1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Hey goed idee. Kan iemand hier niet ff catcoin maken? Op basis van dogecoin met wat aanpassingen ofzo. Wij zijn dan de eerste die minen... profit!
Zou zelf geen idee hebben hoe dat moet
Doge is grappigquote:
Heb zelf ook wat dogecoin uit CPU mining .quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Doge is grappig
Ik laat het denk ik staan tot het echt wat waard word.
Had net ff gerekend en het is nu 0,145BTC waard wat ik heb, niet slecht natuurlijk in zo'n 30-35 uur minen. Maar wie weet wordt het nog beter.
Je moet een deposit address hebben van jou account. Die moet je waarschijnlijk generaten eerst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Xeanor het volgende:
Hoe deposit ik op coinedup.com? Er staat een deposit address, maar ik neem aan dat ik een of andere message erbij moet doen ofzo zodat ze weten naar welk account dat moet gaan? Ik zie helemaal nergens een FAQ ofzo.
Als dat adres van jou account is, is het uniek. (het adres is altijd uniek tho, maar van wie het adres is is ff de vraag )quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Xeanor het volgende:
...of is dat adres uniek en ben ik de enige die daar op deposit?
Dat ligt ook aan de website, sommige websites houd je gewoon continue dezelfde code. Niemand kan wat met die code behalve stortenquote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Xeanor het volgende:
Ik snap het nu pas ja. Dat adres wordt speciaal voor jou gegenereerd, voor een enkele deposit ook maar. Zodra je 1x stort staat er weer een nieuwe.
4x 1200 kHash en dan nog 2 kleine pctjes wat neerkomt op ongeveer 5.5k. Inmiddels is de difficulty alweer omhoog gegaan dus het zal nu rond de 1.8 liggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zou de kaarten en mobo echt uit de behuizing halen... en waar doe jij 2ltc per dag met 3000 4000kHash (of heb ik je totaal hash verkeerd?)?
Edit; wel leuk.. hoeveel watt trekt het allemaal?
Ik zo'n 350K, cashenquote:Op zondag 15 december 2013 04:50 schreef r8v2 het volgende:
Schitterend, 75K Dogecoin in een avondje/nacht .
Ik hoef helemaal geen ports te openen voor het minen op pools met verschillende ports, gek genoeg? (of is dat niet gek?)quote:Op zondag 15 december 2013 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Port 3333 openen blijkt dus niet mogelijk te zijn voor mij... nu begin ik de twijfelen of dit wel nodig is, is dit echt nodig om in een pool te minen?
Het is niet zo gek, maar ik las in veel tutorials dat het nodig was. In mijn pool bleef mijn worker ook op 0khash/s hangen. Waarschijnlijk weer iets fout in mijn instellingenquote:Op zondag 15 december 2013 11:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen ports te openen voor het minen op pools met verschillende ports, gek genoeg? (of is dat niet gek?)
Een 8400 Wat krijg je daar nog uitgeperst? Ik moet ook nog wel ergens een 8800 hebben rondslingeren.quote:
Heb nog een hele nieuwe AMD klaarliggen maar voordat ik daar iets mee ga doen wil ik het eerst werkend hebben op dezequote:Op zondag 15 december 2013 11:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een 8400 Wat krijg je daar nog uitgeperst? Ik moet ook nog wel ergens een 8800 hebben rondslingeren.
Probeer maar gelijk met die AMD kaart. Met CUDAminer kunnen we over het algemeen niet echt helpen. CGminer wel.quote:Op zondag 15 december 2013 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog een hele nieuwe AMD klaarliggen maar voordat ik daar iets mee ga doen wil ik het eerst werkend hebben op deze
[ afbeelding ] ziet er ook niet erg hoopgevend uit.
Worker nog steeds op 0khash/s... waarom
Waar vind je dat soort nieuwe coins, en die difficulty, is dat nou iets meer dan 1 (dus beter om solo te minen), of meer dan 1 miljoen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:41 schreef peterselieplukkker het volgende:
Iets om ook te minen? - LottoCoin, diff is nog laag (1.17545244)
Dit in de gaten houden: https://bitcointalk.org/index.php?board=67.0quote:Op zondag 15 december 2013 12:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar vind je dat soort nieuwe coins, en die difficulty, is dat nou iets meer dan 1 (dus beter om solo te minen), of meer dan 1 miljoen?
diff is nu inene weer 0.5quote:Op zondag 15 december 2013 12:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar vind je dat soort nieuwe coins, en die difficulty, is dat nou iets meer dan 1 (dus beter om solo te minen), of meer dan 1 miljoen?
Hoe zit lottocoins qua pools? Superblocks worden gewoon verdeelt aan de hand van de shares?quote:Op zondag 15 december 2013 12:07 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
diff is nu inene weer 0.5
is dat positief?quote:Op zondag 15 december 2013 12:07 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
diff is nu inene weer 0.5
Weet niet, zit me net pas in te lezen en heb ze nog niet gehad op mn miner.quote:Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe zit lottocoins qua pools? Superblocks worden gewoon verdeelt aan de hand van de shares?
-o stratum+tcp://world.wemineltc.com:3335 -l 32x7 -O username.worker:passwordquote:
Laat maar even weten, misschien dat ik de miner er ook wel een paar uurtjes op zet als ik klaar ben met Dogequote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Weet niet, zit me net pas in te lezen en heb ze nog niet gehad op mn miner.
same samequote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat maar even weten, misschien dat ik de miner er ook wel een paar uurtjes op zet als ik klaar ben met Doge
Doge is zojuist weer hoger gegaan in diff (31.74094094).. ben er mee gestopt.quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat maar even weten, misschien dat ik de miner er ook wel een paar uurtjes op zet als ik klaar ben met Doge
Ik moet nog even voor mijn streefgetal. Verwacht vanmiddag de miners er van af te halen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Doge is zojuist weer hoger gegaan in diff (31.74094094).. ben er mee gestopt.
Heb wat aangepast, hij minet wel maar volgens de pool doet mijn worker niksquote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
-o stratum+tcp://world.wemineltc.com:3335 -l 32x7 -O username.worker:password
Dit werkte voor mij met m'n dual GTX580.
Heb nu echter 2x R9 280X though
hoeveel is dat?quote:Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik moet nog even voor mijn streefgetal. Verwacht vanmiddag de miners er van af te halen.
Per hoe lang is dat? 24u?quote:Op zondag 15 december 2013 12:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
hoeveel is dat?
btw Lottocoin, ik zie op de pool http://lot.hackshardgaming.net/ dat ze per block een waarde toegekent krijgen, dus mijn aanname is dat als je zo`n lucky block hebt, het gewoon over de aantal shares verdeelt wordt.
Nu +- 1,603,566 coins voor 2.6mHash
Pool heeft vaak wat vertraging, wacht even een uurtje af.quote:Op zondag 15 december 2013 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wat aangepast, hij minet wel maar volgens de pool doet mijn worker niks
Heeft dus niks te maken met al die 'result does not validate on CPU!' berichten?quote:Op zondag 15 december 2013 12:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pool heeft vaak wat vertraging, wacht even een uurtje af.
Bedoelde jou ook niet. Weet wel wat een PSU isquote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef peterselieplukkker het volgende:
eh, psu = power supply unit
ohja, daar was ik gisteren ook mee begonnen.. .potentie? hebben ze een exchange?quote:
Exchange nee. Potentie geen idee. Heb er gisteren wat geplukt, daarna verder gegaan met lottocoin.quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
ohja, daar was ik gisteren ook mee begonnen.. .potentie? hebben ze een exchange?
Niet dat ik heb gevonden. Prima toch?quote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef kthxbye het volgende:
Is er al een exchange voor Lottocoin? (behalve dat google docs documentje op BitcoinTalk)
Komt wel inderdaad. Ik begin het steeds meer te begrijpen, thanksquote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gevonden. Prima toch?
Om te minen kom je wat laat imo. Diff is behoorlijk uit de hand gelopenquote:
Ben een oude PC aan het reanimeren waar alle wallets opkomen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
Toch vind ik het eng, al die wallets.. voordat je het weet zit er een trojan in die je andere munten kaapt. En om nou voor elke munt weer een VM te maken.... Hoe doen jullie dat?
Toch nog wel goed rendabel hoor... bij 2.5mhash zou je nog 1milj. coins kunnen maken per dag. dat is met de huidige koers (0.00000064) 0.64BTCquote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Om te minen kom je wat laat imo. Diff is behoorlijk uit de hand gelopen
Maar, dan staan alle wallets op één pc.. dus als je één wallet hebt met trojan erin dan is alles de pineut.quote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben een oude PC aan het reanimeren waar alle wallets opkomen.
Je kan nog steeds 100,000 DOG per dag minen met 300 Khash/s.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Om te minen kom je wat laat imo. Diff is behoorlijk uit de hand gelopen
Misschien ben ik verwend..quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan nog steeds 100,000 DOG per dag minen met 300 Khash/s.
Da's 0.062 BTC, meer dan ik met m'n ASIC per dag bijelkaar schraap
Netjes alles in truecrypt containers met backupsquote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar, dan staan alle wallets op één pc.. dus als je één wallet hebt met trojan erin dan is alles de pineut.
Ik ook Maar het dekt de stroomkosten nog ruim.quote:
Oh, dat ken ik niet.. gebruikte Sandboxie en dan een box voor elke wallet. ff kijken wat truecrypt kan biedenquote:
Wow. heb jij 31Mhash!! Foto van je rigs!!quote:Op zondag 15 december 2013 13:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ook Maar het dekt de stroomkosten nog ruim.
Mijn 31000Khash/s levert nu omgerekend 0.6 BTC per dag op terwijl ik 0.015 BTC aan stroom kwijt ben.
0 teveel, al aangepastquote:Op zondag 15 december 2013 13:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wow. heb jij 31Mhash!! Foto van je rigs!!
Dat is nog eens rendement, wat voor rig heb je en wat mine je dan allemaalquote:
Maar dan kan je niet meer solo minenquote:Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef Xeanor het volgende:
Een passphrase maken voor je wallet helpt al een hoop. En nee die moet je dan niet in een .txt zetten op je desktop, maar fysiek op papier of in een encrypted KeePass file ofzo.
wat is guiminer ? ik gebruik cudaminerquote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand anders wel eens false positives gehad met GUIminer?
Lees terug, het ging om DogeCoin en de opbrengst bij de huidge prijs en difficulty.quote:Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef lf2 het volgende:
[..]
Dat is nog eens rendement, wat voor rig heb je en wat mine je dan allemaal
Maar je verkoopt nog niets toch...? je wacht op een bepaalde prijs...(wat mij onredelijk lijkt) maar kijk nergens meer van opquote:Op zondag 15 december 2013 13:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees terug, het ging om DogeCoin en de opbrengst bij de huidge prijs en difficulty.
Miners springen op de meest winstgevende coin, dus ja.quote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
Nu er zoveel gemined wordt op dogo (+-2.5gHash) zie je dat andere munten in diff flink dalen, zou dat gerelateerd zijn?
Nog steeds op exile? Of inmiddels al choco of Moleculecoin (hoewel die al 4mil premined is)quote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Miners springen op de meest winstgevende coin, dus ja.
Lees terug vanaf Basxt die vraagt of DogeCoin wat is, gaat niet over mijn aan-/verkoop moment. Dat is een persoonlijke keuze.quote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
Maar je verkoopt nog niets toch...? je wacht op een bepaalde prijs...(wat mij onredelijk lijkt) maar kijk nergens meer van op
ik mine dogecoin met 300 kh nu....in welke pool zit je ?
ik zit in deze netcodepool, moet je een pool zoeken met hoge mh of juist lage ?
Doge.quote:Op zondag 15 december 2013 13:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nog steeds op exile? Of inmiddels al choco of Moleculecoin (hoewel die al 4mil premined is)
Wat zijn je settings? Werkt voor geen meter bij mij, 0khash/s online en telkens dezelfde CPU error.quote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef lf2 het volgende:
[..]
wat is guiminer ? ik gebruik cudaminer
cudaminer.exe -o stratum+tcp://doge.netcodepool.org:4093 -O loginnaam.werkernaam:wachtwoordquote:Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zijn je settings? Werkt voor geen meter bij mij, 0khash/s online en telkens dezelfde CPU error.
Als het goed is ontiegelijk veel meer dan wat het kost, anders doe je iets niet goed.quote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Mender het volgende:
Ik heb nu een energy meter tussen m'n pc en het stopcontact gezet. Ik ga meten wat 1 uur dogecoin minen aan stroom kost en wat het oplevert.
Waarom zou je dat een uur lang meten? Zo'n ding geeft toch ook aan wat hij nú uit het stopcontact trekt?quote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Mender het volgende:
Ik heb nu een energy meter tussen m'n pc en het stopcontact gezet. Ik ga meten wat 1 uur dogecoin minen aan stroom kost en wat het oplevert.
Wat doet een pool operator precies...hoe gaat dat in zn werkingquote:Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
Volgens mij is het voor een pooloperator ook dik cashen. Ze hebben zo`n 2% fee, ik zie dat ze totaal 672407871 dogo coins hebben gemined op pool "testserverino". Dan is de fee 13.448.157 coins, bijna 10BTC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |