Wat een bak geld voor een lelijke truiquote:
Jammer dat ik geen staatsgefinancieerd kledingbudget hebquote:
Hipsteralarm.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen staatsgefinancieerd kledingbudget heb
Die blonde heeft ook al zo'n mooi shirt aan.
Wat een lelijkheid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen staatsgefinancieerd kledingbudget heb
Die blonde heeft ook al zo'n mooi shirt aan.
Ik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Apostrof het volgende:
Zit hij nou alternatief af te zeiken tijdens een 3voor12 event
Oh, dat heb ik niet gehoord. Luister naar de stream, is die dus anders dan 101TV?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Nee net paardentrui, zo van "alternatief dat klinkt als zweetlucht".
Denk ik. Ze lullen nu over of Best Kept Secret dit jaar voor het eerst was of tweede keer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gehoord. Luister naar de stream, is die dus anders dan 101TV?
Mjah dat hoor ik wel. Of ik heb het gewoon helemaal gemist, kan ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Denk ik. Ze lullen nu over of Best Kept Secret dit jaar voor het eerst was of tweede keer.
de fanclubs zijn altijd fanatiek met stemmen, maar ik vind dit een prima nummer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef MarijeH het volgende:
Kensington op 5 met het nummer Home Again. Mooie prestatie van de mannen.
topshow!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug naar het darten.![]()
Get Lucky nr 1.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blurred lines gelukkig nu al.
Nee, dus die is denk ik nummer 2.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Get Lucky nr 1.
Happy ook nog niet langsgeweest toch?
Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Get Lucky nr 1.
Happy ook nog niet langsgeweest toch?
Dus, ze sopt toch.quote:
Waarom zijn die gasten nog steeds niet doorgebroken? Kan mij nog herinneren dat ze ooit op Glastonbury stonden en dat toen ook buitenlandse critici ze geweldig vonden.quote:
Happy? Maar die is niet echt veel gedraaid bij 3v12.quote:
Alsof dat een graadmeter van deze lijst is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy? Maar die is niet echt veel gedraaid bij 3v12.
Mwah, meeste platen heb ik wel vaak gehoord bij Roos hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Alsof dat een graadmeter van deze lijst is.
79quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of HAIM? Zijn die al langs geweest?
Nja op single hebben die het niet goed genoeg gedaan denk ik.quote:
Diamonds past helemaal niet bij de VPRO.quote:
Ohja, die is wel vaker bij 3voor12 langs geweest. Die zal wel 2 zijn dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
La La La van Naughty Boy Ft. Sam Smith is nog niet gedraaid volgens mij.
Maar paste niet bij vpro ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh die Diamonds was er natuurlijk ook nogDuh.
Natuurlijk kon je in 89 niet via internet stemmenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Kon je altijd al via internet stemmen? En is er dit jaar niet veel meer promotie voor?
Ik dacht aan een andere plaatquote:
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel beter, waar is het mis gegaan?
Rihanna?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht aan een andere plaat
Er zijn echt zoveel goede platen gemaakt in 2013. Vroeger was Macklemore gewoon 1 geweest.quote:
3voor12draait is afgeschaft, luisterpaal heeft steeds minder goede platen erop staan, de facebook pagina deelt vaak irrelevante nieuwtjes: 3voor12 is wel binnen een jaar voor mijn gevoel omlaag gegaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk kon je in 89 niet via internet stemmen
Promotie was al vrij groot in 2005, maar nu wel nog vele malen groter 3fm-breed. Heeft de lijstkwaliteit echt verneukt, nu is het gewoon een Mega Top 50 zonder de typische slam/sky/538muziek
3voor12 Draait playlist op spotify is wel ok, maar haalt het niveau van 3voor12 draait niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
3voor12draait is afgeschaft, luisterpaal heeft steeds minder goede platen erop staan, de facebook pagina deelt vaak irrelevante nieuwtjes: 3voor12 is wel binnen een jaar voor mijn gevoel omlaag gegaan.
(ps: weet iemand nog een vervanging voor die podcast 3voor12 met Atze de Vrieze? mis hem nog steeds)
5-10 jaar geleden was 3voor12 sowieso alternatiever, eerst met Jaap Boots en daarna ook nog wel met Corton. Promotie was voor song vh jaar was er idd ook nauwelijks buiten VPRO/3voor12 om.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk kon je in 89 niet via internet stemmen
Promotie was al vrij groot in 2005, maar nu wel nog vele malen groter 3fm-breed. Heeft de lijstkwaliteit echt verneukt, nu is het gewoon een Mega Top 50 zonder de typische slam/sky/538muziek
inb4 kuthipstersquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3voor12 Draait playlist op spotify is wel ok, maar haalt het niveau van 3voor12 draait niet.
3voor12 is 3voor12 niet meer.
Mis ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Apostrof het volgende:
[..]
3voor12draait is afgeschaft, luisterpaal heeft steeds minder goede platen erop staan, de facebook pagina deelt vaak irrelevante nieuwtjes: 3voor12 is wel binnen een jaar voor mijn gevoel omlaag gegaan.
(ps: weet iemand nog een vervanging voor die podcast 3voor12 met Atze de Vrieze? mis hem nog steeds)
Dus? De muziek die 3voor12 promoot is kwalitatief gewoon minder geworden. Daar moet wat aan gedaan worden. Zendercoordinatie heeft het radioprogramma verkracht. Internetplatform is niet meer wat het geweest is. Echte nieuwe muziek promoten die niemand kent en toch kwaliteit herbergt was ooit het doel, maar dat is compleet omgeslagen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef Apostrof het volgende:
[..]
inb4 kuthipsters.
De scheiding tussen "alternatief" waar 3voor12 voor staat is natuurlijk door het internet steeds vager geworden.
Was ik tijden op geabonneerd maar die Belgische reclames begonnen mij een beetje de keel uit te hangen, en ook daar ligt de focus ook gedeeltelijk op populaire platen ipv nieuwe muziek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mis ik ook wel ja.De Afrekening van StuBru is opzich wel aardig.
Ja. Eric draaide tenminste nog een beetje muziek die niet al 1830583028x per dag gedraaid werd. Van voorgangers heb ik geen idee.quote:
De afrekening is iets beter dan dit, maar die hadden ook gewoon dezelfde zooi in hun lijst staan vanmiddag. Heb ik tot 7 zitten luisteren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BBC Radio 1, en dan de A-,B- en C-list. De BBC maakt of kraakt hits in de muziekindustrie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Linkje naar lijst?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afrekening is iets beter dan dit, maar die hadden ook gewoon dezelfde zooi in hun lijst staan vanmiddag. Heb ik tot 7 zitten luisteren.
Ah, ok. Heb de lijst nog niet gezien en luister eerlijk gezegd ook nauwelijks meer naar De Afrekening. Heb wel af en toe Pinguin Radio aanstaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De afrekening is iets beter dan dit, maar die hadden ook gewoon dezelfde zooi in hun lijst staan vanmiddag. Heb ik tot 7 zitten luisteren.
BBC Radio 1 is enorm belangrijk. Verder is het Indie-topic op FOK! ook wel nuttig om te volgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
BBC Radio 1, en dan de A-,B- en C-list. De BBC maakt of kraakt hits in de muziekindustrie.
Staat wel ergens op de Stubru site.quote:
Pinguin is ook wel te doen, al haalt het Kink niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb de lijst nog niet gezien en luister eerlijk gezegd ook nauwelijks meer naar De Afrekening. Heb wel af en toe Pinguin Radio aanstaan.
Keep your head up op 8?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/prog(...)indafrekeningvan2013
Handig linkje?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
BBC Radio 1, en dan de A-,B- en C-list. De BBC maakt of kraakt hits in de muziekindustrie.
London Grammar deed al mee op een hitje van Disclosure toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/radio1/playlist/
Sampha wordt een grote in 2014. En London Grammar.
Dankje!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/radio1/playlist/
Sampha wordt een grote in 2014. En London Grammar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |