Heb zo'n idee dat jij helemaal niks met voetbal te maken wil hebben. (behalve het douchen misschien)quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ben geen twente supporterwaar zie je me voor aan
hij kan je niet zien ver zit ervoor xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik ben geen twente supporterwaar zie je me voor aan
als daar een t moest staan stomp ik je oog eruitquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij kan je niet zien ver zit ervoor xd
ik heb inderdaad niet zoveel met voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor ajaxquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat jij helemaal niks met voetbal te maken wil hebben. (behalve het douchen misschien)
Niet zo aangesproken voelen
Ik vind het knap dat je zijn post hebt weten te ontcijferen, mij lukte het niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
als daar een t moest staan stomp ik je oog eruit
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb inderdaad niet zoveel met voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor ajax
daar moest een t staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
als daar een t moest staan stomp ik je oog eruit
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb inderdaad niet zoveel met voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor ajax
Tjacka, ben je in een recalcitrante bui vandaag?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjacka, ben je in een recalcitrante bui vandaag?
Bedoelde iets anders. Kan er niet opkomen
tjacka is een ettertjequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
irritante*quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
waarheid als een koequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
irritante*
Maar hij blijft desondanks lief.
Daar kwam het op neer jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
irritante*
Maar hij blijft desondanks lief.
brbquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga weg van Fok! en neem een sok [ afbeelding ]
ik hen alweer een bonerquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
je had het net makkelijk in het doucheputje kwijt kunnen raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |