Gezellig, kunnen we ruzie maken om de leuke jongensquote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef ato het volgende:
Hahaha ok, 8 januari ik hou het in de gaten..
Ik val ook op mannen..
Veel homo's hierquote:
Alleen van ato tot nu toe... Alsie jou leuk vind, maken wij toch geen kans meerquote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Damn veel concurrentie zul je bedoelen
Nee dan weet je al hoe laat het isquote:Op maandag 16 december 2013 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen van ato tot nu toe... Alsie jou leuk vind, maken wij toch geen kans meer
Ik ben er ook bijquote:
Ga maar eens naar het homo-topicquote:Op maandag 16 december 2013 17:20 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij zijn wij de enige homo's hier op Fok, Burner.
Die altijd standaard homograppen ook..
al jaren...... volgens mij al voordat ik hier kwam.. En loop toch al tijdje rond hierquote:
Ben er tijdje geweest... maar enige onenigheid met een aantal andere (1 in het bijzonder) heeft ervoor gezorgd dat ik er nooit meer komquote:
In alle SC is wel eens een keertje wat aan de hand.quote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef ato het volgende:
Oh jee, je raadt het mij niet echt aan denk ik
Je mag het helemaal zelf weten... Ik sta zelfs nog in de OPquote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef ato het volgende:
Oh jee, je raadt het mij niet echt aan denk ik
Als ik daar binnenkom is er sowieso wat aan de handquote:Op maandag 16 december 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
In alle SC is wel eens een keertje wat aan de hand.
Ach heb je toch een paar weken lol gehadquote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ik daar binnenkom is er sowieso wat aan de handen zoniet meteen, dan wel binnen paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |