Natuurlijk, maar ik zie hem eerder aar feyenoord gaan dan excelsior.quote:
HA mijn moeder en oma hebben daarop gezeten, deed ik vroeger ook altijd hadden we zo'n sjoelbak thuisquote:
Mag ik hem bij jou er in sjoelen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
HA mijn moeder en oma hebben daarop gezeten, deed ik vroeger ook altijd hadden we zo'n sjoelbak thuis
als ik klaar met jou ben kunnen we jouw anus als sjoelbak gebruikenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag ik hem bij jou er in sjoelen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik klaar met jou ben kunnen we jouw anus als sjoelbak gebruiken
wokken is niet uitetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:44 schreef Jhali het volgende:
ik ga vanavond uit eten maar ik heb geen zin om mooie kleren en zo aan te doen
kan ik niet gewoon wokken in mijn pyama
Oquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouja het is niet zo een all you can eat tokkie plek maar wel gwn aziatische shit
uhhuquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouja het is niet zo een all you can eat tokkie plek maar wel gwn aziatische shit
tsja.quote:
Maar je komt dus ook niks aan? Madame_Paon zwelgt in jaloezie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij heb ik een lintworm, vreet me godverdomme helemaal kapot. Denk dat er in de laatste week meer doorheen gegaan is dan in een gemiddelde maand
Iemand is ongesteldquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja of je houdt gewoon je bek tegen mij als je wil dat ik oprot, ook een optie
Dat weet ik niet, mn weegschaal is al maanden leegquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je komt dus ook niks aan? Madame_Paon zwelgt in jaloezie.
GATVERDAMME!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |