Heb nog een hele nieuwe AMD klaarliggen maar voordat ik daar iets mee ga doen wil ik het eerst werkend hebben op dezequote:Op zondag 15 december 2013 11:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een 8400Wat krijg je daar nog uitgeperst? Ik moet ook nog wel ergens een 8800 hebben rondslingeren.
Probeer maar gelijk met die AMD kaart. Met CUDAminer kunnen we over het algemeen niet echt helpen. CGminer wel.quote:Op zondag 15 december 2013 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nog een hele nieuwe AMD klaarliggen maar voordat ik daar iets mee ga doen wil ik het eerst werkend hebben op deze![]()
[ afbeelding ] ziet er ook niet erg hoopgevend uit.
Worker nog steeds op 0khash/s... waarom
Waar vind je dat soort nieuwe coins, en die difficulty, is dat nou iets meer dan 1 (dus beter om solo te minen), of meer dan 1 miljoen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:41 schreef peterselieplukkker het volgende:
Iets om ook te minen? - LottoCoin, diff is nog laag (1.17545244)
Dit in de gaten houden: https://bitcointalk.org/index.php?board=67.0quote:Op zondag 15 december 2013 12:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar vind je dat soort nieuwe coins, en die difficulty, is dat nou iets meer dan 1 (dus beter om solo te minen), of meer dan 1 miljoen?
diff is nu inene weer 0.5quote:Op zondag 15 december 2013 12:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waar vind je dat soort nieuwe coins, en die difficulty, is dat nou iets meer dan 1 (dus beter om solo te minen), of meer dan 1 miljoen?
Hoe zit lottocoins qua pools? Superblocks worden gewoon verdeelt aan de hand van de shares?quote:Op zondag 15 december 2013 12:07 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
diff is nu inene weer 0.5
is dat positief?quote:Op zondag 15 december 2013 12:07 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
diff is nu inene weer 0.5
Weet niet, zit me net pas in te lezen en heb ze nog niet gehad op mn miner.quote:Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe zit lottocoins qua pools? Superblocks worden gewoon verdeelt aan de hand van de shares?
-o stratum+tcp://world.wemineltc.com:3335 -l 32x7 -O username.worker:passwordquote:
Laat maar even weten, misschien dat ik de miner er ook wel een paar uurtjes op zet als ik klaar ben met Dogequote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Weet niet, zit me net pas in te lezen en heb ze nog niet gehad op mn miner.
same samequote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat maar even weten, misschien dat ik de miner er ook wel een paar uurtjes op zet als ik klaar ben met Doge
Doge is zojuist weer hoger gegaan in diff (31.74094094)..quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat maar even weten, misschien dat ik de miner er ook wel een paar uurtjes op zet als ik klaar ben met Doge
Ik moet nog even voor mijn streefgetal. Verwacht vanmiddag de miners er van af te halen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Doge is zojuist weer hoger gegaan in diff (31.74094094)..ben er mee gestopt.
Heb wat aangepast, hij minet wel maar volgens de pool doet mijn worker niksquote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef Xeanor het volgende:
[..]
-o stratum+tcp://world.wemineltc.com:3335 -l 32x7 -O username.worker:password
Dit werkte voor mij met m'n dual GTX580.
Heb nu echter 2x R9 280X though
hoeveel is dat?quote:Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik moet nog even voor mijn streefgetal. Verwacht vanmiddag de miners er van af te halen.
Per hoe lang is dat? 24u?quote:Op zondag 15 december 2013 12:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
hoeveel is dat?
btw Lottocoin, ik zie op de pool http://lot.hackshardgaming.net/ dat ze per block een waarde toegekent krijgen, dus mijn aanname is dat als je zo`n lucky block hebt, het gewoon over de aantal shares verdeelt wordt.
Nu +- 1,603,566 coins voor 2.6mHash
Pool heeft vaak wat vertraging, wacht even een uurtje af.quote:Op zondag 15 december 2013 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wat aangepast, hij minet wel maar volgens de pool doet mijn worker niks
Heeft dus niks te maken met al die 'result does not validate on CPU!' berichten?quote:Op zondag 15 december 2013 12:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pool heeft vaak wat vertraging, wacht even een uurtje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |