Amazon Japan. 21 nov.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:52 schreef portie het volgende:
[..]
Dit is een oude foto? Van voor de amerikaanse release zelfs.
twitter:AmazonJP twitterde op donderdag 21-11-2013 om 17:03:02【PS4】 世界中のAmazonで衝撃的な売れ行き。日本でも⇒ http://t.co/QxpaxIOXpm http://t.co/6RlN00unq5 reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Waarom Japan?
[..]
De ps4 komt in februari pas in Japan
Maar wel in 2014 al, niet in 2015 pasquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pas a.s Februari komt het uit in Aziatische landen.
Check de input lag van je tv.. Die van mij was met de verkeerde instellingen ongeveer 120ms wat het spelen van fps praktisch onmogelijk maaktequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:23 schreef Idanue het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor ¤650 is hij van jou.![]()
Maar even serieus, nog tips voor een beginnende ps4 speler behalve veel geduld hebben?
Denk dat het het beste is als ik maar met de singleplayer begin.
Dat zal ik zo even checken, thx.quote:Op zondag 15 december 2013 04:26 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Check de input lag van je tv.. Die van mij was met de verkeerde instellingen ongeveer 120ms wat het spelen van fps praktisch onmogelijk maakte
Morgen, iedereen, zelfs je moeder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen ofzo, maar volgens mij vraag je dat hier elke dag? Denk dat niemand hier daar een zeker antwoord op heeft.. Als je bovenaan de lijst staat kan je toch gewoon afwachten tot je een belletje oid krijgt?
Wat maakt het een bagger game?quote:Op zondag 15 december 2013 09:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vind Killzone trouwens ook echt een bagger game.
DC universe is wel tof, beetje een city of heroes kloonquote:
Want?quote:Op zondag 15 december 2013 09:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Joh zeg, a.s Februari 2014 dusquote:Op zondag 15 december 2013 03:41 schreef bakacakes het volgende:
[..]
[..]
Maar wel in 2014 al, niet in 2015 pas
oh dan ga ik dat wel even downloadenquote:Op zondag 15 december 2013 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DC universe is wel tof, beetje een city of heroes kloonMaar moet je eigenlijk wel met een leuk groepje doen.
ja daarom verkoop ik het ookquote:Op zondag 15 december 2013 09:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat komt er. Maar zo lang ik nog naast FOK! moet werken om de hypotheek te betalen (en allerlei andere rekeningen) betekent dat ik weinig tijd heb doordeweeks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:41 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat er een prijsvraag zou komen met ps4 games op fok??
Opstarten voor remote playquote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef RRuben het volgende:
wat is eigenlijk het nut van de stand-by mode? alleen dat je je controller kan opladen?
Singleplayer van Killzone shadowfall is heel erg vet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:23 schreef Idanue het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor ¤650 is hij van jou.![]()
Maar even serieus, nog tips voor een beginnende ps4 speler behalve veel geduld hebben?
Denk dat het het beste is als ik maar met de singleplayer begin.
werken is voor paupers jonguhquote:Op zondag 15 december 2013 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt er. Maar zo lang ik nog naast FOK! moet werken om de hypotheek te betalen (en allerlei andere rekeningen) betekent dat ik weinig tijd heb doordeweeks.Maar een vogeltje zei me dat het aankomende week zou gebeuren
Anders even Sony bellen? Of op de playstation fora een vraag stellen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef RRuben het volgende:
Heeft iemand hier veel verstand van routers ofzo? Mn ps4 app krijg ik gewoon NIET gekoppelt aan mn ps4zelfde netwerk enzo dus het moet waarschijnlijk aan de beveiliging liggen ofzo?
Anders ga je even zelf googlen, dat is al zo vaak verteld.quote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef RRuben het volgende:
wat is eigenlijk het nut van de stand-by mode? alleen dat je je controller kan opladen?
Dat is om het voorschot aan de energiemaatschappij op te makenquote:Op zondag 15 december 2013 16:07 schreef RRuben het volgende:
Heb je automatisch netwerk adres via DHCP geselecteerd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef RRuben het volgende:
Heeft iemand hier veel verstand van routers ofzo? Mn ps4 app krijg ik gewoon NIET gekoppelt aan mn ps4zelfde netwerk enzo dus het moet waarschijnlijk aan de beveiliging liggen ofzo?
Eneco zekerquote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is om het voorschot aan de energiemaatschappij op te maken
sudo shutdown -h 0?quote:Op zondag 15 december 2013 19:27 schreef donald_dick het volgende:
Al mijn consoles gaan gewoon uit door middel van een killswitch
nee, gewoon door middel van mijn APC hoofdswitchquote:
APC hoofdswitch??quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, gewoon door middel van mijn APC hoofdswitch
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
APC hoofdswitch??
Hoe ziet dat eruit?? P
Da's een handig apparaatquote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat ziet er zo uit. behalve dat je dan kan doorgamen als de stroom wegvalt door middel van de ingebouwde accu, zit er ook een stroombeveiliger op. dus mocht er ooit een piekspanning onstaan sneuvelt dat ding i.p.v. mijn apparatuurEn je kan stroomporten individueel bedienen, dus ze gaan uit als mijn tv uit gaat
Nieuw 70 euro, tweedehands vanaf 30 euro.quote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Da's een handig apparaat![]()
Wat kost zoiets?
* StateOfMind noteertquote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nieuw 70 euro, tweedehands vanaf 30 euro.
1 notitie, je kan hem alleen besturen dmv usb. Wil je dit door middel van je netwerk doen dan moet je een duurder model kiezenquote:
netjesquote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat ziet er zo uit. behalve dat je dan kan doorgamen als de stroom wegvalt door middel van de ingebouwde accu, zit er ook een stroombeveiliger op. dus mocht er ooit een piekspanning onstaan sneuvelt dat ding i.p.v. mijn apparatuurEn je kan stroomporten individueel bedienen, dus ze gaan uit als mijn tv uit gaat
Koopjequote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nieuw 70 euro, tweedehands vanaf 30 euro.
en dat terwijl er hier in Assen een stuk of 5 in de vrije verkoop gingenquote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Pff, MM heeft nog steeds niet gebeld!
wat is dat?quote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je automatisch netwerk adres via DHCP geselecteerd?
Klikjequote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat is dat?ben niet zo bekend met al die termen enzo. Moet je dat via de ps4 instellen ofzo?
oke ga ik hier even mee bezig! Bedankt voor je hulpquote:Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klikje
Kijk je even in in je router instelling,want ik heb sinds mei 2010 deze Linksys Wireless Gigabit router(het heeft bij de allereerste configuratie de WiFi wachtwoord zelf aangemaakt,dus ik hoefde verder helemaal niks te doen).
Bij mij is het: setup/index( en dus basic setup)>Internet Connection Type: automatic configuration- DHCP. Router IP is natuurlijk 192.168.2.1(o.a 192.168.x.x is voor IPv4 prive/thuis LAN)>IP adressen gaan van 192.168.2.100 tot 192.168.2.149.
Je hoeft voor de rest niks te doen,want elke apparaat die aangesloten wordt(via netwerkkabel of WiFi)krijgt automatisch een "vaste" IP-adres van router.
Dus elke keer dat ik mijn PS3 aanzet,ben ik gelijk op PSN aangemeld.
Wil ik ook wetenquote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
netjes
[..]
Koopje
Waar gekocht??
Ja een week geleden ja.quote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef RRuben het volgende:
[..]
en dat terwijl er hier in Assen een stuk of 5 in de vrije verkoop gingen
Geen dankquote:Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
oke ga ik hier even mee bezig! Bedankt voor je hulp
Ja tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |