Niks gemistquote:Op zondag 15 december 2013 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh nu met NL-commentaar, even horen hoe dat ging
Alleen de broek hequote:
Ik kan hem ECHT niet uitstaan.quote:Op zondag 15 december 2013 09:54 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Alleen de broek he, toch een baas en hoop dat ie verder komt dan de derde ronde.
Bij Sky hadden ze het er wel over dat mocht hij tegen Phil een goede wedstrijd spelen en verliezen hij alsnog een goede kans maakt op de PL.
En die gasten van Sky hebben het over het algemeen wel bij het rechte eind .
Dan kun je vast 90% van de darters niet uitstaanquote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan Lewis niet uitstaan, hij ziet er zo vies onverzorgd uit, bah.
Dat heb ik ook bij Lewis.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan Lewis niet uitstaan, hij ziet er zo vies onverzorgd uit, bah.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Wright.Dan nog liever Pipe in de PL.
Pipe is erg saai en is erg traag ,daar zitten ze niet op te wachten bij de PDC, of hij komt in de halve finale dan kunnen ze er niet om heen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat ze allemaal op de brommer zijn en hun helm onder hun shirt dragen maakt ze nog niet zo vies en onverzorgd als Lewis.quote:Op zondag 15 december 2013 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan kun je vast 90% van de darters niet uitstaan
Dat is tenminste een kleurrijk figuur die goed kan darten. Pipe kan ook goed darten, maar hij heeft de uitstraling van een boomwurm en hij speelt ontzettend traag.quote:Op zondag 15 december 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
His slow throwing style is partly attributed to a serious car accident he suffered in 1993, where his right arm was paralysed for three months.quote:Op zondag 15 december 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is tenminste een kleurrijk figuur die goed kan darten. Pipe kan ook goed darten, maar hij heeft de uitstraling van een boomwurm en hij speelt ontzettend traag.
22:00 ongeveer.quote:Op zondag 15 december 2013 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat wordt Barney uitgezonden?
Is net een sinus, de ene keer goed, de andere keer bagger.,quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Chisnall? Die presteert anders geen moer de laatste tijd.
Chisnall staat op meer dan 50.000 van plek 8 op de OoM, en heeft een goede kans om minimaal de derde ronde te halen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Chisnall? Die presteert anders geen moer de laatste tijd.
Van mij mag ook rvb er meteen uit de 1e ronde, dan kunnen we een betere kandidaat in de plaats zoeken.
Maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover mensen die hoger geplaatst staan dan hij. Ik snap zijn populariteit niet, hij heeft het zo goed vergald toen hij die Lakeside-finale verloor van Klaassen. Toen liet hij zijn ware aard zien.quote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef Nappie-Oleon het volgende:
[..]
Chisnall staat op meer dan 50.000 van plek 8 op de OoM, en heeft een goede kans om minimaal de derde ronde te halen.
RvB komt er echt wel bij, kan Sky weer de mooie 'orange clash' opvoeren
Pipe in de premier league, die hoort er gewoon thuis. Tevens goed voor de omzet. Ik gun het hem, en totaal wat anders dan de rest van het veld. Liever Pipe dan Wright.quote:Op zondag 15 december 2013 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
His slow throwing style is partly attributed to a serious car accident he suffered in 1993, where his right arm was paralysed for three months.
2011 en 2013 verslagen door Walsh, 2012 verslagen door T. Jenkins maar dat gaat dit jaar dus niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |