kerel. Vind ik.quote:Alleen dit jaar is echt een slecht jaar voor hem geweest qua resultaat, zonde.
Ik vind Withlock saai. Heb niks met hemquote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ook een Whitlock-fan, al sinds hij op tv komt
Alleen dit jaar is echt een slecht jaar voor hem geweest qua resultaat, zonde.
Dat heb ik met die hele Thornton, Newton, Hamilton, White en Painter kliek. Verschrikkelijk nietszeggende spelers vind ik dat. Zulke mensen moet je ook niet in de PL willen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Withlock saai. Heb niks met hem
Van mij wel, vind het ook altijd wel een sympathieke kerel.quote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik ben een Whitlock-fan, mag dat hier?![]()
![]()
Op Thornton na ben ik het met je eensquote:Op zondag 15 december 2013 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik met die hele Thornton, Newton, Hamilton, White en Painter kliek. Verschrikkelijk nietszeggende spelers vind ik dat. Zulke mensen moet je ook niet in de PL willen.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mij wel, vind het ook altijd wel een sympathieke kerel.
Die is nog de minst erge, maar wel weer zo'n zichzelf in de put-prater. Painter ook trouwens en ook van Karnemelk is daar erg goed in.quote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op Thornton na ben ik het met je eens
Tony David was ook al zo'n sympathieke Australiërquote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]- ik vind dat oer-Australische slang van hem echt geweldig.
Die mag ik ook wel, het lijkt me wel een aardige vent.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Yep. Maar het blijft een charmante kerel. Vind ik.
Die haalde afgelopen PL in het begin echt een zeer hoog niveau, maar zakte daarna helaas wat weg.quote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op Thornton na ben ik het met je eens
Laat Klaassen maar weer eens iets winnen in plaats van "in het land der blinden is éénoog koning"quote:Op zondag 15 december 2013 18:55 schreef hafcfan het volgende:
Vnv winnen alle geplaatste spelers trouwens en ik verwacht ook vrij simpel.
Van mij mag Pipo Wright er zo snel mogelijk uit.quote:Op zondag 15 december 2013 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik met die hele Thornton, Newton, Hamilton, White en Painter kliek. Verschrikkelijk nietszeggende spelers vind ik dat. Zulke mensen moet je ook niet in de PL willen.
Ik vind Lewis geen dominerend speler zoals Taylorquote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Wright maakt er tenminste een feestje van, lachenquote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mag Pipo Wright er zo snel mogelijk uit.
Mighty Mouse is dit met mij eens.
Chisnall is slecht de laatste maanden. Klaasen acht ik kansloos. Caven in vorm en Klaasen is het toch net niet.quote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat Klaassen maar weer eens iets winnen in plaats van "in het land der blinden is éénoog koning"
En Chisnall is ook net hoe zijn broodje-worst-oren staan of hij briljant of complete stront gooit
Ik weet het zo net nog niet.
Lewis heeft de gave om met heel veel mazzel tot in de finale van het WK te komen en dan te winnen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind Lewis geen dominerend speler zoals TaylorBij Lewis denk je eigenlijk bij niemand dat die op voorbaat kansloos is, terwijl je bij Taylor maar een enkele op voorhand een kans geeft om uberhaupt bij te blijven en wellicht met veel geluk te winnen.
Lewis geeft pas gas als het moet en soms gaat het fout, omdat die te laat gas geeft, maar op het WK komt die er altijd wel mee weg.quote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lewis heeft de gave om met heel veel mazzel tot in de finale van het WK te komen en dan te winnen.
Het is toch ook echt wel een fatsoenlijke topper, toch? Staat soms verschrikkelijk te harry-en, maar als de geest krijgt...quote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lewis heeft de gave om met heel veel mazzel tot in de finale van het WK te komen en dan te winnen.
Klaassen heeft onlangs een goed toernooi gespeeld, ik weet even niet meer welk, volgens mij dat toernooi met meerdere borden tegelijk, weet even niet meer welke dat is.quote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chisnall is slecht de laatste maanden. Klaasen acht ik kansloos. Caven in vorm en Klaasen is het toch net niet.
Ik vind Lewis vooral best wel wisselvallig. Raakt soms geen triple, soms alleen maar.quote:Op zondag 15 december 2013 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis geeft pas gas als het moet en soms gaat het fout, omdat die te laat gas geeft, maar op het WK komt die er altijd wel mee weg.
Ja maar ik krijg al ademnood als ik naar hem kijk. Hij is zo plofferig, vadsig, hij ziet er vies uit, hij loopt altijd te hijgen, ik weet niet, ik moet hem gewoon echt niet.quote:Op zondag 15 december 2013 18:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is toch ook echt wel een fatsoenlijke topper, toch? Staat soms verschrikkelijk te harry-en, maar als de geest krijgt...
Je hijgt gewoon als kijker intens mee als hij een wedstrijd gooit. Vooral tegen Van Gerwen loopt hij helemaal rood aanquote:Op zondag 15 december 2013 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg al ademnood als ik naar hem kijk. Hij is zo plofferig, vadsig, hij ziet er vies uit, hij loopt altijd te hijgen, ik weet niet, ik moet hem gewoon echt niet.
En dat ze hem nog allemaal vertroetelen ook "Adi you require..." maakt dat ik hem nog minder mag elke keer als ik hem zie.
Dat is ook precies wat ik bedoel met 'harrie-en', haha.quote:Op zondag 15 december 2013 19:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg al ademnood als ik naar hem kijk. Hij is zo plofferig, vadsig, hij ziet er vies uit, hij loopt altijd te hijgen, ik weet niet, ik moet hem gewoon echt niet.
En dat ze hem nog allemaal vertroetelen ook "Adi you require..." maakt dat ik hem nog minder mag elke keer als ik hem zie.
Paars af en toe! Echt, ik word er moe vanquote:Op zondag 15 december 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hijgt gewoon als kijker intens mee als hij een wedstrijd gooit. Vooral tegen Van Gerwen loopt hij helemaal rood aan.
Als hij in vorm is, dan zijn er maar weinigen die hem kunnen verslaan.quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik vind Lewis vooral best wel wisselvallig. Raakt soms geen triple, soms alleen maar.
Uk open al een half jaar terug. Laatste paar toernooien echt vreselijk gespeeldquote:Op zondag 15 december 2013 18:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klaassen heeft onlangs een goed toernooi gespeeld, ik weet even niet meer welk, volgens mij dat toernooi met meerdere borden tegelijk, weet even niet meer welke dat is.
Nieuwe gooistijl, gooide erg goed. Zonde dat het met hem nog niet echt iets is geworden, had misschien langer bij de BDO moeten blijven.
Hij heeft vlak na zijn overstap ook nog eens PL gespeeld (volgens mij zonder veel succes).
Hij houdt die vorm alleen niet echt lang vol, relatief gezien. En dat zal ook wel met zijn gebrek aan conditie te maken hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als hij in vorm is, dan zijn er maar weinigen die hem kunnen verslaan.
Alleen Van Gerwen & Taylor.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeg ik. Die pot tegen Taylor op de Grand Slam..quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel, meer dan bijvoorbeeld Painter of Kingquote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso is een analyse bij een darts wedstrijd volkomen overbodig en zinloos.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
Tijd dat Sto Compé weer gaat gooien (volgend jaar geloof ik weer) want analiseren kan hij beter aan anderen overlaten, "laten we eerlijk wezen".
zat er zeker een jong meisje voor in de zaal, dan raakt hij geen pijl meer.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uk open al een half jaar terug. Laatste paar toernooien echt vreselijk gespeeld
Ohja die heb je ook nog natuurlijk, die helemaal paarse kegelquote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan die Henderson er ook wat van qua conditie. Die loopt ook steeds rood aan. En met zijn gare hobbel tijdens het werpen van zijn darts. Ach, als hij zich er bij prettig voelt moet ie dat doen. Scorend kan hij het uitstekend. Kan best een leuk potje worden tegen Chisnall.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja die heb je ook nog natuurlijk, die helemaal paarse kegel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt dan nog enigszins mee. Ach, die is ook altijd eerste ronde exit op het WK met uitzondering van 3 (?) jaar geleden. Tegen Tichowitsch won ie toen, had ie het geluk dat King in een mentale dip zat (overlijden van zijn vader bijvoorbeeld).quote:En The Pieman, ook zo'n lekkere.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat valt dan nog enigszins mee. Ach, die is ook altijd eerste ronde exit op het WK met uitzondering van 3 (?) jaar geleden. Tegen Tichowitsch won ie toen, had ie het geluk dat King in een mentale dip zat (overlijden van zijn vader bijvoorbeeld).Dat is echt paars.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Mighty Mouse is bang voor ´m ...quote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij mag Pipo Wright er zo snel mogelijk uit.
Mighty Mouse is dit met mij eens.
Bang ja? Van Gerwen heeft alles gewonnen van die gozer.quote:Op zondag 15 december 2013 19:15 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Mighty Mouse is bang voor ´m ...
Wel de beste partij dit jaar tussen die 2 , 7-6 gewonnen door MvG met gemiddelden van 112 en SnakeBite 113
¿Alles?quote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bang ja? Van Gerwen heeft alles gewonnen van die gozer.
Ik neem het gewoon even in het algemeen door te zeggen dat MVG minder vaak problemen heeft met Wright dan elkander.quote:Op zondag 15 december 2013 19:20 schreef SanAnt het volgende:
[..]
¿Alles?
Het staat 17-6 in het voordeel van Mouse
Koertquote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die andere vent is leuk met zijn zakwallen en steenpuisten op zijn hoofd
Zijn volgens mij sowieso allemaal voetballui en die liggen me niet. Ik mute het gelul meestal of ik kijk naar Sky.quote:
Ik vind juist die Scholten als analist ontzettend irritant.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
Tijd dat Sto Compé weer gaat gooien (volgend jaar geloof ik weer) want analiseren kan hij beter aan anderen overlaten, "laten we eerlijk wezen".
Scholten kan sowieso niks, die kan nog geen pijl gooienquote:Op zondag 15 december 2013 19:33 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik vind juist die Scholten als analist ontzettend irritant.
Echt zo'n betwetertje.
Ik vind King dan wel weer tof. Ras chagrijnquote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik mag hem ook wel, meer dan bijvoorbeeld Painter of King
Chizzy wint ook wel simpelquote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb verwachtingen van de eerste en laatste wedstrijd. Van Barneveld loopt wel over die discoklant heen.
Dat lijkt me ook wel.quote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb verwachtingen van de eerste en laatste wedstrijd. Van Barneveld loopt wel over die discoklant heen.
Mantigh jynxt bij elke 180quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we eerst nog even 40x die 9-darters herhalen![]()
En dat commentaar, dat geschreeuw, daar gaat mijn speakerset!
MUTE!
Die commentator moeten ze vervangen door Oldenburger die toch geen toekomst meer heeft bij de SBS6.quote:
Nee dat is niet goed voor zijn zelfvertrouwen. Hij schijnt met Co in de studio te trainen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent gaat morgen pas naar Londen? Dacht dat ie met MvG zou trainen.
Mee eens.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Withlock saai. Heb niks met hem
Irritante sensatiezoeker . Soort Vischraperquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die commentator moeten ze vervangen door Oldenburger die toch geen toekomst meer heeft bij de SBS6.
marcel, en geen ideequote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar baseren Frank en ..? Op dat Dolan eruitvliegt tegen Osborne of Lindskjold
Nee Barneyquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus Anderson pakt van Gerwen?
Of Anderson pakt McDine.quote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus Anderson pakt van Gerwen?
Nog 3 of 4 sessies te gaan met die vent.quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij gaat zich ook altijd opmaken. Als hij commentaar geeft kijk ik Sky.
Kijk je Sky? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij gaat zich ook altijd opmaken. Als hij commentaar geeft kijk ik Sky.
Geniet hier van DE sensatie op cabaretgebied ,ik keek het youtube filmpje ff maar had SnakeBite bij jr verwacht .quote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
aardige gemiddelden tot nu toe.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wat zijn als Chisnall er al gelijk uitvliegt.
Ik heb de head-2-head nog gepost (pagina 2), 3-0 voor Henderson.quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef Max23 het volgende:
Mwah, Henderson was op voorhand toch ook niet helemaal kansloos tegen Chisnall. Zeker niet de Chisnall van de afgelopen maanden. Maar dat het zo makkelijk zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |