Wat een bak geld voor een lelijke truiquote:
Jammer dat ik geen staatsgefinancieerd kledingbudget hebquote:
Hipsteralarm.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen staatsgefinancieerd kledingbudget heb
Die blonde heeft ook al zo'n mooi shirt aan.
Wat een lelijkheid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen staatsgefinancieerd kledingbudget heb
Die blonde heeft ook al zo'n mooi shirt aan.
Ik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Apostrof het volgende:
Zit hij nou alternatief af te zeiken tijdens een 3voor12 event
Oh, dat heb ik niet gehoord. Luister naar de stream, is die dus anders dan 101TV?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Nee net paardentrui, zo van "alternatief dat klinkt als zweetlucht".
Denk ik. Ze lullen nu over of Best Kept Secret dit jaar voor het eerst was of tweede keer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gehoord. Luister naar de stream, is die dus anders dan 101TV?
Mjah dat hoor ik wel. Of ik heb het gewoon helemaal gemist, kan ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Denk ik. Ze lullen nu over of Best Kept Secret dit jaar voor het eerst was of tweede keer.
de fanclubs zijn altijd fanatiek met stemmen, maar ik vind dit een prima nummer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef MarijeH het volgende:
Kensington op 5 met het nummer Home Again. Mooie prestatie van de mannen.
topshow!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug naar het darten.![]()
Get Lucky nr 1.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blurred lines gelukkig nu al.
Nee, dus die is denk ik nummer 2.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Get Lucky nr 1.
Happy ook nog niet langsgeweest toch?
Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Get Lucky nr 1.
Happy ook nog niet langsgeweest toch?
Dus, ze sopt toch.quote:
Waarom zijn die gasten nog steeds niet doorgebroken? Kan mij nog herinneren dat ze ooit op Glastonbury stonden en dat toen ook buitenlandse critici ze geweldig vonden.quote:
Happy? Maar die is niet echt veel gedraaid bij 3v12.quote:
Alsof dat een graadmeter van deze lijst is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy? Maar die is niet echt veel gedraaid bij 3v12.
Mwah, meeste platen heb ik wel vaak gehoord bij Roos hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Alsof dat een graadmeter van deze lijst is.
79quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of HAIM? Zijn die al langs geweest?
Nja op single hebben die het niet goed genoeg gedaan denk ik.quote:
Diamonds past helemaal niet bij de VPRO.quote:
Ohja, die is wel vaker bij 3voor12 langs geweest. Die zal wel 2 zijn dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
La La La van Naughty Boy Ft. Sam Smith is nog niet gedraaid volgens mij.
Maar paste niet bij vpro ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh die Diamonds was er natuurlijk ook nogDuh.
Natuurlijk kon je in 89 niet via internet stemmenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Kon je altijd al via internet stemmen? En is er dit jaar niet veel meer promotie voor?
Ik dacht aan een andere plaatquote:
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel beter, waar is het mis gegaan?
Rihanna?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht aan een andere plaat
Er zijn echt zoveel goede platen gemaakt in 2013. Vroeger was Macklemore gewoon 1 geweest.quote:
3voor12draait is afgeschaft, luisterpaal heeft steeds minder goede platen erop staan, de facebook pagina deelt vaak irrelevante nieuwtjes: 3voor12 is wel binnen een jaar voor mijn gevoel omlaag gegaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk kon je in 89 niet via internet stemmen
Promotie was al vrij groot in 2005, maar nu wel nog vele malen groter 3fm-breed. Heeft de lijstkwaliteit echt verneukt, nu is het gewoon een Mega Top 50 zonder de typische slam/sky/538muziek
3voor12 Draait playlist op spotify is wel ok, maar haalt het niveau van 3voor12 draait niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
3voor12draait is afgeschaft, luisterpaal heeft steeds minder goede platen erop staan, de facebook pagina deelt vaak irrelevante nieuwtjes: 3voor12 is wel binnen een jaar voor mijn gevoel omlaag gegaan.
(ps: weet iemand nog een vervanging voor die podcast 3voor12 met Atze de Vrieze? mis hem nog steeds)
5-10 jaar geleden was 3voor12 sowieso alternatiever, eerst met Jaap Boots en daarna ook nog wel met Corton. Promotie was voor song vh jaar was er idd ook nauwelijks buiten VPRO/3voor12 om.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk kon je in 89 niet via internet stemmen
Promotie was al vrij groot in 2005, maar nu wel nog vele malen groter 3fm-breed. Heeft de lijstkwaliteit echt verneukt, nu is het gewoon een Mega Top 50 zonder de typische slam/sky/538muziek
inb4 kuthipstersquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3voor12 Draait playlist op spotify is wel ok, maar haalt het niveau van 3voor12 draait niet.
3voor12 is 3voor12 niet meer.
Mis ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
3voor12draait is afgeschaft, luisterpaal heeft steeds minder goede platen erop staan, de facebook pagina deelt vaak irrelevante nieuwtjes: 3voor12 is wel binnen een jaar voor mijn gevoel omlaag gegaan.
(ps: weet iemand nog een vervanging voor die podcast 3voor12 met Atze de Vrieze? mis hem nog steeds)
Dus? De muziek die 3voor12 promoot is kwalitatief gewoon minder geworden. Daar moet wat aan gedaan worden. Zendercoordinatie heeft het radioprogramma verkracht. Internetplatform is niet meer wat het geweest is. Echte nieuwe muziek promoten die niemand kent en toch kwaliteit herbergt was ooit het doel, maar dat is compleet omgeslagen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef Apostrof het volgende:
[..]
inb4 kuthipsters.
De scheiding tussen "alternatief" waar 3voor12 voor staat is natuurlijk door het internet steeds vager geworden.
Was ik tijden op geabonneerd maar die Belgische reclames begonnen mij een beetje de keel uit te hangen, en ook daar ligt de focus ook gedeeltelijk op populaire platen ipv nieuwe muziek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mis ik ook wel ja.De Afrekening van StuBru is opzich wel aardig.
Ja. Eric draaide tenminste nog een beetje muziek die niet al 1830583028x per dag gedraaid werd. Van voorgangers heb ik geen idee.quote:
De afrekening is iets beter dan dit, maar die hadden ook gewoon dezelfde zooi in hun lijst staan vanmiddag. Heb ik tot 7 zitten luisteren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BBC Radio 1, en dan de A-,B- en C-list. De BBC maakt of kraakt hits in de muziekindustrie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Linkje naar lijst?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afrekening is iets beter dan dit, maar die hadden ook gewoon dezelfde zooi in hun lijst staan vanmiddag. Heb ik tot 7 zitten luisteren.
Ah, ok. Heb de lijst nog niet gezien en luister eerlijk gezegd ook nauwelijks meer naar De Afrekening. Heb wel af en toe Pinguin Radio aanstaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afrekening is iets beter dan dit, maar die hadden ook gewoon dezelfde zooi in hun lijst staan vanmiddag. Heb ik tot 7 zitten luisteren.
BBC Radio 1 is enorm belangrijk. Verder is het Indie-topic op FOK! ook wel nuttig om te volgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
BBC Radio 1, en dan de A-,B- en C-list. De BBC maakt of kraakt hits in de muziekindustrie.
Staat wel ergens op de Stubru site.quote:
Pinguin is ook wel te doen, al haalt het Kink niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb de lijst nog niet gezien en luister eerlijk gezegd ook nauwelijks meer naar De Afrekening. Heb wel af en toe Pinguin Radio aanstaan.
Keep your head up op 8?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/prog(...)indafrekeningvan2013
Handig linkje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
BBC Radio 1, en dan de A-,B- en C-list. De BBC maakt of kraakt hits in de muziekindustrie.
London Grammar deed al mee op een hitje van Disclosure toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/radio1/playlist/
Sampha wordt een grote in 2014. En London Grammar.
Dankje!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/radio1/playlist/
Sampha wordt een grote in 2014. En London Grammar.
Roos?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef Jelmer80 het volgende:
Wat is die vrouw een drama van een presentatrice
Roos ja, is helaas DJ op 3FM. Met Serious Request ga je haar ook zien.quote:Op zondag 15 december 2013 00:04 schreef Jelmer80 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee hoe ze heet, maar gewoon die de nummers introduceerde..
Of Annemieke.quote:Op zondag 15 december 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos ja, is helaas DJ op 3FM. Met Serious Request ga je haar ook zien.
Smullen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos ja, is helaas DJ op 3FM. Met Serious Request ga je haar ook zien.
Dat is waar. Dat Claudia die Ring heeft gewonnen zal ik nooit begrijpen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Roos, nog steeds 10x dragelijker dan Claudia.
Radio als medium is nog lang niet dood, maar de aandacht voor alternatieve muziek en radio is hondsverkouden.quote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat Claudia die Ring heeft gewonnen zal ik nooit begrijpen.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Roos, nog steeds 10x dragelijker dan Claudia.
Kan ze je niet gewoon bellen dan?quote:Op zondag 15 december 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
Roos is geweldig, ik mag haar graag horen!
Was het maar waar!quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ze je niet gewoon bellen dan?
wij hebben echt precies de tegenovergestelde mening over DJ's volgens mijquote:Op zondag 15 december 2013 00:41 schreef minthy het volgende:
Roos is geweldig, ik mag haar graag horen!
Dat geeft niks, over worstenbroodjes zijn we het eens. Dat telt voor mij.quote:Op zondag 15 december 2013 03:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij hebben echt precies de tegenovergestelde mening over DJ's volgens mij
fijn om te weten dat je het dus niet meent maar gewoon doet om opstandig te zijnquote:Op zondag 15 december 2013 03:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geeft niks, over worstenbroodjes zijn we het eens. Dat telt voor mij.
Voor al het negatieve gezeik hier post ik een positieve post. Omdat het kan
Fout gedacht!quote:Op zondag 15 december 2013 03:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fijn om te weten dat je het dus niet meent maar gewoon doet om opstandig te zijn
de sint is al het land uitquote:Op zondag 15 december 2013 03:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Fout gedacht!
Het is echter wél zo dat ik meer positief reageer als er meer gemosterd wordt hier. Dat haalt de positiviteitsfee in me naar boven![]()
Nu nog eens een stafje vinden...
Ik ben vindingrijk wat dat betreft. Desnoods pak ik de piek uit de boom en zwaai daar wat mee rondquote:
ik heb wel een kloppende stafquote:Op zondag 15 december 2013 03:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Fout gedacht!
Het is echter wél zo dat ik meer positief reageer als er meer gemosterd wordt hier. Dat haalt de positiviteitsfee in me naar boven![]()
Nu nog eens een stafje vinden...
Ik las het net. Ik ontken alles. Ik wist niet eens dat dat nummer ertussen stond.quote:Op zondag 15 december 2013 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)facts---figures.html
ok, wie heeft er op het Koningslied gestemd???
Roar
Elke keer als ik per ongeluk op die site kom, ben ik weer verbijsterd wat voor kanjersite dat toch is. Als aids een website was.quote:Op zondag 15 december 2013 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)facts---figures.html
ok, wie heeft er op het Koningslied gestemd???
Roar
die kan van pure opwinding niet meer typen!quote:
Bazenstem juistquote:Op zondag 15 december 2013 12:31 schreef Cee het volgende:
Valt me nu pas op wat een beperkte zeikstem die zanger eigenlijk heeft.Verder wel leuke muziek hoor.
Goede zaak, Bastille moet nodig weer worden gedraaid. Straks zeggen ze af voor woensdag!quote:Op zondag 15 december 2013 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb Wilbert maar even ingelicht. dit kan natuurlijk niet!
och, dan komt Kensington wel...quote:Op zondag 15 december 2013 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Goede zaak, Bastille moet nodig weer worden gedraaid. Straks zeggen ze af voor woensdag!
Tropical Danny en Guillermo hebben ze een keer 2 uur achter elkaar gedraaid bij 3FM, dus het valt nog mee.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef alors het volgende:
Voltige is voor lichte meisjes van 12 die 40 kilo wegen, niet voor tankers als Roos
quote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef alors het volgende:
Voltige is voor lichte meisjes van 12 die 40 kilo wegen, niet voor tankers als Roos
Echt, dit nummer wordt iedere keer dat ik 'm hoor mooier.quote:
Het is wel een hit geweest.. MH.quote:Op zondag 15 december 2013 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, dit nummer wordt iedere keer dat ik 'm hoor mooier.Zonde dat het niet echt een hit geworden is maar tegelijkertijd, wat boeit dat ook.
Daar is ie te mooi voorquote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaja, maar geen piew piew ROARRRRRRR hit.
Voor alles is een oplossingquote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef alors het volgende:
Nee overal zitten grenzen aan. Ik vind het eigenlijk ook niet verantwoord dat ze met 3 meisjes van 40 kilo op een paard gaan. Je moet sowieso niet meer dan 100 kilo op een paardenrug willen. En dat vind ik eigenlijk ook al veel te veel.quote:Op zondag 15 december 2013 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor alles is een oplossing![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 15:02 schreef alors het volgende:
[..]
Nee overal zitten grenzen aan. Ik vind het eigenlijk ook niet verantwoord dat ze met 3 meisjes van 40 kilo op een paard gaan. Je moet sowieso niet meer dan 100 kilo op een paardenrug willen. En dat vind ik eigenlijk ook al veel te veel.
Maarja dat schiet mensen met overgewicht al snel in het verkeerde keelgat want '85 kilo is toch een heel normaal gewicht?' 'Paardrijden is toch juist goed, ik sport tenminste' Ze zijn ervan overtuigd dat ze magere bonenstaakjes zouden zijn met 15 kilo minder
Dat was voor Katja vs. Bridget, Bridget had er een met Jan Smit geloof ikquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was voor Katja vs. Bridget, Bridget had er een met Jan Smit geloof ik
EkStra baardquote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Awesome baard heeft Corton!Hij wordt wel oud.
[ afbeelding ]
Heerlijke ochtenden.quote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Een kort weekje deze keer, want woensdagavond ga ik natuurlijk het huis in! De Kast, Miss Montreal en Licks & Brains komen me nog drie dagen voorzien van lekkere muziek!
Warm alvast een beetje op! Klikken maar...
WEEKAGENDA
Maandag: De Kast
Dinsdag: Miss Montreal
Woensdag: Licks & Brains
MM. Je verwacht het niet.
Straks komt er nog een rood puntmutsje bijquote:Op zondag 15 december 2013 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Awesome baard heeft Corton!Hij wordt wel oud.
[ afbeelding ]
Ûs Sybquote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Een kort weekje deze keer, want woensdagavond ga ik natuurlijk het huis in! De Kast, Miss Montreal en Licks & Brains komen me nog drie dagen voorzien van lekkere muziek!
Warm alvast een beetje op! Klikken maar...
WEEKAGENDA
Maandag: De Kast
Dinsdag: Miss Montreal
Woensdag: Licks & Brains
MM. Je verwacht het niet.
Ha-ha.quote:
Godverquote:
het interesseert die vent volgens mij geen reet wat anderen van hem vinden. doet gewoon lekker waar ie zin in heeft!quote:
hahaquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
Oh, het is een vent... Ik begreep al niet wat er zo grappig aan was![]()
Je kent Stromae niet?quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
Oh, het is een vent... Ik begreep al niet wat er zo grappig aan was![]()
Van naam en ik ken een aantal nummers. Geen idee hoe hij eruitziet verderquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Van naam en ik ken een aantal nummers. Geen idee hoe hij eruitziet verder
Het wordt hier al wel een tijdje genoemd als potentiële "anthem", ik denk ook dat het klopt.quote:Op maandag 16 december 2013 00:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
Misschien al genoemd hier, maar het volgende viel me op:
Gezien de aangepaste titel van dit nummer in de 3FM computer gaat dit waarschijnlijk de nieuwe "Scream & Shout" worden (of in elk geval veel gedraaid):
Eat Sleep Rave Repeat (Giel Paul Coen Edit)
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23552
Als het aan Paul ligt echter...quote:Op maandag 16 december 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Het wordt hier al wel een tijdje genoemd als potentiële "anthem", ik denk ook dat het klopt.
Goed speurwerk!
Ik denk dat het er vooral afhangt wie ze het eerst aan de telefoon weten te regelen wanneer ze in het Glazen Huis zitten, Fatboy Slim of Pitbull/Ke$ha.twitter:paul3fm twitterde op zondag 15-12-2013 om 21:29:01Die Timber van Kesha en Pitbull klinkt ook wel als een dikke #SR13 hit. Vraag je 'm aan vanaf woensdag?? reageer retweet
Deze versie is door Ramon als cadeautje voor de GlazenHuizers gemaakt. of het het anthem wordt is nog maar afwachten natuurlijk. het zal waarsch gaan tussen deze en Timber van Pitbull/Ke$haquote:Op maandag 16 december 2013 00:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
Misschien al genoemd hier, maar het volgende viel me op:
Gezien de aangepaste titel van dit nummer in de 3FM computer gaat dit waarschijnlijk de nieuwe "Scream & Shout" worden (of in elk geval veel gedraaid):
Eat Sleep Rave Repeat (Giel Paul Coen Edit)
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/23552
Sowieso, Chuck Berryquote:Op maandag 16 december 2013 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
Laat dan Johhny be good op de radio horen![]()
tof nummer
Jepquote:Op maandag 16 december 2013 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was je weekendje (weg toch)?
Topquote:
David Grohl heeft nieuw album van Zac Brown Band geproduceerd.quote:
Vetquote:Op maandag 16 december 2013 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
David Grohl heeft nieuw album van Zac Brown Band geproduceerd.
David doet zelf de drums.
Het klinkt wel ubertof! Country alleen dan met lekker met veel rock.quote:Op maandag 16 december 2013 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vet
Wel heel wat anders opeens voor hem
Oeh!quote:Op maandag 16 december 2013 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het klinkt wel ubertof! Country alleen dan met lekker met veel rock.
Zac Brown Band is altijd een aanraderquote:
Dat is mooi ... we gaan eens luisteren, ik ken het namelijk nietquote:Op maandag 16 december 2013 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zac Brown Band is altijd een aanrader
Nielson en Blofquote:
Arctic Monkeys is sowiesoquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Blijf dit wel een leuke plaat vinden van de Arctic Monkeys
Zo ver wil ik dan niet gaanquote:
Moet je dan toch eens doenquote:
Van alle britpop/rock ellende wel een van de betere bands met meer nummers die wel aan te horen zijnquote:
Idd.quote:Op maandag 16 december 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Timber als anthem is razende apenaids
Linedancende vrouwen van plattelandsverenigingen bij het Glazenhuisquote:Op maandag 16 december 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd.
En niemand zit te wachten op linedancing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |