http://www.sony.nl/product/vaio-e-series/vpceh2k1equote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef Elan het volgende:
Zo nieuwe laptop halen weet alleen nog niet welke.
okquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind JanCees niet zoveel toevoegen vandaag.
je bent zelf een kutdingquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
http://www.sony.nl/product/vaio-e-series/vpceh2k1e
in ieder geval niet deze, heb ik, kutding.
waaromquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
ik voeg wel altijd wat toe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
En Asus of is dat ook kut?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Sowieso gamenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
kan er nieteens op gamen dan loopt ie vast
maarja sowieso laptop gebruiken om te gamen![]()
ok, leukquote:
goed goaltjequote:
mochten ze willen om ooit nog tegen city te staanquote:
hou opquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
Enige waardige voetbal van de UK is toch wel United
Jammer dat ze zo kut gaan dit seizoen
Arsenal en Spurs gr grquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
Enige waardige voetbal van de UK is toch wel United
Jammer dat ze zo kut gaan dit seizoen
nee, ook geen united fan ?quote:
Feyenoord - spurs mag van mij nog wel een keerquote:
maandagavond in t halve maatjequote:
zeker lekker elkaar djoeken en rellen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Feyenoord - spurs mag van mij nog wel een keer
jimbo is een hooliquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
zeker lekker elkaar djoeken en rellen.
Nee joh, gewoon gezellig een biertje doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
zeker lekker elkaar djoeken en rellen.
sjoeltopic fok enzoquote:
Naar Excelsior gaat'ie, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]Jammer van die constante blessures. Tijd dat ie weer terugkomt naar rotterdam voor een jaar of wat
Ik denk dat je weer aan het bier moet.quote:
Dat soort uitspraken neem ik met een hele grote korrelzout. Al sluit Ibrahimovic Ajax ook niet uitquote:
quote:
okquote:
Is wel zijn clubje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]RVP in excelsior, dan komen ze iig wel terug in de eredivisie
Natuurlijk, maar ik zie hem eerder aar feyenoord gaan dan excelsior.quote:
HA mijn moeder en oma hebben daarop gezeten, deed ik vroeger ook altijd hadden we zo'n sjoelbak thuisquote:
Mag ik hem bij jou er in sjoelen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
HA mijn moeder en oma hebben daarop gezeten, deed ik vroeger ook altijd hadden we zo'n sjoelbak thuis
als ik klaar met jou ben kunnen we jouw anus als sjoelbak gebruikenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag ik hem bij jou er in sjoelen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik klaar met jou ben kunnen we jouw anus als sjoelbak gebruiken
wokken is niet uitetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:44 schreef Jhali het volgende:
ik ga vanavond uit eten maar ik heb geen zin om mooie kleren en zo aan te doen
kan ik niet gewoon wokken in mijn pyama
Oquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouja het is niet zo een all you can eat tokkie plek maar wel gwn aziatische shit
uhhuquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouja het is niet zo een all you can eat tokkie plek maar wel gwn aziatische shit
tsja.quote:
Maar je komt dus ook niks aan? Madame_Paon zwelgt in jaloezie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij heb ik een lintworm, vreet me godverdomme helemaal kapot. Denk dat er in de laatste week meer doorheen gegaan is dan in een gemiddelde maand
Iemand is ongesteldquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja of je houdt gewoon je bek tegen mij als je wil dat ik oprot, ook een optie
Dat weet ik niet, mn weegschaal is al maanden leegquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je komt dus ook niks aan? Madame_Paon zwelgt in jaloezie.
GATVERDAMME!quote:
Dat is ook mijn insteek ongeveerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, mn weegschaal is al maanden leeg
Als ik maar onder de 80 blijf hangen vind ik alles wel goed
Voor madame_paon zou aankomen niet verkeer zijn, als het maar naar die tetten gaat
nee zeg het nou maar!quote:
marit dr haar is voortdurend ongesteld, denk daar maar eens over naquote:
nee ik had het net optijd weggeninja'd en daar ben ik trots opquote:
Ik wil niet nadenken over MArit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
marit dr haar is voortdurend ongesteld, denk daar maar eens over na
[..]
nee ik had het net optijd weggeninja'd en daar ben ik trots op
gewoon zeggen anders bne je stomquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
marit dr haar is voortdurend ongesteld, denk daar maar eens over na
[..]
nee ik had het net optijd weggeninja'd en daar ben ik trots op
okee ik zei ''dat laatste komt me ook wel bekend voor'', dat ging over die tieten van madame_paonquote:
maar heb je geen tetten danquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zei ''dat laatste komt me ook wel bekend voor'', dat ging over die tieten van madame_paon
Dat ligt aan je verhoudingenquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ze wel wat groter zouden mogen
Laat Jimbo dan zelf oordelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ze wel wat groter zouden mogen
Ik ben van mening dat ik fotos moet zien zodat ik je kan beoordelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja precies, in verhouding tot mijn behind
okee ik ben nu wel klaar met dit gesprek eigenlijk
nee dankje, ik ben daar zelf prima tot in staatquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik fotos moet zien zodat ik je kan beoordelen.
je dacht dat ik zwart was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Jimbo het volgende:
Dan moet ik sowieso mn mental image van je bijschaven
Nu durf ik niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
je dacht dat ik zwart was?![]()
hoe dacht/denk jij dat ik er uit zie, ik ben wel benieuwd
Iig donker haar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg please tell
dan dm ik daarna een foto van mezelf
HAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iig donker haar.
Je zal niet dik zijn
Iets in de trend van sproetjes ?
schoenmaat 38
EN zoals elke fokster zal je jezelf wel heel 'uniek' kleden, maar is het eigenlijk niets speciaals
ja dat is wel waarquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Jimbo het volgende:
En ik denk dat je met een verschrikkelijk accent praat, mocht het amsterdams of whigger zijn![]()
![]()
close ? ;Dquote:
nou kom eens met die foto danquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja dat is wel waarik praat twents maar ik gebruik soms een beetje wigger woordjes COME AT ME BRO
nee ik ben blond en wel een beetje gezet maar ik ben aan het afvallen en hardlopen dus komt helemaal goed
Online hosselenquote:
ik ookquote:
Eerder in mijzelfquote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
hee, ruik je weet naar bloemetjes op een zonnige zondagmorgen?
Gaat je anders goed af lekker ding.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Online hosselendat is zo 1940
nog geneukt gister trouwens? :&
Gewoon over zijn kleine lustspier beginnen. Sinds je mij op die wijze aanpakte durf ik ook niet meer tegen je in te gaan.quote:
haha, Ik verwacht dat van niemand op fok tenzij het tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
je had helemaal het idee dat ik hot shit was volgensmij
Je weet toch dat jij de enige bent voor mequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je anders goed af lekker ding.
[..]
Gewoon over zijn kleine lustspier beginnen. Sinds je mij op die wijze aanpakte durf ik ook niet meer tegen je in te gaan.
seks is viesquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Online hosselendat is zo 1940
nog geneukt gister trouwens? :&
Ik zie dat als een ja dus.quote:
oh, okequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie dat als een ja dus.
Goed gedaan gozer. Ik ben trots
in de kuip wel, niet op varkenoordquote:
Ook niet bij mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, oke
[..]
in de kuip wel, niet op varkenoord
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
zet jij die pruik maar op, vieze slet
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
zet jij die pruik maar op, vieze slet
Deden alle semi-duitsers in je buurt dat maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, zo wel dan doe ik mezelf iets aan
vanaf nu welquote:
Je weet het he, van boven naar beneden, niet van links naar rechtsquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, zo wel dan doe ik mezelf iets aan
picsquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik dan, ik zit nogsteeds in mn slaapjurkje
quote:
Dit is een wijs manquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet het he, van boven naar beneden, niet van links naar rechts
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Deden alle semi-duitsers in je buurt dat maar.
Had het over Twente supporters.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:52 schreef Jhali het volgende:
[..]![]()
de man uit drenthe noemt mij een semiduitser, sorry maarik woon dichter bij de bewoonde wereld dan jij
Heb zo'n idee dat jij helemaal niks met voetbal te maken wil hebben. (behalve het douchen misschien)quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ben geen twente supporterwaar zie je me voor aan
hij kan je niet zien ver zit ervoor xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ben geen twente supporterwaar zie je me voor aan
als daar een t moest staan stomp ik je oog eruitquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij kan je niet zien ver zit ervoor xd
ik heb inderdaad niet zoveel met voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor ajaxquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat jij helemaal niks met voetbal te maken wil hebben. (behalve het douchen misschien)
Niet zo aangesproken voelen
Ik vind het knap dat je zijn post hebt weten te ontcijferen, mij lukte het niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
als daar een t moest staan stomp ik je oog eruit
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb inderdaad niet zoveel met voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor ajax
daar moest een t staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
als daar een t moest staan stomp ik je oog eruit
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb inderdaad niet zoveel met voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor ajax
Tjacka, ben je in een recalcitrante bui vandaag?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka, ben je in een recalcitrante bui vandaag?
Bedoelde iets anders. Kan er niet opkomen
tjacka is een ettertjequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
irritante*quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
waarheid als een koequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
irritante*
Maar hij blijft desondanks lief.
Daar kwam het op neer jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
irritante*
Maar hij blijft desondanks lief.
brbquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga weg van Fok! en neem een sok [ afbeelding ]
ik hen alweer een bonerquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
je had het net makkelijk in het doucheputje kwijt kunnen raken
Successupporterquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
Mooi hoe ze bij chelsea ook meezingen met 'Vriend van de joden, hij is een vriend van de joden'![]()
omgquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:14 schreef Jimbo het volgende:
Mooi hoe ze bij chelsea ook meezingen met 'Vriend van de joden, hij is een vriend van de joden'![]()
Stelt me wel teleur hoorquote:
hoiquote:
wie heb je gemeet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben we wel maar mogen niet op fok
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben we wel maar mogen niet op fok
leuk gehad?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |