Groot gelijk!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja klopt! Jammer maar voor 30 euro zou ik hem zelf ook kopen dus kan hem dan net zo goed zelf houden
Moet je ff je link posten, dan zal ik na mijn huidige potje cod ff kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Ik ga nu ACBF streamen, ben eel slecht maarja, dit is mn eerste keer.kan iemand even zeggen of de stream een beetje goed loopt?
Welkom op Fok!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
mensen kunnen soms ook geen normale reactie posten ook![]()
2015?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik wil de PS4 in Januari 2015 importeren vanuit Japan,maar hoe zit het dan met garantie in EU?![]()
Of gewoon 1tje in NL halen?bij o.a Yourgamezone?
Waarom Japan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik wil de PS4 in Januari 2015 importeren vanuit Japan,maar hoe zit het dan met garantie in EU?![]()
Of gewoon 1tje in NL halen?bij o.a Yourgamezone?
De ps4 komt in februari pas in Japanquote:
Pas a.s Februari komt het uit in Aziatische landen.quote:
Dan heb ik mijn import PS3 5 jaar(sinds eind januari 2010 dus) en vanwege mogelijke Japanse bundel: PS4+FF XV+ hopelijk PS Vita slimquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Waarom Japan?
[..]
De ps4 komt in februari pas in Japan
Je koopt van buiten de EU dus je valt volledig buiten de garantie die hier wordt geboden. Ik zou het niet doen. En je betaalt je ook nog eens scheel aan importkosten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pas a.s Februari komt het uit in Aziatische landen.
[..]
Dan heb ik mijn import PS3 5 jaar(sinds eind januari 2010 dus) en vanwege mogelijke Japanse bundel: PS4+FF XV+ hopelijk PS Vita slim![]()
Met garantie weet ik niet zo goed
Dan wordt het dus dit! 2 jaar garantie in EU!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je koopt van buiten de EU dus je valt volledig buiten de garantie die hier wordt geboden. Ik zou het niet doen. En je betaalt je ook nog eens scheel aan importkosten.
Wil niet lullig doen ofzo, maar volgens mij vraag je dat hier elke dag? Denk dat niemand hier daar een zeker antwoord op heeft.. Als je bovenaan de lijst staat kan je toch gewoon afwachten tot je een belletje oid krijgt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef Fokker101 het volgende:
Sta boven aan de lijst van Intertoys, voor de kale PS4. Weet niet waarneer ze ze krijgen wat denken jullie?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen ofzo, maar volgens mij vraag je dat hier elke dag? Denk dat niemand hier daar een zeker antwoord op heeft.. Als je bovenaan de lijst staat kan je toch gewoon afwachten tot je een belletje oid krijgt?
Wat voor telefoon heb je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:31 schreef RRuben het volgende:
Heeft iemand hier veel verstand van routers ofzo? Mn ps4 app krijg ik gewoon NIET gekoppelt aan mn ps4zelfde netwerk enzo dus het moet waarschijnlijk aan de beveiliging liggen ofzo?
Naughty Gods. The Last of Us: Left Behind. Uncharted 4. The Last of Us PS4 port.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wtf?
ik snap het verband moet die quote en het plaatje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |