Dat is ook mijn insteek ongeveerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, mn weegschaal is al maanden leeg
Als ik maar onder de 80 blijf hangen vind ik alles wel goed
Voor madame_paon zou aankomen niet verkeer zijn, als het maar naar die tetten gaat
nee zeg het nou maar!quote:
marit dr haar is voortdurend ongesteld, denk daar maar eens over naquote:
nee ik had het net optijd weggeninja'd en daar ben ik trots opquote:
Ik wil niet nadenken over MArit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
marit dr haar is voortdurend ongesteld, denk daar maar eens over na
[..]
nee ik had het net optijd weggeninja'd en daar ben ik trots op
gewoon zeggen anders bne je stomquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
marit dr haar is voortdurend ongesteld, denk daar maar eens over na
[..]
nee ik had het net optijd weggeninja'd en daar ben ik trots op
okee ik zei ''dat laatste komt me ook wel bekend voor'', dat ging over die tieten van madame_paonquote:
maar heb je geen tetten danquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zei ''dat laatste komt me ook wel bekend voor'', dat ging over die tieten van madame_paon
Dat ligt aan je verhoudingenquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ze wel wat groter zouden mogen
Laat Jimbo dan zelf oordelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ze wel wat groter zouden mogen
Ik ben van mening dat ik fotos moet zien zodat ik je kan beoordelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja precies, in verhouding tot mijn behind
okee ik ben nu wel klaar met dit gesprek eigenlijk
nee dankje, ik ben daar zelf prima tot in staatquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ik fotos moet zien zodat ik je kan beoordelen.
je dacht dat ik zwart was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Jimbo het volgende:
Dan moet ik sowieso mn mental image van je bijschaven
Nu durf ik niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef Jhali het volgende:
[..]
je dacht dat ik zwart was?![]()
hoe dacht/denk jij dat ik er uit zie, ik ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |