Vijfde maar de rest klopt, wat een kwal.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat is niet hip om te noemen in dit topic. Barney is een lul en kan niet darten. Punt.
Dat is wel het andere uiterste, volgens mij valt die afkeer van Barney wel mee hier hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat is niet hip om te noemen in dit topic. Barney is een lul en kan niet darten. Punt.
Hier zitten inderdaad zijn fans, hoe onbegrijpelijk dan ookquote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste, volgens mij valt die afkeer van Barney wel mee hier hoor.
Tis en blijft Nederlands beste darter ooit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hier zitten inderdaad zijn fans, hoe onbegrijpelijk dan ook
Dat is MVGquote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis en blijft Nederlands beste darter ooit.
Tijd zal het lerenquote:Op zondag 15 december 2013 17:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis en blijft Nederlands beste darter ooit.
Wellicht minder gewonnen tot nu toe, maar MvG heeft een hoger niveau dan Barney ooit bereikt heeftquote:
Mwoah, tijdens zijn wedstrijden zie je toch veel posts waarin men hoopt dat hij verliest.quote:Op zondag 15 december 2013 17:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste, volgens mij valt die afkeer van Barney wel mee hier hoor.
We zullen het straks zien, ik kan me niet voorstellen dat de meerderheid hoopt dat Barney verliest.quote:Op zondag 15 december 2013 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, tijdens zijn wedstrijden zie je toch veel posts waarin men hoopt dat hij verliest.
MvG is op dit moment de betere (momentopname), maar van Barneveld staat al heel veel jaar aan de top.quote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wellicht minder gewonnen tot nu toe, maar MvG heeft een hoger niveau dan Barney ooit bereikt heeft
Barneveld werd in een veel makkelijkere tijd kampioen. Heeft bij de PDC niet heel veel gepresteerd en is nu al heel wat jaren middenmoot.quote:Op zondag 15 december 2013 17:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
MvG is op dit moment de betere (momentopname), maar van Barneveld staat al heel veel jaar aan de top.
Tevens pas als van Gerwen meervoudig wereldkampioen is, mag je hem met van Barneveld vergelijken.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van van Barneveld, maar heb wel respect voor wat hij heeft bereikt en gewonnen.
Middenmoot? Komop joh...quote:Op zondag 15 december 2013 18:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Barneveld werd in een veel makkelijkere tijd kampioen. Heeft bij de PDC niet heel veel gepresteerd en is nu al heel wat jaren middenmoot.
Het zal wellicht geen meerderheid zijn, maar het is toch vrij ongebruikelijk dat zoveel mensen een landgenoot graag zien verliezen. Dat zie je bij zwemmen, schaatsen, enz totaal niet.quote:Op zondag 15 december 2013 17:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
We zullen het straks zien, ik kan me niet voorstellen dat de meerderheid hoopt dat Barney verliest.
van Barneveld heeft dat ook wel enigzins aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zal wellicht geen meerderheid zijn, maar het is toch vrij ongebruikelijk dat zoveel mensen een landgenoot graag zien verliezen. Dat zie je bij zwemmen, schaatsen, enz totaal niet.
Bij voetbal wel, maar daar is natuurlijk ook sprake van een binnenlandse competitie met bijbehorende rivaliteit.
Ja hij heeft dat wel grotendeels aan zichzelf te danken, maar de vraag was of er hier sprake was van afkeer van v. Barneveld en dat is er wel degelijk bovengemiddeld, ook al is dat best te begrijpen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
van Barneveld heeft dat ook wel enigzins aan zichzelf te danken.
Vaak smoesjes bij een nederlaag (deur die open stond), of gewoon niet op komen dagen bij het interview.
Nu dat gepruts met zijn materiaal keer op keer.
Gooi gewoon je darts, lach een keer, en gedraag je volwassen.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef hafcfan het volgende:
Wat een topdag. Laat maar komen het dartenHafc al gewonnen
Niet meer dan hier hoorquote:Op zondag 15 december 2013 18:20 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Hoe verklaar je dan dat Van Barneveld in Engeland wel zoveel lof en respect oogst...
Barney is niet zo sympathiek, maar om hem gelijk een lul te noemen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vooral het zingen binnen het publiek "boring boring tables" en dat soort bullshit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zingen en juichen? Of het irritante fluiten?
Ja zulk soort zingen is wel irritant. Maar het leuke en vrolijke zingen wat je meestal hoort vind ik toch wel leuk hoor, beter dan een wat stil publiek.quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vooral het zingen binnen het publiek "boring boring tables" en dat soort bullshit.
Hij heeft heel veel gedaan voor het NL darts, maar zijn houding heeft het zo vergald. Vooral vlak voor zijn overstap en de laatste 2-3 jaar zijn het ergste. Het is gewoon jammer.quote:Op zondag 15 december 2013 17:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is ook jammer: het is te vaak te voorspelbaar geworden. Ik zit bijvoorbeeld niet op een finale Taylor - Lewis te wachten (als dat al kan), want daar vind ik geen klap aan.quote:Op zondag 15 december 2013 18:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb nu wel eens zin in een verrasing. Alleen Jenkins was een verrassing, maar die was niet leuk
Er is een verschil tussen en beetje (zoals Taylor dat doet) en gewoon irritant doen (zoals Hankey laatste toernooi deed)quote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een beetje persoonlijke intimidatie hoort erbij hoor
+1.quote:
Ja. Gaat echt veel te ver.quote:Op zondag 15 december 2013 18:32 schreef polderturk het volgende:
Barney is niet zo sympathiek, maar om hem gelijk een lul te noemen?
Jeb het verschil is te groot geworden. Je weet nu al dat Lewis, Mvg en Taylor de halve finale halen. Vroeger was dat niet zo. Nu zijn er al geen echte verrassende kwartfinalisten laat staan finalisten.quote:Op zondag 15 december 2013 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is ook jammer: het is te vaak te voorspelbaar geworden. Ik zit bijvoorbeeld niet op een finale Taylor - Lewis te wachten (als dat al kan), want daar vind ik geen klap aan.
Ben je ook voor hafc?quote:Op zondag 15 december 2013 18:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
+1.
[..]
Ja. Gaat echt veel te ver.
Kijk, het is natuurlijk niet de meest snuggere en handige vent op aarde, maar denk je eens in, je bent een eenvoudige postbode, en ineens komen de eurootjes je in tonnen aanvliegen omdat je best wel heel erg leuk pijltjes in een dartboard kan gooien. Kan me best zo voorstellen dat je dan soms eventjes keihard de weg kwijtraakt, vooral als je dus kennelijk ook een best wel gevoelig typetje bent.
In ieder geval: dat gemekker op Van Barneveld is wat mij betreft ongepast.
Je vergeet van Gerwenquote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Het WK wordt ook eigenlijk pas leuk als Taylor en Lewis er uit zijn, dan krijg je ook opeens "the tournament is open!" en dat soort geblaat.
*ik ben blond* - wie?quote:
Haha. Het lijkt wel tennis!quote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Het WK wordt ook eigenlijk pas leuk als Taylor en Lewis er uit zijn, dan krijg je ook opeens "the tournament is open!" en dat soort geblaat.
Tennis heb ik nooit gekeken, dus geen ideequote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
*ik ben blond* - wie?
[..]
Haha. Het lijkt wel tennis!
Heraclesquote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
*ik ben blond* - wie?
[..]
Haha. Het lijkt wel tennis!
Hoe langer iedereen dat blijft zeggen hoe langer hij doorgaat, want hij vindt dat alleen maar prachtigquote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Taylor nu gewoon eens een keertje stopt, dan krijg je al een spannender toernooi!
Vooral Taylor dan kan iedereen aan die kant de finale halen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dat zal Taylor wat kunnen schelen inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Taylor nu gewoon eens een keertje stopt, dan krijg je al een spannender toernooi!
In tennis heb je precies hetzelfde geblaat, als een van de favorieten er voortijdig uitflikkert. Helaas gebeurt dat te weinig, vind ik.quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tennis heb ik nooit gekeken, dus geen idee
In snooker variëert het nogal wie er wint.
Ah. Nee, ik kijk geen voetbal. Alleen Messi, daar zet ik de TV nog weleens voor aan.quote:
Ik ben ook een Whitlock-fan, al sinds hij op tv komtquote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
In tennis heb je precies hetzelfde geblaat, als een van de favorieten er voortijdig uitflikkert. Helaas gebeurt dat te weinig, vind ik.
Ik ben een Whitlock-fan, mag dat hier?![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ook een Whitlock-fan, al sinds hij op tv komt
Yep. Maar het blijft een charmante kerel. Vind ik.quote:Alleen dit jaar is echt een slecht jaar voor hem geweest qua resultaat, zonde.
Ik vind Withlock saai. Heb niks met hemquote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben ook een Whitlock-fan, al sinds hij op tv komt
Alleen dit jaar is echt een slecht jaar voor hem geweest qua resultaat, zonde.
Dat heb ik met die hele Thornton, Newton, Hamilton, White en Painter kliek. Verschrikkelijk nietszeggende spelers vind ik dat. Zulke mensen moet je ook niet in de PL willen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Withlock saai. Heb niks met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |