Bedoelde jou ook niet. Weet wel wat een PSU isquote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef peterselieplukkker het volgende:
eh, psu = power supply unit
Exchange nee. Potentie geen idee. Heb er gisteren wat geplukt, daarna verder gegaan met lottocoin.quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
ohja, daar was ik gisteren ook mee begonnen.. .potentie? hebben ze een exchange?
Niet dat ik heb gevonden. Prima toch?quote:Op zondag 15 december 2013 12:52 schreef kthxbye het volgende:
Is er al een exchange voor Lottocoin? (behalve dat google docs documentje op BitcoinTalk)
Komt wel inderdaad. Ik begin het steeds meer te begrijpen, thanksquote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dat ik heb gevonden. Prima toch?
Ben een oude PC aan het reanimeren waar alle wallets opkomen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
Toch vind ik het eng, al die wallets.. voordat je het weet zit er een trojan in die je andere munten kaapt. En om nou voor elke munt weer een VM te maken.... Hoe doen jullie dat?
Toch nog wel goed rendabel hoor... bij 2.5mhash zou je nog 1milj. coins kunnen maken per dag. dat is met de huidige koers (0.00000064) 0.64BTCquote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Om te minen kom je wat laat imo. Diff is behoorlijk uit de hand gelopen
Maar, dan staan alle wallets op één pc.. dus als je één wallet hebt met trojan erin dan is alles de pineut.quote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben een oude PC aan het reanimeren waar alle wallets opkomen.
Je kan nog steeds 100,000 DOG per dag minen met 300 Khash/s.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Om te minen kom je wat laat imo. Diff is behoorlijk uit de hand gelopen
Misschien ben ik verwend..quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan nog steeds 100,000 DOG per dag minen met 300 Khash/s.
Da's 0.062 BTC, meer dan ik met m'n ASIC per dag bijelkaar schraap
Netjes alles in truecrypt containers met backupsquote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar, dan staan alle wallets op één pc.. dus als je één wallet hebt met trojan erin dan is alles de pineut.
Ik ookquote:
Oh, dat ken ik niet.. gebruikte Sandboxie en dan een box voor elke wallet. ff kijken wat truecrypt kan biedenquote:
Wow. heb jij 31Mhash!! Foto van je rigs!!quote:Op zondag 15 december 2013 13:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ookMaar het dekt de stroomkosten nog ruim.
Mijn 31000Khash/s levert nu omgerekend 0.6 BTC per dag op terwijl ik 0.015 BTC aan stroom kwijt ben.
0 teveel, al aangepastquote:Op zondag 15 december 2013 13:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Wow. heb jij 31Mhash!! Foto van je rigs!!
Maar dan kan je niet meer solo minenquote:Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef Xeanor het volgende:
Een passphrase maken voor je wallet helpt al een hoop. En nee die moet je dan niet in een .txt zetten op je desktop, maar fysiek op papier of in een encrypted KeePass file ofzo.
wat is guiminer ? ik gebruik cudaminerquote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand anders wel eens false positives gehad met GUIminer?
Lees terug, het ging om DogeCoin en de opbrengst bij de huidge prijs en difficulty.quote:Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef lf2 het volgende:
[..]![]()
Dat is nog eens rendement, wat voor rig heb je en wat mine je dan allemaal
Maar je verkoopt nog niets toch...? je wacht op een bepaalde prijs...(wat mij onredelijk lijkt) maar kijk nergens meer van opquote:Op zondag 15 december 2013 13:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lees terug, het ging om DogeCoin en de opbrengst bij de huidge prijs en difficulty.
Miners springen op de meest winstgevende coin, dus ja.quote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
Nu er zoveel gemined wordt op dogo (+-2.5gHash) zie je dat andere munten in diff flink dalen, zou dat gerelateerd zijn?
Nog steeds op exile? Of inmiddels al choco of Moleculecoin (hoewel die al 4mil premined is)quote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Miners springen op de meest winstgevende coin, dus ja.
Lees terug vanaf Basxt die vraagt of DogeCoin wat is, gaat niet over mijn aan-/verkoop moment. Dat is een persoonlijke keuze.quote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
Maar je verkoopt nog niets toch...? je wacht op een bepaalde prijs...(wat mij onredelijk lijkt) maar kijk nergens meer van op![]()
ik mine dogecoin met 300 kh nu....in welke pool zit je ?
ik zit in deze netcodepool, moet je een pool zoeken met hoge mh of juist lage ?
Doge.quote:Op zondag 15 december 2013 13:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nog steeds op exile? Of inmiddels al choco of Moleculecoin (hoewel die al 4mil premined is)
Wat zijn je settings? Werkt voor geen meter bij mij, 0khash/s online en telkens dezelfde CPU error.quote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef lf2 het volgende:
[..]
wat is guiminer ? ik gebruik cudaminer
cudaminer.exe -o stratum+tcp://doge.netcodepool.org:4093 -O loginnaam.werkernaam:wachtwoordquote:Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zijn je settings? Werkt voor geen meter bij mij, 0khash/s online en telkens dezelfde CPU error.
Als het goed is ontiegelijk veel meer dan wat het kost, anders doe je iets niet goed.quote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Mender het volgende:
Ik heb nu een energy meter tussen m'n pc en het stopcontact gezet. Ik ga meten wat 1 uur dogecoin minen aan stroom kost en wat het oplevert.
Waarom zou je dat een uur lang meten? Zo'n ding geeft toch ook aan wat hij nú uit het stopcontact trekt?quote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Mender het volgende:
Ik heb nu een energy meter tussen m'n pc en het stopcontact gezet. Ik ga meten wat 1 uur dogecoin minen aan stroom kost en wat het oplevert.
Wat doet een pool operator precies...hoe gaat dat in zn werkingquote:Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
Volgens mij is het voor een pooloperator ook dik cashen. Ze hebben zo`n 2% fee, ik zie dat ze totaal 672407871 dogo coins hebben gemined op pool "testserverino". Dan is de fee 13.448.157 coins, bijna 10BTC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |