Iig donker haar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg please tell
dan dm ik daarna een foto van mezelf
HAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iig donker haar.
Je zal niet dik zijn
Iets in de trend van sproetjes ?
schoenmaat 38
EN zoals elke fokster zal je jezelf wel heel 'uniek' kleden, maar is het eigenlijk niets speciaals
ja dat is wel waarquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Jimbo het volgende:
En ik denk dat je met een verschrikkelijk accent praat, mocht het amsterdams of whigger zijn![]()
![]()
close ? ;Dquote:
nou kom eens met die foto danquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja dat is wel waarik praat twents maar ik gebruik soms een beetje wigger woordjes COME AT ME BRO
nee ik ben blond en wel een beetje gezet maar ik ben aan het afvallen en hardlopen dus komt helemaal goed
Online hosselenquote:
ik ookquote:
Eerder in mijzelfquote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
hee, ruik je weet naar bloemetjes op een zonnige zondagmorgen?
Gaat je anders goed af lekker ding.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Online hosselendat is zo 1940
nog geneukt gister trouwens? :&
Gewoon over zijn kleine lustspier beginnen. Sinds je mij op die wijze aanpakte durf ik ook niet meer tegen je in te gaan.quote:
haha, Ik verwacht dat van niemand op fok tenzij het tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
je had helemaal het idee dat ik hot shit was volgensmij
Je weet toch dat jij de enige bent voor mequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat je anders goed af lekker ding.
[..]
Gewoon over zijn kleine lustspier beginnen. Sinds je mij op die wijze aanpakte durf ik ook niet meer tegen je in te gaan.
seks is viesquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Online hosselendat is zo 1940
nog geneukt gister trouwens? :&
Ik zie dat als een ja dus.quote:
oh, okequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zie dat als een ja dus.
Goed gedaan gozer. Ik ben trots
in de kuip wel, niet op varkenoordquote:
Ook niet bij mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, oke
[..]
in de kuip wel, niet op varkenoord
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
zet jij die pruik maar op, vieze slet
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
zet jij die pruik maar op, vieze slet
Deden alle semi-duitsers in je buurt dat maar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, zo wel dan doe ik mezelf iets aan
vanaf nu welquote:
Je weet het he, van boven naar beneden, niet van links naar rechtsquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, zo wel dan doe ik mezelf iets aan
picsquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik dan, ik zit nogsteeds in mn slaapjurkje
quote:
Dit is een wijs manquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet het he, van boven naar beneden, niet van links naar rechts
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Deden alle semi-duitsers in je buurt dat maar.
Had het over Twente supporters.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:52 schreef Jhali het volgende:
[..]![]()
de man uit drenthe noemt mij een semiduitser, sorry maarik woon dichter bij de bewoonde wereld dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |